• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єкта)

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період уточнення: 03.12.2024 13:58 - 23.12.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 433d9c5c35274f33a5d7214f37004518
Дата опублікування: 05.12.2024 16:46
Опис: Відповідно до п.13.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМ України від 18.11.2015 №960, мають охоронятися виключно державними підприємствами та організаціями окремі особливо важливі об'єкти права державної власності, що визначені в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. Постановою КМ України від 21.11.2018 №975 затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. До зазначених категорій включено заклади освіти державної та комунальної форми власності (категорія 19). Враховуючи, що Донецький національний університет імені Василя Стуса є закладом освіти державної форми власності, прошу Вас включити до тендерної документації дану вимогу щодо участі в торгах виключно суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, звертаємо Вашу увагу що Ваша вимога носить дискримінаційний характер, звужує коло потенціних учасників виключно до Національної поліції та позбавляє Замовника права та обовязок проводити Відкриті торги з особливостями !!! До категорій об`єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, віднесені також заклади освіти державної та комунальної форми власності (п. 19). Пунктом 2 Постанови №975 встановлено, що у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об`єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах. Суд зазначає, що такий порядок містить вичерпний перелік об`єктів, які можуть охоронятися органами Національної поліції України, а не обов`язково мають ними охоронятися. На користь такого висновку свідчить примітка до вказаного нормативно-правового акту, якою зазначено, що об`єкти, що охороняються відомчими (спеціальними, спеціалізованими, воєнізованими) підрозділами охорони або військовими формуваннями, які створені та діють відповідно до законодавства, за рішенням керівництва органу, підприємства, установи, організації, у віданні яких перебувають такі об`єкти, можуть охоронятися (посилюватися) органами поліції охорони на договірних засадах (крім підприємств, установ, організацій, які перебувають у сфері управління Держрезерву). Зміст наведених положень свідчить про те, що положення Постанови Кабінету Міністрів України № 975 передбачають можливість охорони визначених категорій об`єктів, як поліцією охорони, так і відомчими (спеціальними, спеціалізованими, воєнізованими) підрозділами охорони або військовими формуваннями. Заборони на укладення органам місцевого самоврядування договорів на охорону приміщень з іншими суб`єктами охоронної діяльності норми постанови Кабінету Міністрів України № 975 не містять. Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду у постанові від 25.10.2022 у справі №917/1321/21, у постанові від 17.11.2023 у справі №520/4385/21. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 р. № 937 затверджено перелік об`єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна (незалежно від цільового призначення) яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах, згідно з додатком. Вказаний додаток не містить в своєму переліку заклади освіти державної та комунальної форми власності. Отже, жодним з наведених нормативно-правових актів не визначено обов`язку позивача, у спірних правовідносинах, користуватися виключно послугами органів Національної поліції України для охорони закладу освіти державної та комунальної форми власності. Крім того, п. 2 Постанови № 975 встановлено, що у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об`єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах; охорона бюджетних установ (організацій) здійснюється органами поліції охорони на договірних засадах у межах асигнувань, передбачених у державному бюджеті на утримання таких установ (організацій). Проте, Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради не фінансується за рахунок державних коштів. Пропонуємо Вам ознайомитись з рішенням суду: https://opendatabot.ua/court/120262726-eef0422b355abcf9c0a4aa07bda13578
Дата відповіді: 08.12.2024 18:44
Відповідь надана

Архаїзм-трудові книжки

Номер: 3206bdf7e0dc48dcbb886cf6dacf2e51
Дата опублікування: 04.12.2024 11:48
Опис: Трудові книжки, які вимагає Замовник, наразі є не обов'язковими для ведення. Є Накази, трудові угоди тощо. Видалить, будь-ласка, з ТД цей архаїзм. Висловлюємо вдячність.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, звертаємо Вашу увагу, що ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", з урахуванням ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Дана вимога вставлена з метою впевненості Замовника, що потенційний учасник має офіційно працевлаштованих працівників. Крім того звергаємо Вашу увагу, що згідно вимог ТД Замовника передбачено наступне: « У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/учасника-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Ви маєте можливість надати лист розяснення та інші рівнозначні документи які підтвердять що працівники які будуть надавати послуги з охорони обєкту є офіційно працевлаштованими.
Дата відповіді: 08.12.2024 15:47
Відповідь надана

