-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
2 581 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період уточнення:
03.12.2024 09:36 - 08.12.2024 00:00
Відповідь надана
АСКОЕ
Номер:
749d9e5c574f477faf32b4b55c714ef5
Дата опублікування:
07.12.2024 15:51
Опис:
Шановний Замовник.
Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи «А» - прохання надати орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо, що енергоустановки Замовника належать до категорії «Б», що не потребують надання інформації по щогодинному споживанні електричної енергії.
Дата відповіді:
09.12.2024 11:53
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання
Номер:
75b6d98897c248dc80fac4de5370d782
Дата опублікування:
07.12.2024 15:51
Опис:
Шановний Замовник.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/група «Б»).
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи «А» за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу.
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо, що енергоустановки Замовника належать до категорії «Б», із 2-м класом напруги. Деталі належності об’єктів Замовника, може бути Вами перевірено у Оператора системи розподілу.
Дата відповіді:
09.12.2024 11:53
Відповідь надана
моніторинг якості
Номер:
dedd5eafb7d349b29229ad524fb50146
Дата опублікування:
07.12.2024 15:50
Опис:
Шановний Замовник.
На підставі чого Вами вимагається лист (інформацію) від Оператора системи передачі щодо показників моніторингу якості електричної енергії, яка є предметом Договору про надання послуг з передачі електричної енергії в мережах системи передачі згідно глави 2 розділу XІ Кодексу системи передачі. За якість електричної енергії відповідальність, згідно Кодексу систем розподілу, несе ВИКЛЮЧНО оператор системи розподілу. У Вас в обов'язковому порядку є укладений договір з ОСР от від них і вимагайте таку інформацію, до чого ця вимога до постачальників, які відповідають тільки за комерційну якість надання послуг? Не лобіюйте інтереси окремих постачальників та видаліть незанну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо наступне. Лист (інформація) від Оператора системи передачі щодо показників моніторингу якості електричної енергії, яка є предметом Договору про надання послуг з передачі електричної енергії в мережах системи передачі згідно глави 2 розділу XІ Кодексу системи передачі є важливою для Замовника з кількох причин: 1 Контроль якості: Дана інформація дозволяє перевірити відповідність електричної енергії стандартам якості, що встановлені нормативними актами та договором. Це гарантує, що постачання електричної енергії відповідатиме вимогам споживача і стандартам безпеки. 2 Виявлення проблем: Моніторинг показників якості електричної енергії допомагає виявити проблеми в системі, такі як коливання напруги, частоти, гармонійні спотворення, що можуть вплинути на ефективність роботи електрообладнання Замовника. 3. Оцінка надійності: Інформація про якість електричної енергії дозволяє оцінити надійність роботи електросистеми та її здатність забезпечувати безперебійність постачання електроенергії. 4. Вимоги Кодексу системи передачі: Згідно з главою 2 розділу XІ Кодексу системи передачі, Оператор зобов’язаний забезпечувати контроль та моніторинг якості електричної енергії, що передається є невід’ємною частиною регулятивного процесу і забезпечує прозорість системи. 5. Вирішення спорів: У разі виникнення суперечок, показники моніторингу якості електричної енергії можуть слугувати доказом для розгляду суперечок щодо якості постачаємої електричної енергії. При цьому слід також зазначити, що нормативними актами жодним чином не обмежено звернення будь-якого підприємства до Оператора системи передачі за запитом про надання вказаної інформації. Таким чином включення вказаної вимоги до тендерної документації є важливим кроком для забезпечення вибору ефективного, безпечного та надійного постачальника електричної енергії. З огляду на вказане, а також враховуючи те, що Вами не наведено підстав, неможливості виконати обґрунтованої вимоги Замовника за тендерною документацією у Замовника, наразі відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацією.
Дата відповіді:
09.12.2024 11:52
Відповідь надана
дискримінаційна вимога - охорона праці
Номер:
e45366dec65347ee96e27fd50e1d8a3a
Дата опублікування:
07.12.2024 15:46
Опис:
Шановний Замовник.
