• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з поточного дрібного ремонту доріг загального користування місцевого значення на території Золотоніського району Код за ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Завершена

4 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 11.07.2018 16:49 - 31.07.2018 18:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: dc86f9ca086b45caae83621799429536
Дата опублікування: 31.07.2018 12:51
Опис: Згідно пункту 6.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що при розрахунках вартості тендерної пропозиції учасника, якщо ремонтно-будівельні послуги плануються надаватися із застосуванням ІНШИХ НАЯВНИХ у учасника будівельних машин та механізмів, НЕ ЗАЗНАЧЕНИХ У ДОВІДЦІ, учасник надає економічне обґрунтування використання таких машин та механізмів, шляхом співставлення вартості надання послуг з застосуванням власних машин і механізмів та вартості надання послуг із застосуванням нормативних машин і механізмів, за вартістю машино-години із урахуванням показників, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. При цьому, пунктом 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, наявність якого вимагається згідно п.5.1.2. тендерної документації, а саме: Згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме: - Автогудронатори, місткістю не менше 900 л; - Автогрейдери, потужністю не менше 125 к.с.; - Котки дорожні самохідні гладковальцеві; - Котки дорожні самохідні вібраційні комбінованої дії; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу; - Асфальтоукладальники на гусеничному ходу, потужністю не менше 120 кВт (160 к.с.). 30.07.2018 року Замовником було надано відповідь, що Замовник просить надати будівельні машини та механізми учасника згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Інших машин та механізмів, окрім зазначених, надавати не потрібно. Таким чином не потрібно надавати і економічне обґрунтування використання таких машин та механізмів. Просимо додатково надати роз’яснення: Замовник вимагає наявність автогудронатора, місткістю НЕ МЕНШЕ 900л, учасник на виконання даної вимоги зазначає в довідці довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - автогудронатора місткістю 10000л. Таким чином, учаснику не потрібно буде надавати економічне обґрунтування використання такої техніки, адже у вимозі зазначено «не менше». Чи вірне таке трактування умов тендерної документації?
Відповідь: Дане трактування вірне
Дата відповіді: 31.07.2018 13:18
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 5a3ee55483be482fa8617f658cd47f8a
Дата опублікування: 31.07.2018 10:57
Опис: Згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, УЧАСНИК В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ОБЛАДНАННЯ, а саме: - Автогудронатори, місткістю не менше 900 л; - Автогрейдери, потужністю не менше 125 к.с.; - Котки дорожні самохідні гладковальцеві; - Котки дорожні самохідні вібраційні комбінованої дії; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу; - Асфальтоукладальники на гусеничному ходу, потужністю не менше 120 кВт (160 к.с.); - крім того, для підтвердження відповідності обов’язковим вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 учасник, повинен підтвердити наявність обладнання для виготовлення асфальтобетону. Зі змісту даної вимоги вбачається документальне підтвердження лише обладнання для виготовлення асфальтобетону. Просимо роз’яснити, чи вірне дане трактування. За необхідності внести зміни до умов тендерної документації.
Відповідь: Дане трактування не вірне Згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, УЧАСНИК В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАЄ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ОБЛАДНАННЯ, а саме: - Автогудронатори, місткістю не менше 900 л; - Автогрейдери, потужністю не менше 125 к.с.; - Котки дорожні самохідні гладковальцеві; - Котки дорожні самохідні вібраційні комбінованої дії; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу; - Асфальтоукладальники на гусеничному ходу, потужністю не менше 120 кВт (160 к.с.). КРІМ ТОГО, для підтвердження відповідності обов’язковим вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 учасник, повинен підтвердити наявність обладнання для виготовлення асфальтобетону. ТОБТО УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НА УСІ ОДИНИЦІ ТЕХНІКИ ВИЗНАЧЕНІ ВИЩЕ ТА ПІДТВЕРДИТИ НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ АСФАЛЬТОБЕТОНУ
Дата відповіді: 31.07.2018 13:16
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: ce9b54a3c5384b10b5b60f3573033e82
Дата опублікування: 30.07.2018 16:04
Опис: Пунктом 6.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що обсяг надання послуг та детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики вказані у додатках до цієї тендерної документації (№№2-6). Однак, зазначені додатки не містять інформації щодо найменування, марки та типу асфальтобетонної суміші, що буде використовуватись при наданні послуг. Просимо надати інформацію про найменування, марки та типу асфальтобетонної суміші, що буде використовуватись при наданні послуг.
Відповідь: Асфальтнобетонні суміші мають відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011 . Найменування та марка асфальтобетонної суміші, що буде використовуватись при наданні послуг, вказується учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 30.07.2018 17:18
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: f76253577f1c49b1a04ebf26daf0a55b
Дата опублікування: 30.07.2018 15:25
Опис: Згідно пункту 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Всупереч даній нормі, пунктом 6.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник передбачив лише своє право вимагати від учасника-переможця внесення забезпечення виконання договору, так, Замовник від одного учасника може вимагати внесення забезпечення виконання договору, а від іншого ні. У зв’язку з викладеним, вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме чітко визначити: чи вимагається забезпечення виконання договору. Якщо Замовник прийме рішення про зазначення вимоги внесення забезпечення, то також чітко визначити наступне: розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь: Згідно пункту 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Пунктом 6.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено розмір, вид та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків згідно ст. 32 Закону.
