• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком (надалі - ЄІБ), щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.

Торги не відбулися

229 538 779.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 295 387.79 UAH
Період уточнення: 09.12.2024 16:56 - 27.12.2024 00:00
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: d16e6767d9324ea98270cef125a6567d
Дата опублікування: 26.12.2024 09:46
Опис: Відповідно до п. 24 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник 25.12.2024 року о 20:00 опублікував на майданчику зміни до тендерної документації. Ці зміни передбачили публікацію оновленої Відомості обсягів робіт та Підсумкової відомості ресурсів. Замовник опублікував зовсім нове технічне завдання, яке ніяк не погоджується зі старою Відомістю обсягів робіт, однак не продовжив терміни подання тендерної пропозиції. Такий обʼєм роботи неможливо зробити за 3 календарні дні. Замовник дискримінує учасників процедури закупівлі, обмежуючи час подання тендерної пропозиції по оновленому технічному завданню. Вимагаємо продовжити термін подання тендерної пропозиції у відповідності з вимогами чинного законодавства.
Відповідь: гідно п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни до тендерної документації були внесені 25.12.2024 відповідно станом на дату внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозиції залишалося не менше чотирьох днів. Зазначені зміни внесені у відповідності до положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 27.12.2024 08:50
Відповідь надана

Розʼяснення

Номер: 38baf1b5a48f41f7ba9d3e330003e5a9
Дата опублікування: 25.12.2024 10:31
Опис: Доброго дня. У відповідь на наш запит від 17.12.2024 року Замовник зазначив, що до тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, а саме додана Підсумкова відомість ресурсів. До подачі тендерної пропозиції залишилось 4 календарні дні, однак Замовником не було внесено жодних змін до тендерної документації. Повідомте, будь ласка, коли будуть внесені зміни до тендерної документації та чи буде продовжено термін подачі тендерних пропозицій? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації, згідно відповіді на запит від 17.12.2024 року. У разі необхідності та у випадку передбаченому вимогами чинного законодавства, строк подання тендерних пропозицій буде продовжено.
Дата відповіді: 25.12.2024 14:24
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: b2d1bac48f654b8488c4fa63c9cf1507
Дата опублікування: 20.12.2024 12:01
Опис: Відповідно до п. 5.2. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник зазначає, що Обов’язковою умовою є також наявність у учасника наступних працівників: інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (з відповідним підтвердженням свідотцтвом/сертифікатом); експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом), інженера – геодезиста (зі свідоцтвом про підвищення кваліфікації). У своєму розʼяснення про клас наслідків обʼєкту Замовник зазначив, що клас наслідку даного обʼєкту є СС2. Тому вимога, що у Учасника має бути наявний у штаті або за договором цивільно-правового характеру експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) є необгрунтованим та дискримінаційним. Звертаємося до вас з вимогою привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний Учасник, дана вимога передбачає залучення експерта технічного обстеження будівель та споруд в залежності від потреби при виконання робіт передбачених предметом закупівлі, відповідно класи наслідків зазначені через кому , тобто «АБО», а саме: експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), «або» СС2 (середні наслідки), «або» СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом). Враховуючи, що клас наслідків об’єкта визначено як СС2, Учасник має надати інформацію про наявність експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Дата відповіді: 21.12.2024 13:09
Відповідь надана

Усунення недоліків у технічному завданні

Номер: a3bb1378e112440a85c7d8b080b6f4c3
Дата опублікування: 17.12.2024 19:30
Опис: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) Учасник процедури закупівлі має включити до технічного завдання звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством. Звертаємося до Вас з проханням або додати до тендерної документації звіт з експертизи на даний обʼєкт або усунути дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник ! Додаток 3 (Технічне завдання) наведений окремим додатком та містить інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі. Заповнювати Додаток 3 до тендерної документації не потрібно, відповідно вимога «звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.» немає відношення до Учасника процедури закупівлі.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:45
Відповідь надана

Усунення недоліків у вимогах технічного завдання

Номер: 24c2316c59074dcf84c75ba0ac2b1fa1
Дата опублікування: 17.12.2024 19:29
Опис: Звертаємося до Вас з проханням, задля підготування тендерної пропозиції, додати Підсумкову відомість ресурсів, у звʼязку з тим що у технічному завданні відсутнє устаткування, яке повинно монтуватися.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:43
Відповідь надана

Надання розʼяснень

Номер: b90dd91d7b104fa28009d4150ba32a7c
Дата опублікування: 17.12.2024 19:27
Опис: Відповідно до п. 5.3.3. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надання не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Однак, Замовник не визначив у тендерній документації, який клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі. Просимо надати розʼяснення
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що клас наслідків об’єкта предмета закупівлі – СС2.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:42
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 5fb8ff72299a44b8b221c1550f796311
Дата опублікування: 17.12.2024 19:26
Опис: Відповідно до п. 5.3.3. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених обʼєктів будівництва. Дана вимога є дискримінаційною та суперечить п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно зі п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовник у своїй вимозі вимагає, по-перше, щоб Учасник надав листи-відгуки адресовані саме йому, однак листи-відгуки надаються тим хто звертається за таким відгуком. Вимагати звернення від контрагентів Учасника саме до Відділу освіти Бучанської міської ради є не законним. По-друге, Замовник вимагає надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених обʼєктів будівництва, однак відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №923 від 08.10.2008 року "Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обʼєктів" за введення обʼєкта в експлуатацію відповідає Замовник, і лише Замовник уповноважений подавати такі документи. Підрядна організація не несе відповідальності за введення обʼєкта в експлуатацію. Тому чи ввів Замовник обʼєкт, що будувався Учасником в експлуатацію, чи ні - не стосується виконання Учасником аналогічного договору та не підтверджує чи не спростовує його виконання. На думку Антимонопольного Комітету України у листі №20-29/08-3600 від 12.03.2020 року до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України про надсилання рекомендацій, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно використовуються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь в конкурсі. Звертаємося до Вас з вимогою, усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва забезпечить наявність в Замовника інформації щодо належного виконання Учасником робіт за аналогічними договорами. Окрім цього листи-відгуки, що адресовані Замовнику підтвердять актуальність наданого документу. Зазначені вимоги не є дискримінаційними та не обмежують потенційних Учасників, окрім цього відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати інші вимоги які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.12.2024 11:41
Відповідь надана

Шодо фінансової спроможності

Номер: 4114911f908f41f28421fd78886b7928
Дата опублікування: 10.12.2024 10:32
Опис: Шановний Замовник! Щодо вимоги - «Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.» . Надайте відповідь, у Учасника повинно кожен рік на протязі 5 років бути середньорічний оборот не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі? Що робити новим підприємствам, які були створені 2021-2024 роках?
Відповідь: Шановний Учасник! Під середньорічним оборотом розуміється сума обороту за кожен рік розділена на кількість років. (Наприклад: (1+2+3+4+5)/5). У разі якщо учасник розпочав свою діяльність менше ніж 5 років тому, середньорічний оборот розраховується виходячи з фінансової діяльності. Тобто якщо це три останні роки в такому випадку обрахунок виглядатиме наступним чином: (0+01.+2+3)/5. Тобто саме середньорічний дохід має становити не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата відповіді: 12.12.2024 10:48