• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Завершена

118 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 180.00 UAH
Період уточнення: 05.12.2024 09:42 - 05.01.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо відповіді Замовника "Шановний учасник! Щодо Вашого запиту повідомляємо таке: Рішення АМКУ №20745-р/пк-пз від 27.12.2024 повністю виконане, оскільки дискримінаційний характер вимоги щодо обсягів товару був усунений. У рішенні органу оскарження вказано, що дискримінаційною є вимога про надання підтвердження придбання товару у виробника в обсязі саме не меншому, ніж заявлено у тендерній документації. Сполучник "саме", використаний у формулюванні рішення, підкреслює, що обсяг закупівлі не повинен бути критерієм для участі. Замовник врахував це та вилучив вимогу про обсяг, водночас зберігши право вимагати підтвердження закупівлі товару у виробника. Орган оскарження не вимагав скасувати саму вимогу щодо підтвердження придбання товару у виробника, а лише уточнив, що прив’язка до обсягів створює дискримінацію. У новій редакції тендерної документації виключено будь-які згадки про обов’язковий обсяг товару, що має бути підтверджений документами. Натомість залишено лише вимогу надання договору, видаткових накладних та товаро-транспортних накладних як доказу придбання товару у виробника. Вимога щодо підтвердження купівлі товару у виробника (договір із додатками, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні) необхідна для забезпечення надійності постачання, контролю якості товару та відповідності тендерних умов. Відсутність таких документів могла б створити ризики недобросовісної участі в процедурі закупівлі або неможливості поставки товару. Крім того, відсутність такої вимоги могла б створити ризик постачання товарів невідомого походження, що суперечить інтересам замовника. Дискримінаційну вимогу про обсяг товару, підкреслену в рішенні АМКУ через використання сполучника "саме", повністю виключено. Решта вимог залишена в рамках, визначених законодавством і рішенням органу оскарження. Щодо Вашого посилання на звернення до органу оскарження, повідомляємо, що згідно зі статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", право на оскарження гарантується кожному учаснику, якщо він вважає, що його права порушені.

Номер: 4341ad8f93fb4585ad72fedee79f9699
Дата опублікування: 31.12.2024 15:03
Опис: Замовнику, а як ви переконаєтесь, що учасник-виробник за аналогічним договором поставляв свою продукцію?
Відповідь: Шановний учасник, вимоги до підтвердження виконання аналогічних договорів учасником-виробником визначені у Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.12.2024 16:19
Відповідь надана

уточнення.

Номер: f63c4d5fe6964e7d997899275a921801
Дата опублікування: 30.12.2024 17:32
Опис: В електронній системі закупівель Замовником не опубліковано Додатки в новій редакції, просимо опублікувати окремими файлами в електронній системі закупівель. Також, Замовником не опубліковано перелік змін до ТД, просимо опублікувати.
Відповідь: Шановний учасник! В електронній системі закупівель опубліковано додатки до тендерної документації зі змінами окремими файлами та перелік змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.12.2024 14:02
Відповідь надана

невиконання рішення АМКУ

Номер: 139b7b6606884848b5f948228f6a861f
Дата опублікування: 30.12.2024 17:29
Опис: Щодо вимоги Додатку 1 (зокрема п.1.4) в новій редакції: У разі коли учасник не є безпосереднім виробником товару, такий учасник надає інформацію про виробника товару, сертифікати якості, видані уповноваженими органами та підтвердження придбання такого товару у виробника (договір з додатками, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні). По-перше, така вимога є дискримінаційною і поділяє учасників на виробників і не виробників. По-друге така вимога дискримінує тих учасників, що не можуть надати договір з додатками з виробником , видаткові накладні, товаро-транспортні накладні до такого довору (наприклад, через умови конфіденційності договору з виробником (як у нашому випадку) і через відсутності товаро-транспортні накладних (що є необовязковими при поставці товару). Крім того, зауважимо, що з рішення АМКУ№20745-р/пк-пз від 27.12.2024 в частині що стосується вимоги п. 1.4. Додатку 1 вбачається : Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які у разі, якщо вони не є виробниками запропонованого товару нададуть підтвердження придбання такого товару у виробника (договір з додатками, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні) у кількості, що має бути саме не меншою ніж заявлено у тендерній документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Фактично нова редакція свідчить про неповне виконання рішення органу оскарження Замовника і вимога в новій редакції обмежує учасників - взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які у разі, якщо вони не є виробниками запропонованого товару нададуть підтвердження придбання такого товару у виробника (договір з додатками, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні). Просимо внести зміни, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до органу оскарження.
Відповідь: Шановний учасник! Щодо Вашого запиту повідомляємо таке: Рішення АМКУ №20745-р/пк-пз від 27.12.2024 повністю виконане, оскільки дискримінаційний характер вимоги щодо обсягів товару був усунений. У рішенні органу оскарження вказано, що дискримінаційною є вимога про надання підтвердження придбання товару у виробника в обсязі саме не меншому, ніж заявлено у тендерній документації. Сполучник "саме", використаний у формулюванні рішення, підкреслює, що обсяг закупівлі не повинен бути критерієм для участі. Замовник врахував це та вилучив вимогу про обсяг, водночас зберігши право вимагати підтвердження закупівлі товару у виробника. Орган оскарження не вимагав скасувати саму вимогу щодо підтвердження придбання товару у виробника, а лише уточнив, що прив’язка до обсягів створює дискримінацію. У новій редакції тендерної документації виключено будь-які згадки про обов’язковий обсяг товару, що має бути підтверджений документами. Натомість залишено лише вимогу надання договору, видаткових накладних та товаро-транспортних накладних як доказу придбання товару у виробника. Вимога щодо підтвердження купівлі товару у виробника (договір із додатками, видаткові накладні, товаро-транспортні накладні) необхідна для забезпечення надійності постачання, контролю якості товару та відповідності тендерних умов. Відсутність таких документів могла б створити ризики недобросовісної участі в процедурі закупівлі або неможливості поставки товару. Крім того, відсутність такої вимоги могла б створити ризик постачання товарів невідомого походження, що суперечить інтересам замовника. Дискримінаційну вимогу про обсяг товару, підкреслену в рішенні АМКУ через використання сполучника "саме", повністю виключено. Решта вимог залишена в рамках, визначених законодавством і рішенням органу оскарження. Щодо Вашого посилання на звернення до органу оскарження, повідомляємо, що згідно зі статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", право на оскарження гарантується кожному учаснику, якщо він вважає, що його права порушені.
Дата відповіді: 31.12.2024 13:48