• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги на перевезення, знищення клінічних та подібних їм відходів, що виникають внаслідок медичної практики; перевезення, знищення біовідходів та перевезення, знищення протермінованих лікарських засобів

Завершена

939 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 396.00 UAH
Період уточнення: 04.12.2024 11:56 - 12.12.2024 00:00
Відповідь надана

звернення

Номер: a08e9ac6f5754861a3b594d673340668
Дата опублікування: 11.12.2024 12:50
Опис: Шановний Замовнику. Доводимо до Вашого відому, що: відповідно до пп. 24 п. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до Переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню серед інших, вказаних у цій статті, належить й перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Таким чином суб’єкти господарювання у сфері перевезення небезпечних відходів зобов’язані мати дозвіл (ліцензію) на цей вид господарської діяльності. Оскільки Замовником визначений предмет закупівлі «Послуги на перевезення, знищення клінічних та подібних їм відходів, що виникають внаслідок медичної практики; перевезення, знищення біовідходів та перевезення, знищення протермінованих лікарських засобів» Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами включає й перевезення небезпечних відходів, вважаємо за доцільне внести до тендерної документації вимогу щодо наявності ліцензії перевезення небезпечних відходів та викласти у такій редакції: «Послуги повинні надаватися Учасником, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів, що видана Державною службою України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА). Також, під час надання послуг із перевезення, дозволяється залучення субпідрядника/співвиконавця. На підтвердження Учасник надає чинний документ, що підтверджує право на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів (ліцензія, або наказ про видачу ліцензії, або витяг з ліцензійного реєстру).» У випадку не внесення змін до тендерної документації, змушені звернутися із відповідною скаргою до АМК У.
Відповідь: Шановний запитувачу!Дякуюємо за Ваше запитання, та повідомляємо наступне. Тендерна документації роброблена відповілно до вимог чинного законодавства. Дані послуги надаються відповідно до Закону Про відходи, в Законі про управління відходами та постановою КМУ №1278 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Для надання даних послуг має бути ліцензія, ким вона має бути видана в Законі не йдеться,якщо у вас є Ліцензія то приймайте участь. Замовник не зобов'язаний знати ким вона видана, тому для Замовника головне щоб ця ліцензія була., Дякую за Ваше запитання.
Дата відповіді: 11.12.2024 16:14
Відповідь надана

звернення

Номер: 8dd6d0ee4f9343cca22858e3cdd97834
Дата опублікування: 08.12.2024 20:24
Опис: Доброго дня! Шановний замовник ви у додатку 1 вимагаєте: Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт на обладнання; По – перше зараз не проводиться операції знешкодження відповідно до ЗУ «Про управління відходами». Щодо документа «сертифікат відповідності» - відповідності чому ? якому критерію ? ким виданий ? чи можливо виробником?. Сертифікат відповідності, атестат виробництва та технічний паспорт на обладнання є тотожними документами, які визначають всі технічні характеристики обладнання та їх відповідність. Також потенційний учасник в обов’язковому порядку при отриманні ліцензії пройшов перевірку мат бази уповноваженим органом, та отримав відповідний документ – відповідності вимогам для ліцензування. Інші вимоги є дискримінаційні по відношенню до ліцензійних учасників. Просимо прибрати дану вимогу, або визначити всі три документа через або. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відходи. яким чином на відходи 2025 року учасник надасть висновок, це взагалі як ?? санітарно-епідеміологічної експертиза (висновки) скасована (ні) у 2023 році. Учасник залишає за собою право оскаржувати дискримінаційні вимоги тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Відповідь: Дякую за ваше звернення,відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 09.12.2024 08:52
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації чинному Законодавству України

Номер: 8dccd3b7ebb44cc0928edd619e1d040c
Дата опублікування: 05.12.2024 16:38
Опис: Шановний Замовнику. Звертаємо Вашу увагу на невідповідність Вашої тендерної документації чинному Законодавству України. 1. Додатком 3 тендерної документації Вами визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: - Перевезення, знищення біовідходів (кров та її компоненти); - Перевезення, знищення клінічних та подібних їм відходів, що виникають внаслідок медичної практики; -Перевезення, знищення протермінованих лікарських засобів. Наголошуємо, що відповідно до п. 4 ст. 13. Загальні вимоги до управління відходами Закону України “Про управління відходами” – «4. Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначається КОД ВІДХОДІВ згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів.». Таким чином, Замовник, під час визначення технічних, якісні та кількісних характеристик предмета закупівлі, ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ВКАЗАТИ КОД ВІДХОДІВ згідно з Національним класифікатором відходів. 2. У пп. 1 "В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПО ДАНИМ ПОСЛУГАМ НАДАЮТЬСЯ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ:" Додатку1 Вами висунута вимога щодо наявності "Ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами". Доводимо до Вашого відома, що 9 липня 2023 року набув чинності Закон України «Про управління відходами», а також введена в дію 12.12.23 р. ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами". Відповідно цих нормативних актів Ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами втратила чинність і не дає права проводити господарську діяльність у сфері управління відходами. Натомість підприємства повинні отримати ліцензію для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, де в додатку зазначені коди відходів згідно Національного переліку відходів що дають право проводити операції із цими відходами. Також, згідно з п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Тобто, для права здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, учасники, В ОБОВ’ЯЗКОВОМ ПОРЯДКУ, ЗОБОВ’ЯЗАНІ мати ДВА дозвільні документи: 1. ЛІЦЕНЗІЮ ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УПРАВЛІННЯ НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ, де в додатку зазначені коди відходів згідно Національного переліку відходів що дають право проводити операції із цими відходами. 2. ДОЗВІЛ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ, з обов’язковим переліком кодів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. 3. Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного законодавства, для здійснення провадження господарської діяльності із перевезення небезпечних відходів необхідно, в обов’язковому порядку, отримати ЛІЦЕНЗІЮ. Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО внести зміни у тендерну документацію наступним чином: 1. Викласти першу колонку «Назва предмета закупівлі» Додатку № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі у наступній редакції: - Перевезення, знищення біовідходів (кров та її компоненти) код 18 01 02 код операції D10; - Перевезення, знищення клінічних та подібних їм відходів, що виникають внаслідок медичної практики код 18 01 03* код операції D10; -Перевезення, знищення протермінованих лікарських засобів код 16 12 46* код операції D10. 2. Із переліку документів що мають надати Учасники у складі своєї пропозиції, визначені Додатком1 ВИЛУЧИТИ вимогу "1. Ліцензія на операції у сфері поводження з небезпечними відходами" та додати ДВА наступні ОБОВ’ЯЗКОВІ дозвільні документи для ведення господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами: - ЛІЦЕНЗІЮ ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З УПРАВЛІННЯ НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ, із зазначеними кодами відходів згідно Національного переліку відходів що є предметом закупівлі. - ДОЗВІЛ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ, з обов’язковим переліком кодів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. 3. Додати вимогу щодо права на провадження господарської діяльності із перевезення небезпечних відходів. А саме: Чинний документ, що підтверджує право на господарську діяльність Учасника з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів (ліцензія, або наказ про видачу ліцензії, або витяг з ліцензійного реєстру), або субпідрядника/співвиконавця. Якщо Ви, як Замовник, не внесете зміни до тендерної документації згідно із чинним Законодавством та нашими вимогами, будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Дякуємо за запитання, відповідні зміни будуть внесені
Дата відповіді: 06.12.2024 10:01
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: ac8854f1da0247799a9aa32df180845e
Дата опублікування: 05.12.2024 15:29
Опис: Доброго дня! Шановний замовник ви у додатку 1 вимагаєте: Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, атестат виробництва або технічний паспорт на обладнання; По – перше зараз не проводиться операції знешкодження відповідно до ЗУ «Про управління відходами». Щодо документа «сертифікат відповідності» - відповідності чому ? якому критерію ? ким виданий ? чи можливо виробником?. Сертифікат відповідності, атестат виробництва та технічний паспорт на обладнання є тотожними документами, які визначають всі технічні характеристики обладнання та їх відповідність. Також потенційний учасник в обов’язковому порядку при отриманні ліцензії пройшов перевірку мат бази уповноваженим органом, та отримав відповідний документ – відповідності вимогам для ліцензування. Інші вимоги є дискримінаційні по відношенню до ліцензійних учасників. Просимо прибрати дану вимогу, або більш розширено визначити дану вимогу, та визначити всі три документа через або. Учасник залишає за собою право оскаржувати дискримінаційні вимоги тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Відповідь: Дякую за звернення, будуть внесені зміни!
Дата відповіді: 05.12.2024 15:38
Відповідь надана

Вимога

Номер: 6409b36469c546fea8a4e0605a0db488
Дата опублікування: 05.12.2024 12:12
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 ви вимагаєте Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію). Натомість звертаємо увагу, що Наказ МОЗ України N 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи втратив чинність з 13.12.2023 р., на підставі Наказу МОЗ України № 1829 від 19.10.2023 р. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247. З огляду зазначеного, вимога щодо надання у складі пропозиції Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію) - не відповідає чинному законодавству! Окрім цього, звертаємо увагу, що Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами. Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. З наведеного вбачається, що чинним законодавством у сфері управління відходами не передбачено обов’язкову наявність «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідь: Дякую за зверенння, буде прийнято відповідне рішення
Дата відповіді: 05.12.2024 15:38
Відповідь надана

Вимога

Номер: 08034984f47a4d27bc6441463e0052ee
Дата опублікування: 05.12.2024 12:12
Опис: Шановний Замовник! Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Відповідь: Дякую за зверенння, буде прийнято відповідне рішення
Дата відповіді: 05.12.2024 15:39
Відповідь надана

Вимога

Номер: c5f9baf5e95144aaa78ab50cf4206038
Дата опублікування: 04.12.2024 12:02
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 9 ч.2 ст. 17 та п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Більш того, відповідно до ч. 2 ст. 41 вказаного Закону суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Згідно з п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 «Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314» з наступними змінами, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Вказана постанова Кабінету Міністрів України набрала чинності 09.01.2024 р. Отже, у зв’язку зі спливом дев’ятимісячного строку, встановленого вищенаведеною постановою, наявність дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів є обов’язковою умовою для провадження господарської діяльності з управління відходами вже з 10.10.2024 року. Враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне внести зміни до тендерної документації, та додати до тендерної документації вимогу у наступній редакції «Надати у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.».
Відповідь: Пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Тому тендерна документація сформована відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді: 04.12.2024 12:34