• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної та технічної охорони за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги

Термін надання послуг протягом 2025 року

Завершена

455 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 277.60 UAH
Період уточнення: 03.12.2024 16:20 - 09.12.2024 00:00
Відповідь надана

Невідповідність в вимогах тендерної документації

Номер: 4f2c1b3dfd304e6a8959118727049cda
Дата опублікування: 07.12.2024 18:05
Опис: Шановний Замовник! Ознайомившись з Вашої тендерною документацією ми бачимо певні невідповідності в різних її частинах, а саме: Відповідно наданого в Додатку № 5 проєкту договору про закупівлю, а саме пунктом 4.1. визначено спосіб та порядок здійснення оплати надання послуг, додатково пунктом 2 Додатку № 2 Технічної специфікації зазначено "спосіб оплати", тоді як у пункті 8 Додатку № 1 зазначається наступне "Ми маємо можливість та пропонуємо Замовнику, після надання послуг, здійснювати оплату з відстрочкою оплати терміном на ____________ календарних днів" виникає запитання: як саме учасник повинен зазначити інформацію в пункті Додатку № 1, якщо він також повинен підтвердити віповідність своєї пропозиції вимогам технічної специфікації зазначеної в Додатку 2 та надати довідку про погодження з проєктом договору викладеному в Додатку 5 та його істотними умовами? Просимо внесення змін в тендерну документацію шляхом усунення цих протирічь.
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Згідно пункту 2 додатку 2 ТД: "Замовник здійснює оплату за надані послуги до 20 числа наступного місяця за попередній місяць, у якому надавалася дана послуга, на підставі виставлених рахунків Учасника та актів виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін". Умовами проекту договору визначено: "4.1.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг із забезпечення охорони об’єктів, належним чином оформленого Виконавцем за поточний місяць на підставі цього Договору та додатків до нього, у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця до 20 числа наступного місяця за попередній місяць, у якому надавалася дана послуга. Як видно з умов - строки оплати зазначені однакові: до 20 числа наступного місяця за попередній місяць, у якому надавалася дана послуга. До 20 числа наступного місяця - означає 20 календарних днів. Учасник, заповнюючи форму №1 що у додатку 1 до ТД, у пункті 8 має вказати значення не менше того, що вказане в умовах тендерної документації (20 календарних днів), але якщо має змогу, то може запропонувати замовнику більший термін відстрочки платежу. Оскільки проект договору має заповнюватися відповідно до наданої пропозиції учасника, у разі якщо учасник зазначить більший термін для оплати послуг ніж 20 календарних днів, замовником буде це враховано під час укладення договору з таким учасником - переможцем. Зверніть увагу, що надання замовнику більшого терміну оплати не є конкурентною перевагою при оцінюванні тендерної пропозиції учасника, оскільки тендерною документацією встановлено єдиний критерій оцінювання - ціна 100%.
Дата відповіді: 09.12.2024 10:37
Відповідь надана

Невідповідність в вимогах тендерної документації

Номер: a5bae02704834303ba69f9aa59505314
Дата опублікування: 07.12.2024 17:47
Опис: Шановний Замовник! Підпунктом 2 Розділу 5 міститься наступна інформація "В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником — юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця)" - згідно цього пункту тендерної документації учаснику юридичній особі достатньо лише подати пропозицію для того щоб підтвердити факт дозволу на обробку персональних данних, тоді як у Додатку № 1 у Формі 5 передбачено "Заява про надання згоди на обробку..." у зв'язку з чим в тендерній документації наявні протиріччя. Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом усунення в ній невідповідностей та протирічь. Дякую
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Як зазначено у розділі 5 ТД: "Факт подання тендерної пропозиції учасником — юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію". Роз’яснюємо та звертаємо увагу, що юридична особа - учасник процедури закупівлі володіє персональними даними фізичних осіб - працівників такого учасника. Учасник, беручи участь у процедурі відкритих торгів, розкриває інформацію, що є персональними даними сторонніх осіб (працівників, залучених осіб за договорами, інших) - що прямо не є учасниками торгів. Замовник у розділі 5 наголошує, що відповідальність за розголошення, поширення, використання персональних даних інших осіб без їхньої згоди, або в порушення законодавства України, несе УЧАСНИК, що подав тендерну пропозицію. Окремо, Замовником встановлено вимогу надати персональну згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, уповноваженої на підпис тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 09.12.2024 10:24
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога - аналогічні договори

Номер: 45688098987e4b7198ce92de8833af96
Дата опублікування: 07.12.2024 17:19
Опис: Шановний Замовник, ознайомившись з Вашою тендерною документацією, ми знайшли в ній вимоги які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників, а саме у підпункті 3 Додатку 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" міститься наступна вимога "....Для підтвердження кваліфікаційних вимог, Учасник має зазначити у довідці не менше двох аналогічних договорів ....." - дана вимога є дискрімінаційною та такою, що обмежую коло потенційних учасників. В законі немає чіткого визначення щодо кількості надання аналогічних договір для підтвердження даного кваліфікаційного критерію, а отже учасник може надати один договір, які повністю відповідає предмету закупівлі, а вимога щодо більшої кількості є дисримінаційною, що було неодноразово доведено Колегією АМКУ. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з неї дискримінаційних вимог та просимо зробити це якомога швдише, щоб не обмежувати потенційних учасників в термінах подачі скарги до контролюючих органів. Дякуємо
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог та вважає встановлені кваліфікаційні критерії необхідними для закупівлі послуг високої якості. Нагадуємо, що на підставі пункту 28 Особливостей, ЗАМОВНИК (!) у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам. Як визначено у тендерній документації, для підтвердження кваліфікаційних вимог, Учасник має зазначити у довідці не менше двох аналогічних договорів та подати відповідні документи, зазначені у підпункті 3 пункту 2 Додатку №3 ТД до кожного договору. Зверніть увагу, що вимога передбачено, що інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Досвід виконання договору має бути позитивним. Таким чином, навіть новостворений учасник (підприємство, організація, ФОП) має можливість надати документи, що визначені вимогами тендерної документації, а тому визначені замовником вимоги щодо підтвердження кваліфікаційної вимоги "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" НЕ є дискримінаційними.
Дата відповіді: 09.12.2024 10:11
Відповідь надана

