• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (24 цілодобових постів)

Завершена

32 733 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 327 330.00 UAH
Період уточнення: 29.11.2024 11:30 - 22.12.2024 00:00
Відповідь надана

Цю вимогу Ви також залишили. Чому? Адже її було оскаржено і ви мали її виключити?

Номер: 91342daf0b62445bb596cc17d43ab57c
Дата опублікування: 20.12.2024 14:34
Опис: копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів провідник (вожатий) службових собак, вказаних в довідці працівників, (не менше 4), (підклас 5169: Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України" Класифікатор професій ДК 003:2010",затвердженого Наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. № 327).
Відповідь: Шановний учаснику, просимо звернути увагу на «Перелік змін до тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від «20» грудня 2024 року № 644», опублікованого на сторінці закупівлі 20 грудня. 2024 року об 12:06 годині, а саме на п.5 "п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації" Було «-копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів провідник (вожатий) службових собак, вказаних в довідці працівників, (не менше 4), (підклас 5169: Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України" Класифікатор професій ДК 003:2010",затвердженого Наказом Держспоживстандарту від28.07.2010 р. № 327).». Стало «-копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв тощо, щодо не менш ніж 4-х вказаних в довідці працівників, про проходження навчання по підготовці спеціалістів провідник службових собак (п.17 ст.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960)». Тобто, Замовником повністю виконано рішення Антимонопольного комітету, а вказаний пункт викладеного в редакції вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Дата відповіді: 21.12.2024 15:53
Відповідь надана

Чому ви залишили дану вимогу? АМКУ зобов'язав вас її виключти!

Номер: e5fdfb6ec2fd4244b060026e5e792b84
Дата опублікування: 20.12.2024 14:32
Опис: На випадок можливого блек-ауту через пошкодження критичної інфраструктури забезпечити наявність на балансі підприємства резерву пального (на дату надання пропозиції) для забезпечення 10 денної роботи вищевказаного обладнання. Документально підтвердити. Вказана вимога не стосується при наявності в учасника сонячних батарей з акумуляторами.
Відповідь: Шановний учаснику, просимо звернути увагу на «Перелік змін до тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від «20» грудня 2024 року № 644», опублікованого на сторінці закупівлі 20 грудня. 2024 року об 12:06 годині, а саме на п. 12-13. в п. 19 Додатку 2 до Тендерної документації та в п. 22 Додатку 2 до Тендерної документації вимога «На випадок можливого блек-ауту через пошкодження критичної інфраструктури забезпечити наявність на балансі підприємства резерву пального (на дату надання пропозиції) для забезпечення 10 денної роботи вищевказаного обладнання. Документально підтвердити. Вказана вимога не стосується при наявності в учасника сонячних батарей з акумуляторами.» Замовником видалена.
Дата відповіді: 21.12.2024 15:51
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: c8c92caaeb084e8c8be71752a22435ac
Дата опублікування: 02.12.2024 16:20
Опис: Шановний замовнику, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Вами вказана вимога п.п. 2.1 п.2 «-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору з розрахунку однієї повноцінної зміни за умови охоронник 4 розряду не менш ніж 15 чоловік та охоронник 3 розряду 9 чоловік за наведеним зразком» яка нічим не обґрунтована в частині наявності 15 осіб з 4 кваліфікаційним розрядом, що у свою чергу порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу, адже дана необґрунтована вимога значно обмежує коло учасників, ми вбачаємо в даній дії можливу складову домовленостей між замовником та одним із потенційних учасників щодо можливостей якого вказана дана вимога, у випадку подальшого порушення законодавства, ми будемо вимушені повідомити у відповідні контролюючі органи, щодо дій замовника та уповноваженої особи. Відповідно до вимоги «-копії трудових книжок вказаних в довідці працівників (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу);», ситуація аналогічна, адже відповідно до законодавства є можливість ведення електронної трудової книжки працівників які відслідковуються через портал Пенсійного фонду України, вимога про першу сторінку та сторінку з записом в трудовій книжці є дискримінаційною та обмежує коло учасників, адже дану вимогу можуть виконати лише частина потенційних учасників які ведуть паперові трудові книжки, виходячи з вказаного Ви унеможливлюєте участь учасників які відійшли від ведення паперових