• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25Т_03_ВО) Дахова система кондиціювання повітря

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-12-17-016001-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_03_ВО) ДК 021:2015 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання повітря) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 42512000-8 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 35 068 005,00 грн без ПДВ (шістсот шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок), в т. ч.: Лот 1 - 16 699 050.00 грн без ПДВ (шістнадцять мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот 2 - 18 368 955.00 грн без ПДВ (вісімнадцять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.12.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 500 971,50 грн. (п'ятсот тисяч дев'ятсот сімдесят одна гривня 50 копійок) Лот № 2 – 551 068,65 грн. (п'ятсот п'ятдесят одна тисяча шістдесят вісім гривень 65 копійок); 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН

Завершена

35 068 005.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166 990.50 UAH
Період уточнення: 17.12.2024 15:32 - 22.12.2024 00:00
Відповідь надана

Звернення

Номер: c2e07395b36441b183e58188c32ce7a7
Дата опублікування: 20.12.2024 16:34
Опис: Згідно Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ», предмет закупівлі Дахова система кондиціювання повітря, повинна містити в комплектації в тому числі : перетворювач напруги живлення. Наше підприємство є багаторічним виробником перетворювачів напруги і має повну постановку на виробництво згідно вимог АТ «Укрзалізниця». Повідомляємо Вам, що перетворювач, що застосовується у даній системі – це статичний перетворювач напруги на 19 кВт, що є окремим автономним виробом, та надзвичайно важливим вузлом в електричній схемі роботи пасажирського вагона. В досвіді минулих років, дані статичні перетворювачі напруги, закуповувалися як окремі вироби, з обов’язковим наданням документів, що підтверджують завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT), за участі представників АТ «Укрзалізниця». Об’єднуючи в одну номенклатурну позицію, вироби різні за змістом і призначенням, Замовник звужує коло потенційних учасників, та ризикує придбати неякісний товар за завищеною ціною. Така закупівля містить знаки прихованої, тому звертаємося до Вас із ВИМОГОЮ винести перетворювач напруги в окремий лот, із зазначенням повного переліку технічних характеристик, яким повинен відповідати даний прилад.
Відповідь: Шановний учаснику, внесення відповідних змін, вважаємо недоцільним. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 23.12.2024 14:16
Відповідь надана

Про перенесення строку проведення процедури закупівлі.

Номер: cb2994a5730f4116b32270a6cf1df964
Дата опублікування: 20.12.2024 16:27
Опис: Як потенційний учасник закупівлі Дахова система кондиціювання повітря , звертаємося до Замовника з проханням про перенесення строку проведення процедури закупівлі. Ми як підприємство виробник і власник ТУ на постачання обладнання для дахової системи кондиціювання , виконуючи всі вимоги Тендерної документації обумовлені Замовником , а саме надання сканованих копій ТУ і змін до них, які діють на момент подання пропозиції, проходимо процедуру внесення змін до технічних умов погодженням повідомлення про зміни. Враховуючи тривалу процедуру погодження повідомлення про зміни, яка встановлена департаментами в АТ “Укрзалізниця”, а також , що деякі із підписантів знаходяться у відпустці, переконливо просимо перенести проведення процедури закупівлі на строк до 30 днів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваш запит і зацікавленість у участі в процедурі закупівлі. Однак, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи виробничу необхідність, замовником було визначено оптимальні строки проведення процедури закупівлі та термін подання тендерних пропозицій, який забезпечує достатній час для підготовки документів усіма учасниками. Наразі немає підстав для внесення змін до тендерної документації та продовження кінцевого строку подання пропозицій. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на вашу участь у даній процедурі в межах встановлених строків.
Дата відповіді: 23.12.2024 14:16
Відповідь надана

строк поставки

Номер: e9d551190b804369bad7c79631eecefa
Дата опублікування: 20.12.2024 15:50
Опис: Розглянувши тендерну документацію, а саме п. 1.4.4 Строк поставки товарів Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025, а в додатку 6 Договору 4.2. Поставка ТОВАРУ (ОБЛАДНАННЯ) проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ (ОБЛАДНАННЯ). Партією ТОВАРУ (ОБЛАДНАННЯ) вважається обсяг одиниць ТОВАРУ (ОБЛАДНАННЯ), визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ (ОБЛАДНАННЯ) – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.* Місце поставки ТОВАРУ (ОБЛАДНАННЯ): м. Бахмач, м. Синельникове або інший виробничий підрозділ філії «Пасажирська компанія» на території України, вказаний в рознарядці Замовника. Просимо внести зміни.
Відповідь: Шановний учасник, вказана не відповідність виключена шляхом внесення відповідних змін до Додатку 6 тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 23.12.2024 14:16
Відповідь надана

