-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги з прибирання приміщень та миття вікон об'єктів філії (Карпатський лісовий офіс)
послуги з прибирання приміщень та миття вікон об'єктів філії (Карпатський лісовий офіс)
Завершена
44 727 670.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 54 452.79 UAH
мін. крок: 0.1% або 54 452.79 UAH
Період уточнення:
05.12.2024 16:05 - 13.12.2024 00:00
Відповідь надана
вимога
Номер:
cc2bbe3ea25146c49e8d39ab37c17b5c
Дата опублікування:
12.12.2024 14:36
Опис:
Шановний Замовнику, просимо вказати квадратуру вікон у кількості 1379 одиниць та квадратуру кахельних стін у санітарних вузлах для можливості розрахунку тендерної пропозиції та внести відповідні зміни. Дякую.
Відповідь:
Доброго вечора! Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Усі характеристики та плоші прибирання вказані в тендерній документації та додатках.
Дата відповіді:
12.12.2024 23:55
Відповідь надана
Тендерна пропозиція, розрахунок послуг
Номер:
4239b55f251c4555981e33950cce27e5
Дата опублікування:
10.12.2024 17:21
Опис:
Згідно додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати заповнену форму тендерної пропозиції, з інформацією щодо вартості послуг:
Щодня 260
Два рази на тиждень (вівторок, п’ятниця) 52
Один раз на тиждень 52
Один раз на тиждень 52
Просимо уточнити чи не є помилкою вказана кількість послуг Два рази на тиждень (вівторок, п’ятниця) 52 послуги, тому як послуга прибирання раз на тиждень має ту саму кількість в рік, як і та що надається 2 рази на тиждень.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Уважно вивчивши Ваше запитання, повідомляємо, що кількість послуг вказано вірно. При поданні тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати, що вартість послуги прибирання два рази на тиждень включає ціну за два дні тижня сумарно
Дата відповіді:
11.12.2024 08:04
Відповідь надана
Подання технічного завдання
Номер:
71cc7b698e2548b588739326af76977b
Дата опублікування:
10.12.2024 17:17
Опис:
Шановний замовник!
Згідно тендерної документації: 1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Просимо уточнення, як необхідно подавати інформацію згідно зазначеного пункту, якщо учасник приймає участь в одному Лоті, наприклад Лоті 1. Учасник подає Технічне завдання, вилучивши інформацію про Лот 2 і Лот 3, в яких не приймає участь, і подає тільки інформацію по Лоту 1? Чи незалежно від кількості лотів, в яких учасник приймає участь, технічне завдання має подаватись зі всіма Лотами за формою Додатку 3?
Відповідь:
Доброго вечора! Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Інформацію що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі : 1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку № 3 до тендерної документації Учасник подає Технічне завдання вилучивши інформацію про Лоти в яких не приймається участь.
Дата відповіді:
10.12.2024 20:11
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
6c30840502e641388cbcd060672cb39a
Дата опублікування:
10.12.2024 12:32
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до п. 2.1.4 Додатку 7 до ТД "2.1.4. Сканована/-і копія/-ї роздруківку з системи реєстрації податкових накладних, податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання); " Дана вимога є дискримінаційною та такою що обмежує коло учасників, адже відповідно до даної вимоги учасники що подадуть пропозицію мають бути платниками ПДВ а також усі учасники повинні бути платниками ПДВ на період виконання договору що вказується як аналогічний. Що у свою чергу обмежує коло учасників до тих хто певний час є платником ПДВ, також ми як потенційний учасник не можемо прийняти участь у процедурі закупівлі у зв'язку з ти м, що на період виконання аналогічного договору були платником єдиного податку, що у свою чергу ставить нас у нерівне становище з іншими потенційними учасниками. Також звертаємо увагу на вимогу щодо Додатку 5 до податкової декларації, даний додаток не заповнюється у зв'язку з тим що він не пов'язаний з діяльністю клінінгових компаній (розрахунок перерахунок частки) відповідно до ст 199 Податкового кодексу України. вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, "У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів."
Дата відповіді:
10.12.2024 17:04
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
9832e8b5065d4401bf7dcb7063e1c05c
Дата опублікування:
10.12.2024 10:37
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Згідно п. 2. Додатку 7 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-ів, в т.ч.:
2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому «* під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний(ні) договір(и) щодо надання послуг з прибирання офісних приміщень, послуги за яким/и надано у повному обсязі станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.»
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ця вимога обмежує коло учасників, які мають аналогічний досвід надання послуг з прибирання службових та виробничих приміщень. З огляду на вищезазначене, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Нами будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.12.2024 17:07
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
7d2b65c1c8bf4f7c87feac6d692e8b1f
Дата опублікування:
09.12.2024 17:00
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Згідно п. 2. Додатку 7 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-ів, в т.ч.:
2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому «* під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір(и) щодо надання послуг з прибирання об’єктів, (послуги за яким/и надано у повному обсязі станом на кінцевий строк подання тендерної пропозиції за кодом ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання»
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ця вимога обмежує коло учасників, які мають аналогічних досвід надання послуг з прибирання комерційним Замовникам, оскільки в наявних Договорах не вказується код ДК 021:2015: 90910000-9: Послуги з прибирання».. З огляду на вищезазначене, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Нами будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.12.2024 22:24
Відповідь надана
Уточнення щодо тендерної документації
Номер:
c8fd3d5f90614e089e4eaafb0df8cb45
Дата опублікування:
06.12.2024 10:06
Опис:
Вітаю. У тендерній документації зазначена наступна вимога (згідно інформації, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-ів, в т.ч.)
"Сканована/-і копія/-ї роздруківку з системи реєстрації податкових накладних, податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання)".
Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити, що дана вимога стосується лише платників ПДВ.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, "У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів."
Дата відповіді:
06.12.2024 13:51