-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Завершена
21 307 491.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 653.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 653.75 UAH
Період уточнення:
19.04.2018 10:46 - 22.06.2018 11:00
Відповідь надана
Щодо розміру тендерного забезпечення
Номер:
f66a368d9ebe4b88822fb518ba7181f3
Дата опублікування:
02.05.2018 14:01
Опис:
Вкажіть точний розмір тендерного забезпечення.
Так як в оголошенні, розміщеному на електронному майданчику, вказано - 639 224,00 грн. Натомість, у додатку № 1 до тендерної документації зазначена Замовником інша сума - 639 200,00 грн. Просимо виправити вказану невідповідність.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
04.05.2018 17:28
Відповідь надана
Дата початку дії банківської гарантії
Номер:
a1724384cd8b44e9afcc330c2c440f1b
Дата опублікування:
25.04.2018 14:20
Опис:
Банківська гарантія повинна діяти:
- 90 днів з 21.05.18 р. чи
- 90 днів з 26.06.18 р.?
Відповідь:
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
27.04.2018 16:40
Відповідь надана
Сертифікат ISO 22000:2005
Номер:
bc337f3b396a48998f94a895e35c2b1c
Дата опублікування:
25.04.2018 08:32
Опис:
Наявний Сертифікат ISO 22000:2005 (Не ISO 22000:2007 як вимагає ТД)
Чи буде відповідати наявність в учасника Сертифііката ISO 22000:2005 вимогам ТД
Відповідь:
"На підтвердження того, що Учасник застосовує санітарні заходи та належну практику виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів, з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надати за наявності: копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007 IDT) або копію чинної документації системи HACCP Учасника."
Подання копії Сертифіікату ISO 22000:2005 не буде вважатися невідповідністю вимогам ТД.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:53
Відповідь надана
Термін дії банківської гарантії
Номер:
b6e748a38cd2450f8fd40341cab67b02
Дата опублікування:
25.04.2018 08:22
Опис:
Вкажіть конкретно ЧИСЛО, МІСЯЦЬ РІК з якого і ЧИСЛО, МІСЯЦЬ РІК по яке повинні діяти тендерна пропозиція та тендерне забезпечення (банківська гарантія)?
Відповідь:
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
ЧИСЛО, МІСЯЦЬ РІК по яке повинні діяти тендерна пропозиція та тендерне забезпечення визначається та автоматично оприлюднює електронною системою закупівель.
Дата відповіді:
25.04.2018 12:17
Відповідь надана
Запитання щодо калькуляції
Номер:
c26271f1d54c43338eda0c3348ece50b
Дата опублікування:
21.04.2018 12:54
Опис:
На електронних майданчиках системи Prozorro документи, які розкриваються після аукціону, тобто на стадії посткваліфікації розміщуються в різних розділах шляхом віднесення до відповідного типу документу, а саме: 1.) Цінова пропозиція, 2.) Кошторис
Запитання: До якого типу документів віднести на електронному майданчику калькуляцію вартості послуг з харчування дітей – ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ чи КОШТОРИС?
Відповідь:
"Учасники повинні подавати документи, які містять інформацію про ціну таким чином, щоб ці документи не були відображені на прекваліфікації."
Дата відповіді:
25.04.2018 13:01
Відповідь надана
Тендерне забезпечення
Номер:
a490278da4c94dbebccff57508b38fca
Дата опублікування:
21.04.2018 12:42
Опис:
8.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається ЗАМОВНИКУ у разі:
(Питання: не повертається ЗАМОВНИКУ чи УЧАСНИКУ? можливо ЗАМОВНИКОМ?)
8.2.4. Ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, ЯКЩО НАДАННЯ ТАКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДБАЧЕНО ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
П. 6 Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
7.5. Тендерна пропозиція Учасника, до складу якої не входять документи, які підтверджують надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, ВІДСУТНІЙ ОРИГІНАЛ ГАРАНТІЇ або надане забезпечення не відповідає вимогам цієї Документації щодо строку дії, розміру, умов надання або виду забезпечення, підлягає відхиленню.
Питання: МАЄ БУТИ НАДАНО ПИСЬМОВИЙ ОРИГІНАЛ ГАРАНТІЇ ЧИ ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ ЧИ ТЕ І ТЕ?
Просимо усунути неузгодженості в Тендерній документації або надати вичерпне розяснення з даного приводу
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
24.04.2018 18:01
Відповідь надана
Сертифікат ISO 22000:2005
Номер:
42ffa0d050a9493e870ae3312baeaf72
Дата опублікування:
21.04.2018 12:22
Опис:
Чи буде відповідати вимогам Тендерної документації наявність у Учасника сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2005 (ДСТУ ISO 22000:2007)?
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
24.04.2018 17:59
Відповідь надана
Нумерація банківської гарантії
Номер:
12e451f759544c758476d318295e12b6
Дата опублікування:
20.04.2018 16:00
Опис:
Потребує розяснення наступне питання:
Як пронумерувати електронну банківську гарантію видану банком в електронному форматі для її включення в реєстр наданих документів із зазначенням номерів відповідних сторінок;
Відповідь:
Відповідно до п.п.1.1 п.1 Розділу ІІІ - "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника, що містять інформацію, повинні містити підпис керівника або уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), та печатку учасника (у разі наявності), у тому числі документи, отримані учасником в електронній формі відповідно до діючого законодавства та роздруковані учасником; крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та нотаріально завірених копій документів."
Дата відповіді:
24.04.2018 17:16
Відповідь надана
Запитання щодо паспорту та ідентифікаційного коду
Номер:
7c5ee14ab26e487998d152800c22e7f3
Дата опублікування:
20.04.2018 14:48
Опис:
В Тендерній документації є вимога надати «Копію паспорту або документу, що його замінює відповідно до чинного законодавства України та картки фізичної особи – платника податків чи іншого документу відповідно до вимог закону про присвоєння ідентифікаційного номеру (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)»
Роз’ясніть:
1. Чи потрібно подавати копії всіх сторінок паспорту чи тільки тих на яких є записи чи можливо конкретно якісь сторінки паспорту?
2. Чи потрібно подавати паспорт, код керівника та/або представника юридичної особи учасника торгів як фізичних осіб?
Відповідь:
На запитання Щодо надання документів з приводу відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» помилково опубліковано відповідь на інше запитання !!! Відповідь на дане питання: Учаснику потрібно діяти згідно Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями.
Відповідь на запитання щодо паспорту та ідентифікаційного коду:
1. Потрібні всі сторінки паспорту
2. Потрібно подавати паспорт, код керівника та/або представника юридичної особи учасника торгів як фізичних осіб.
Дата відповіді:
24.04.2018 17:56
Відповідь надана
Щодо надання документів з приводу відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
8775cb2fb91f42e39099bf69b9e64900
Дата опублікування:
20.04.2018 13:53
Опис:
Згідно листа - роз’яснення № 3302-06/906-06 від 15.01.2016 Мінекономрозвитку України «Щодо інформації про перелік відкритих реєстрів, доступ до яких є вільний» Замовник торгів перевіряє самостійно відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відомості щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення та відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Тому, учасник - переможець процедури закупівлі не має надавати документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Прошу розяснити як діяти Учаснику
Відповідь:
Відповідно до п.п.1.1 п.1 Розділу ІІІ - "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника, що містять інформацію, повинні містити підпис керівника або уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), та печатку учасника (у разі наявності), у тому числі документи, отримані учасником в електронній формі відповідно до діючого законодавства та роздруковані учасником; крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та нотаріально завірених копій документів."
Дата відповіді:
24.04.2018 17:14