трудових книжок. Що як і з кваліфікаційними розрядами порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу. Відповідно до вимоги «копії направлень на обов’язковий попередній медичний огляд працівника (затверджено наказом МОЗ від 21.05.2007 р. № 246 додаток 3 до пункту 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій);» взагалі незрозуміла вимога Замовника, адже учасниками вимагається надання Довідок форми № 100-2о та медичних довідок. При наданні документального підтвердження медичного огляду працівниками учасника, вимога щодо «копії направлень на обов’язковий попередній медичний огляд працівника» є абсолютно зайвою, та такою що навмисно обмежує коло учасників, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу. Відповідно до вимоги «копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше, про проходження навчання по підготовці спеціалістів провідник (вожатий) службових собак, вказаних в довідці працівників, (не менше 4), (підклас 5169: Працівники захисних та охоронних служб Розділу 5 Національного класифікатора України" Класифікатор професій ДК 003:2010",затвердженого Наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. № 327).» шановний замовнику ми з Вами не у Літньому логері щоб надавати документи на «Вожатих» так як Вами оголошена процедура про надання охоронних послуг, особою що взаємодіє з службовою собакою є кінолог, виходячи з вищенаведеного вбачаємо дане формулювання грубим порушенням ЗУ «Про охоронну діяльність» та умисне обмеження кола учасників що у свою чергу порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути помилку шляхом виправлення «Вожатий» на Кінолог. Відповідно до вимоги «копії відповідного сертифікату або іншого документу на вказаних в довідці працівників (не менше двох), які пройшли відповідне навчання з експлуатації пожежно-рятувального автомобіля першої допомоги АПД-2 «Дельфін» та/або автоцистерни пожежної АЦ 2.0-40(30) «Касатка», які є на балансі Замовника.» Вважаємо дану вимогу абсолютно необґрунтованою так як ви проводите закупівлю охоронних послуг, а не послуг з реагування на ймовірні пожежі. Охоронники виконують функцію охорони об’єкту (об’єктів) замовників у разі виникнення надзвичайної ситуації такої як наприклад пожежа охоронник повідомляє представників замовника та відповідні служби такі як поліція, ДСНС та інші про відповідну ситуацію, в свою чергу компетентні органи такі як ДСНС ліквідують пожежу. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу, адже дана необґрунтована вимога значно обмежує коло учасників (швидше за все до одного учасника який завчасно провчив двох працівників для підтвердження даної вимоги та унеможливлення участі інших потенційних учасників) що у свою чергу також порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників. Відповідно до вимоги «копію відповідного сертифікату або іншого документу на вказаних в довідці працівників (не менше одного), що перебувають у штаті підприємства, обов’язково на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду та пройшли відповідне навчання/підготовку в центрі операторів БпЛА і мають необхідні знання та досвід управління БпЛА в умовах воєнного стану. Для перевірки наданої інформації Учасник має надати контактні дані посадової особи навчального центру (телефони та електронну адресу) відповідальної за проходження навчання.» повідомляємо, що відповідно до нинішньої ситуації в країні забороняється використання БпЛА без відповідного дозволу державних органів в лади який замовник не вимагає на підтвердження у зв’язку з чим наявність в учасників БпЛА жодним чином не підтверджує можливість його використання на об’єкті замовника, що у свою чергу вказує що дана вимога несе в собі єдину функцію: Не допустити до участі у процедурі закупівлі учасників окрім учасника що завчасно придбав БпЛА та навчив одного з працівників. Що стосується навчання операторів дане навчання займає більше часу ніж термін подачі пропозиції, що у свою чергу знову обмежує коло учасників до одного який знав про дану вимогу завчасно. У свою чергу ми бачимо чергову дискримінацію. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації п. 16 «Забезпечити наявність безпілотного літального апарату (БпЛА) для здійснення відео нагляду за важкодоступними ділянками об’єктів охорони (наявність підтвердити документально, надати відповідним чином завірені копії документів, підтверджуючих факт придбання та оплати, в тому числі обов’язково, платіжне доручення або платіжна інструкція, або банківська виписка, або фіскальний,-товарний,- або чек POS - терміналу).» Дана вимога як і попередня є в першу чергу незаконною в умовах військового стану, а також зважаючи на характеристики БпЛА що вимагаються замовником (орієнтовна вартість такого може сягати 130 000,00 грн) можна зробити висновок про навмисне унеможливлення участі потенційних учасників окрім тих що лояльні до замовника. