• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів

Обсяг послуг визначений Технічною специфікацією.

Завершена

1 045 314.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 226.57 UAH
Період уточнення: 11.12.2024 16:31 - 16.12.2024 00:00
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 9349386f0c2e42a48c6f4711e75d76a6
Дата опублікування: 12.12.2024 18:07
Опис: Шановний Замовнику, Вами встанволені умову про наявність приміщення на проведення лабораторних послуг, розташованого у м. Тернопіль. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензію на медичну практику або витяг відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ з медичної практики, або інший аналогічний витяг, або інший документ, виданий МОЗ України, який підтверджує, що в м. Тернопіль в Учасника є ліцензоване місце провадження діяльності, в якому медична практика провадиться за спеціальностями: патологічна анатомія та за спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія). Зазначаємо що це є дискримінаційною вимогою по відношенню до потенційних учасників. Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована, адже наявність приміщення на проведення лабораторних послуг, розташованого саме у м. Тернопіль чи місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме у м. Тернопіль. жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики. Одентично, дискримінаціною є вимога Замовника щодо необхідності знаходження пункту прийому аналізів на території міста Тернопіль. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Вимагаємо внести зміни, в іншому випадку, ми будемо змушені оскаржити дану закупівлю. Ідентична скарга уже була по закупівлі UA-2024-02-27-004176-a та рішення прийняте Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не на вашу користь.
Відповідь: На вашу вимогу повідомляємо про те, що згідно ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Додатком 2 до Особливостей передбачено перелік послуг, які необхідно закупити Замовнику для надання якісної медичної допомоги пацієнтам. Згідно ч. 1 ст 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити можливість виконання термінових інтраопераційних біопсій (інтраопераційні експрес дослідження операційного матеріалу) у строк не більш ніж 30 хвилин з моменту забору біологічного матеріалу Замовником, зокрема надати у складі тендерної пропозиції ліцензію на медичну практику або витяг відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ з медичної практики, або інший аналогічний витяг, або інший документ, виданий МОЗ України, який підтверджує, що в м. Тернопіль в Учасника є ліцензоване місце провадження діяльності, в якому медична практика провадиться за спеціальностями: патологічна анатомія та за спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія). З даної вимоги випливає, що місце здійснення господарської діяльності має забезпечити можливість виконання замовлення на інтраопераційні дослідження, які виконуються протягом 30 хвилин. Дана вимога не передбачає альтернативних можливостей для забезпечення послуги, окрім підтвердження місця господарської діяльності. Зазначимо, що територіальна віддаленість не тільки поза межами Тернопільської області, але навіть за межами самого міста Тернополя не дозволяє забезпечити можливість виконання замовлення на інтраопераційні дослідження протягом 30 хвилин. Інтраопераційне дослідження - це метод динамічної діагностики, що дає можливість отримання термінової інтерактивної інформації безпосередньо в ході оперативного втручання, чим власне і обгрунтовується встановлення таких вимог в умовах тендерної документації та додатків до неї. Згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики медична практика має здійснюватися за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування). Таке місце/місця мають бути відображені у відповідній ліцензії чи іншому документів, виданому МОЗ на підтвердження цього факту. В частині спеціальностей, які вимагаються для зазначення у ліцензії, то їх необхідність обумовлена природою послуга згідно додатку № 2 до Тендерної документації та вимог чинного законодавства щодо освіти та кваліфікації медичних працівників, які мають право проводити відповідні дослідження. Строки виконання інтраопераційних досліджень визначаються в силу вимог чинного законодавства, а саме наказу МОЗ України від 06.09.2021 № 1877 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину». Так, пунктом 15 розділу VII зазначеного наказу передбачено, що патологогістологічні дослідження біопсійного і операційного матеріалу у формі термінових інтраопераційних біопсій проводяться у строк не більше 30 хв. Щодо зазначеного вами посилання на рішення Антимонопольного комітету України, повідомляємо про те, що по зазначеній вами закупівлі інший предмет закупівлі, та перелік послуг які закуповувались замовником, що не є аналогічним даній закупівлі. Відтак, посилання на скаргу по закупівлі UA-2024-02-27-004176-a не є обґрунтованим, оскільки в тому випадку мала місце відмінна специфікація. З повагою!
Дата відповіді: 13.12.2024 16:32