• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація влаштування фундаменту", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів

Завершена

6 155 016.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 775.08 UAH
Період уточнення: 02.12.2024 15:53 - 07.12.2024 00:00
Відповідь надана

відтермінування оплати

Номер: 440f289a6d13479ca5cb1bd2829bcbe5
Дата опублікування: 06.12.2024 17:02
Опис: Надайте роз'яснення з указанням у тендерній документації (конкретизація) щодо пункту - "надання згоди з відтермінуванням оплати 120 календарних днів". Яка саме оплата відтерміновується? Авансу чи залишку по договору?
Відповідь: Питання: Надайте роз'яснення з указанням у тендерній документації (конкретизація) щодо пункту - "надання згоди з відтермінуванням оплати 120 календарних днів". Яка саме оплата відтерміновується? Авансу чи залишку по договору? Відповідь: прохання Замовника про відтермінування оплати в кількості 120 календарних днів може бути застосовано як до авансового платежу так і до залишку оплати по договору.
Дата відповіді: 09.12.2024 20:07
Відповідь надана

проект договору та технічне завдання

Номер: 11cf6279504c4a2295e160b0a140680e
Дата опублікування: 06.12.2024 11:31
Опис: Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення, що мається на увазі у пункті проекту Договору - 7.1. Замовник має право• із залученням сторонньої спеціалізованої організації виконати оцінку кошторисної документації на предмет її відповідності. Що мається на увазі у такому випадку? На предмет відповідності до чого? Кошторисна документація (цінова пропозиція) учасника готується на підставі технічного завдання наданого Вами, як Замовником, у складі тендерної документації у чіткій відповідності, оскільки в складі пропозиції Ви вимагаєте надати підписане Учасником технічне завдання згідно Додатку № 3. Ваше технічне завдання розроблене НЕ в програмному комплексі згідно Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281), що унеможливлює складання коректної договірної ціни з усіма розрахунками. Просимо привести технічне завдання у відповідність до вищевказаної Настанови.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Питання: Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення, що мається на увазі у пункті проекту Договору - 7.1. Замовник має право• із залученням сторонньої спеціалізованої організації виконати оцінку кошторисної документації на предмет її відповідності. Що мається на увазі у такому випадку? На предмет відповідності до чого ? Відповідь: оцінка кошторисної документації може бути здійснена Замовником на предмет її відповідності вимогам діючого законодавства. Питання: Кошторисна документація (цінова пропозиція) учасника готується на підставі технічного завдання наданого Вами, як Замовником, у складі тендерної документації у чіткій відповідності, оскільки в складі пропозиції Ви вимагаєте надати підписане Учасником технічне завдання згідно Додатку № 3. Ваше технічне завдання розроблене НЕ в програмному комплексі згідно Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281), що унеможливлює складання коректної договірної ціни з усіма розрахунками. Просимо привести технічне завдання у відповідність до вищевказаної Настанови. Відповідь: Технічне завдання створено в Програмному комплексі АВК - 5.
Дата відповіді: 09.12.2024 20:07
Відповідь надана

щодо розгляду відповіді про навчанню з охорони праці

Номер: 0b57f61a6ee54709a47339f8182e326d
Дата опублікування: 05.12.2024 17:07
Опис: Шановний замовнику, дякуємо за відповідь, однак вона не вносить ясності відповідно до умов (вимог) тендерної документації. Ви встановили конкретку вимогу щодо надання навчання з ОП та ПБ працівників, що буквально відноситься до усіх працівників,перелік яких ви надали. У вас не було встановлено диспозитивної норми, що перевірка Замовником буде відбуватися у відповідність до вимог чинного законодавства. Для правильності оформлення тендерної документації та однозначності вимог, зазначене Вами у відповіді має вказуватися у змісті тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни для уникнення дадаткових пояснень і можливо розірвання договору у випадку перевірки ДАСУ.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Питання: Шановний замовнику, дякуємо за відповідь, однак вона не вносить ясності відповідно до умов (вимог) тендерної документації. Ви встановили конкретку вимогу щодо надання навчання з ОП та ПБ працівників, що буквально відноситься до усіх працівників, перелік яких ви надали. У вас не було встановлено диспозитивної норми, що перевірка Замовником буде відбуватися у відповідність до вимог чинного законодавства. Для правильності оформлення тендерної документації та однозначності вимог, зазначене Вами у відповіді має вказуватися у змісті тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни для уникнення додаткових пояснень і можливо розірвання договору у випадку перевірки ДАСУ. Відповідь: Згідно з абзацом 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до абз. 2 ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до положень Додатку № 1 до та Додатку № 5 до Тендерної документації для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ. Документи, які підтверджують проходження навчання з ОП та ПБ Учасник надає на тих працівників, які зобов’язані пройти таке навчання в силу діючого законодавства, яке регулює дане питання. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 08.12.2024 19:16
Відповідь надана