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається «Патрулювання внутрішньої території та зовнішнього периметру автотранспортом має здійснюватися не менше 8 разів на добу, за маршрутами, затвердженими при укладанні Договору. Протяжність маршруту +/- 15 кілометрів. Добовий пробіг автотранспорту на маршрутах +/- 150 кілометрів.» у зв’язку з чим вимога в таблиці пункт 18 «Наявність велосипедів. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність на балансі підприємства не менше 3 велосипедів для патрулювання території Музею. Надати копії договорів купівлі-продажу, видаткових накладних, інших документів, що підтверджують їх наявність.» є абсолютно незрозумілою, так як в попередній вимозі замовник вимагає патрулювання внутрішньої території та зовнішнього периметру автотранспортом. Дана вимога щодо наявності велосипедів є абсолютно необґрунтованою та такою що обмежує коло учасників у свою чергу порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу. Відповідно до пункту 19 додатку 2 до тендерної документації «На випадок можливого блек-ауту через пошкодження критичної інфраструктури забезпечити наявність на балансі підприємства резерву пального (на дату надання пропозиції) для забезпечення 10 денної експлуатації автотранспорту. Документально підтвердити. надати відповідним чином завірені копії документів, підтверджуючих факт придбання та оплати, в тому числі обов’язково, платіжне доручення або платіжна інструкція, або банківська виписка, або фіскальний,-товарний,- або чек POS - терміналу).» дана вимога не є доцільною, адже для жодного потенційного учасника процедури закупівлі немає жодного сенсу тримати вказаний вами запас окрім цього можливі блек-аути не перешкоджають підвозу пального на об’єкт замовника в разі необхідності. Ми згодні з вимогою яка б стосувалась Переможця який повинен надати підтвердження до моменту підписання договору та змушувати усіх потенційних учасників закупити партію пального є відкритою спробою обмежити коло учасників, а також не вказання необхідної кількості пального на об’єкті дає можливість замовнику будь яку вказану кількість пального учасника-переможця аукціону який не пов’язаний замовникам оскаржити як недостатня кількість що може слугувати причиною для дискваліфікації та в черговий раз порушує статтю 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про недискримінацію учасників, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу. Відповідно до вимоги п. 22 додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність на балансі підприємства та забезпечити виставлення в день взяття об’єкт під охорону не менше 6 мобільних постів охорони у вигляді модульного будиночка, причепу-дачі, будки охорони, тощо, обов’язково обладнаних обігрівачами та автономною системою подачі електроживлення (дизельним/бензиновим/газовим електрогенератором або сонячними батареями з акумулятором, акумулятором) кожен. Забезпечити в одному з них наявність системи віддаленого відеомоніторингу території.». Дана вимога не передбачена жодним нормативно-правовим документом який регулює роботу охоронних організацій та є такою що навмисно обмежує коло учасників адже замовник вимагає придбати потенційних учасників до кінцевої дати подання пропозицій 6 мобільних постів, як у випадку із пальним дана вимога булаб зрозумілою якщо б вона стосувалась переможця, та вимагаючи підтвердження даних постів в учасників є нічим іншим як навмисне ускладнення вимог для унеможливлення участі інших учасників окрім фаворита замовника. Виходячи з усього вищевказаного, очевидним є те що така кількість дискримінаційних вимог не може бути помилкою, а є ціле направленим та очевидним обмеженням кола учасників, та навмисним порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо замовника перевірити тендерну документацію та внести відповідні зміни. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення. Що як ми знаємо за ст. 364 Кримінального кодексу України «Зловживання владою або службовим становищем» якщо буде доведено, що уповноважена особа Замовника умисно внесла до тендерної документації дискримінаційні умови, які надавали перевагу одному з учасників закупівлі. В свою чергу учасник пообіцяв віддячити за таке сприяння; та за ст 367 Кримінального кодексу України «Службова недбалість» якщо буде доведено, що уповноважена особа Замовника не здійснила належну перевірку тендерної документації через недбале ставлення до обов’язків, що надало перевагу одному з учасників закупівлі. Буде притягнуто до відповідальності у разі порушення законодавства.
