-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення лекційної аудиторії в хірургічному корпусі КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня" за адресою м. Львів, вул. Чернігівська,7
Торги відмінено
3 913 570.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 567.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 567.85 UAH
Період оскарження:
20.12.2024 18:19 - 25.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовником
Номер:
fddbff5fe08c4a719d761ec1bbd4ac9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-20-021782-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовником
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СКМ на відхилення поточний ремонт хірургічного комплексу.docx 06.01.2025 16:23
- Скарга.pdf 06.01.2025 16:23
- sign.p7s 06.01.2025 16:26
- рішення від 08.01.2025 № 309.pdf 08.01.2025 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2025 № 664.pdf 16.01.2025 13:17
- рішення від 15.01.2025 № 664.pdf 17.01.2025 15:33
- пояснення по суті скарги.).docx 10.01.2025 17:30
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.01.2025 17:30
- Рішення від 16.05.2023 № 6653 (2).pdf 10.01.2025 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2025 16:32
Дата розгляду скарги:
15.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.01.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2025 15:33
Дата виконання рішення Замовником:
27.01.2025 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ № 664-р/пк-пз від 15.01.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a5b5e1879edb4fb994377f040df5ebe9
Заголовок пункту скарги:
03 січня 2025 р. пропозицію нашого підприємства було відхилено на підставі пп. 2 пункту 44 Особливостей": тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
03 січня 2025 р. пропозицію нашого підприємства було відхилено на підставі пп. 2 пункту 44 Особливостей": тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В якості обґрунтування підстави для відхилення замовником було зазначено наступне:
Вважаємо рішення замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним і таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Згідно вимог ДОДАТКУ №2 (технічна специфікація) до тендерної документації, учасник, зокрема повинен надати:
- копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що підтверджує можливість виконання робіт;
Згідно вимог ДОДАТКУ №2 (технічна специфікація) виконання послуг, що є предметом закупівлі передбачає встановлення Системи автоматичної пожежної сигналізації.
В постанові Кабінету Міністрів України про "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" від 23 листопада 2016 р. № 852 міститься ПЕРЕЛІК послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, зокрема, Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Відповідно до п. 6 розділу 3 Додатку 1:
«Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності.
….
Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
За таких умов, учасники повинні були надати у складі пропозиції ліцензію на ведення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка у складі нашої пропозиції дійсно відсутня.
Водночас, ми не погоджуємося з тим, що відсутність нашого підприємства у ліцензійному реєстрі Державної служби України з надзвичайних ситуацій свідчить про наявність підстав для відхилення нашої пропозиції.
Тендерна документація замовника не містила обмежень щодо надання ліцензії виданої виключно на ім’я учасника.
Це дозволяє учасникам залучати субпідрядників для виконання наведених послуг і надати в складі пропозиції ліцензію видану на ім’я залученого субпідрядника.
Наявність у складі нашої пропозиції довідки про незалучення субпідрядників, на яку посилається замовник, не свідчить про відсутність можливості у скаржника залучити субпідрядника для виконання наведених робіт і не доводить надання скаржником недостовірної інформації в цій частині, адже довідка про незалучення субпідрядників згідно вимог документації стосувалась субпідрядників, які залучаються в обсязі, що перевищує саме 20% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах нашої Пропозиції, визначені пунктом 43 Особливостей.
Те, що ненадання ліцензії відноситься до невідповідностей визначених п. 43 Особливостей підтверджується численною практикою органу оскарження, зокрема, Рішення від 05.03.2024 № 4124/ UA-2024-02-05-014725-a; Рішення від 14.02.2024 № 2863/UA-2024-01-16-013630-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши нам можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція нашого підприємства була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
В якості обґрунтування підстави для відхилення замовником було зазначено наступне:
Вважаємо рішення замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним і таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Згідно вимог ДОДАТКУ №2 (технічна специфікація) до тендерної документації, учасник, зокрема повинен надати:
- копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що підтверджує можливість виконання робіт;
Згідно вимог ДОДАТКУ №2 (технічна специфікація) виконання послуг, що є предметом закупівлі передбачає встановлення Системи автоматичної пожежної сигналізації.
В постанові Кабінету Міністрів України про "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" від 23 листопада 2016 р. № 852 міститься ПЕРЕЛІК послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, зокрема, Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Відповідно до п. 6 розділу 3 Додатку 1:
«Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності.
….
Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
За таких умов, учасники повинні були надати у складі пропозиції ліцензію на ведення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка у складі нашої пропозиції дійсно відсутня.
Водночас, ми не погоджуємося з тим, що відсутність нашого підприємства у ліцензійному реєстрі Державної служби України з надзвичайних ситуацій свідчить про наявність підстав для відхилення нашої пропозиції.
Тендерна документація замовника не містила обмежень щодо надання ліцензії виданої виключно на ім’я учасника.
Це дозволяє учасникам залучати субпідрядників для виконання наведених послуг і надати в складі пропозиції ліцензію видану на ім’я залученого субпідрядника.
Наявність у складі нашої пропозиції довідки про незалучення субпідрядників, на яку посилається замовник, не свідчить про відсутність можливості у скаржника залучити субпідрядника для виконання наведених робіт і не доводить надання скаржником недостовірної інформації в цій частині, адже довідка про незалучення субпідрядників згідно вимог документації стосувалась субпідрядників, які залучаються в обсязі, що перевищує саме 20% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах нашої Пропозиції, визначені пунктом 43 Особливостей.
Те, що ненадання ліцензії відноситься до невідповідностей визначених п. 43 Особливостей підтверджується численною практикою органу оскарження, зокрема, Рішення від 05.03.2024 № 4124/ UA-2024-02-05-014725-a; Рішення від 14.02.2024 № 2863/UA-2024-01-16-013630-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши нам можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція нашого підприємства була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Враховуючи наведене, Пропозиція нашого підприємства була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"