-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація влаштування фундаменту", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів
Завершена
6 155 016.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 775.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 775.08 UAH
Номер:
c226893d70a54aa38153a9e45f6ed02a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 15:47 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2025 № 13-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 11.02.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.02.2025 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-12-02-013973-a 02.12.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «НІКДОР-ПЛЮС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 07.02.2025 № 07/02/25-3, укладеного з ПП «НІКДОР-ПЛЮС», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.12.2024 (протокол № 02/12-04) (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» (далі – ТОВ «БК ЗАТИШНИЙ ДІМ») та приватного підприємства «НІКДОР-ПЛЮС» (далі - ПП «НІКДОР-ПЛЮС»); вимоги до Замовника про усунення порушень та відповіді на них; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2024 № 17/12-1, від 27.12.2024 № 27/12-1, від 02.01.2025 № 02/01-1 та від 24.01.2025 № 24/01-5; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.02.2025 № 07/02/25-3 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 24.02.2025 № 1; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.02.2025; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису), розроблений в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ).
Відповідно до Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації до кошторисної документації, яка має бути розроблена в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) учасником надаються розрахунки, які є її складовими, в тому числі: дефектний акт; пояснювальна записка; договірна ціна; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів, яка повинна містити наступну інформацію: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису.
Учасник ПП «НІКДОР-ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції 09.12.2024 у файлі «Кошторис 013973-а.pdf» розмістив документи, зокрема «Договірну ціну», в якій у графі «всього договірна ціна» становить 6 150 000,00 гривень. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутній обов’язковий документ, який вимагав Замовник, а саме «Пояснювальна записка».
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «НІКДОР-ПЛЮС» Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з переліком виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП «НІКДОР-ПЛЮС» невідповідностей, яке містить - Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: «6. Згідно з Додатком № 5 до Тендерної документації учасник надає кошторисну документацію (договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису), розроблену в програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ)». Перелік виявлених невідповідностей: «в складі кошторисної документації не надана пояснювальна записка». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: «пояснювальну записку до кошторисної документації».
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «НІКДОР-ПЛЮС» щодо надання пояснювальної записки, яка відсутня в складі тендерної пропозиції цього учасника, наданої 09.12.2024, тобто щодо відсутності документу, передбаченого технічною специфікацією, а не виправлення помилки.
Учасник процедури закупівлі ПП «НІКДОР-ПЛЮС» в складі тендерної пропозиції на усунення виявлених Замовником невідповідностей 23.01.2025 розмістив у файлі «005. ПЗ + ДЦ» архівованого файлу «Виправлення (готово).part1.rar» документ, який містить «Пояснювальну записку», в якому зазначено, що договірна ціна становить 6 155 017,15 гривень. Крім того, надав документ «Договірна ціна», в якому зазначено «всього договірна ціна» 6 155 017,15 гривень. Тобто, учасник ПП «НІКДОР-ПЛЮС» надав пояснювальну записку до договірної ціни, яка не відповідає ціні тендерної пропозиції цього учасника, а також розрахунку договірної ціни (файл «Кошторис 013973-а.pdf»), наданій цим учасник в складі тендерної пропозиції 09.12.2024.
Крім того, необхідно зазначити, що договірна ціна, яка вказана в пояснювальній записці перевищує очікувану вартість Замовника, що не відповідає пункту 8 «Загальні положення» тендерної документації Замовника та є підставою для відхилення тендерної пропозиції, а саме: Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Зважаючи на зазначене, учасник ПП «НІКДОР-ПЛЮС» не виправив невідповідність, зазначену Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, а його тендерна пропозиція залишилась такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «НІКДОР-ПЛЮС», визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
27.02.2025 12:27 - 14.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2025 12:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
На виконання зазначеної норми повідомляємо про подання позову № 482 від 13.03.2025 року до Миколаївського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
14.03.2025 09:16
Дата відкриття провадження:
19.03.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
400/2507/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
Про оприлюднення інформації до висновку Південного офісу Держаудитслужби від 27 лютого 2025 р. (№ UA-M-2025-02-11-000071) Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (зі змінами) – протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 07.02.2025 № 07/02/25-3, укладеного з ПП «НІКДОР-ПЛЮС», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Переможець закупівлі ПП «НІКДОР-ПЛЮС» надав необхідні документи згідно тендерної документації. Договір про надання послуг від 07.02.2025 № 07/02/25-3 за результатами процедури закупівлі було укладено сторонами з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства. Станом на 05.03.2025 р. сторони договору про надання послуг від 07.02.2025 № 07/02/25-3 частково виконали свої зобов’язання, послуги з влаштування фундаменту виконується та знаходяться на стадії завершення. Здійснення заходів щодо припинення зобов’язань за вищевказаним двостороннім договором не є можливим, призведе до істотного порушення договірних зобов’язань, порушить майнові права і інтереси сторін договору.
