• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)

Завершена

8 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
Період уточнення: 23.11.2024 23:24 - 28.11.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 39165553d8f8487ca7ba01d2b676b9d2
Дата опублікування: 26.11.2024 17:02
Опис: Шановний замовнику. відповідно до додатку 2 тендерної документації, Вами була вказана вимога "Поверхнево-активні речовини, що містяться в запропонованих мийних засобах мають відповідати критеріям біологічного розкладу відповідно до Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради "Про миючі засоби" від 31 березня 2004 року. На підтвердження Учасником в складі пропозиції надається паспорт безпеки виробника, завірений виробником або офіційним імпортером або дистриб’ютором відповідного засобу." Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що обмежує коло учасників, адже дані листи від виробника можуть надати очевидно компанії що працюють з виробниками на пр'яму, щостосується інших потенційних учасників вони не зможуть отримати дані листи від виробників зважаючи на те що більшість дизинфікуючих засобів є імпортними. відповідно до попередньої вимоги усі учасники процедури закупівлі надають Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати, методички, що в повній мірі підтверджує якість засобів що будуть використані. Враховуючи вказане ми вбачаємо в даній вимозі навмисне обмеження кола учасників. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення. Що як ми знаємо за ст. 364 Кримінального кодексу України «Зловживання владою або службовим становищем» якщо буде доведено, що уповноважена особа Замовника умисно внесла до тендерної документації дискримінаційні умови, які надавали перевагу одому з учасників закупівлі. В свою чергу учасник пообіцяв віддячити за таке сприяння; та за ст 367 Кримінального кодексу України «Службова недбалість» якщо буде доведено, що уповноважена особа Замовника не здійснила належну перевірку тендерної документації через недбале ставлення до обов’язків, що надало перевагу одному з учасників закупівлі. Буде притягнуто до відповідальності у разі порушення законодавства.
Відповідь: Шановний Учасник, Ваше питання було опрацьовано та повідомляємо наступне. Вимога щодо надання паспорта безпеки стосується лише мийних засобів, а не дезінфікуючих засобів. Крім того, в тендерній документації немає вимоги про надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів чи методичок на мийні засоби. Паспорт безпеки - це не адресний документ, який видається конкретній особі, а документ, що має бути у продавця відповідної продукції. В тендерній документації надається альтернатива щодо надання цього документу, а саме паспорт безпеки виробника, може бути завірений виробником або офіційним імпортером або дистриб’ютором відповідного засобу. Враховуючи вищевикладене, не вважаємо цю вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді: 28.11.2024 16:41