• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)

Завершена

8 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
Номер: 50c19d40878240e8bf8f24773904c479
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-20-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.01.2025 17:08 - 11.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2025 № 22 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2024-11-23-001185-a 23.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.11.2024 № 262 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.12.2024, тендерні пропозиції ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» від 13.12.2024 № 282, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» від 16.12.2024 № 284, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 24.12.2024 № 298 та повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2024, договір від 03.01.2025 №3, пояснення та документи надані Замовником від 24.01.2025, від 28.01.2025 та від 06.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПП «Клінінг-Про» з остаточною ціновою пропозицією 7 723 118,04 гривень, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 8 099 644,80 гривень та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» з остаточною ціновою пропозицією 8 598 449,64 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ПП «Клінінг-Про» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 13.12.2024 № 282) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ПП «Клінінг-Про» зазначених в протоколі від 13.12.2024 № 282, порушень не встановлено. Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 16.12.2024 № 284) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» зазначених в протоколі від 16.12.2024 № 284, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» з остаточною ціновою пропозицією 8 598 449,64 гривень з ПДВ та укладено договір від 03.01.2025 № 3.
Період усунення порушень: 10.02.2025 18:22 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 18:22

Запити/Пояснення