-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і показчиків напрямком евакуювання) та системи передавання тривожних сповіщень у приміщенні поліклінічного відділення №5 Комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради за адресою: вул. Незалежності 9-Б, м. Кропивницький, Кропивницький район, Кіровоградська область)
Торги не відбулися
2 447 894.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 239.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 239.47 UAH
Період уточнення:
03.12.2024 18:17 - 11.12.2024 00:00
Відповідь надана
Висновок експертизи
Номер:
1aebb9ab5cfc49cfad648e0b00c7e012
Дата опублікування:
10.12.2024 22:35
Опис:
Шановний замовник! Якщо проект пройшов експертизу то розмістить відповідний висновок на майданчику. В ньому відображаються показники, які необхідно враховувати при підготовці кошторисної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У вас є достатньо даних для підготовки кошторисної документації.
Дата відповіді:
10.12.2024 23:58
Відповідь надана
Зміни до ТД
Номер:
441d66d9bbc54ef3bea18689eed13b3b
Дата опублікування:
10.12.2024 22:33
Опис:
Шановний замовник! Зверніться до проектної організації і приберіть існуючі розбіжності у ТД. При перевірці щодо цільового використання бюджетних коштів, у перевіряючих органів виникнуть потім питання з цього приводу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідь на дане запитання вже була надана.
Дата відповіді:
10.12.2024 23:58
Відповідь надана
Зміни до ТД
Номер:
8096afd8893f4a829b8f06420911041e
Дата опублікування:
10.12.2024 15:33
Опис:
п.3.2., додатку 3 до Тендерної документації Ви вимагаєте щоб виконавець розпочав надання послуг протягом 1-го (одного) робочого дня з дня підписання даного Договору. Прохання обґрунтувати нормативну законність цієї вимоги. Враховуючи значний обсяг матеріалів, жоден із учасників закупівлі не буди купувати заздалегідь купу обладнання, щоб приступити до робіт у визначені Вами терміни. Якщо тільки Ви заздалегідь не визначили переможцем певну компанію. Приберіть необґрунтовано-формальний пункт.
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовник не вимагає у Учасника заздалегідь купувати обладнання. З огляду на те, що проєктом передбачено обладнання українського виробника, у Учасника є можливість придбати його протягом строку на укладення договору.
В зв’язку з вищевикладеним, зазначаємо, що зміни до Тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
10.12.2024 19:34
Відповідь надана
Корегування тендерної документації
Номер:
e0385a7c1c7644b7bdb3f7ea707fb984
Дата опублікування:
10.12.2024 14:27
Опис:
Шановний Замовнику! Вами знов не враховані відмінності проектної чисельності обладнання та тої, що Ви зазначили у специфікації. Три позиції по відомості об'ємів не сходяться із специфікацією проекту. (33, 34, 36).
33) Кабельний канал 25х16 – 4040 м. (у відомості) / 4000 м. (у проекті);
34) Кабельний канал 40х25 – 808 м. (у відомості) / 800 м. (у проекті);
36) Гофротруба для кабелю 16/10,7 мм. з протяжкою стандарт ПВХ, ДКС – 303 м. (у відомості) / 300 м. (у проекті).
У специфікації проекту вказано "Вимикач кінцевий XCKN2118P20" - 1 шт., у відомості об'ємів він відсутній?
Враховуючи зазначене, прохання знов перевірити маркування обладнання та чисельність у специфікації і проекті, внести зміни до ТД і розмістити її на майданчику. Через відсутність повних даних неможливий якісний прорахунок і створюється прецедент для можливих подальших оскаржень в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що проєкт пройшов експертизу. Тендерна документація складалась у відповідності до кошторису. Тому, просимо Вас керуватись вимогами зазначеними в Додатку №2 до Тендерної документації. Якщо в ході надання послуг виявиться невідповідність в зазначеному обладнанні та/або в його кількості, з вини проєктувальника, проєкт буде приведений у відповідність за його власний кошт.
Таким чином, вимоги викладені в Додатку №2 до Тендерної документації викладені у відповідності до кошторисної частини проєкту та є вірними.
В зв’язку з вищевикладеним, зазначаємо, що зміни до Тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді:
10.12.2024 19:33
Відповідь надана
Термін надання послуг
Номер:
83a7540a718d441985dba2ad8c8904a9
Дата опублікування:
09.12.2024 15:08
Опис:
Шановний Замовнику! Сьогодні Вами внесено зміни до проекту договору щодо терміну виконання робіт, а саме до 27.12.2024 в межах бюджетного фінсування на 2024 рік. Поясніть, будь ласка, яким чином це буде втілено по реальним термінам, так як: термін подачі пропозицій встановлено до 14.12.2024, планова дата аукціону з 16.12.2024, 5 робочих днів на розгляд пропозиції (максимально, це якщо не буде нюансів) , 5 днів на оскарження, та саме підписання договору? Яким чином Учасник який вийде переможцем має в даний термін виконанти роботи? Як Ви це бачите, надайте, будь ласка, роз'яснення?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Оскільки умовами Договору передбачено, що Виконавець одразу приступає до надання послуг, передбачається, що послуги можуть бути надані до кінця поточного року. В свою чергу, Учасник має можливості не розтягувати стадію підписання договору до максимальних термінів, та мати більше часу для виконання умов договору.
Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та умовами Договору передбачено порядок внесення змін до Договору, в разі наявності для цього об’єктивних підстав.
Дата відповіді:
10.12.2024 19:32
Відповідь надана
Гарантійний термін
Номер:
acc78597c8814f71a85a81bd8422278a
Дата опублікування:
05.12.2024 14:31
Опис:
Шановний Замовнику! У відповідності до п.4 Додатоку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Вами встановлена вимога, що : Гарантійний термін на надані послуги, що визначений цією документацією, повинен становить 3 (три) роки з дати виконаних робіт (надання послуг) та підписання Актів приймання виконаних робіт (наданих послуг) по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) та витрати по формі КБ-3. Поясніть, чим це обумовлено?
Дана вимога є дискримінаційною так як за існуючою практикою щодо передбачених договором робіт гарантійний термін зазвичай становить 12 місяців. Збільшення в редакції Замовника гарантійного терміну до 3 років веде до необґрунтованого значного підвищення вартості Робіт. Також, гарантійний термін від заводу виробника обладнання становить 12 місяців. Вважаємо це дискримінацією вимагати від Виконавця брати на себе гарантійні обов'язки на наданні послуги, після закінчення строку офіційної гарантії від виробника на обладнання. Просимо внести зміни до тендерної документації або виключити вимогу щодо гарантійного терміну 3 роки в Додатку № 2 тендерної документації та в самій тендерній документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику, дякуємо за ваше зауваження. До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
06.12.2024 10:55
Відповідь надана
Декларація. Правильне найменування документу.
Номер:
8fdaf2b7e301490d99731043114a368e
Дата опублікування:
05.12.2024 13:17
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику, у складі тендерної пропозиції міститься вимога, що не узгоджується із чинним законодавством. А саме: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію оригіналу Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки відповідно до Постанови від 26.10.2011р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Звертаємо увагу, що у відповідності до Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 р. затверджено ФОРМУ і НАЗВУ Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у Додатку 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України). Так, даний документ (Декларація) подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Отже, даний документ має найменування «ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». Формулювання «Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки» є помилковою та не правильною. З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни у вимогу (виключити слова «та промислової безпеки») та викласти найменування даного документу у відповідності до чинного законодавства. Інформацію можна перевірити за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/77-2021-%D0%BF#Text.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику, дякуємо за ваше зауваження. До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
06.12.2024 10:55
Відповідь надана
Зміни до ТД
Номер:
b5b4221fadf441aa82ff218e6499026f
Дата опублікування:
05.12.2024 12:12
Опис:
Шановний замовник. Внесіть зміни та корективи до розміщеної тендерної документації. Так у відомості об’ємів вказано: "Гучномовець 9АС100ПН-2", але таких гучномовців не існує. Виробник "Веллез" має лише 2 види гучномовців з подібним маркуванням, це - "3АС100ПН-2" та "6АС100ПН-2". "3АС100ПН-2" вже наявні у відомості об’ємів, тому "Гучномовець 9АС100ПН-2" це помилка і має бути виправлена! Враховуючи зазначене, прохання перевірити маркування решти обладнання та внести зміни і розмістити оновлену ТД.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику, дякуємо за ваше зауваження. До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді:
06.12.2024 10:54
Відповідь надана
Дискримінаційні умови.
Номер:
74603879abb74bd39e235751622d47a2
Дата опублікування:
05.12.2024 12:03
Опис:
Доброго дня. Шановний замовник для якісного прорахунку витратної частини розмістить на майданчику проектну документацію та монтажні схеми. Відсутність чітких, повних маркувань (назв) обладнання, прописаних у проектній документації унеможливлює необхідний прорахунок. Зміна обладнання на еквівалент (інші корективи) здійснюється виключно організацією, що розробляла проектну документацію. Відсутність такої документації на майданчику (в складі ТД) створює дискримінаційні умови, коли вся технічна складова є лише у одного учасника, який і розробляв цю проектну документацію (його заздалегідь визначено замовником, як переможця), а інші учасники закупівлі навіть не передбачаються до розгляду, як можливий переможець.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику для якісного прорахунку буде розміщено схеми-креслення та специфікацію обладнання.
Щодо зміни обладнання на еквівалент, повідомляємо, що дана умова визначена з метою розширення кола учасників та направлена на збільшення можливостей для якісного та найбільш економічного надання послуг.
Дата відповіді:
06.12.2024 10:54