Приїхати й подивитися

Номер: 605a81930d4d45a2a2f38f7c927bda5a
Дата опублікування: 04.12.2024 11:42
Опис: Скількі разів було успішно оскаржено положення тендерної документації, яке змушує учасників їхати й дивитися на об'єкт замовника, Замовника, який, за положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", повинен повно скласти технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі в своєї тендерній документації. Поїздка та огляд об'єктів (мабуть через не повну інформацію в тендерній документації) не мають відношення до предмету цієї закупівлі та ця вимога повинна бути видалена Замовником. З повагою.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, звертаємо Вашу увагу, що ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", з урахуванням ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Ви як і всі інші учасники мають право та можливість отримати Акт огляду приміщення. В іншому випадку як Ви збираєтесь надавати послуги з охорони обєкту протягом року у м. Вінниця, якщо для участі в тендері Ви не маєте навіть можливості провести ознайомлення з об'єктов ? Вимога Замовника «Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником ознайомлення з об’єктом охорони для визначення детального обсягу надання послуг та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з об’єктом охорони здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з об’єктом охорони повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом охорони учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, П.І.Б. - уповноважених представників Замовника та Учасника, скан-копія якого надається у складі Тендерної пропозиції Учасника.» встановлена з метою ознайомлення з об’єктом охорони потенційного учасника та впевненості що він матиме можливість якісно, повно та своєчасно надавати послуги з охорони. Замовник наголошує та звертає увагу, що будь-який потенційний учасник, що має бажання взяти участь в тендерній закупівлі має змогу приїхати на об’єкт Замовника, ознайомитись з ним та підписати Акт огляду об’єкта без ідентифікації назви учасника. В чому тут дискримінація ? Які підстави вважати, що дана вимога обмежує коло потенційних учасників ? На думку Замовника ніякої !
Дата відповіді: 08.12.2024 15:42
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 452a22c494024c60a274186d7cd1266b
Дата опублікування: 04.12.2024 11:35
Опис: Шановний Замовнику! Ви вимагаєте від учасників надання Договору ДОБРОВІЛЬНОГО страхування, а саме: "Учасник закупівлі має надати копію «Договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)» (п. 15 ч. 4 ст. 6 Закону України «Про страхування») чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 20 % від очікуваної вартості предмету закупівлі Відкритих торгів. Строк дії вищезазначеного договору має розповсюджуватись на строк надання послуг Замовнику за предметом закупівлі. Статтею 16 Закону України «Про страхування» визначено основні вимоги до договорів страхування. Зокрема, договір страхування повинен містити строк дії договору. Крім того, частиною четвертою статті 18 Закону України «Про страхування» визначено, що договір страхування набирає чинності з моменту внесення першого страхового платежу. Учасник закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує оплату страхового платежу за договором. «Заява на страхування» має містити конкретні категорії об`єктів, відповідальність, щодо охорони яких буде підпадати під дію цього договору страхування, а саме: має бути зазначено - «державні установи». В наданому Учасником «Договорі добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)» має бути зазначений чіткий перелік страхових випадків та ризиків, які «покриваються» цим Договором у разі настання відповідальності перед третіми особами." Ця вимога прописана дуже детально та здається під конкретного учасника, якій має такий договір. Страхування відповідальності є ДОБРОВІЛЬНИМ й Замовник не має Законодавчих підстав вимагати від учасників обов'язково надати такий договір в складі тендерної пропозиції. Приберіть дисримінаційну вимогу, або звертаємось до АМКУ. З повагою, учасник, який має Договір доровільного страхування, але укладений в цьому році на 1 рік та в заяві немає "Державні установи".
Відповідь: Шановний потенційний учасник, перш за все звертаємо Вашу увагу що Університет є державною установою, тому встановлена саме така вимога: «Заява на страхування» має містити конкретні категорії об`єктів, відповідальність, щодо охорони яких буде підпадати під дію цього договору страхування, а саме: має бути зазначено - «державні установи». Крім того ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", з урахуванням ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Виходячи з вищезазначеного Замовник вважає що ця вимога не є дискримінаційною і Ви як і всі інші потенційні учасники мають право і можливість її виконати.
Дата відповіді: 08.12.2024 15:32