-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Фізична охорона майна замовника на території підприємства, розташованого за адресою Чернівецька обл., м.Чернівці, вул.Комунальників,6 з матеріальною відповідальністю)
Завершена
625 584.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 255.84 UAH
мін. крок: 1% або 6 255.84 UAH
Період уточнення:
13.12.2024 20:59 - 18.12.2024 00:00
Відповідь надана
Наявність власного ПСЦ
Номер:
2e8ed348d8304f5b8a3820dc8dec194e
Дата опублікування:
17.12.2024 12:10
Опис:
Шановний Замовник! В Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вами встановлено дискримінаційну вимогу щодо наявності власного ПЦС, що обмежую нашу участь в даній закупівлі.
Відповідно, участь в закупівлі можуть взяти лише ті учасники які мають у власності вище зазначене обладнання, а саме ПЦС.
Відтак виникає питання чому не можна використовувати орендований ПЦС, адже ГШР за договором дозволено залучати для надання послуг .
Зазначене свідчить про створення штучних дискримінаційних вимог та обмеження коло учасників, шляхом надання переваги іншим учасникам.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити не законі вимогу та внести зміни до тендерної документації
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику закупівлі!
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
З метою отримання послуг, які максимально відповідатимуть потребам Замовника, нами встановлено кваліфікаційні критерії та способи підтвердження відповідності учасників даним вимогам. Наголошуємо, що ці вимоги стосуються абсолютно всіх потенційних учасників, тому не є дискримінаційними. Відповідно до Постанови Верховного суду від 29.01.2021 року по справі № 640/1042/19, «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших…».
У даному ж випадку вказані вимога тендерної документації поширюється не лише на конкретного учасника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників Процедури закупівлі і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у Процедурі закупівлі.
Крім того, Судова колегія Верховного Суду у Постанові зазначає, що «…незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними».
З побажанням миру та добра!
Дата відповіді:
17.12.2024 19:27
Відповідь надана
Дискримінаційна вимого перепустки
Номер:
2c0f0f5a15f643bdbf1eb3053d6d7e50
Дата опублікування:
17.12.2024 12:02
Опис:
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Так , Замовнику, у Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначив про обов’язок Учасника надати у складі тендерної пропозиції копії перепусток чи інших передбачених чинним законодавством документів, виданих уповноваженими на це органами, які надають дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межахм. Чернівці. Такі перепустки мають містити ПІБ, місце роботи особи та бути чинними станом на дату подання тендерної пропозиції учасником.
Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежую нашу участь в даній закупівлі, оскільки маючи відповідне обладнання та можливість надання послуг, ми не можемо взяти участь у зв’язку із зазначеними дискримінаційними вимогами. Відповідно, участь в закупівлі можуть взяти лише ті учасники які мають перепустки чи інші передбачені чинним законодавством документи, видані уповноваженим на це органом, які надають дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межах м. Чернівці.
Наголошуємо, що згідно Постанови кабінету міністрів України від 8 липня 2020 р. № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, БЕЗ ВИДАНИХ ПЕРЕПУСТОК ОСОБАМ ТА РУХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБАМ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ НЕВІДКЛАДНЕ СЛУЖБОВЕ ЗАВДАННЯ, ЗА УМОВИ ВВІМКНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ СВІТЛОВИХ СИГНАЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Відтак транспорт реагування, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ СУБ’ЄКТАМИ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЯВЛЯЄТЬСЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ТРАНСПОРТНИМ ЗАСОБОМ, ПЕРЕПУСТКА НА НЬОГО НЕ ВИДАЄТЬСЯ, ТАК ЯК ВІН І ТАК МАЄ ПРАВО НА РУХ ПІД ЧАС КОМЕНДАНТСЬКОЇ ГОДИНИ У РАЗІ ВИКОНАННЯ НЕВІДКЛАДНОГО СЛУЖБОВОГО ЗАВДАННЯ, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити не закону вимогу та внести зміни до тендерної документації.
У разі відсутності реагування, ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Додатково інформуємо, що така дискримінаційна вимога неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ.
Заздалегідь вдячні за належне реагування.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику закупівлі!
Відповідно до тендерних вимог замовника, для підтвердження спроможності реагування груп швидкого реагування протягом усієї доби, учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати копії перепусток чи ІНШИХ ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТІВ, виданих уповноваженими на це органами, які надають дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межах
м. Чернівці. Таким чином, Замовник не обмежує учасників наданням виключно певного документа, а лише акцентує увагу на тому, що в будь-якому випадку цей документ має бути законодавчо передбаченим і виданим уповноваженим на це органом.
Крім того, відповідно до п.8 Постанови Кабміну від 8 липня 2020 року №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Тобто, відповідно до Постанови, дозволяється рух без перепусток транспортним засобам саме спеціалізованого призначення.
