• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації

Торги не відбулися

290 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 452.90 UAH
Період уточнення: 17.12.2024 13:30 - 22.12.2024 00:00
Відповідь надана

Про джерела живлення

Номер: a290bfe525af44ff8b177cb450cd73b8
Дата опублікування: 20.12.2024 12:37
Опис: Шановний Замовнику. Поясніть, буь ласка, чим ви керувались вимагаючи оце від учасників?! "У разі відсутності живлення на об’єкті (напруги) для об'єктів, не обладнаних генераторами, забезпечити протягом 2-х годин безкоштовне надання бензинового або дизель генератора або зарядженої зарядної станції для використання на об’єкті - надати гарантійний лист та відомості про наявні в розпорядженні учасника в кількості не менше 4 штук джерела резервного живлення (інвентаризаційний опис або накладні на придбання обладнання учасником або договір оренди/позички обладнання строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року з підтвердженням права власності орендодавця/позичкодавця на всі одиниці обладнання)." Передивіться свої закупівлі. Лише у 2024 році ви закупили дизельних генераторів 28 штук на суму 8 340 000,00 грн., в 2023р. 4 шт. на суму 1 800 000,00. на обслуговування цього року витратили 685 200,00 грн., а на облаштування майданчиків та підключення майже 4 000 000,00 грн. Невже, при таких шалених витратах бюджетних коштів, ви не в змозі забезпечити свої заклади освіти безперебійним живленням. Чому ви ці проблеми перекладаєте на потенційних учасників, при тому що заклади забезпечені генераторами (при наймні при таких витратах-повинні бути забезпечені). !!!
Відповідь: Пропонуємо запитувачу звертати увагу не лише на проведені замовником інші закупівлі, а ще й враховувати умови і обставини їх проведення. Щодо кількості джерел резервного живлення - повідомляємо запитувача про те, що така кількість розрахована виходячи з кількості об'єктів замовника не забезпечених резервним живленням. Якщо порівняти дану закупівлю з аналогічною закупівлею минулого року, то буде чітко видно зменшення кількості джерел резервного живлення, які мають бути в розпорядженні учасника. Особливі умови виконання враховані в очікуваній вартості даної закупівлі.
Дата відповіді: 23.12.2024 09:00
Відповідь надана

Чи вірно ми розуміємо, що інженер -проектувальник не буде залучатись до надання послуг з предмету закупівлі, але при цьому учасник повинен пояснити замовнику, чому він не проводив атестацію робочого місця інженера-проектувальника?

Номер: 6e66319e0758406d974f80a3d638d926
Дата опублікування: 20.12.2024 12:18
Опис: Ми вірно розуміємо, що наявність інженера-проектувальника замовником не вимагається (обов'язково лише два диспетчера та п'ять електромтонтерів). Складання кошторисної документації предметом закупівлі та технічним завданням також не передбачено. Але при цьому учасник повинен пояснити замовнику, чому він не проводив атестаціюробочого місця інженера-проектувальника? Ви що, контролюючий орган Держпраці, що ми повинні надавати вам пояснення з цього питання?
Відповідь: Замовник на даному етапі не може визначити чи буде виникати така потреба чи ні, працездатність систем не залежить від волевиявлення замовника. Разом з цим при виникненні ситуацій передбачених в п.10.3 проєкту договору не виключається залучення до надання послуг інженера-проектувальника учасника.
Дата відповіді: 23.12.2024 08:48
Відповідь надана

Дивна вимога

Номер: 2e963529c39a4a58b5951469f583a847
Дата опублікування: 19.12.2024 22:39
Опис: Шановний Замовнику. Поясніть, будь ласка, яким чином до предмету закупівлі має відношення робоче місце інженера проектувальника в частині кошторисної документації? Чим ви взагалі керувались (якими нормативними документами) прописуючи свої вимоги, якщо всі необхідні вимоги зазначено в Постанові КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020} ліцензійними вимогами".
Відповідь: Повторно роз'яснюємо, що при виконанні даної вимоги учасниками має враховуватись альтернатива її виконання: "Увага! Якщо учасник не проводив атестацію робочих місць та не зобов'язаний її проводити згідно з нормами чинного законодавства, він має надати відповідне пояснення з посиланням на норми, що звільняють його від такого обов'язку та штатний розпис чи розпорядчий документ чи інший документ організації-учасника або виданий третьою особою, що підтверджує відсутність в штаті учасника робочих місць (посад), для яких атестація робочих місць обов'язкова"
Дата відповіді: 20.12.2024 11:09
Відповідь надана