Висновок Держаудитслужби буде оскаржено в суді.
Фахівець з публічних закупівель,
Уповноважена особа Світлана КОВАЛЕНКО
Дата публікації звіту:
05.03.2025 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
59cd4b084c2b42a59585120674b2b5c8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.02.2025 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Послуги з влаштування фундаменту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-12-02-013973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ff48db26dd784a51abafba3af4c06c64
Назва:
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2025 18:31
Опис:
У К Р А Ї Н А
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС»
54034, м. Миколаїв, вул. Ковальська, 199
р/р UA463052990000026002031705698
в МРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК
МФО 326610, ЄДРПОУ 32459822
ІПН 324598214013, св плат.ПДВ.№ 100266710
Тел./факс: (5012) 58-69-60
Південний офіс Держаудитслужби
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Так у закупівлі за № UA-2024-12-02-013973-a було розпочато здійснення моніторингу органом державного фінансового контролю, зареєстрованого в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2025-02-11-000071, в ході якого органами державного фінансового контролю 11.02.2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Запит замовнику про надання пояснень.
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
ПОЯСНЕННЯ
Щодо наступного запиту:
1.Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Обґрунтування потреби: необхідність закупівлі за предметом Послуги з влаштування фундаменту код ДК 021:2015 - 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи" (45262210-6 Влаштовування фундаментів) безпосередньо пов’язана з особливостями організації робочого процесу та функціональними обов’язками покладеними на КП «Миколаївкомунтранс», як на виконавця послуги поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами), згідно з вимогами чинного законодавства України в сфері поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами), яке визначено таким на підставі проведених відповідно до вимог діючого законодавства Конкурсів, а саме на підставі:
- Наказу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території м. Миколаєва» від 15.06.2021 № 171 визначено виконавцем послуг із вивезення побутових відходів зокрема на території Інгульського та Центрального районів м. Миколаєва на десять років (початок дії повноважень з 01.02.2022 р.);
- Наказу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території м. Миколаєва» від 20 лютого 2023 року № 40 визначено виконавцем послуг із вивезення побутових відходів на території Заводського району м. Миколаєва на дев’ять років (початок дії повноважень з 01.04.2023 р.).
З метою забезпечення належного санітарного стану території Центрального, Заводського та Інгульського районів міста Миколаєва нашим підприємством вивезення побутових відходів здійснюється щоденно. Для виконання робіт залучені спеціалізовані автотранспортні засоби типу сміттєвоз.
Господарська діяльність КП «Миколаївкомунтранс» зокрема спрямована на задоволення потреби фізичних та юридичних осіб у забезпеченні комунальною послугою з поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами) з дотриманням встановлених стандартів, нормативів, норм, порядків і правил щодо кількості та якості комунальної послуги – послуги з поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами).
Поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами) передбачає дії, спрямовані на виконання зокрема таких операцій як збирання та перевезення побутових відходів.
З метою забезпечення споживачів якісною та своєчасною послугою, для створення безпечних умов збирання та зберігання, вивезення з житлових масивів, внутрішньобудинкових територій тощо твердих побутових відходів, а також для перевезення побутових відходів з контейнерів використовується спеціалізований автотранспорт - сміттєвози на базі ЗІЛ, МАЗ, МЕRSEDES, FORD та інші. Сміттєвоз це комунальна техніка, основним призначенням якого є завантаження, ущільнення, транспортування та вивезення сміття. Автотранспортний парк підприємства налічує 27 працюючих на маршруті спеціалізованих автотранспортних засобів – типу сміттєвоз.
На балансі підприємства перебувають сміттєвози різних років випуску починаючи від 2003 та до 2023 року, які експлуатуються та щоденно вивозять велику кількість побутових відходів з Центрального, Заводського, Інгульського районів міста Миколаєва.