Дата відповіді: 30.07.2018 17:14
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: e93abff9557f4ab0ba172f109ccc6460
Дата опублікування: 30.07.2018 15:24
Опис: Згідно пункту 6.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що при розрахунках вартості тендерної пропозиції учасника, якщо ремонтно-будівельні послуги плануються надаватися із застосуванням ІНШИХ НАЯВНИХ у учасника будівельних машин та механізмів, НЕ ЗАЗНАЧЕНИХ У ДОВІДЦІ, учасник надає економічне обґрунтування використання таких машин та механізмів, шляхом співставлення вартості надання послуг з застосуванням власних машин і механізмів та вартості надання послуг із застосуванням нормативних машин і механізмів, за вартістю машино-години із урахуванням показників, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. При цьому, пунктом 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, наявність якого вимагається згідно п.5.1.2. тендерної документації. З даної вимоги не зрозуміло на які саме «ІНШІ» наявні у учасника будівельні машини та механізми, НЕ ЗАЗНАЧЕНІ У ДОВІДЦІ, необхідно надавати економічне обґрунтування використання таких машин та механізмів, адже, змістом тендерної документації чітко визначено найменування матеріально-технічної бази та обладнання, наявність яких учасники зобов’язані підтвердити. Частиною 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки, вищезазначений пункт тендерної документації не містить чітко визначеної вимоги, а натомість, форма викладання такого пункту, направлена на заплутування потенційних учасників при підготовці тендерної пропозиції, що є формою обмеження конкуренції, просимо надати роз’яснення на які саме наявні будівельні машини та механізми учасника, які останній не зобов’язаний на виконання вимог тендерної документації зазначати в довідці, необхідно надавати економічне обґрунтування згідно п.6.2. тендерної документації та за необхідності внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме: - Автогудронатори, місткістю не менше 900 л; - Автогрейдери, потужністю не менше 125 к.с.; - Котки дорожні самохідні гладковальцеві; - Котки дорожні самохідні вібраційні комбінованої дії; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу; - Асфальтоукладальники на гусеничному ходу, потужністю не менше 120 кВт (160 к.с.). Просимо надати будівельні машини та механізми учасника згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Інших машин та механізмів, окрім зазначених, надавати не потрібно. Таким чином не потрібно надавати і економічне обґрунтування використання таких машин та механізмів.
Дата відповіді: 30.07.2018 17:03
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 5d2ea225bc214c0f956e7f180b5fa9db
Дата опублікування: 30.07.2018 15:23
Опис: Згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме: - Автогудронатори, місткістю не менше 900 л; - Автогрейдери, потужністю не менше 125 к.с.; - Котки дорожні самохідні гладковальцеві; - Котки дорожні самохідні вібраційні комбінованої дії; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу; - Асфальтоукладальники на гусеничному ходу, потужністю не менше 120 кВт (160 к.с.). Виходячи зі змісту зазначеної вимоги учасники зобов’язані підтвердити наявність не менше ДВОХ одиниць кожної з переліку техніки. Просимо обґрунтувати необхідність такої кількості обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі, адже, враховуючи об’єми та види послуг, що закуповуються за цим предметом закупівлі, достатньо буде по одній одиниці кожної визначеної п.5.1.2. матеріально-технічної бази.
Відповідь: Згідно пункту 5.1.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме: Автогудронатори, місткістю не менше 900 л; Автогрейдери, потужністю не менше 125 к.с.; Котки дорожні самохідні гладковальцеві;Котки дорожні самохідні вібраційні комбінованої дії; Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу; Асфальтоукладальники на гусеничному ходу, потужністю не менше 120 кВт (160 к.с.) без зазначення кількості, тобто не менше ОДНІЄЇ одиниці вищезазначеної техніки.
Дата відповіді: 30.07.2018 16:58
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 5c38a174717245e888198c66a2d1d5a7
Дата опублікування: 27.07.2018 12:52
Опис: Пунктом 5.1.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій скан-копії чинного сертифікату відповідності компетентності послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій, що надаються лабораторією випробувань дорожньо-будівельних матеріалів (у разі оренди вищевказаної лабораторії (надання послуг) – додатково надається скан -копія чинного договору оренди/надання послуг тощо. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття атестація лабораторії. До 01.01.2016 року атестація вимірювальних лабораторій регламентувалася статтями 10, 22, 24, 37, 38 Закону України " Про метрологію і метрологічну діяльність"(попередня редакція закону). Організація і порядок проведення атестації в державній метрологічній системі були встановлені "Правилами уповноваження і атестації в державній метрологічній системі", затвердженими наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672 (далі - Правила ), які на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.09.2015 № 1192 "Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації" втратили чинність 01.01.2016 року. Даний наказ було прийнято з метою гармонізації метрологічного законодавства України з Європейськими вимогами. Таким чином, законодавчі підстави для обов’язкового проведення перевірки компетентності лабораторії відсутні. Добровільна перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться виключно Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Крім цього, згідно переліку випробувальних лабораторій, акредитованих Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025 в Україні ЄДИНОЮ акредитованою випробувальною лабораторією з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій є випробувальна лабораторія ТОВ «Корпорація ЛАД», яка знаходиться в м. Луцьк, узагальненою сферою якої є випробування сумішей асфальтобетонних і асфальтобетону дорожнього та аеродромного; щебеню і гравію щільного природного для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт; піску із відсіву дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт; каменів бетонних і залізобетонних бортових; сумішей бетонних; плит бетонних. Таким чином, Замовником в тендерній документації передбачені вимоги, що є наперед не виконуваними потенційними учасниками процедури закупівлі. Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Статтею 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з вищевикладеним, просимо виключити вимогу щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій скан-копії чинного сертифікату відповідності компетентності послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій, що надаються лабораторією випробувань дорожньо-будівельних матеріалів з тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 31.07.2018 15:13