до 31.12.2024 року

Номер: aab120a46c124095900962201188b0c3
Дата опублікування: 19.12.2024 07:50
Опис: Проект договору: 8.1. Даний Договір підписується Сторонами, скріплюється їх печатками, набуває чинності з моменту його підписання, та діє до 31.12.2024 року
Відповідь: до документації внесено зміни
Дата відповіді: 19.12.2024 12:10
Відповідь надана

січень-грудень 2024 року

Номер: 4c761cb43ea14fa3be355246398f2f6d
Дата опублікування: 19.12.2024 07:49
Опис: п. 3.6 Проекту договору: 3.6. Строк надання послуг – січень-грудень 2024 року.
Відповідь: до документації внесено зміни
Дата відповіді: 19.12.2024 12:10
Відповідь надана

вивчення матеріалів атестації робочих місць

Номер: 23a094eb57da4c78b1f3861ff82c6924
Дата опублікування: 19.12.2024 07:46
Опис: Надати чинний акт або чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (акт або довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця електромонтера; щодо робочого місця налагоджувальника; щодо робочого місця інженера проектувальника в частині кошторисної документації). Для учасників, у яких строк проведення атестації настав після введення воєнного стану, допускається надання відповідних документів складених раніше, строк дії яких завершився після введення воєнного стану в Україні. Якщо учасник створений після введення в України воєнного стану та/або за нормами чинного законодавства не зобов'язаний проводити атестацію робочих місць вказаних працівників повністю або частково, або атестація проводилась іншим уповноваженим державним органом відповідно до норм чинного законодавства на момент проведення - надати наявні у учасника документи з даного питання та роз'яснення неподання чи надання неповного обсягу документів з посиланням на конкретно визначені норми законодавства, які звільняють його від такого обов'язку (або не встановлюють його). Увага! Якщо учасник не проводив атестацію робочих місць та не зобов'язаний її проводити згідно з нормами чинного законодавства, він має надати відповідне пояснення з посиланням на норми, що звільняють його від такого обов'язку та штатний розпис чи розпорядчий документ чи інший документ організації-учасника або виданий третьою особою, що підтверджує відсутність в штаті учасника робочих місць (посад), для яких атестація робочих місць обов'язкова. Шановний замовник. Поки ви придумували які вимоги прописати під ТОВ "Ей Бі Сервіс", АМКУ неодноразово ці вимоги визнав незаконними. Приберіть їх, бо в іншому разі ми звернемось із скаргою в АМКУ і змусимо вас вичистити тендерку до двох електромонтерів, одного налагоджувальника і чотирьох диспетчерів, як це прописано в Постанові 852, а не оте все шо ви понапридумували.
Відповідь: Звертаємо увагу запитувача на неприпустимість застосування в питаннях до закупівлі некоректних, необгрунтованих чи погрозливих висловлювань. Якщо запитувач має припущення щодо намірів участі в закупівлі певних учасників чи прагненні замовника щодо участі таких учасників - дані припущення мають бути обгрунтовані та підтверджені. Альтернативна можливість виконання умови про надання інформації передбачена - "Якщо учасник не проводив атестацію робочих місць та не зобов'язаний її проводити згідно з нормами чинного законодавства, він має надати відповідне пояснення з посиланням на норми, що звільняють його від такого обов'язку та штатний розпис чи розпорядчий документ чи інший документ організації-учасника або виданий третьою особою, що підтверджує відсутність в штаті учасника робочих місць (посад), для яких атестація робочих місць обов'язкова."
Дата відповіді: 19.12.2024 12:10
Відповідь надана

5 групи електробезпеки

Номер: c0279859e15f4932a79f59c1184fcef2
Дата опублікування: 19.12.2024 07:42
Опис: На кожного працівника, зазначеного в довідці, надати чинні посвідчення електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, документ що підтверджує допуск до роботи в електроустановках не нижче 5 групи електробезпеки та протоколи або витяги з протоколів про навчання і перевірку знань з питань: • правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) ; • правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів; • правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; Згідно з Узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації ця вимога є незаконно. Виключіть її
Відповідь: Вимоги документації уточнено
Дата відповіді: 19.12.2024 11:39
Відповідь надана

копія звіту з праці (форма № 1-ПВ)

Номер: 16957cf4bba44a99b3bb3ace6eb84416
Дата опублікування: 19.12.2024 07:41
Опис: Завірена учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. АМКУ неодноразово приймались рішення з даного питання, дана вимога визначена надмірною та такою, що не має відношення до Ліцензійних вимог та не відповідає вимогам Постанови 852. Виключіть її.
Відповідь: Кваліфікаційні критерії не мають прямого взаємозв'язку з Ліцензійними вимогами та не грунтуються виключно на них. Підстави викладені в запиті не обгрунтовують причин внесення змін до документації в цій частині. Водночас, якщо запитувач не дотримується в своїй діяльності затверджених вимог щодо подання звітності та не виявляє бажання звертатись до органів статистики з будь-яких причин, в тому числі пов'язаних з обмеженнями воєнного стану, замовник погоджується внести такі зміни задля забезпечення можливості участі в закупівлі максимальної кількості учасників, що мають можливість надавати відповідні послуги в місті Кривому Розі.
Дата відповіді: 19.12.2024 11:39
Відповідь надана

провадження діяльності в місті Кривий Ріг

Номер: 379751afbe764712a0e555700942b9ec
Дата опублікування: 19.12.2024 07:38
Опис: Враховуючи поточну безпекову ситуацію в Україні, пропозиції учасників, які знаходяться (зареєстровані) поза межами міста Кривий Ріг та Криворізького району приймаються до розгляду виключно за наявності документу, підтверджуючого можливість провадження діяльності в місті Кривий Ріг (договір оренди приміщення для мети провадження господарської діяльності терміном дії не менше ніж до 31.12.2025, або інший офіційний документ що підтверджує спроможність учасника організувати цілодобове надання послуг в місті знаходження замовника протягом усього 2025 року). Ця вимога є дискримінаційної, вимагаємо виключити її, в іншому разі звернемось в АМКУ для захисту наших прав і інтересів.
Відповідь: Умови надання послуг передбачають присутність виконавців в місцях надання послуг, сукупна кількість об'єктів - 29, всі об'єкти розташовані в місті Кривому Розі. Для учасників, що провадять діяльність в інших містах передбачена альтернативна можливість підтвердження спроможності виконання умов, тобто дискрмінація відсутня. Разом з цим роз'яснюємо заявнику, що дана умова вже була предметом розгляду АМКУ та не визнана дискримінаційною в наведеній редакції.
Дата відповіді: 19.12.2024 11:32
Відповідь надана

наявність 5 електромонтерів та територіальне знаходження трьох з них у місті надання послуг

Номер: 3dd4eb11aed04b23a1db717dd63a5033
Дата опублікування: 19.12.2024 07:33
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас ознайомитися з Узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації розміщеню за адресою https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii . Дана Узагальнена практика створена спеціально для Замовників, щоб вони не порушувади законодавство та не встановлювали в документацї неправмірних вимог. Тому вимагаємо привести у відповідність до Постанови 852 вимогу про 5 електромонтерів та територіальне знаходження трьох з них у місті надання послуг
Відповідь: Умови надання послуг передбачають присутність виконавців в місцях надання послуг, сукупна кількість об'єктів - 29, всі об'єкти розташовані в місті Кривому Розі. При кількості задійних електромонтерів меншою за п'ять належна якість послуг не забезпечується. Разом з цим роз'яснюємо заявнику, що дана умова вже була предметом розгляду АМКУ та не визнана дискримінаційною в наведеній редакції.
Дата відповіді: 19.12.2024 11:30