Вимога "Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про уповноважену найманими працівниками Учасника особи з питань охорони праці, що здійснює громадський контроль за додержанням законодавством про охорону праці в Учасника та не є відповідальним за дотриманням законодавства про охорону праці на підприємстві Учасника разом із положенням про діяльність уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорони праці, що затверджене загальними зборами трудового колективу Учасника, а також посвідчення про проходження навчання законів і нормативних актів про охорону праці особою, що вказана у довідці;" - є дискримінаційною, так як не всі організають зобов'язані укладати колективний договір та затверджувати положення про діяльність уповноваженої найманими працівниками особи з питань охорони праці. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» на підпиємстві має бути особа (достатньо наказу про прийняття на роботу) що відповдіає за охорону праці і має всі необхідні для цього посвідчення. Даним формулюванням вимоги Ви звужуєте коло потенційних учасників, а отже є дискримінаційною, тому переформулюйте її або взагалі видаліть.
Більшість постачальників є приватними підприємствами з організаційно-правовою формою - ТОВ і не укладають колективних договорів, а отже на таких підприємствам відсутні загальні збори трудового колективу, дана вимога лобіює участь постачальників універсальних послуг.
Приберіть дискримінацію, та не порушуйте законодавство по публічні закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників без виключення. Відповідно до ст. 13 ЗУ «Про охорону праці», надалі – Закон, роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров’я виробничих факторів. Приписами ст. 41, 42 Закону, у разі відсутності професійної спілки на підприємстві громадський контроль за додержанням законодавства про охорону праці здійснює уповноважена найманими працівниками особа; Уповноважені найманими працівниками особи з питань охорони праці мають право безперешкодно перевіряти на підприємствах виконання вимог щодо охорони праці і вносити обов'язкові для розгляду роботодавцем пропозиції про усунення виявлених порушень нормативно-правових актів з безпеки і гігієни праці. Уповноважені найманими працівниками особи з питань охорони праці діють відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Відповідно до Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 56 від 21.03.2007 року «Про затвердження Типового положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці», типове положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці поширюється на підприємства, установи, організації будь-якої форми власності та виду діяльності; Уповноважені найманими працівниками особи з питань охорони праці обираються на підприємствах, де немає професійної спілки, для здійснення громадського контролю за додержанням законодавства про охорону праці; Уповноважені з питань охорони праці в місячний термін після обрання за рахунок роботодавця проходять навчання з охорони праці відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511. Таким чином встановлення вказаної вимоги дозволяє зробити висновки Замовника про ступінь надійності контрагента і впевненості у своєчасному отриманні товару, що є предметом закупівлі. З огляду на вказане, а також враховуючи те, що Вами не наведено підстав, неможливості виконати законодавчо обґрунтованих вимог Замовника за тендерною документацією у Замовника, наразі відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацією.
Дата відповіді:
09.12.2024 11:51
Відповідь надана
ДСТУ 50160:2014
Номер:
a89b92c1b90a441384e69a79f89b36dc
Дата опублікування:
07.12.2024 15:28
Опис:
Шановний Замовник.
Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ ЕN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (ЕN 50160:2010, IDT) на який ВИ посилаєтесь в додатку №3 тендерної документації наказом Національного органу стандартизації державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 04.12.2023 року №330 «Про прийняття національних стандартів, скасування національних стандартів, змін та поправок до них» прийнято національний стандарт, гармонізований з європейськими стандартами, методом підтвердження З НАДАННЯМ ЧИННОСТІ З 08 ГРУДНЯ 2023 року, а саме: ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» на заміну ДСТУ EN 50160:2014, та З 01 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ СКАСОВАНО ЧИННІСТЬ національного стандарту ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Жоден Постачальник в кінці 2024 року, при наявності діючого чинного нового ДСТУ, не може отримати від спеціалізованої метрологічної лабораторії протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» який втратив чинність.