Щодо банківської гарантії

Номер: 155b0ee189dc458eaf38d4a685289b46
Дата опублікування: 20.12.2024 15:36
Опис: Шановний Замовнику, згідно до тендерної документації 6.7.Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається забезпечення виконання договору, яке складає 4% від вартості договору. 11.4. Гарантія повинна бути видана фінансовою установою, яка має ліцензію на здійснення діяльності з надання гарантій та яку не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. На даний час, дана вимога в такий нелегкий час для нашої країни, а саме для вітчизняних виробників, є економічно затратною. Тому, що виробник обмежений в обсягах обігових коштів та не може собі дозволити заморозити кошти у вигляді забезпечення виконання договору на більше, як 10 місяців. Просимо вас прибрати даний пункт, або змінити вимоги до банку, або знизити забезпечення договору до 2%.
Відповідь: Шановний учасник, у відповідності до частини 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору визначається замовником, та не може перевищувати 5% від вартості договору. Відсоток 4% відповідає нормі Закону та встановлений у межах допустимого рівня. Також зазначаємо, що всі учасники закупівлі мають рівні умови для участі, а встановлений розмір гарантії відповідає критеріям прозорості та недискримінації та застосовувався в попередніх аналогічних закупівлях. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 23.12.2024 14:15
Відповідь надана

Щодо строків постачання продукції

Номер: aa6d63df41e84817a8cb97f31bec403c
Дата опублікування: 20.12.2024 15:16
Опис: Шановний Замовнику, у зв’язку з ситуацією яка виникла в нашій державі, а саме з плановим вимкненням електроенергії по всій території країни, строками постачання комплектуючих , терміни виготовлення продукції збільшився. На даний момент поставити продукцію на протязі 60 днів після підписання рознарядки неможливо, тому просимо Вас змінити термін поставки на 90 робочих днів з дня підписання рознарядки.
Відповідь: Шановний учасник в тендерну документацію зміни вносити недоцільно, зокрема, враховуючи моніторинг ринку для визначення очікуваної вартості. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 20.12.2024 15:54
Відповідь надана

Щодо продовження подання тендерних пропозицій

Номер: 316e79fd7f5e4f9293ab97b10aaa43af
Дата опублікування: 20.12.2024 14:49
Опис: Шановний Замовнику, наше підприємство планує взяти участь у закупівлі. На даний час наше підприємство в процесі погодження документів з АТ «Укрзалізниця», але в цьому місяці немає можливості погодити та підписати документи, так як підписанти АТ «Укрзалізниця» знаходяться у відпустці. Просимо продовжите кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що збільшить конкуренцію серед учасників. У зв’язку з вищезазначеним просимо вас продовжити строк подання тендерних пропозицій на 30 днів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваш запит і зацікавленість у участі в процедурі закупівлі. Однак, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи виробничу необхідність, замовником було визначено оптимальні строки проведення процедури закупівлі татермін подання тендерних пропозицій, який забезпечує достатній час для підготовки документів усіма учасниками. Наразі немає підстав для внесення змін до тендерної документації та продовження кінцевого строку подання пропозицій. Дякуємо за розуміння та сподіваємося на вашу участь у даній процедурі в межах встановлених строків.
Дата відповіді: 20.12.2024 15:54
Відповідь надана

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: bdc678338b0e435baa89c67a90dbe37d
Дата опублікування: 18.12.2024 16:25
Опис: У Ціновій пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації) в п. 2 "Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. ..." є незаповнене поле. Чи можна подавати Цінову пропозицію без цієї інформації?
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідності до п. 3.4 тендерноїдокументації тендерні пропозиції вважаються дійсними 120 календарних днів іздати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В пропозиції необхіднозазначити відповідну кількість днів. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 19.12.2024 10:27