• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади

Торги відмінено

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період уточнення: 29.11.2024 22:40 - 01.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5dc34137a69946309acf1812ef856815
Дата опублікування: 03.12.2024 12:09
Опис: 1. Шановний Замовнику! По-перше, Якою законодавчою нормою обґрунтовані Ваші вимоги щодо: сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015, сертифікату системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Дана закупівля проводиться за предметом Послуги з виготовлення технічного звіту по кадастровій зйомці меж території, законодавчими актами, що регулюють надання таких послуг, а саме Земельним кодексом України, Закони України «Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», «Про регулювання містобудівної діяльності» НЕ ВСТАНОВЛЕНО вимог щодо необхідності у виконавця послуг з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території, наявності будь яких сертифікатів подібних ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 14001:2015. 2. В п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає не менше одного спеціаліста з вищою освітою, а також відповідним кваліфікаційним сертифікатом інженера-землевпорядника/інженера із землеустрою у галузі землеустрою/землевпорядкування (який має бути працевлаштований в учасника за основним місцем роботи) -учасником надаються скан-копії з оригіналів або належним чином засвідченні копії наступних документів: документ (диплом з додатком) про вищу освіту; наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду); трудова книжка (достатньо першої та останньої сторінки); сертифікат/свідоцтво про підвищення кваліфікації; особова картка працівника Типова форма № П-2; довідка з місця роботи. Повідомляємо, що вимога щодо надання додаткових документів, зокрема, «особової картка працівника Типова форма № П-2» є надлишковою та необґрунтованою, оскільки надання у складі пропозиції Учасника наказ про прийняття на роботу, трудової книжки та довідки з місця роботи повною мірою підтверджують факт наявності трудових відносин працівника з Учасником, а також на значну кількість персональних даних працівника, які відображаються у Типовій формі № П-2, які не впливають на надання Послуг, що складають Предмет даної Закупівлі. Учасник просить Замовника внести зміни та виключити дану вимогу. Окрім цього, Замовником вимагається: «Не менше двох спеціалістів з вищою освітою за спеціальністю та/або кваліфікацією інженера-землевпорядника/інженера із землеустрою у галузі землеустрою/землевпорядкування, а також відповідним кваліфікаційним сертифікатом інженера-землевпорядника/інженера із землеустрою у галузі землеустрою/землевпорядкування». Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, надлишковою та необґрунтованою з огляду на положення ст. 26 Закону України «Про землеустрій» відповідно до якого Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Відповідно, для надання послуг, що складає Предмет закупівлі Виконавцю залучити лише одного працевлаштованого сертифікованого землевпорядника. Просимо Замовника внести зміни та вилучити дану вимогу. 3. В п.2.3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник встановлює вимогу про надання в якості аналогічного договору Комплекс проектно-вишукувальних робіт із землеустрою, укладений не раніше дати введення воєнного стану в зв’язку зі збройною агресією РФ проти України. На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 2 договори) та акти, які згідно земельних норм підтверджують прийняття замовником наданих послуг у повному обсязі. Учасник вважає встановлення даної вимоги необґрунтованим та дискримінаційним з огляду на наступне: жоден діючий нормативною правовий акт не визначає серед видів землевпорядних послуг або робіт такого як: «Комплекс проектно-вишукувальних робіт із землеустрою». Учасник просить Замовника, роз’яснити та конкретизувати Предмет даного договору, яким нормативно-правовим актом регулюється його надання/виконання, а також надати обґрунтування: яким чином наявність в Учасника досвіду виконання даного договору підтверджує наявність у нього необхідного досвіду для надання послуг, що складають Предмет закупівлі, а саме: «Послуги з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади.»? Окрім цього, Учасник вважає надлишковим, необґрунтованим та дискримінаційним встановлення вимоги щодо наявності двох вищезазначених договорів. Учасник просить надати роз’яснення: чому наявність досвіду виконання одного договору не достатньо для підтвердження наявності у нього необхідного досвіду, а також на підставі яких нормативних положень встановлено вимогу щодо наявності досвіду виконання саме двох догорів. Учасник просить Замовника внести зміни та виключити дану вимогу. Окрім цього, Учасник вважає необґрунтованим та дискримінаційним встановлення Замовником вимоги до аналогічного договору аналогічного «…укладений не раніше дати введення воєнного стану в зв’язку зі збройною агресією РФ проти України.». Учасник просить надати роз’яснення: чому наявність досвіду виконання договорів укладених після дати введення воєнного стану в зв’язку зі збройною агресією РФ проти України не може підтвердити наявність в Учасника необхідного для надання послуг досвіду. 4. В п.2.3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник встановлює вимогу про надання в якості аналогічного договору Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності, з бюджетною установою (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету), укладений не раніше дати введення воєнного стану в зв’язку зі збройною агресією РФ проти України, що є у відкритому доступі (публічна інформація) на веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro. Повідомляємо, що дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності» є окремим видом документації з землеустрою та не відповідає змісту Послуг, що складають Предмет даної Закупівлі. Учасник просить Замовника внести зміни та виключити дану вимогу. Окрім цього, відповідно до абз.4 ст.13 Конституції України Усі суб'єкти права власності рівні перед законом, відповідно, штучне обмеження форм власності лише до земель комунальної власності є дискримінаційним та необґрунтованим. Учасник просить Замовника внести зміни та виключити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до частини 3 статті 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України затвердив Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 цього закону, Замовник під час проведення процедури закупівлі, зобов’язаний керуватися даними принципами, в тому числі і під час підготовки тендерної документації. Вважаємо, що вимоги за тендерною документацією вищезазначеної публічної закупівлі відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Замовник повинен впевнитися, що Учасники, які надають відповідні послуги, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином. Враховуючи умови воєнного стану, що в свою чергу підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання термінів всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують послуги. Для всіх учасників, які якісно та добросовісно працюють, не є складним завданням надати тендерну пропозицію та відповідні підтверджуючі документи на виконання вимог відповідної тендерної документації. Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Замовником додержано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, публічна закупівля відбувається з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 06.12.2024 18:54
Відповідь надана

Корупційні схеми

Номер: 1d0bbbbd40a64f0db7bbac11f03f1d1f
Дата опублікування: 30.11.2024 17:22
Опис: Шановний Замовник!коли виконувати цей тендер?аукціон 9 грудня 5 днів кваліфікацію,5 днів на оскаршення результатів,на підписання 15 днів,до 31 грудня виконання???коли вже закінчаться ці корупційні схеми?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до частини 3 статті 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Задля дотримання принципу недискримінації учасників, Замовник передбачив період до 31.12.2024р., ймовірно договір буде виконаний в повному обсязі. Обираючи такий період, Замовник мав на меті впевнитися, що Учасники, які надають відповідні послуги, працюють в умовах воєнного стану та виконують при цьому свої обов’язки належним чином. Враховуючи умови воєнного стану, що в свою чергу підтверджуватиме спроможність учасника на дотримання термінів всіх своїх обов’язків в повному обсязі відповідно до умов договору. Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують послуги. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 03.12.2024 18:09