З огляду на специфіку роботи нашого підприємства і з метою належного забезпечення санітарного стану автотранспортних засобів КП «Миколаївкомунтранс», необхідно для перед рейсової підготовки спеціалізованих автотранспортних засобів здійснювати миття автотранспорту.
Санітарний стан сміттєвозів є комплексом заходів, спрямованих на очищення машини та усунення патогенних організмів, що проводяться в кілька етапів: очищення кузова та кабіни автомобіля від забруднень спеціальними щітками; миття зовнішніх частин сміттєвозу спеціальними мильним розчином, після чого обов'язково ополіскування машини; миття внутрішнього простору транспортного засобу.
У період з 2020 по лютий 2022 року включно, миття автотранспортних засобів відбувалось на спеціалізованій мийці для вантажівок ТОВ «АТТИС-ТРАНС», за адресою м. Миколаїв, вул. Старофортечна 1. Дана авто-мийка була єдина, яка мала технічну можливість здійснювати миття даного виду автотранспорту.
24.02.2022 відбулося повномасштабне вторгнення в результаті чого підприємство, з яким було укладено договір, а саме ТОВ «АТТИС-ТРАНС», було зачинено на невизначений термін. У квітні місяці 2022 року припиняється централізоване водопостачання, інших водних джерел у підприємства нема. Свою діяльність підприємство почало відновлювати в кінці 2022 року, але із-за перебоїв водопостачання та електропостачання, не мала можливості функціонувати за графіком та на повну потужність. У 2023 – 2024 роках ситуація не покращилася.
З огляду на вище викладене та для підтримки належного забезпечення санітарного стану автотранспортних засобів КП «Миколаївкомунтранс», наявна потреба в розміщенні власної авто-мийки для спеціалізованого автотранспорту на території підприємства.
Головним інженером КП «Миколаївкомунтранс» було запропоновано виконати будівництво поетапно, а саме перший етап будівництва – земляні послуги: влаштування фундаменту та підлоги, монтаж септичних резервуарів.
Визначення очікуваної вартості: Відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Методика), нами було здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, використовуючи метод порівняння ринкових цін.
Під час збору інформації про ціну було враховано, що умови запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, було враховано інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, а саме місцезнаходження майбутнього постачальника, коливання ціни на ринку відповідного товару, що є предметом закупівлі.
В жовтні 2024 року нашим підприємством було проведено аналіз ринку. На підставі інформації, що отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій було складено план-схему фундаменту та сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості.
Наступним етапом, було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій (електронною поштою) потенційним виконавцям послуг, що є предметом закупівлі:
- ПП «ДОМСТРОЙ-НІК;
- ТОВ «ЛАЙТ-К;
- ТОВ «ТАВРІЯМОНОЛІТБУД»
У запитах цінових пропозицій зазначено інформацію щодо повної характеристики предмета закупівлі, з зазначенням умов про надання дефектного акту, сформованого в програмному комплексі. У складі комерційної пропозиції передбачено надання кошторису/калькуляції/договірної ціни.
Відповідь на запит цінової пропозиції було отримано від одного підприємства, а саме від ПП «ДОМСТРОЙ-НІК на суму 6 150 016,95 грн. з ПДВ.
Отже, на підставі отриманої цінової пропозицій Замовником було розраховано очікувану вартість закупівлі, яка становить: 6 150 016,95 грн. з ПДВ. (Шість мільйонів сто п’ятдесят тисяч шістнадцять грн.,95 коп.)
Відповідно до інформації щодо актуальних ринкових цін та з метою найбільшої економії наше підприємство запланувало провести дану закупівлю з очікуваною вартістю закупівлі 6 150 016,95 грн. з ПДВ. (Шість мільйонів сто п’ятдесят тисяч шістнадцять грн.,95 коп.)
2. Пояснення з приводу надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Згідно з п. 41 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня
Частиною 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України передбачено виключений перелік головних розпорядників бюджетних коштів, серед яких відсутні комунальні підприємства.
Відповідно до п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України це - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи це - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» не є організацією створеною органом місцевого самоврядування, що повністю утримуються за рахунок місцевого бюджету. Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» створено з метою отримання прибутку.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» є суб’єктом господарювання, яке створено органом місцевого самоврядування. В статутному капіталі комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» відсутня державна частка власності.