Відповідати, що в Кодексі системи розподілу (далі-Кодекс) прописано ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014) непотрібно, тому що по-перше: посилання на пп. 11.4.6. п.11.4. розділу 11 Кодексу «Доступ до системи розподілу та послуги з розподілу електричної енергії» - це маніпуляція постачальника, який надав Вам для оприлюднення дану тендерну документацію, так як п.11.4. Кодексу чітко визначає, що ОСР (оператор системи розподілу – відповідно до Вашого місцезнаходження) повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. Отже, за якість електричної енергії відповідальність несе ВИКЛЮЧНО ОСР, постачальник несе відповідальність за комерційну якість надання послуг з постачання електричної енергії і жодним чином несе відповідальності за якість електричної енергії.
По-друге: Кодексом системи розподілу чітко визначено:
п.4.1.7 Відповідальність за якість електричної енергії, отриманої споживачем внутрішніми мережами несе виробник електричної енергії, до якого приєднані електроустановки споживача.
п.10.9.1 Виробник електричної енергії/оператор УЗЕ, ОСР, споживачі несуть відповідальність за недотримання показників якості електричної енергії у власних електричних мережах під час роботи в енергетичному острові.
ч.1 пп.6 п.11.2.3 Виробник несе відповідальність за збитки, заподіяні ОСР, зокрема у разі відпуску електричної енергії в розподільчі мережі, параметри якості якої перебувають поза межами показників, визначених державними стандартами, якщо зазначене виникло з його вини.
Отже, відповідно до вищевикладеного вимога, яка зазначена в Додатку 3 тендерної документації Технічна специфікація, щодо надання протоколу перевірки показників якості електроенергії є дискримінаційною (дуже мале коло учасників може надати такий протокол, так як ДСТУ до якого він вимагається є таким що втратив чинність), а також такою, що не має виконуватись постачальниками, так як такий протокол відповідно до законодавства ми можете вимагати ВИКЛЮЧНО у свого оператора системи розподілу з яким укладено Договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії або виробника електричної енергії, а не у постачальника.
До того ж викладення даної вимоги в Додатку 3 технічна специфікація – є маніпулятивною можливістю для відхилення не тих учасників, так як вимагається щоб якість була відповідно до чинного ДСТУ EN 50160:2023, але протокол відповідно до нечинного ДСТУ EN 50160:2014.
Пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та виправити нечинний ДСТУ EN 50160:2014 на чинний ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
При ігноруванні даної пропозиції, змушені звернутись до АМКУ для забезпечення рівності учасників при участі в даній закупівлі, так як наразі Вами порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Невідповідність тендерної документації до норм чинного законодавства тягне за собою відповідальність відповідно до ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання до процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р., тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, які мають намір прийняти участь у цих відкритих торгах без виключення. Відповідно до п. 3 ч. 1. ст. 58 Закону України «Про ринок електричної енергії», споживач має право отримувати електричну енергію належної якості згідно з умовами договору та стандартами якості електричної енергії. Відповідно до ст. 18 вищезазначеного Закону, регулятор визначає перелік показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії, та затверджує їх величини. Регулятор визначає порядок компенсації за недотримання показників якості електропостачання та розмір компенсації. Відповідно до інформації, що оприлюднена на вебсайті НКРЕКП за посиланням: https://www.nerc.gov.ua/sferi-diyalnosti/elektroenergiya/yakist-elektropostachannya/yakist-elektrichnoyi-energiyi#:~:text=%D0%AF%D0%BA%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%97%20%2D%20%D1%86%D0%B5%20%D1%81%D1%83%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C,%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F. Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014) з його змістом можна ознайомиться в мережі інтернет у відкритому доступі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0310874-18#Text. Враховуючи зазначене, Замовником у тендерній документації вказано посилання саме на ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». З огляду на вказане у Замовника, наразі відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Дата відповіді:
09.12.2024 11:51