-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль для промислового перероблення (з протизлежувальною добавкою) для посипання доріг
Сіль для промислового перероблення (з протизлежувальною добавкою) для посипання доріг
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2024 12:04 - 14.12.2024 00:00
Відповідь надана
Неточності в ТД
Номер:
e7c69b25e5234daa8ddcd7af8f2857f8
Дата опублікування:
13.12.2024 16:34
Опис:
Шановний Замовнику!
пунктом 4.5.1 Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що учасник подає Сертифікати якості та протоколи випробувать на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання відповідно до ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови" та ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг».
Проте Додатком 4 до тендерної документації передбачено. що товар має відповідати ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови", ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг» , ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісті радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді та НРБУ- 97 «Норми радіаційної безпеки України»
Отже, у зв'язку з тим, що серед документів, які має подати учасник не вказано протоколів випробувань на відповідність ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісті радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді та НРБУ- 97 «Норми радіаційної безпеки України» просимо виключити відсилання на вказані документи з Додатку 4 до тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу, що норми ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісті радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді та НРБУ- 97 «Норми радіаційної безпеки України» є дуьлюючими, так як вимірюють питому активні радіонуклідів за одними й тими методами випробувань ( М.ВЛ.ХІМ-12-01:2-22) та застосовуються до продуктів харчування ( що випливає з назви ГН), а не до протиожеледних матеріалів. А НРБУ-97 встановлює систему радіаційно-гігієнічних регламентів для забезпечення прийнятних рівнів опромінення як для окремої людини, так і суспільства взагалі, проте жодним чином не встановлює вимоги до солі ( протиожеледного матеріалу) .
Отже, просимо внести зміни в Додаток 4 та виключити вимоги щодо відповідності стандарту ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісті радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді та НРБУ- 97 «Норми радіаційної безпеки України»
Відповідь:
Шановний учаснику, оскільки закуповуваний товар буде використовуватись для обслуговування мережі комунальних доріг та буде мати безпосередній контакт з тваринами, а також мешканці міста користуються дорожньою інфраструктурою. Тому відповідність товару на безпеку гігієнічних норм та радіонуклідів є логічною вимогою в тендерній документації. Оскільки, ми, як замовник не вимагаємо сертифікатів відповідності та протоколів випробувань відповідності стандарту ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісті радіонуклідів 137 Сs та 90 Sr у продуктах харчування та питній воді та НРБУ- 97 «Норми радіаційної безпеки України» , то учасник підтверджує таку відповідність довільним документом (довідка в довільній формі).
Дата відповіді:
16.12.2024 10:50
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
9ff2c550fb614bd5a66d777879891a56
Дата опублікування:
11.12.2024 12:43
Опис:
Додатком 7 до тендерної документації встановлено наступні вимоги:
4.5.4. Учасники, які не є виробниками товарів (предмету закупівлі) надають копію договору, що підтверджує наявність договірних відносин виробника з імпортером товару, учасник має підтвердити увесь ланцюг отримання товару від виробника. Також підтвердити свій статус у даному ланцюзі, шляхом надання митних декларацій, декларація про походження товару, сертифікат якості товару виробника.
4.5.5. У разі, якщо учасник не є виробником товару – надати копію документу, що підтверджує стосунки з виробником товару строком дії не менше ніж до кінця 2024 року та партнерський (дилерський, представницький ) лист.
Такі вимоги суттєво обмежують конкуренцію та не дозволяють прийняти участь у закупівлі учасникам, які закуповують товар на території України у імпортерів. Так, вимога щодо надання договорів з виробником, митних деларацій, сертифікатів якості виробнка потребує запиту документів у третіх осіб, які не є учасниками закупівлі ( у разі, якщо учасник не є безпосереднім імпортером товару) та порушує принципи публічних закупівель.
Такі вимоги від Замовників неодноразово скасовувались АМКУ:
1) Рішення АМКУ № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017
2) Рішення АМКУ № 4272-р/пк-пз від 30.06.2017
3) Рішення АМКУ № 10218 - р/пк-пз від 04.10.2018
4) Рішення АМКУ № 10177 - р/пк-пз від 03.10.2018
5) Рішення АМКУ № 9702-р/пк-пз від 19.09.2018
6) Рішення АМКУ № 1938 - р/пк-пз від 31.01.2024
Відповідь:
Шановний учаснику, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
12.12.2024 16:31
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5629c2385f9341d185881f32afc62443
Дата опублікування:
11.12.2024 12:26
Опис:
Шановний замовнику!
пунктом 1.1. додатку 4 до тендерної документації встановлено, що плавильна здатність солі має бути не менше 12. Відповідно до ДСТУ 8853:2019 плавильна здатність солі має становити не менше 5. Отже, замовником встановлено дискримінаційні вимоги в частині вказання норм характеристик товару, що не відповідають ДСТУ 8853:2019. просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учаснику, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
12.12.2024 16:31
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
9b40b4f7395147b480d51fe1b98eeddd
Дата опублікування:
11.12.2024 12:23
Опис:
Шановний замовнику!
пунктом 1.1. додатку 4 до тендерної документації встановлено, що масова частка хлористого натрію має бути не менше 98%. Відповідно до ДСТУ 4246:2003 ( з урахуванням змін) масова частка хлористого натрію має становити не менше 97,5 % ( для солі вищого гатунку). Отже, замовником встановлено дискримінаційні вимоги в частині вказання норм характеристик товару, що не відповідають ДСТУ 4246:2003. просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учаснику, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
12.12.2024 16:30
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
20abbe5e9f424f7892b2e10f163b6dc0
Дата опублікування:
11.12.2024 10:45
Опис:
Шановний Замовнику!
При зазначенні технічних вимог до предмету закупівлі Ви посилаєтесь на чинний Національний стандарт ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг» та ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» . За таких умов, зазначені умови в Додатку 4 тендерної документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Згідно ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг»п. 9.6 визначено наступне: « Плавильна здатність, г/г не менше ніж 5».
В зв'язку із наведеним просимо внести зміни до тендерної документації, зокрема у Додаток 4 та привести технічні характеристики товару до показників, які встановлені ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг»
Відповідь:
Шановний учаснику, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
12.12.2024 16:30