-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень)
Завершена
8 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 500.00 UAH
Номер:
50c19d40878240e8bf8f24773904c479
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-20-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2025 00:00
Період моніторингу:
20.01.2025 17:08 - 11.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2025 № 22
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-11-23-001185-a 23.11.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.11.2024 № 262 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.12.2024, тендерні пропозиції ПП «Клінінг-Про», ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» від 13.12.2024 № 282, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» від 16.12.2024 № 284, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 24.12.2024 № 298 та повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2024, договір від 03.01.2025 №3, пояснення та документи надані Замовником від 24.01.2025, від 28.01.2025 та від 06.02.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПП «Клінінг-Про» з остаточною ціновою пропозицією 7 723 118,04 гривень, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 8 099 644,80 гривень та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» з остаточною ціновою пропозицією 8 598 449,64 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ПП «Клінінг-Про» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 13.12.2024 № 282) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ПП «Клінінг-Про» зазначених в протоколі від 13.12.2024 № 282, порушень не встановлено.
Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 16.12.2024 № 284) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» зазначених в протоколі від 16.12.2024 № 284, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» з остаточною ціновою пропозицією 8 598 449,64 гривень з ПДВ та укладено договір від 03.01.2025 № 3.
Період усунення порушень:
10.02.2025 18:22 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 18:22
Запити/Пояснення
Номер:
0ed37ed9399a48a9916da408bd2002de
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.01.2025 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f5fe7a3c52a24238b6897d24baa4465b
Назва:
Пояснення щодо запиту від 21.01.2025
Дата опублікування:
24.01.2025 16:29
Опис:
Відповідно до запиту про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Згідно з інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник здійснив закупівлю ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень) (далі – послуги) шляхом застосування відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-11-23-001185-a у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостями Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178 зі змінами (надалі – Постанова). За результатами закупівлі був укладений договір №3 від 01.01.2025.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель щодо здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби, згідно з запитом, оприлюдненим 21.01.2025р., Замовнику необхідно надати пояснення та долучити документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість.
Звертаємо Вашу увагу, відповідно до Постанови тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. При формуванні тендерної документації, зокрема в частині технічних, кількісних та якісних характеристик, Замовник чітко дотримується чинного законодавства: «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров'я» затверджені наказом МОЗ від 11.08.14 №552; ДСТУ ISO 9000:2015 «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів»; ДСТУISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», нормативною документацією КНП «КМДКЛ №2»: «Настанова з якості», Положення про комісію з інфекційного контролю. В тендерній документації враховані всі об’єкти Замовника, де мають надаватися послуги з прибирання (додаток 2 до тендерної документації). Необхідність у здійсненні закупівлі послуг з прибирання приміщень визначена потребами лікарні з метою підтримання належного санітарного-гігієнічного стану приміщень та з урахуванням необхідної кількості та видів прибирання.
Замовник, також, керується наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» при здійсненні визначення предмета закупівлі, обґрунтування його технічних та якісних характеристик. Обсяги предмета закупівлі визначені відповідно до технічного завдання на підставі кількості та площ відділень та потреб Замовника.
Вартість предмета закупівлі визначається Замовником відповідно до наказу Мінекономрозвитку №275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При визначенні очікуваної вартості проведено моніторинг ринку, а саме: направлено запити потенційним виконавцям, що надають аналогічні послуги та отримано комерційні пропозиції потенційних учасників процедури закупівлі вищезазначеної послуги. За основу очікуваної вартості взята пропозиція з найменшою ціною (додаються до пояснень).
Стосовно частини Вашого запиту щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи положення п.4¹ Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті стосується тільки розпорядників бюджетних коштів. Оскільки Замовник є комунальним некомерційним підприємством, закупівля послуг передбачена за власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства), вимоги даних Постанов на наш заклад не розповсюджуються.
