-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Завершена
21 307 491.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 653.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 653.75 UAH
Період оскарження:
19.04.2018 10:46 - 28.06.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР»
Номер:
723384a3d97e4865af4d7fa7b3cc61b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000549-a.b5
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР»
Скарга:
Учасник не погоджується з підставами відхилення
та вважає тендерну пропозицію такою, що ідповідає вимогам встановленим Замовником
у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ВСВ з додатками.pdf 27.07.2018 12:42
- Платіжка ВСВ.pdf 27.07.2018 12:42
- Доповнення до скарги ТОВ ВСВ.pdf 17.08.2018 11:53
- Рішення від 31.07.2018 № 7692+лист Замовнику.pdf 01.08.2018 14:34
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.07.2018 № UA-2018-04-19-000549-a.b5.pdf 16.08.2018 21:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2018 № 8445.pdf 20.08.2018 13:52
- Рішення від 17.08.2018 № 8445.pdf 22.08.2018 18:20
- Рішення від 17.08.2018 № 8445.pdf 22.08.2018 18:22
- Інформація по суті скарги 13.08.2018 13:21
- Додаткова інформація по суті скарги 17.08.2018 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2018 12:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.08.2018 18:24
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга стосовно рішення замовника
Номер:
c1ba2add013e4196b1892df630813387
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000549-a.b6
Назва:
Скарга стосовно рішення замовника
Скарга:
Скарга стосовно рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- ВОЛОДИМИРЕЦЬ Платіжне доручення 2.jpg 28.07.2018 18:47
- Скарга Володимирець.pdf 28.07.2018 18:47
- Рішення від 01.08.2018 № 7743+лист Замовнику - копия.pdf 01.08.2018 17:43
- інформація про перенесення від 16.08.2018 UA-2018-04-19-000549-a.pdf 16.08.2018 19:49
- інформація про резолютивну частину від 17.08.2018 №8441.pdf 20.08.2018 15:28
- рішення від 17.08.2018 № 8441.pdf 22.08.2018 17:09
- Інформація по суті скарги 13.08.2018 13:21
- Додаткова інформація по суті скарги 17.08.2018 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2018 18:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.08.2018 17:09
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
порушення принципів закупівлі
Номер:
d18af9ca1f4e4aacb42958957e7819b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000549-a.a4
Назва:
порушення принципів закупівлі
Скарга:
придержуватися принципів закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- плата за подання скарги 27.07.2018 11:40
- скарга 27.07.2018 11:40
- ТД 21.05.2018 27.07.2018 11:40
- оголошення на 21.05.2018 27.07.2018 11:40
- доповнення до скарги 03.08.2018 08:51
- доповнення до скарги 17.08.2018 11:57
- Рішення від 31.07.2018 № 7689+лист Замовнику.pdf 01.08.2018 14:31
- Про перенесення розгляду UA-2018-04-19-000549-a.pdf 16.08.2018 19:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2018 № 8440 .pdf 20.08.2018 13:54
- Рішення від 17.08.2018 № 8440.pdf 22.08.2018 14:50
- Інформація по суті скарги 13.08.2018 13:22
- Додаткова інформація по суті скарги 17.08.2018 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2018 11:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.08.2018 14:51
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР»
Номер:
5acc71d766154894bcf8f7218ee1aee4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000549-a.b2
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР»
Вимога:
ТОВ «ВСВ» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції та на підставі частини третьої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації з врахуванням наших заперечень, а саме: 1) Щодо першої підстави відхилення (невідповідність довідок банку) повідомляємо, Замовник у тендерній документації підпункті 5 пункту 3 розділу ІІІ чітко зазначив: «Усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації. При перенесенні строку розкриття, довідки та інші документи залишаються дійсними, якщо інше не встановлено змінами до Документації». У змінах до тендерної документації не було жодного повідомлення щодо надання Учасниками оновлених довідок на нову дату розкриття 02.07.2018. Отже, Замовник неправомірно відхилив ТОВ «ВСВ». 2) Щодо другої підстави відхилення (відсутність власних виробничих потужностей) повідомляємо, що Замовник у тендерній документації не визначив поняття «власні виробничі потужності» та їх необхідну (достатню) кількість для надання послуг з харчування дітей. Натомість зазначив документи, які підтверджують права володіння/користування Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази, а саме: «надати довідки про наявність їх на балансі Учасника, у разі оренди – надати довідку про орендоване майно з додаванням копії договору оренди, у разі замовлення доставки, зберігання продуктів харчування – надати копію договору надання транспортних послуг та зберігання, тощо)». Учасник виконав цю вимогу. Крім того, Замовник далі по тексту тендерної документації зазначає: «У випадку відсутності достатньої кількості обладнання та матеріально-технічної бази Учасник подає гарантійний лист-зобов’язання (оригінал), що у разі визначення його переможцем Учасник забезпечить навчальні заклади, вказані в додатку №2, необхідним обладнанням для забезпечення надання послуг відповідно до умов цієї документації». ТОВ «ВСВ» надав гарантійний лист.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 30.07.2018 12:08
Дата подачі:
25.07.2018 14:37
Вирішення:
На звернення за роз’ясненнями Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР» щодо відхилення пропозиції тендерний комітет повідомляє:
Щодо першої підстави відхилення (невідповідність довідок банку):
У підпункті 5 пункту 3 розділу ІІІ Тендерної документації чітко зазначено: «Усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації. При перенесенні строку розкриття, довідки та інші документи залишаються дійсними, якщо інше не встановлено змінами до Документації». Умовами Тендерної документації підпунктом 2.5. пункту 3 Розділу ІІІ чітко визначено більш пізню дату: «Довідка з обслуговуючого банку(ів) із зазначенням реквізитів рахунку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал). У разі наявності інших платежів, які сплачуються з рахунку(ів) Учасника, та/або обтяжень на рахунку(ах) зазначена інформація відображається у довідці з обслуговуючого банку(ів)».
