• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25Т_03_ВО) Дахова система кондиціювання повітря

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-12-17-016001-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_03_ВО) ДК 021:2015 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання повітря) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 42512000-8 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 35 068 005,00 грн без ПДВ (шістсот шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок), в т. ч.: Лот 1 - 16 699 050.00 грн без ПДВ (шістнадцять мільйонів шістсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот 2 - 18 368 955.00 грн без ПДВ (вісімнадцять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.12.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 500 971,50 грн. (п'ятсот тисяч дев'ятсот сімдесят одна гривня 50 копійок) Лот № 2 – 551 068,65 грн. (п'ятсот п'ятдесят одна тисяча шістдесят вісім гривень 65 копійок); 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН

Завершена

35 068 005.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166 990.50 UAH
Період оскарження: 17.12.2024 15:32 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 80daa65258a04f889ca65aa6e583f1e7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-17-017262-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 24.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2025 14:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.01.2025 15:20
Автор: ТОВ "ПММ СОЛЮШН", АНДРІЙ РЯБЕЦЬ 380968252089 pmmsolutions.bus@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 37ddd40d85ca4be5945565a229f6a4cd
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Визначення переможця із наявними порушеннями в тендерній пропозиції, що не відповідає умовам ТД.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)