Уповноважена особа Оксана МОРОЗ
Номер:
6eff864db559405cafd00adf7a2d5246
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.01.2025 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2025 00:00
Опис:
Згідно з пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників, які пройшли навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та нормативно-правових актів з охорони праці, учасники у складі тендерної пропозиції мають надати скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали дійсних посвідчень (на дату розкриття) перевірки знань з питань охорони праці на працівників які будуть виконувати послуги.
Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 2.3 Додатку до 1 ТД в частині надання документів на працівників які пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці які будуть виконувати послуги.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e7527c1821cb40ed98acfc693d20e3d6
Назва:
Пояснення щодо запиту від 23.01.2025
Дата опублікування:
28.01.2025 16:44
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідно до запиту про надання пояснення щодо перевірки Замовником на відповідність Переможця вимогам пункту 2.3 Додатку до 1 ТД в частині надання документів на працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці, які будуть виконувати послуги надаємо наступні пояснення.
Відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Наявність працівників, які пройшли навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та нормативно-правових актів з охорони праці, а саме на підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані скановані оригінали витягів з протоколу засідання комісії на перевірку знань та скановані оригінали дійсних посвідчень (на дату розкриття) перевірки знань з питань охорони праці, які будуть виконувати послуги:
- Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або інший працівник відділу охорони праці).
- На керівника учасника або на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
- Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці
- НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці
- НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
- НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин».
Зазначений пункт містить перелік навчання та працівників, у яких таке навчання має бути відповідно до характеру послуг, які вони надають та виробнича діяльність яких вимагає наявність відповідного навчання (наприклад, навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) має бути у інженера або іншого працівника відділу охорони праці), та без вимог до працівників, у яких має бути таке навчання (наприклад, НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці).
В тендерній пропозиції Переможця є всі документи, які вимагались відповідно до пункту 2.3. Додатку 1 до тендерної документації:
- Навчання з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) (інженер або інший працівник відділу охорони праці) (файл 2.5. Навчання Риська Герасько охорона праці.pdf)
- На керівника учасника або на фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій. (файл 2.6. Навчання ЦЗ Герасько інженер УСП.pdf)
- Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці (файл 2.5. Навчання Риська Герасько охорона праці.pdf)
- НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці (файл 2.5. Навчання Риська Герасько охорона праці.pdf)
- НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (файл 2.5. Навчання Риська Герасько охорона праці.pdf)
- НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин» (файл 2.5. Навчання Риська Герасько охорона праці.pdf).
Номер:
183b9959ef154263bfc2022adc0bfdd4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
Просимо надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b4eff01e91ef446c8e215fb1f555fd4f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
06.02.2025 15:23
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У плані до закупівлі код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень) зазначено, що джерелом фінансування є Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), а саме – кошти отримані згідно Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, який укладений між Комунальним некомерційним підприємством «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2» ВОКМР КМДА та Національною службою здоров'я України. Даний договір офіційно оприлюднюється на Єдиному веб порталі органів виконавчої влади України.
Згідно розпорядження від 19.01.2022 №139 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств, організацій, установ, об'єднань територіальної громади міста Києва» підприємство складає фінансовий план для обгрунтування конкретних інвестиційних проєктів, так і для управління його поточною та стратегічною фінансовою діяльністю та є основним документом, відповідно до якого підприємство планує отримання доходів та здійснення видатків, а також визначає обсяги та напрями використання коштів для реалізації своїх статутних функцій. Витрати на оплату послуг з прибирання передбачено у фінансовому плані Комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2» ВОКМР КМДА на 2025 рік, погодженому Департаментом фінансів ВОКМР КМДА, Департаментом економіки та інвестицій ВОКМР КМДА, Департаментом комунальної власності ВОКМР КМДА та затвердженому Наказом Департаменту охорони здоров'я ВОКМР КМДА (суб'єкт управління) від 20.09.2024 №788.
Щодо плану використання бюджетних коштів на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2» ВОКМР КМДА, видатки на оплату послуг ((крім комунальних) не передбачено (КПКВК 0712010 «Багатопрофільна стаціонарна допомога населенню»).