З огляду на вищевикладене, комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» не відноситься до категорії головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та не суб’єктом господарювання державного сектору економіки, в зв’язку з чим підприємство не зобов’язане та не здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки до відповіді:
- протокол уповноваженої особи про надання відповіді на запит Держаудитслужби – на 1 арк. в 1 прим.;
- наказ департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території м. Миколаєва» від 15.06.2021 № 171 – на 2 арк. в 1 прим.;
- наказ департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території Заводського району м. Миколаєва» від 20.02.2023 р. № 40 – на 2 арк. в 1 прим.;
- обґрунтування потреби та визначення очікуваної вартості – на 2 арк. в 1 прим.;
- службові записки;
- план-схема фундаменту
- запити комерційних пропозицій;
- комерційні пропозиції.
Фахівець з публічних закупівель,
Уповноважена особа Світлана КОВАЛЕНКО
Номер:
faa5e217f272478fb73da4ad538f13cd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.02.2025 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Послуги з влаштування фундаменту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-12-02-013973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та ПП «НІКДОР-ПЛЮС» розглядалась Замовником понад п’ять робочих з дня визначення найбільш економічно вигідних пропозицій, а саме з 11.12.2024 по 27.12.2024 та з 28.12.2024 по 24.01.2025 відповідно.
1. Пропоную пояснити, причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлень в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідних рішень уповноваженою особою Замовника?
2. Пропоную пояснити, чи приймав Замовник рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та ПП «НІКДОР-ПЛЮС» понад 5 робочих днів? Якщо так, то пропоную надати через електронну систему закупівель відповідні протоколи уповноваженої особи Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2fbc86ab9ef64980be5246630faadb95
Назва:
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
17.02.2025 13:46
Опис:
У К Р А Ї Н А
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС»
54034, м. Миколаїв, вул. Ковальська, 199
р/р UA463052990000026002031705698
в МРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК
МФО 326610, ЄДРПОУ 32459822
ІПН 324598214013, св плат.ПДВ.№ 100266710
Тел./факс: (5012) 58-69-60
Південний офіс Держаудитслужби
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Так у закупівлі за № UA-2024-12-02-013973-a було розпочато здійснення моніторингу органом державного фінансового контролю, зареєстрованого в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2025-02-11-000071, в ході якого органами державного фінансового контролю 12.02.2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Запит замовнику про надання пояснень.
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
ПОЯСНЕННЯ
щодо наступного запиту:
1. Пропоную пояснити, причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлень в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідних рішень уповноваженою особою Замовника?
2. Пропоную пояснити, чи приймав Замовник рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та ПП «НІКДОР-ПЛЮС» понад 5 робочих днів? Якщо так, то пропоную надати через електронну систему закупівель відповідні протоколи уповноваженої особи Замовника. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У зв’язку з необхідністю ретельно дослідити великий перелік документів, наданих учасниками ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та ПП «НІКДОР-ПЛЮС» та необхідністю залучення фахівців для отримання консультацій щодо технічних питань виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів – тобто до 08.01.2025 року включно для ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та до 24.01.2025 року включно для ПП «НІКДОР-ПЛЮС», та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Так, уповноваженою особою було складено відповідні протоколи поза межами електронної системи закупівель, а в системі, опубліковані повідомлення про продовження строків розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів, на основі яких система сформувала електронні протоколи.
Протокол про продовження строку розгляду пропозиції учасника автоматично формується електронною системою закупівель одразу після того, як замовник оприлюднює повідомлення про прийняття відповідного рішення.
Протокол доступний для перегляду на сторінці закупівлі в блоці, де публікуються всі документи замовника щодо конкретного учасника. Цей протокол відображається в електронній системі закупівель виключно в новому дизайні сторінки тендеру на Prozorro.
Додатки до відповіді:
- Протокол №17/12-1 від 17.12.2024р «Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» в закупівлі № UA-2024-12-02-013973-a;
- Протокол №02/01-1 від 02.01.2025р «Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «НІКДОР-ПЛЮС» в закупівлі № UA-2024-12-02-013973-a;
- Електронний Протокол - повідомлення ПП НІКДОР-ПЛЮС;
- Електронний Протокол - повідомлення ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ
Фахівець з публічних закупівель,
Уповноважена особа Світлана КОВАЛЕНКО