В свою чергу, стаття 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначає транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).
Згідно зі статтею 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Крім того, транспорт реагування НЕ призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів, тому в розумінні Закону України «Про автомобільний транспорт», не є спеціалізованим.
Отже норма Постанови, про яку йшла мова вище не дає права транспорту реагування на вільний рух під час комендантської години.
Таким чином, оскаржувана вимога Замовника повністю узгоджується з чинним законодавством України, оскільки у Чернівецькій областях впроваджено комендантську годину.
З побажанням миру та добра!
Дата відповіді:
17.12.2024 12:37
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
8857028c0d63425198c38c3fa83fbd82
Дата опублікування:
16.12.2024 09:52
Опис:
Зміст: Шановний замовнику, в додатку № 2 до тендерної документації з метою забезпечення якісного виконання вимог договору відповідним персоналом охорони Учасники мають надавати:
скановану копію чинного на дату розкриття оригіналу сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)». Сертифікат повинен бути виданий учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» повинна розповсюджуватися на види діяльності, що зазначені в сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі учасник має надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками;
копію звіту про функціонування системи управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) (аудит третьої сторони) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відмінним від органу оцінки відповідності, яким було видано учаснику сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом).
Дана дискримінаційна вимога, щодо надання учасниками копії Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці встановлена Вами з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Надання зазначених документів стосовно сертифікату ISO жодним чином не впливає на якісні або кількісні характеристики предмету закупівлі (охоронні послуги). Надання охоронних послуг, зокрема їх якість, регулюється Законом України "Про охоронну діяльність". Зазначені вимоги мають на меті виключно одне – обмеження кола потенційних учасників та дискримінація тих учасників, які не нададуть сертифікатів ISO, що зазначені вище, оскільки обов’язкова сертифікація в Україні на послуги, що є предметом закупівлі не передбачена жодним нормативним законодавчим актом. Нормами Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124) визначається порядок проведення сертифікації. Цим же законом визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується, зокрема, послуг, систем або персоналу. Законом № 124 не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Зважаючи на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги. Наголошуємо, що сертифікація в Україні є добровільною та не є обов’язковою . В разі невнесення з Вашого боку вищезазначених змін дає нам можливість звертатися до Комісії АМКУ.
Звертаємо Вашу увагу і радимо ознайомитися з рішенням АМКУ № 18584-р/пк-пз від 20.11.2023року та інші, а особливо з рішенням АМКУ № 17217-р/пк-пз від 22.102024 року (Чернівецька Митниця), в яких прямо вказуються, що ці вимоги є дискримінаційними, а Постановою зобов’язали внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику закупівлі!
Повідомляємо, що відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі з відповідними кількісними та якісними характеристиками, який необхідно придбати. При цьому Замовник має чіткий перелік документів, які необхідні бути у тендерній пропозиції, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються виключно у тендерній документації закупівлі. В такому разі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога замовника щодо надання документів стосовно сертифікації системи управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці» пов’язана виключно з встановленими в технічних умовах вимогами. Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у цій сфері. Надання зазначеного вище сертифікату має безпосередній вплив на якісні характеристики предмету закупівлі (охоронні послуги), оскільки технічною специфікацією передбачено, що до функцій охоронника входить вжиття заходів, які за певних умов можуть мати негативний вплив на його життя і здоров’я. Вимоги щодо сертифікатів ISO Замовником встановлені виключно з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника, та передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогодні Україні діє та є чинним Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 14, ст.96), яким передбачено порядок добровільного отримання документу про відповідність - декларацію (в тому числі декларацію про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Кожен добросовісний надавач послуг має можливість отримати вказані документи в законному порядку. Замовник закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати документальне підтвердження якості предмета закупівлі. Роз’яснюємо, що згідно діючого законодавства зазначений Вами сертифікат відповідності може отримати більше ніж один учасник, на підставі викладеного твердження щодо звуження кола потенційних учасників та наявності дискримінації є хибним. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам, які викладені в тендерній документації до закупівлі.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
З огляду на ризики для людини (охоронця), що здійснюватиме надання послуг, що зазначені у тендерній документації (Додатку 2 п.4 «Вимоги до охоронців, п.5 «Обов’язки охоронців», п.п.1.5 «Вимог до послуг охорони»), які несуть небезпеку та відповідальність пов’язану з ними (вплив на здоров'я та безпеку охоронця - виробничі травми, погіршення стану здоров'я ), Замовник вважає, що встановлена вимога про Сертифікацію ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) є обов’язковою.
З побажанням миру та добра!
Дата відповіді:
17.12.2024 11:58