-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з поточного дрібного ремонту доріг загального користування місцевого значення на території Золотоніського району Код за ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Завершена
4 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2018 16:49 - 06.08.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимоги тендерної документації
Номер:
434987b3ba5c410dadc4f156ec75ae92
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-11-001869-b.c5
Назва:
Вимоги тендерної документації
Вимога:
Пунктом 5.1.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій скан-копії чинного сертифікату відповідності компетентності послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій, що надаються лабораторією випробувань дорожньо-будівельних матеріалів (у разі оренди вищевказаної лабораторії (надання послуг) – додатково надається скан -копія чинного договору оренди/надання послуг тощо.
З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття атестація лабораторії.
В чинному в Україні законодавстві відсутні законодавчі підстави для обов’язкового проведення перевірки компетентності лабораторії.
Добровільна перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться виключно Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006.
Крім цього, згідно переліку випробувальних лабораторій, акредитованих Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025 в Україні ЄДИНОЮ акредитованою випробувальною лабораторією з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій є випробувальна лабораторія ТОВ «Корпорація ЛАД», яка знаходиться в м. Луцьк, узагальненою сферою якої є випробування сумішей асфальтобетонних і асфальтобетону дорожнього та аеродромного; щебеню і гравію щільного природного для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт; піску із відсіву дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт; каменів бетонних і залізобетонних бортових; сумішей бетонних; плит бетонних.
Таким чином, Замовником в тендерній документації передбачені вимоги, що є наперед не виконуваними потенційними учасниками процедури закупівлі.
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити вимогу щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій скан-копії чинного сертифікату відповідності компетентності послуг з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкцій, що надаються лабораторією випробувань дорожньо-будівельних матеріалівз тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2018 14:20
Вирішення:
Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Тендерна документація
Номер:
4334edbfeb144077bf9e4dffe3441a66
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-11-001869-b.c4
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Пунктом 6.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
визначено перелік документів, які учасники мають подати у складі своїх тендерних пропозицій що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі, копії діючої ліцензії з усіма додатками стосовно надання послуг, передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства.
Дане положення тендерної документації, в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» призводить до дискримінації учасників, оскільки, відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а послуги з поточного дрібного ремонту доріг не відноситься до зазначених класів наслідків.
Таким чином, Замовник вимагаючи подання учасниками копії діючої ліцензії з усіма додатками стосовно надання послуг, передбачених предметом закупівлі, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, що призведе до порушення одного з основних принципів закупівель - максимальної економії та ефективності.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити з умов тендерної документації незаконну вимогу, щодо подання учасниками копії діючої ліцензії з усіма додатками стосовно надання послуг, передбачених предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 15:21
Вирішення:
Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Тендерна документація
Номер:
9ccbb0176d6a413a9c6ec24915feff96
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-11-001869-b.b3
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Пунктом 6.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено перелік документів, які учасники мають подати у складі своїх тендерних пропозицій що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі, кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd.), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність,
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Закону передбачено, що контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
Всупереч зазначеним нормам Закону, Замовник вимагає подання документів в форматі (imd) розроблених за допомогою програмного комплексу АВК-5, який можуть перевірити лише спеціалісти кошторисники у користуванні яких наявний програмних комплекс АВК-5 та в порушення статті 9 Закону подані у такому форматі документи не забезпечують вільний доступ до всієї інформації за закупівлею.
Таким чином, встановивши вимогу щодо подання кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd.), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5, Замовником було порушено основні принципи закупівель, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо подання у складі своїх тендерних пропозицій учасниками кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd.), розробленої за допомогою програмного комплексу АВК-5.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 15:20
Вирішення:
Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Тендерна документація
Номер:
105315d75be841c097e7b0ad28a8b8d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-11-001869-b.a2
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Згідно пункту 6.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається подання учасниками кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України.
Дане положення тендерної документації, в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників виходячи з наступного.
В Україні програмний комплекс АВК-5 НЕ ЄДИНИЙ діючий програмний комплекс для визначення вартості будівництва (нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд різного призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури і містобудування), є інші, наприклад: ІВК, Проект-XXI, Експерт-Кошторис та інші.
Одними з основних принципів здійснення публічних закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників,.
Таким чином, Замовником в порушення Закону в тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити з тендерної документації обмежуючу конкуренцію вимогу, а саме: подання учасниками кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5 з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 15:18
Вирішення:
Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
c82d0c2042e64e7482fe57d51656b915
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-11-001869-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Згідно пункту 5.1.2. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що задля забезпечення необхідної температури та збереження необхідних технічних властивостей матеріалів, відстань від асфальтобетонного заводу до об’єкта на якому будуть виконуватись роботи за предметом закупівлі, має становити не більше 100 (ста) км.
Дане положення тендерної документації, в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників виходячи з наступного.
У чинному в Україні законодавстві відсутні числові обмеження щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійкими тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні на відстань більше 100 (ста) км. Крім цього, сучасні асфальтоукладальники мають функцію підігріву асфальтобетонних сумішей безпосередньо перед укладанням до заданої температури.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників,об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно статті 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників та наявність корупційної складової з боку посадових осіб тендерного комітету Замовника.
Також звертаємо Вашу увагу, що Антимонопольний комітет України в аналогічних справах (обмеження відстані перевезення асфальтобетонних сумішей) визнає такі вимоги дискримінаційним та зобов’язує замовників вносити зміни до тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо виключити вимогу щодо встановлення обмежуючої відстані від асфальтобетонного заводу до об’єкта на якому будуть виконуватись роботи за предметом закупівлі, а саме: не більше 100 (ста) км з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2018 18:01
Вирішення:
Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено