-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015:85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги медичних лабораторій: виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб))
Завершена
2 925 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 625.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2024 12:35 - 01.12.2024 00:00
Відповідь надана
ДОДАТОК 1 до тендерної документації (Перелік документів для учасника)
Номер:
8aa61f01b94f4310b490152f024a50f2
Дата опублікування:
25.11.2024 13:51
Опис:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону 922 з урахуванням Особливостей Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак Тендерна документація містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до пункту 3 розділу 12 Додатку № 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна частина): Учасник повинен забезпечити розташування пункту по забору біологічного матеріалу у межах не більше 500 м від розташування Замовника з метою оптимізації маршрутів пацієнтів та уникнення конфліктних ситуацій, що можуть виникнути (на підтвердження надати підтверджуючий документ).
Вищевказана умова тендерної документації̈ є дискримінаційною і порушує права і законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника та обмежує право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень до потенційних учасників для надання послуг з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів. Вказані умови тендерної документації̈ жодним чином не обґрунтовані, адже місце знаходження пункту прийому аналізів саме в межах 500 метрів від місцезнаходження Замовника жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Замовник штучно та свідомо звужує коло потенційних учасників, до таких, які знаходяться на території (приміщенні) Замовника.
Крім того незрозуміло яким чином відстань умовно на 100 метрів дальше спричинить конфлікт ситуації, а також в чому полягає такий конфлікт.
Враховуючи викладене з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Згідно з частини 6 статті 10 Закону 922 доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація.
Керуючись статтями 5, 18, 28, 29 Закону 922 та пунктами 39, 41, 50 і 55-67
Відповідь:
Дякую за питання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.11.2024 10:18