Відповідь: Шановний учаснику! Ознайомившись з Вашим зверненням, по суті заданих питань повідомляємо наступне: 1. Стосовно необхідності залучення охоронників 4 розряду: Відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336 Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Охоронник 3-й розряд(**) Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років. Охорона об'єктів з високим ступенем ризику(*). Охоронник 4-й розряд(**) Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років. Тобто, кваліфікаційні вимоги до охоронника 4 розряду на порядок вищі ніж до охоронника 3 розряду. Встановлюючи вимогу про наявність охоронників 4 розряду не менш ніж 15 чоловік та охоронників 3 розряду 9 чоловік з розрахунку однієї повноцінної зміни замовник виходив з умови необхідності задіяння охоронників 4 розряду на більш важких та відповідальних ділянках об’єкта охорони (як то КП 1,2,3 та інші), в той же час охоронники 3 розряду будуть задіяні на менш складних. 2. Стосовно вимоги наявності копій направлень на обов’язковий попередній медичний огляд працівника: Відповідно до статті 17 Закону України "Про охорону праці", роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Порядок проведення медичних оглядів визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я. Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 затверджено Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій. Додатком 3 до пункту 2.4 Порядку зазначено, що «Для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір з закладом охорони здоров'я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду. Під час прийняття на роботу, в разі переведення на іншу важку роботу, роботу із шкідливими чи небезпечними умовами праці роботодавець повинен видати направлення на обов'язковий попередній медичний огляд працівника (далі - направлення) за формою, зазначеною у додатку 3.». 3. Стосовно вимоги наявності спеціалістів провідник (вожатий) службових собак: Наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. № 327 затверджено Національний класифікатор України, Класифікатор професій ДК 003:2010". Відповідно до цього класифікатора Провідник (вожатий) службових собак Код КП 5169*5 відноситься до Класу Працівники служб, що надають захисні послуги Підклас Працівники захисних та охоронних служб , так само як 5169-1 Охоронник та Охоронець. В той же час, згідно цього класифікатора Кінолог Код КП 6129 відноситься до Класу Тваринники Підклас Інші тваринники . На підставі вищевикладеного вказана вимога є законною. 4. Стосовно вимоги про проходження працівниками навчання з експлуатації пожежно-рятувального автомобіля першої допомоги АПД-2 «Дельфін» та/або автоцистерни пожежної АЦ 2.0-40(30) «Касатка», які є на балансі Замовника: Відповідно п.п. 2.2. пункту 2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі надати «копії відповідного сертифікату або іншого документу на вказаних в довідці працівників (не менше двох), які пройшли відповідне навчання з експлуатації пожежно-рятувального автомобіля першої допомоги АПД-2 «Дельфін» та/або автоцистерни пожежної АЦ 2.0-40(30) «Касатка», які є на балансі Замовника. В п. 6.3.7 проекту договору зазначено «Забезпечувати дотримання працівниками Виконавця на об’єкті, що охороняється, правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, а у випадку виявлення на об'єкті, що охороняється, пожежі або спрацьовування охоронно-пожежної сигналізації, негайно повідомляти про це пожежну частину та представника Замовника, а також вживати заходи щодо ліквідації пожежі, в тому числі, використовуючи наявну на об’єкті пожежну техніку Замовника». Вказана вимога обумовлена тим, що в результаті обстрілів рф м. Києва в 2022-2024 роках, на територію Музею безліч разів падали уламки збитих ракет та безпілотників, що в свою чергу наражало на пожежну небезпеку пам’ятки архітектури та побуту України, які на 99,9% ДЕРЕВ’ЯНІ. Відповідно до Закону «Про охоронну діяльність», «у випадку виявлення на об’єкті, що охороняється, пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації, працівник повинен негайно повідомити про це ДСНС та вжити заходів щодо гасіння пожежі протипожежними засобами, які є в наявності.». Як зазначається в тендерній документації, вказані засоби пожежогасіння є на балансі Замовника. Пройти навчання по експлуатації вказаних засобів пожежогасіння можуть співробітники будь якого підприємства, уклавши угоду з виробником вказаних засобів. Керівництво музею неодноразово надавало дозвіл на проведення навчань підприємствам та організаціям на території музею з використанням зазначених засобів пожежогасіння. Термін проходження базового навчання 1 день. 5. Стосовно вимоги про проходження працівниками навчання/підготовку в центрі операторів БпЛА і мають необхідні знання та досвід управління