• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги з прибирання приміщень та миття вікон об'єктів філії (Карпатський лісовий офіс)

послуги з прибирання приміщень та миття вікон об'єктів філії (Карпатський лісовий офіс)

Завершена

44 727 670.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 54 452.79 UAH
Номер: 1d61dd3c72424b42ad6b0bfb7e8d6d92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2025 12:56 - 05.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2024-12-05-015233-a 05.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 28 та 31 Особливостей. За результатами аналізу питань відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «ЛПК ЗАХІД-ЛІС» (лот 1), підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (лот 1 та лот 2) та ТОВ «ПММ-СЕРВІС») (лот 3), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ»; (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника № 2 від 05 грудня 2024 року, перелік змін до тендерної документації, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЛПК ЗАХІД-ЛІС» (далі - ПП «ЛПК ЗАХІД-ЛІС» (лот 1), підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД»(лот 1 та лот 2) та товариства з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ПММ-СЕРВІС») (лот 3), протокол №10 від 20 грудня 2024 року про відхилення пропозиції учасника ПП «ЛПК ЗАХІД-ЛІС» (лот 1), вимога про усунення невідповідностей учасника підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (лот 1 та лот 2), протоколи №20 та №21 від 24 грудня 2024 року про визначення учасника підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» переможцем (лот 1 та лот 2 відповідно), повідомлення про намір укласти договір від 24 грудня 2024 року з підприємством об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (лот 1 та лот 2), договір від 08 січня 2025 року № 08-01/3-2025-з на суму 7 099 997,00 грн, без ПДВ з підприємством об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (лот 1) (далі – Договір лот 1), договір від 08 січня 2025 року на суму 12 614 215,84 грн, без ПДВ з підприємством об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД»(лот 2) (далі – Договір лот 2), вимога Замовника щодо обґрунтування аномально низької ціни учасником ТОВ «ПММ-СЕРВІС» (лот 3), протокол №11 від 20 грудня 2024 року про визначення учасника ТОВ «ПММ-СЕРВІС» переможцем (лот 3), повідомлення про намір укласти договір від 20 грудня 2024 року ТОВ «ПММ-СЕРВІС» (лот 3), договір від 02 січня 2025 № 1-01/1-2025-з на суму 6 699 000,00 грн. без ПДВ, з ТОВ «ПММ-СЕРВІС» (лот 3) (далі – Договір лот 3). 1. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. У пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами зазначено, що: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження документів, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім пунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації». Водночас, на дату проведення процедури закупівлі, чинна редакція Особливостей зі змінами від 13 вересня 2024 року, внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 1069 (далі – Постанова № 1069) (набрала чинності 19 вересня 2024 року), в абзаці першому та другому пункту 31 Особливостей визначала, що: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 31 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей. 2. Також, за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що пунктом 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі». Проєкт договору викладений в додатку №4 до тендерної документації та передбачає наступне: «Договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа…». Також в проєкті договору зазначено: «Невід'ємною частиною цього договору є додатки №1-6». Пункт 18 Особливостей передбачає, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У разі укладення договору з порушенням вимог пункту 18 Особливостей, договір про закупівлю є нікчемним відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей. Під час здійснення моніторингу встановлено, що відповідно до умов проведення відкритих торгів з особливостями учасником ТОВ «ПММ-СЕРВІС» (лот 3), було надано тендерну пропозицію додаток №1 «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», з зазначеними обсягами надання послуг з прибирання приміщень та миття вікон. Проте, додаток №1 «Технічне завдання», до укладеного Договору за лотом 3, не містить інформації про обсяги надання послуг, саме: загальної площі, коефіцієнту заставленості, санітарних вузлів, вікон, пандусів, покриття підлоги. Отже, за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 18 Особливостей укладено Договір за лотом 3, умови якого відрізняються від оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерної документації, проєкту договору викладеним в додатку 4 до тендерної документації та змістом тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця (лот 3). Враховуючи виявлене, Держаудитслужба 21.02.2025, звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення щодо відсутності у підпунктах 1.2.1 - 1.2.8 технічного завдання, що є додатком 1 до договору від 02.01.2025 № 1-01/-2025-з укладеного за лотом 3, інформації про обсяги надання послуг. На зазначений запит, Замовник надав пояснення: «Уповноваженою особою було виявлено технічну помилку. В оприлюдненому договорі помилково було підвантажено не правильний варіант Додатку 1 (технічного завдання) до договору…», завантажив протокол № 2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 лютого 2025 року про виправлення технічної помилки та оприлюднив оновлену версію Договору №1-01/1-2025-з від 02.01.2025 (Договір лот 3) з додаток № 1 «Технічне завдання», у підпунктах 1.2.1 - 1.2.8 якого вказав інформації про обсяги надання послуг, саме: загальної площі, коефіцієнту заставленості, санітарних вузлів, вікон, пандусів, покриття підлоги.
Період усунення порушень: 28.02.2025 14:26 - 15.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2025 14:26

Оскарження висновку в суді

Опис: Філія "Карпатський лісовий офіс" повідомляє, що висновок Держаудитслужби про притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення оскаржено до Закарпатського окружного адміністративного суду у спосіб передбачений законом. Ухвала про відкриття провадження у справі буде долучена після отримання.
Дата публікації: 07.03.2025 22:39

Запити/Пояснення