щодо надання інформації по ОП та ПБ

Номер: bcacdf4e5ec74be4ac1626d525df78fb
Дата опублікування: 05.12.2024 12:55
Опис: Шановний замовнику, просимо надати роз'яснення щодо категорії працівників на яких потрібно надати документи по ОП та ПБ. Та внести відповідні зміни до тендерної документації в частині даного кваліфікаційного критерію.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Питання: Тендерною документацією передбачено наступне " 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог цього пункту." Просимо надати інформацію на яких працівників потрібно надати документи по ОП та ПБ ? Відповідь: Навчання і перевірку знань з питань охорони праці організовують відповідно до Типового положення про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» (далі – Положення № 15). Навчання з охорони ПБ регламентується Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, який затверджений Міністерством внутрішніх справ України від 05.12.2019 р. № 1021 (далі – Порядок № 1021). Положення № 15 встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Відповідно до п. 1.3. Положення № 15 вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. Відповідно до п. 3.1. Положення № 15 працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Порядок проходження навчання з ОП передбачений Розділом 5 Положення № 15. Відповідно до п. 5.4. Положення № 15 осадові особи, крім зазначених у пп. 5.2 та 5.3, проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці стосовно робіт, що входять до їх функціональних обов'язків, безпосередньо на підприємстві. Відповідно до п. 5.5. Положення № 15 під час навчання згідно з пунктом 5.1 цієї глави навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи проходять особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, та посадові особи, службові обов’язки яких пов’язані з: а) керівництвом та контролем за виконанням робіт підвищеної небезпеки; б) будівництвом, експлуатацією, реконструкцією, технічним переоснащенням, консервацією та ліквідацією об’єктів підвищеної небезпеки; в) розробкою проектів, технологічних регламентів та іншої технічної документації для робіт підвищеної небезпеки; г) підготовкою персоналу для обслуговування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; ґ) розробкою нормативно-технічних документів з питань виготовлення, монтажу та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та об’єктів підвищеної небезпеки. Порядком № 1021 встановлено порядок проходження навчання, перевірку знань із питань пожежної безпеки на підприємстві організовує керівник, а в структурних підрозділах — керівник відповідного підрозділу. Як проводити навчання, перевірку знань із питань пожежної безпеки, встановлює наказом керівник підприємства. Також він складає і затверджує перелік посад, під час призначення на які особи повинні проходити відповідне навчання та перевірку знань. Керівник самостійно організовує питання проходження навчання з ОП та ПБ. Відповідальність за стан проходження навчання з ОП та ПБ несе керівник підприємства. З огляду на викладене, суб’єкт господарювання самостійно визначає перелік працівників, які в силу законодавства зобов’язані пройти навчання з ОП та ПБ з урахуванням вимог зазначених НПА та їх службових обов’язків. Замовник не несе відповідальність за стан проходження працівниками Учасника навчання з ОП та ПБ і не зобов’язаний визначати для Учасника перелік працівників, які мають пройти такі навчання в силу законодавства. Перевірка Замовником наданих документів з проходження ОП та ПБ, на відповідність Учасника зазначеним кваліфікаційним критеріям, буде відбуватись у відповідності до вимог чинного законодавства, яке регулює питання проходження навчання з ОП та ПБ.
Дата відповіді: 05.12.2024 16:54
Відповідь надана

щодо розбіжностей в інформації про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів

Номер: 89db94092820428a93b29951c162394f
Дата опублікування: 03.12.2024 17:16
Опис: Шановний замовнику, в Додатку №1 вказано " на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати копію (-ї) документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт тощо). А уже у додатку № 5 "- "- копію аналогічного договору (не менше 2-х) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт; листи-відгуки). Просимо усунути виявлені розбіжності, та вказати у Додатку № 5 - акти виконаних робіт. Оскільки "накладні" є підтвердженням виконання договорів, предметом яких є постачання товару, а не надання послуг. Виконання договорів про наданя послуг з влаштування фундаменту чи інших будівельних робіт є виключно акти виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Питання: Шановний замовнику, в Додатку №1 вказано " на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати копію (-ї) документу(ів), що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт тощо). А уже у додатку № 5 "- "- копію аналогічного договору (не менше 2-х) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт; листи-відгуки). Просимо усунути виявлені розбіжності, та вказати у Додатку № 5 - акти виконаних робіт. Оскільки "накладні" є підтвердженням виконання договорів, предметом яких є постачання товару, а не надання послуг. Виконання договорів про надання послуг з влаштування фундаменту чи інших будівельних робіт є виключно акти виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3? Відповідь: Відповідно до положень абз. 10 п. 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В Додатку № 5 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає: - довідку за формою 3 до Додатку № 1; - копію аналогічного договору (не менше 2-х) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (накладні, акти виконаних робіт; листи-відгуки). Тож, якщо діючим законодавством не передбачено підтвердження надання послуги накладною, Учасник не надає її у складі своєї тендерної пропозиції, а підтверджує надання таких послуг документами, які передбачені законодавством, зокрема шляхом надання актів виконаних робіт. З огляду на викладене, учасник для підтвердження факту надання послуг, має надати документ який передбачений законодавством для надання такого виду послуг. Підстави для внесення змін до умов Тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 05.12.2024 16:54
Відповідь надана