Підпункт 2.5. п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації визначає умови подання виключно банківських довідок, а підпункт 5 п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації регулює подачу для інших документів та довідок.
Щодо другої підстави відхилення (відсутність власних виробничих потужностей):
Учасником в тендерній пропозиції підтверджено лише право на володіння однією морозильною камерою, одним принтером та користування орендованим офісним приміщенням 5,3 м2, що не може відповідати вимогам підпункту 2.1. п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації де чітко передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей, які є достатніми для надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району, Рівненської області (оригінал довідки Учасника). Для підтвердження права володіння/користування Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази надати довідки про наявність їх на балансі Учасника, у разі оренди – надати довідку про орендоване майно з додаванням копії договору оренди, у разі замовлення доставки, зберігання продуктів харчування – надати копію договору надання транспортних послуг та зберігання, тощо).»
Таким чином, тендерним комітетом прийнято рішення, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВІЙСЬКСЕРВІС-ВОЛОНТЕР» не відповідає кваліфікаційному критерію №1 та умовам тендерної документації, встановленим відповідно до пункту1 частини першої та пункту 4 частини першої ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення пропозиції ФОП Жарської Г.Й.
Номер:
44a879e3024948d6ba8eadde003c8341
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000549-a.b3
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ФОП Жарської Г.Й.
Вимога:
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Жарська Галина Йосипівна на відповідність вимогам тендерної документації які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю Послуг з готування їжі код ДК 021:2015 - 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області), встановлено, що Учасником у складі пропозиції, яка надана в електронному вигляді, надані довідки з обслуговуючих банків, які видані раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає підпункту 2.5. п.З Розділу III Тендерної документації, а саме: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку(ів) із зазначенням реквізитів рахунку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал). У разі наявності інших платежів, які сплачуються з рахунку(ів) Учасника, та/або обтяжень на рахунку(ах) зазначена інформація відображається у довідці з обслуговуючого банку(ів)».
Відповідно до тендерної документації на закупівлю Послуг з готування їжі код ДК 021:2015 - 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області) Фізична особа-підприємець Жарська Галина Йосипівна надала довідки з обслуговуючих банків, що відповідають умовам тендерної документації, а саме абзацами 12-13 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації.
При перенесенні строку розкриття, довідки та інші документи залишаються дійсними, якщо інше не встановлено змінами до Документації.»
Протоколом засідання тендерного комітету № 19 від «20» червня 2018 р. про «Перелік змін, що вносяться до тендерної документації на закупівлю товару: Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області не передбачено поновлення довідок з обслуговуючих банків.
У зв’язку з вище вказаним прошу відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Жарської Галини Йосипівни та допустити пропозицію ФОП Жарської Галини Йосипівни до участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 30.07.2018 12:06
Дата подачі:
25.07.2018 15:49
Вирішення:
На звернення за роз’ясненнями Учасника Фізична особа-підприємець Жарська Галина Йосипівна щодо відхилення пропозиції тендерний комітет повідомляє:
У підпункті 5 пункту 3 розділу ІІІ чітко зазначено: «Усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації. При перенесенні строку розкриття, довідки та інші документи залишаються дійсними, якщо інше не встановлено змінами до Документації». Умовами Тендерної документації підпунктом 2.5. пункту 3 Розділу ІІІ чітко визначено більш пізню дату: «Довідка з обслуговуючого банку(ів) із зазначенням реквізитів рахунку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал). У разі наявності інших платежів, які сплачуються з рахунку(ів) Учасника, та/або обтяжень на рахунку(ах) зазначена інформація відображається у довідці з обслуговуючого банку(ів)».
Підпункт 2.5. п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації визначає умови подання виключно банківських довідок, а підпункт 5 п.3 Розділу ІІІ Тендерної документації регулює подачу для інших документів та довідок.
Таким чином, тендерним комітетом прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Жарської Галини Йосипівни не відповідає умовам тендерної документації, встановленим відповідно до пункту 4 частини першої ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМК України щодо тендерної документації
Номер:
18ff9c1f7b29411891664453e9986330
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-19-000549-a.a1
Назва:
Скарга до АМК України щодо тендерної документації
Скарга:
Порушення основних принципів здійснення закупівель, які визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 16.05.2018 08:37
- Скан-копія платіжного доручення 16.05.2018 08:37
- Рішення від 18.05.2018 № 4713+лист Замовнику.pdf 21.05.2018 12:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2018 № 5245.pdf 04.06.2018 18:10
- Рішення від 01.06.2018 № 5245.pdf 06.06.2018 21:53
- протокол №18 02.07.2018 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2018 08:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2018 21:53
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2018 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимоги АМКУ виконано