• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги в сфері поводження із небезпечними відходами (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
Період уточнення: 06.12.2024 14:07 - 26.12.2024 00:00
Відповідь надана

звернення

Номер: ce5fd7ac10014eeba0c4b79d73205e1c
Дата опублікування: 09.12.2024 18:13
Опис: Доброго дня! Шановний замовник щодо вашої вимоги у додатку 2: Відповідно до Постанови КМУ № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» визначено відходи у групі: 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03) Тобто, як безпечні. Вами же зазначено код некоректно з приміткою: Послуги з управління відходами: А4020 18 01 02* Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (Медичні відходи категорія В – органні (плацента)).
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 09.12.2024 22:09
Відповідь надана

практика АМКУ

Номер: 3118c1b24ea24a7e9cd3f5889b49edf6
Дата опублікування: 09.12.2024 17:48
Опис: Доброго дня! Шановний замовник щодо вашої вимоги за п. 6 додатку 2: 6. Учасник вивозить відходи у ємностях вторинного пакування, а саме: міцні непроникні пластикові одноразові мішки/пакети, або контейнери обмеженого (багаторазового) використання (відповідно до категорії відходів), що є стійкими до дезінфекції. Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм), що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, накладні на придбання пакування, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника). Є схожа практика наших колег з цього приводу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-007719-a. У рішенні АМКУ за результатами розгляду скарги за цим пунктом було встановлено, цитуємо: «Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами не встановлено вимог, що пакування має бути саме щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 600х1000 мм (для первинного пакування); для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 700х1000 мм.» Зазначені вами критерії суперечать Наказу Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 та Ліцензійним умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Просимо не провокувати потенційних учасників на оскарження умов тендерної документації, та прибрати дану вимогу.
Відповідь: Замовником враховано практику АМКУ при підготовці тендерної документації.
Дата відповіді: 10.12.2024 16:18
Відповідь надана

Вимога

Номер: 8164b903b39f4d2691b9dc1fac8e5606
Дата опублікування: 06.12.2024 16:52
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до вимог пунктів 9,10,11,12 Розділу ІІІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 9.Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. 10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів. 11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил. Відповідно до вимог пунктів 11, 16, 17 Розділу V Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). 16. Відходи, отримані з підрозділів, збирають у ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання, які переміщують до приміщення для тимчасового зберігання відходів або передають для проведення їхнього оброблення/знешкодження. 17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур. Контейнери вторинного паковання мають бути стійкими до мийних і дезінфекційних хімічних засобів, закриватися кришками, їхня конструкція не повинна допускати безконтрольного відкриття. Відповідно до вимог пункту 12 Розділу VІ Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами: 12. Вивезення відходів категорії С за межі території закладів, проводиться перевізником із дотриманням наступних вимог: 1) мішки/пакети вторинного паковання мають маркування відповідно до додатку 1 до цих Правил; 2) мішки/пакети вторинного паковання щільно закриті; 3) транспортування мішків/пакетів проводиться спеціалізованим транспортом (кабіна водія ізольована, вантажний кузов забезпечує ізоляцію від навколишнього середовища, а внутрішнє оздоблення стійке до очищення і нейтралізації). Як вбачається, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами не встановлюють обов’язку до наявності сертифікатів. відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації) Разом з тим, вимоги Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. передбачають вимоги до ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання. Замовник вимагає забезпечення вторинною сертифікованою пакувальною тарою. Натомість в цій частині, Замовник має можливість вимагати забезпечення пакувальною тарою, яка відповідає Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375. Законодавством не встановлено обов’язку сертифікації до пакування (тари).Вказана вимога тендерної документації є дискримінаційною, незаконною та має бути виключена у умов тендерної документації. Також звертаємо увагу, що Наказ № 325 МОЗ України 08.06.2015 р. не встановлює, що спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів обов’язково мають бути розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм. Вимагаємо внести зміни до п.5 Додатку 2 до тендерної документації, та викласти у наступній редакції "Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки/пакети , згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (чинна редакція) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів"
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації та виключення дискримінаційних вимог. За результатами розгляду вимоги повідомляємо, що п.5 додатку 2 до тендерної документації не містить вимог щодо пакування, яке Учасник повинен надати при наданні послуги. Також зазначений Вами пункт, тай додаток 2 до тендерної документації не містить вимог щодо об’єму ємностей для пакування (пакетів), як зазначено у Вашій вимозі. Разом з тим, п. 6 додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу відповідно до якої «Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм), що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. На підтвердження даної вимоги Учасники повинні надати гарантійний лист у довільній формі, накладні на придбання пакування, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника.» Відповідно до закупівельного законодавства дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Вимога щодо забезпечення Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою, з зазначенням їх певних характеристик не є дискримінаційною, адже її виконати взмозі необмежена кількість учасників. Така пакувальна тара є у вільному доступі на ринку України. Крім того, звертаємо увагу Учасника, що відповідно до п.28 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами та доповненнями тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимога п. 6 додатку 2 до тендерної документації встановлена Замовником в межах чинного закупівельного законодавства. Також слід зазначити, що Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики за № 28 від 24.12.20024 та наказ МОЗ № 325 від 08.06.20215 не містять вимог щодо неможливості встановлення в тендерній документації чи у будь-яких інших вимогам додаткових вимог щодо ємностей первинного та/або вторинного паковання. Отже, це є право Замовника відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 09.12.2024 14:41