• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг)

Завершена

6 066 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 667.00 UAH
Період уточнення: 22.11.2024 10:14 - 27.11.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 7433e02eea54467b8c0d32452aa50684
Дата опублікування: 26.11.2024 11:02
Опис: 1.Змовник є державною установою, яка функціонує в межах держави Україна. Дотримання міжнародних стандартів стосовно предмета закупівлі Замовником не обґрунтоване тендерною документацією. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифікатів ISO, які вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 10 днів з моменту оголошення закупівлі. 2. Відповідно ст 12. ЗУ "Про екологічний аудит" Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. На підставі викладеного вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією та вимога про надання звіту з екологічного аудиту є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закон України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Можливість отримання сертифікатів є у всіх, таким чином вимоги у Додатку 3 Документації не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені відповідно до Закону України. Процедура закупівлі реалізується із неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 27.11.2024 08:43
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: bf171e697c254fceb8cba3768dfa337d
Дата опублікування: 25.11.2024 15:11
Опис: Шановний замовник. За сталеною практикою АМКУ вимога щодо залучення персоналу виключно на умовах трудового законодавства є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які пропонують послуги із залученням прибиральників на підставі цивільно- правових договорів. Прошу внести відповідні зміни. Дякую
Відповідь: Ваше запитання не відповідає вимогам які вказані у тендернії документації. В зв’язку з тим що ми не вимагаємо залучати персонал виключно на умовах трудового законодавства на підставі цивільно- правових договорів
Дата відповіді: 26.11.2024 09:06
Відповідь надана

фірмове маркування спецодягу

Номер: 55a5300c1dbf4bf7b81036bd0c2dde02
Дата опублікування: 25.11.2024 14:46
Опис: Шановний Замовник! Прошу роз'яснити наступну кваліфікаційну умову "Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фотокопії спецодягу із наявним маркуванням фірми на одязі сезонного виконання.", а саме- яким чином фірмове маркування сезонного спецодягу пов'язане з предметом закупівлі ; чим обгрунтована дана вимога до спецодягу, що мається на увазі під терміном "фотокопія" . Також Умовами ТД у розділі кваліфікаційні критерії розміщено вимогу " Учасник повинен надати інформаційну довідку про те, що учасник зобов’язується виготовити карти пропуску на об’єкт для всіх своїх працівників згідно внутрішніх правил безпеки об’єкту" Звертаємо увагу на відсутність такого кваліфікаційного критерію згідно законодавства. Якщо враховувати вартість виготовлення картки пропуску як складової пропозиції, то прошу надати інформацію щодо тех вимог до картки, або повідомити вартість такої картки. За умови відсутності інформації, врахувати цю вимогу матиме змогу лише компанія -переможець минулих закупівель, що є дискримінацією.
Відповідь: Державна податкова служба - орган виконавчої влади у сфері податків в Україні. Для того, щоб розлічати працівників фірми, яка надає послуги прибирання, необхідно інформація, щодо наявності саме такої форми, тому необхідно фото спецодягу та саме маркування визначає фірму яка надає саме цю послугу. У зв’язку з тим, що ДПС є виконавчим органом, в нас пропускний режим на робочі місця. Тому для співробітників фірми, яка буде надавати дану послугу, також необхідно оформити пропуска. Для оформлення даної картки, витрати тільки у вартості брелка, який ви можете самостійно придбати.
Дата відповіді: 25.11.2024 15:54
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 7bec67c72301426eb3d3679706b81a3c
Дата опублікування: 25.11.2024 11:21
Опис: Шановний замовник прохання вказати кількість персоналу що знаходиться на об'єктах, для розрахунку санітарно-гігієнічних витратних , таких як туалетний папір, паперові рушники, мило для рук. Або вкажіть прогнозовану необхідну кількість таких матеріалів.
Відповідь: Дякую за ваше запитання. Прогнозована необхідна кількість санітарно-гігієнічних витратних матеріалів розраховується згідно норм на людину, всього 1 200 чоловік.
Дата відповіді: 25.11.2024 14:03