БпЛА в умовах воєнного стану: Замовник, для контролю важкодоступних місць території музею, вимагає в Учасника мати на балансі 1 БпЛА який буде задіяний при нагальній потребі. В період запровадження режиму воєнного стану використання безпілотних літальних апаратів можливо за погодження місцевої військової адміністрації. Переможець сам несе відповідальність за отримання чи наявність такого дозволу. Окрім того, звертаємо увагу на те, що режим воєнного стану запроваджено до 08.02.2025 року, договір укладається до 31.12.2025 року. Вимога наявності працівників які пройшли би відповідне навчання операторів БпЛА, мають необхідні знання та досвід управління БпЛА в умовах воєнного стану, обумовлена саме запровадженням такого режиму. Окремо наголошуємо, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 6. Стосовно вимоги про наявність велосипедів на балансі підприємства: Стосовно даного питання пояснюємо, що відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тобто, замовником встановлено кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, тобто велосипелів, для патрулювання та пересування по території музею в літній період часу (для захисту довкілля та застосування необхідних заходів із захисту довкілля для недопущення негативного впливу на навколишнє середовище). Окремо наголошуємо, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тобто, встановивши дану вимогу замовник жодним чином не порушив вимоги діючого законодавства і ваше твердження про дискримінаційність вказаної вимоги є безпідставним. 7. Стосовно вимоги про наявність на балансі підприємства резерву пального: Стосовно даного питання пояснюємо, що відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність необхідним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких критеріїв. - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тобто, замовником встановлено кваліфікаційний критерій «наявність на балансі підприємства резерву пального». Стосовно доцільності чи недоцільності встановлення будь якої вимоги Замовник визначається самостійно, виходячи з багаторічного досвіду, вимог сьогодення та отримання якісних послуг з урахуванням вимог чинного законодавства. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається «Патрулювання внутрішньої території та зовнішнього периметру автотранспортом має здійснюватися не менше 8 разів на добу, за маршрутами, затвердженими при укладанні Договору. Протяжність маршруту +/- 15 кілометрів. Добовий пробіг автотранспорту на маршрутах +/- 150 кілометрів.» Учасник самостійно визначає необхідну кількість резерву пального виходячи з технічних характеристик автомобільного транспорту (витрат пального на 100 км. пробігу та його найменування (бензин, дизельне паливо, газ)). Замовник не вважає за проблему для будь якого оператора охоронного ринку, який претендує на право охороняти такий об’єкт, тримати в резерві 150-200 літрів пального. Тобто, встановивши дану вимогу замовник жодним чином не порушив вимоги діючого законодавства і ваше твердження про дискримінаційність вказаної вимоги є безпідставним. 8. Стосовно вимоги про наявність на балансі підприємства мобільних постів охорони у формі модульного будиночка: Стосовно даного питання пояснюємо, що відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Тобто, замовником встановлено кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, тобто 6 мобільних постів охорони у вигляді модульного будиночка, причепу-дачі, будки охорони, тощо, обов’язково обладнаних обігрівачами та автономною системою подачі електроживлення (дизельним/бензиновим/газовим електрогенератором або сонячними батареями з акумулятором, акумулятором) кожен. Забезпечити в одному з них наявність системи віддаленого відеомоніторингу території. Вказана вимога обумовлена необхідністю забезпечення відпочинку протягом доби (прийняття їжі, обігріву в осінньо-зимній період, захисту від дощу/снігу, підзарядки ліхтарів, радіостанцій, телефонів) охоронників у віддалених частинах (локаціях) музею, через необхідність постійного перебування на локації. Окремо наголошуємо, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тобто, встановивши дану вимогу замовник жодним чином не порушив вимоги діючого законодавства і ваше твердження про дискримінаційність вказаної вимоги є безпідставним. Разом з цим повідомляємо, що Міністерством культури та інформаційної політики України Наказом від 18.04.2024 року № 289 про підтвердження статусу критично важливо підприємства постанови організації для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період Національному музею народної архітектури та побуту України підтверджено статус критично важливого підприємства установи організації та функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.
Дата відповіді: 04.12.2024 13:26