щодо строку виконання робіт

Номер: 0021429ebe0647eeb9893390e545126e
Дата опублікування: 03.12.2024 16:54
Опис: У додатку 3 до тендерної документації ззаначаєься, що термін надання послуг: протягом 30 календарних днів з дати підписання договору. Проте в оголошення в графі строк надання послуг - до 28 лютого 2025 р. Просимо вказати, який реальний термін надання послуг.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Питання: У додатку 3 до тендерної документації зазначається, що термін надання послуг: протягом 30 календарних днів з дати підписання договору. Проте в оголошення в графі строк надання послуг - до 28 лютого 2025 р. Просимо вказати, який реальний термін надання послуг? Відповідь: Технічний функціонал Prozorro під час формування оголошення про переведення закупівлі не передбачає можливості прописувати термін, окрім як вибрати дату лише з календаря. Строк надання послуг до 28 лютого 2025 р., зазначений в оголошенні про проведення закупівлі є загальним строком дії Договору. Відповідно до положень пп. 4.4. Розділу «Загальні положення» Тендерної документації: строки виконання робіт, надання послуг - До 28.02.2025 р., згідно умов договору. Відповідно до положень п. 3.3. Розділу « ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ» проекту Договору, який міститься в Додатку № 4 до Тендерної документації: «3.3. Строк надання послуг: протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Сторонами цього Договору». Також. вимоги, щодо терміну надання послуг у строк 30 к.д. з дати підписання Договору передбачені Додатком 3 до Тендерної документації. З огляду на викладене термін надання послуг становить 30 календарних днів з дати укладання договору.
Дата відповіді: 05.12.2024 16:54
Відповідь надана

щодо навчання з охорони праці

Номер: ea78637d505f46ffbebc82b5ce042757
Дата опублікування: 02.12.2024 17:26
Опис: Тендерною документацією передбачено наступне " 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог цього пункту." Просимо надати інформацію на яких працівників потрібно надати документи по ОП та ПБ.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Питання: Тендерною документацією передбачено наступне " 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що підтверджують працевлаштування, кваліфікацію, освіту, досвід та проходження навчань з ОП та ПБ працівників. відповідно до вищевказаних вимог цього пункту." Просимо надати інформацію на яких працівників потрібно надати документи по ОП та ПБ ? Відповідь: Навчання і перевірку знань з питань охорони праці організовують відповідно до Типового положення про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» (далі – Положення № 15). Навчання з охорони ПБ регламентується Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, який затверджений Міністерством внутрішніх справ України від 05.12.2019 р. № 1021 (далі – Порядок № 1021). Положення № 15 встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Відповідно до п. 1.3. Положення № 15 вимоги Типового положення є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності. Відповідно до п. 3.1. Положення № 15 працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Порядок проходження навчання з ОП передбачений Розділом 5 Положення № 15. Відповідно до п. 5.4. Положення № 15 осадові особи, крім зазначених у пп. 5.2 та 5.3, проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці стосовно робіт, що входять до їх функціональних обов'язків, безпосередньо на підприємстві. Відповідно до п. 5.5. Положення № 15 під час навчання згідно з пунктом 5.1 цієї глави навчання і перевірку знань з питань охорони праці в обсязі виконуваної ними роботи проходять особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, та посадові особи, службові обов’язки яких пов’язані з: а) керівництвом та контролем за виконанням робіт підвищеної небезпеки; б) будівництвом, експлуатацією, реконструкцією, технічним переоснащенням, консервацією та ліквідацією об’єктів підвищеної небезпеки; в) розробкою проектів, технологічних регламентів та іншої технічної документації для робіт підвищеної небезпеки; г) підготовкою персоналу для обслуговування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки; ґ) розробкою нормативно-технічних документів з питань виготовлення, монтажу та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та об’єктів підвищеної небезпеки. Порядком № 1021 встановлено порядок проходження навчання, перевірку знань із питань пожежної безпеки на підприємстві організовує керівник, а в структурних підрозділах — керівник відповідного підрозділу. Як проводити навчання, перевірку знань із питань пожежної безпеки, встановлює наказом керівник підприємства. Також він складає і затверджує перелік посад, під час призначення на які особи повинні проходити відповідне навчання та перевірку знань. Керівник самостійно організовує питання проходження навчання з ОП та ПБ. Відповідальність за стан проходження навчання з ОП та ПБ несе керівник підприємства. З огляду на викладене, суб’єкт господарювання самостійно визначає перелік працівників, які в силу законодавства зобов’язані пройти навчання з ОП та ПБ з урахуванням вимог зазначених НПА та їх службових обов’язків. Замовник не несе відповідальність за стан проходження працівниками Учасника навчання з ОП та ПБ і не зобов’язаний визначати для Учасника перелік працівників, які мають пройти такі навчання в силу законодавства.
Дата відповіді: 05.12.2024 16:53