-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної та технічної охорони за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 – Охоронні послуги
Термін надання послуг протягом 2025 року
Завершена
455 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 277.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 277.60 UAH
Період оскарження:
03.12.2024 16:20 - 09.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дисримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0c0ef5fa79ac4db285ef3271251ca841
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-03-016934-a.a1
Назва:
Скарга на дисримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вимог порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга електротранс.pdf.asice.zip 08.12.2024 19:17
- Скарга електротранс.pdf 08.12.2024 19:17
- Сканований оригінал аналогічного договору.pdf 08.12.2024 19:17
- Сканована копія з оригіналу витягу з наказу про видачу ліцензії.pdf 08.12.2024 19:17
- Скановані оригінали документів на транспортні засоби для ГШР.pdf 08.12.2024 19:17
- sign.p7s 08.12.2024 19:22
- рішення від 10.12.2024 № 19534.pdf 10.12.2024 15:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2024 № 20075.pdf 18.12.2024 09:42
- рішення від 17.12.2024 № 20075.pdf 19.12.2024 15:13
- ЗАПИТАННЯ - відповіді.docx 11.12.2024 16:58
- Заперечення на скаргу.pdf 11.12.2024 16:58
- Заперечення на скаргу.doc 11.12.2024 16:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2024 19:26
Дата розгляду скарги:
17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 15:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.12.2024 15:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3aafaef0c36745688df3bcebc7cc06b7
Заголовок пункту скарги:
Дисримінаційна вимога Відповідно до пункту 1 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» Додатку 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» Додатку 3 до тендерної документації містяться наступні вимоги:
На підставі пункту 28 Особливостей, а також на підставі статті 22, 23 Закону, Замовник визначає перелік документів та інформації, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованої послуги вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
…… абзацом три переліку цих вимог зазначається: «Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують»
Даним пунктом Замовник не надає для учасників чіткий перелік тих чи інших документів, що є необхідними для подання на виконання цієї вимоги, натомість у пункті 2 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» міститься наступний припис:
Звертаємо увагу Учасників!
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи зазначене, у разі якщо Учасник не надав документи та/або інформацію, що передбачені у цьому пункті додатку та які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам технічної специфікації. Зазначені невідповідності не можуть бути усунуті Учасником процедури закупівлі в порядку пункту 43 Особливостей (24 години не надається, учасник відхиляється).
Таким чином, Замовник, на підставі пункту 44 Особливостей, відхилить тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ознайомившись з даним приписом можна дійти висновку, що у випадку ненадання документів що вимагаються в пункті 1 Додатку 3 пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, не матиме права на використання механізму виправлення ( 24 години ), а отже буде відхилена.
Виходячи з зазначеного вище не зовсім стає зрозумілим, як саме уповноважена особа Замовника буде оцінювати документи учасника на предмет їх відповідності, коли саме не зазначила в даному пункті їх чіткого переліку, натомість зазначила припис «із наданням документів, що це підтверджують» згідно до якого документи можуть бути будь які на власний розсуд учасника.
Ми як реальний надавач охоронних послуг, який має багаторічний досвід у цій сфері та хочемо взяти участь у процедурі закупівлі можемо зіштовхнутись з тим, що нашу пропозицію можуть оцінювати упереджено відносно інших пропозицій, оскільки не маючи чіткого переліку документів для подання Замовник ( її уповноважена особа ) сама на власний розсуд оцінює відповідність поданих учасниками документів.
Відповідно до зазначеного вище ми вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об'єктах надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати групи швидкого реагування у всіх регіонах України..
Кожен суб'єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість виконати всі необхідні дії для забезпечення охорони об’єкту.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки ТОВ «ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ» зареєстрована в м. Києві і не має груп швидкого реагування саме у Хмельницькому, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові затвердити наказ (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Хмельницький, передислокувати авто, самостійно його обслуговувати та призначити керівника об'єкту, який буде знаходитись у м. Хмельницькому.
В підтвердження цього учасник в складі пропозиції наддасть документи про створення мобільних груп на території м. Хмельницький, документи про наявність спеціалізованого транспортного засобу для використання їх в складі груп швидкого реагування, але учасник не впевнений що надані ним документи будуть достатніми для виконання зазначеної в пункті 1 Додатку 3 вимоги, а саме «Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують»
Натомість учасник не впевнений, що Замовник буде розглядати його пропозицію на рівні з пропозиціями учасників з м. Хмельницький, які тільки через те що зареєстровані в регіоні надання послуг вже можуть мати в наявності групи швидкого реагування в регіоні надання послуг.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через невідповідність у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, що зазначені в пункті 1 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІІКАЦІЇ» у Додатку № 3 до тендерної документації шляхом прибирання припису «із надання документів, що це підтверджують» або дати чіткий перелік документів, що учасник повинен надати для виконання зазначеної вимоги.
На підставі пункту 28 Особливостей, а також на підставі статті 22, 23 Закону, Замовник визначає перелік документів та інформації, які повинен надати Учасник на підтвердження відповідності запропонованої послуги вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
…… абзацом три переліку цих вимог зазначається: «Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують»
Даним пунктом Замовник не надає для учасників чіткий перелік тих чи інших документів, що є необхідними для подання на виконання цієї вимоги, натомість у пункті 2 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» міститься наступний припис:
Звертаємо увагу Учасників!
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи зазначене, у разі якщо Учасник не надав документи та/або інформацію, що передбачені у цьому пункті додатку та які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, тендерна пропозиція Учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам технічної специфікації. Зазначені невідповідності не можуть бути усунуті Учасником процедури закупівлі в порядку пункту 43 Особливостей (24 години не надається, учасник відхиляється).
Таким чином, Замовник, на підставі пункту 44 Особливостей, відхилить тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ознайомившись з даним приписом можна дійти висновку, що у випадку ненадання документів що вимагаються в пункті 1 Додатку 3 пропозиція учасника буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, не матиме права на використання механізму виправлення ( 24 години ), а отже буде відхилена.
Виходячи з зазначеного вище не зовсім стає зрозумілим, як саме уповноважена особа Замовника буде оцінювати документи учасника на предмет їх відповідності, коли саме не зазначила в даному пункті їх чіткого переліку, натомість зазначила припис «із наданням документів, що це підтверджують» згідно до якого документи можуть бути будь які на власний розсуд учасника.
Ми як реальний надавач охоронних послуг, який має багаторічний досвід у цій сфері та хочемо взяти участь у процедурі закупівлі можемо зіштовхнутись з тим, що нашу пропозицію можуть оцінювати упереджено відносно інших пропозицій, оскільки не маючи чіткого переліку документів для подання Замовник ( її уповноважена особа ) сама на власний розсуд оцінює відповідність поданих учасниками документів.
Відповідно до зазначеного вище ми вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об'єктах надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати групи швидкого реагування у всіх регіонах України..
Кожен суб'єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість виконати всі необхідні дії для забезпечення охорони об’єкту.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки ТОВ «ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ» зареєстрована в м. Києві і не має груп швидкого реагування саме у Хмельницькому, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові затвердити наказ (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Хмельницький, передислокувати авто, самостійно його обслуговувати та призначити керівника об'єкту, який буде знаходитись у м. Хмельницькому.
В підтвердження цього учасник в складі пропозиції наддасть документи про створення мобільних груп на території м. Хмельницький, документи про наявність спеціалізованого транспортного засобу для використання їх в складі груп швидкого реагування, але учасник не впевнений що надані ним документи будуть достатніми для виконання зазначеної в пункті 1 Додатку 3 вимоги, а саме «Гарантійний лист про наявність в Учасника, та/або можливість створення, та/або залучення (наприклад, на договірній основі) груп швидкого реагування у місті розташування об’єкта охорони (місто Хмельницький) з метою забезпечення можливості миттєвого реагування оперативних мобільних груп на сигнал (повідомлення) охоронника, із наданням документів, що це підтверджують»
Натомість учасник не впевнений, що Замовник буде розглядати його пропозицію на рівні з пропозиціями учасників з м. Хмельницький, які тільки через те що зареєстровані в регіоні надання послуг вже можуть мати в наявності групи швидкого реагування в регіоні надання послуг.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через невідповідність у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, що зазначені в пункті 1 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІІКАЦІЇ» у Додатку № 3 до тендерної документації шляхом прибирання припису «із надання документів, що це підтверджують» або дати чіткий перелік документів, що учасник повинен надати для виконання зазначеної вимоги.
×
-
Назва доказу:
1. Сканована копія з оригіналу наказу про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності
-
Повʼязаний документ:
Сканована копія з оригіналу витягу з наказу про видачу ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
Скановані оригінали документів на транспортні засоби KIA FORTE KA3811MA та KIA FORTE KA1294MB
-
Повʼязаний документ:
Скановані оригінали документів на транспортні засоби для ГШР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, що зазначені в пункті 1 «ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІІКАЦІЇ» у Додатку № 3 до тендерної документації шляхом прибирання припису «із надання документів, що це підтверджують» або дати чіткий перелік документів, що учасник повинен надати для виконання зазначеної вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a968ae911cde4bba87e0be1aa851c543
Заголовок пункту скарги:
Дисримінаційна вимога відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку № 3 ....має зазначити у довідці не менше двох аналогічних договорів та подати відповідні документи.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В якості підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник повинен «…має зазначити у довідці не менше двох аналогічних договорів та подати відповідні документи, зазначені вище до кожного договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Досвід виконання договору має бути позитивним».
Цією вимогою Замовник наполягає, щоб в учасника було виконаня як мінімум два аналогічних договори, тоді як згідно частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньо щоб учасник підтвердив наявність документального підтвердження досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору.
Відповідно до зазначеного вище ми вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Ми як потенційний учасник вбачаємо в цій вимозі порушення наших прав на участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через невідповідність у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, що зазначені відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку № 3, а саме щодо необхідної кількості аналогічних договорів.
Цією вимогою Замовник наполягає, щоб в учасника було виконаня як мінімум два аналогічних договори, тоді як згідно частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» достатньо щоб учасник підтвердив наявність документального підтвердження досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору.
Відповідно до зазначеного вище ми вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують статтю 5 та частину четверту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Ми як потенційний учасник вбачаємо в цій вимозі порушення наших прав на участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через невідповідність у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, що зазначені відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку № 3, а саме щодо необхідної кількості аналогічних договорів.
×
-
Назва доказу:
Сканована копія з оригіналу наказу про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності
-
Повʼязаний документ:
Сканований оригінал аналогічного договору.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційні вимоги, що зазначені відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку № 3, а саме щодо необхідної кількості аналогічних договорів, шляхом прибирання припису «не менше двох».