-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Фізична охорона майна замовника на території підприємства, розташованого за адресою Чернівецька обл., м.Чернівці, вул.Комунальників,6 з матеріальною відповідальністю)
Завершена
625 584.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 255.84 UAH
мін. крок: 1% або 6 255.84 UAH
Період оскарження:
13.12.2024 20:59 - 18.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
4ac8b35b86c6440d9304659dd3dc8799
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-13-020325-a.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
1) Станом на теперішній час групи реагування ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» цілодобово забезпечують належне реагування на сигнал «Тривога» з об’єктів, де спрацювала охоронна сигналізація чи ручна тривожна сигналізація. Керуючись вимогами ПКМУ від 08.07.2020р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» п.8. абзацу 3 групи реагування у разі виконання ними невідкладних службових обов’язків мають право безперешкодно пересуватись по м.Чернівці в період комендантської години (м.Чернівці 00.00-04.00), без надання їм перепусток, а саме реагувати на об’єкти, де спрацювала встановлені система охоронної чи ручної тривожної сигналізації.
п.8 Абзац 3. «Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.».
Щодо перепусток на період тривання комендантської години, то вони видаються особам, які самостійно пересуваються по м.Чернівці, області, а не на спеціалізованих транспортних засобах.
Автомобілі груп реагування обладнані кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами згідно Наказу МВС України №771 від 09.08.2016р. зареєстрований в Міністерстві юстиції 06.09.2016. №1217/29347, прирівнюються до транспортних засобів спеціалізованого призначення аварійних служб, а саме: аварійні служби електромережі, водоканалу, газової служби, тощо, котрі також пересуваються під час комендантської години з увімкненими проблисковими маячками для виконання невідкладних службових завдань без перепусток.
2) Щодо договору страхування працівників груп реагування.
ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» надало діючий договір страхування всіх працівників підприємства квед. 80.10. Діяльність приватних охоронних служб. Групи реагування являються однією з категорій працівників охоронної діяльності підприємства і зазначений в тендерній пропозиції Договір страхування №103-155-002396 від 27.02.2024р. є дійсним та розповсюджується на всі категорії працівників охорони ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС».
Зазначені вимоги Замовника вважаємо дискримінативними так, як Замовник на відкриті торги заявив послуги фізичної охорони ДК 79710000-4 Охоронні послуги, як основний вид охорони, а діяльність груп реагування є допоміжною по відношенню до постів фізичної охорони. Замовнику доведено про наявність та працездатність груп реагування ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» на території м.Чернівці, однак до уваги це Замовником не було взято.
Пов'язані документи:
Замовник
- Питання запровадження та здійснення деяких заходів правово… - Постанова № 573 від 08.07.2020 - d496439-20231114.pdf 28.12.2024 15:00
- Про охоронну діяльність - Закон № 4616-VI від 22.03.2012 - d376424-20220615.pdf 28.12.2024 15:00
- Про автомобільний транспорт - Закон № 2344-III від 05.04.2001 - d81073-20241115.pdf 28.12.2024 15:00
- Про страхування - Закон № 1909-IX від 18.11.2021 - d512022-20241108.pdf 28.12.2024 15:00
- Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.pdf 28.12.2024 15:00
Дата подачі:
28.12.2024 10:04
Вирішення:
Доброго дня!
Стосовно першого питання вимоги:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме Додатку 2 - для підтвердження спроможності реагування груп швидкого реагування протягом усієї доби, учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати копії перепусток чи інших передбачених чинним законодавством документів, виданих уповноваженими на це органами, які надають дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межах м. Чернівці.
Учасником у складі документів тендерної пропозиції завантажено файл під назвою Додаток 2. 4 Ком.година.pdf, який не є ані перепусткою, ані іншим передбаченим чинним законодавством документом, виданим уповноваженими на це органом, який надає дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межах м. Чернівці. Крім того, у завантаженому документі учасник зазначив, що згідно п.8 абзацу 3 Постанови КМУ від 08.07.2020р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» «Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Згідно ЗУ «Про автомобільний транспорт» - транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). В свою чергу учасником не надано документа, який би підтверджував приналежність його транспортних засобів до жодної з перелічених вище категорій. Крім того, замовник у тендерній документації вимагав перепустки на осіб- охоронців груп швидкого реагування, а не на транспортні засоби.
Для усунення зазначеної невідповідності учаснику надано можливість завантажити копії перепусток чи інших передбачених чинним законодавством документів, виданих уповноваженими на це органами, які надають дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межах м. Чернівці.
На виконання зазначеної вимоги Учасник завантажив файли під назвою п.3. Ком. година, п.3. Перепустки.pdf, які за своїм змістом не є ані перепустками, ані іншим передбаченим чинним законодавством документом, виданим уповноваженими на це органом, який надає дозвіл на перебування охоронців груп швидкого реагування під час комендантської години у територіальних межах м. Чернівці, як того вимагав замовник.
Крім того, у документі під назвою п.3. Ком. година Учасник надає інформацію про те, що автомобілі груп реагування відносяться до транспортних засобів спеціалізованого призначення і виконують невідкладні службові завдання. З цією ціллю авто груп швидкого реагування обладнуються спеціальними світловими та звуковими пристроями. Наявність перепусток для груп реагування не є обов’язковою.
Одночасно, відповідно до п.8 Постанови Кабміну від 8 липня 2020 року №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Тобто, відповідно до Постанови, дозволяється рух без перепусток транспортним засобам саме спеціалізованого призначення.