Документи до технічної специфікації

Номер: 843a1e3aa706418bb2d0818ba8f291d5
Дата опублікування: 06.12.2024 14:13
Опис: Шановний Замовник! В Додатку 3 Ви зазначаєте наступну вимогу " Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують." при цьому не зазначаєте, які саме документи повинні надатись для підтвердження. У звязку з цим виникає запитання щодо неупередженності при оцінці тої чи іншої пропозиції, оскільки в цьому ж Додатку № 3 Ви зазначаєте "Враховуючи зазначене, у разі якщо Учасник не надав документи та/або інформацію, що передбачені у цьому пункті додатку та які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам технічної специфікації. Зазначені невідповідності не можуть бути усунуті Учасником процедури закупівлі в порядку пункту 43 Особливостей (24 години не надається, учасник відхиляється)." Питання, як Ви будете оцінювати різні подані документами учасниками, при незазначенні конкретних документів так, щоб не використати можливість відхилення пропозиції учасника за невідповідність данним вимогам?
Відповідь: Добрий день шановний учаснику. Замовник буде оцінювати ЗМІСТ поданих вами документів у складі тендерної пропозиції, саме тому не визначає жодних конкретних ВИДІВ документів, аби не обмежувати спроможності різних учасників.
Дата відповіді: 09.12.2024 09:59
Відповідь надана

абзац 3 пункту 1 Додатку 3

Номер: ce376df3e518485fa03e3d4a1d8724c9
Дата опублікування: 03.12.2024 17:31
Опис: Шановний Замовний! В абзаці 3 пункту 1 Додатку 3 міститься наступна вимога "Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують". Які саме документи Замовник вимагає в якості підтвердження данного пункту? Замовник сам зазначив, що можливо надати гарантійний лист про ".....можливість створення" в такому випадку єдиним документом про можливість створення і є даний гарантійний лист. Додаткового зазначаємо щодо відповідно до процедури закупівлі UA-2023-12-08-019630-a данний пункт вже було оскаржено в АМКУ і Замовник ( ВИ ) вносили зміни до тендерної документаці додаючи приписку "із наданням документів, що це підтверджують - У РАЗІ ЇХ НАЯВНОСТІ". Шановний Замовник просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом викреслення з неї вимог що протиріччять одне одній і ставлять не в рівні умови учасників з інших регіонів, окрім регіону надання послуг - в іншому випадку Ви будемо змушені звернутися до контролюючих органів, де результат щодо цього питання вже відомий. Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Як зазначає пункт 1 додатку 3: На підставі пункту 28 Особливостей, а також на підставі статті 22, 23 Закону, ЗАМОВНИК (!) визначає перелік документів та інформації, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованої послуги вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. На підтвердження вимог поставлених у технічній специфікації, Замовник встановив вимогу надати Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують. Технічною документацією визначено, що "Виконавець повинен забезпечити наявність груп швидкого реагування (не менше ніж 2 автомобілів) у м. Хмельницькому, обладнаних як спеціальні, та гарантувати прибуття наряду реагування на об’єкт охорони Замовника не пізніше ніж через 15 хвилин з моменту отримання сигналу екіпажом групи реагування." Наголошуємо, що саме Замовник (!) самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, умови роботи підприємства, виявлення випадків порушення пропускної системи підприємства, а також керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Для розширення кола потенційних учасників, з метою уникнення дискримінації та сприяння конкуренції, Замовник надав можливість усім учасникам, які не мають таких автомобілів для груп реагування, залучити такий транспорт будь-яким доступним для учасника способом, зокрема забезпечити можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) такого транспорту. Учасник має відповідати критеріям технічної специфікації, а, отже, Замовник має переконатися, що учасник обов’язково матиме автомобілі для групи швидкого реагування, або свої, або залучені на договірній основі, або шляхом оренди автомобілів, або залучення інших суб’єктів господарювання до надання послуг виїзду груп швидкого реагування за викликами. В цілому, способів виконати цю вимогу – безліч. Документи що можуть це підтвердити також – безліч, адже замовник не встановлює конкретних документів для підтвердження спроможності залучити такі автомобілі. У закупівлі №UA-2023-12-08-019630-a - замовник самостійно вніс зміни не чекаючи висновку АМКУ для економії часу. АМКУ припинило розгляд скарги так і не визначивши чи є фактично порушення чи ні. Таким чином, учасник, який вважає що подібні вимоги якимось чином обмежують участь у закупівлі може звернутися до органу оскарження. Замовник не вбачає жодних порушень прав потенційних учасників. У разі прийняття рішення, що вказані вимоги є дискримінаційними, замовник обов’язково виконає рішення АМКУ.
Дата відповіді: 04.12.2024 10:16