В свою чергу, стаття 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначає 2 окремі види транспорту:
транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).
транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо).
Згідно зі статтею 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Тобто транспорт реагування є саме спеціальним, а не спеціалізованим.
Крім того, у складі документів тендерної пропозиції Учасником надано копії техпаспортів на автотранспорт ГШР, на яких відсутні відмітки про те, що такі транспортні засоби є спецалізованими.
Що стосується документа під назвою п.3. Перепустки.pdf, то цей документ є лише зверненням до уповноваженого органу за отриманням відповідних перепусток, при цьому він не містить інформації про його належне вручення (відміток з вхідним номером і датою отримання). Саме по собі звернення від Учасника тендерною документацією замовника не вимагалося. Згідно умов тендерної документації замовника, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Також звертаю Вашу увагу на те, що дане звернення було здійснене Вами на момент надання 24 годин Замовником на усунення невідповідностей.
Стосовно другого питання вимоги:
Згідно з статтею 1 п. 69 ЗУ «Про страхування»: «страхування - правовідносини щодо захисту страхових інтересів фізичних та юридичних осіб (страховий захист) при страхуванні ризиків, пов’язаних з життям, здоров’ям, працездатністю та пенсійним забезпеченням, з володінням, користуванням і розпорядженням майном, з відшкодуванням страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну, а також шкоди, заподіяної юридичній особі, у разі настання страхових випадків, визначених договором страхування, за рахунок коштів фондів, що формуються шляхом сплати страхувальниками страхових премій (платежів, внесків), доходів від розміщення коштів таких фондів та інших доходів страховика, отриманих згідно із законодавством»; та п. 52) «страхова послуга - вид фінансової послуги, що надається страховиком для забезпечення потреби потенційного страхувальника у страховому захисті на підставі договору страхування»;
Відповідно до статті 6 ЗУ «Про страхування», видами добровільного страхування можуть бути, серед іншого, страхування від нещасних випадків та страхування відповідальності перед третіми особами (іншої, ніж передбачена пунктами 12-14 цієї статті).
Виходячи з цього Об'єктом страхування можуть бути страхові інтереси:
–у страхуванні майна: майнові інтереси, пов'язані з володінням, розпорядженням і користуванням майном;
–у особистому страхуванні: майнові інтереси, пов'язані з життям, здоров'ям, працездатністю і пенсійним забезпеченням страхувальника (застрахованої особи);
–у страхуванні відповідальності: майнові інтереси, пов'язані з виникненням обов'язку страхувальника компенсувати збиток, заподіяний його діями майновим інтересам третіх осіб.
У завантаженому документі тендерної пропозиції (завантажено файл під назвою Додаток 2. 3 Договір страхування 103-155-002396.pdf), а саме у Договорі страхування №103-155-002396 від 27.02.2024р. у п.3.1. Предметом договору зазначено - майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать закону і пов'язані з його обов’язком в порядку, передбаченому чинним законодавством України, відшкодувати шкоду, заподіяну майновим інтересам Третіх осіб (споживачів) при здійсненні Страхувальником професійної діяльності. Предметом договору є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать закону і пов'язані з його обов’язком в порядку, передбаченому чинним законодавством України, відшкодувати шкоду при здійсненні Страхувальником професійної діяльності, де об’єктом майнового страхування виступають майнові інтереси уповноваженої особи (власника майна чи його користувача), викликані потребою у відшкодуванні випадкових втрат, що можуть виникнути в застрахованому майні.
Замовником ж вимагався договір страхування від нещасних випадків на працівників групи швидкого реагування, зазначених у довідці, з наданням підтверджуючих здійснення страхового платежу документів, тобто особистого страхування: майнових інтересів, пов'язаних з життям, здоров'ям, працездатністю страхувальника (застрахованої особи).
Для усунення зазначеної невідповідності учаснику було надано можливість завантажити сканкопію чинного на час розкриття тендерних пропозицій договору страхування від нещасних випадків на працівників групи швидкого реагування, зазначених у довідці, з наданням підтверджуючих здійснення страхового платежу документів.
У встановлений законодавством строк Учасник такі документи до системи Прозоро не завантажив, таким чином невідповідність не усунув.
Відповідно до статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, серед іншого, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Окремо хочемо наголосити на тому, що у випадку незгоди з вимогами тендерної документації, абсолютно кожен Учасник у порядку, визначеному чинним законодавством України, зокрема Особливостями, може звернутися до АМКУ щодо оскарження умов тендерної документації.
Тендерною документацією Замовника передбачено, що:
- фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення).
Таким чином, кожному учаснику як Замовником, так і на законодавчому рівні надано беззаперечне право у випадку незгоди з вимогами Тендерної документації оскаржити її умови на певному етапі закупівлі. Якщо ж учасник цим правом вчасно не скористався – це означає, що він подаючи власну тендерну пропозицію погоджується з усіма вимогами тендерної документації Замовника та повинен їх дотримуватися.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі жодних вимог щодо усунення порушень чи скарг до АМКУ як органу оскарження, зокрема щодо змісту тендерних вимог від учасників НЕ НАДХОДИЛО. Це означає, що приймаючи участь у Закупівлі, усі учасники погоджуються з вимогами Замовника, повинні їм відповідати без будь-яких виключень.
Враховуючи все зазначене в сукупності, учасник не виконав вимоги тендерної документації замовника та не усунув виявлені замовником невідповідності у встановлений законодавством строк.
Враховуючи зазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
З побажанням миру та добра!
Статус вимоги:
Відхилено