-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг)
Завершена
6 066 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 667.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 667.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2024 10:14 - 27.11.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
179f0f43b6d84613873bcabd438f188f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-22-002602-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
27.11.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7b43dad5dc39473ca12ce31aee83fa67
Заголовок пункту скарги:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.Змовник є державною установою, яка функціонує в межах держави Україна. Дотримання міжнародних стандартів стосовно предмета закупівлі Замовником
не обґрунтоване тендерною документацією. Сертифікація ISO не є
обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може
становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифікатів ISO, які вимагає Замовник,
учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути
на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько
місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 10 днів з моменту оголошення
закупівлі.
2. Відповідно ст 12. ЗУ "Про екологічний аудит" Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом.
На підставі викладеного вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією та вимога про надання звіту з екологічного аудиту є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про
публічні закупівлі”.
не обґрунтоване тендерною документацією. Сертифікація ISO не є
обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може
становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифікатів ISO, які вимагає Замовник,
учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути
на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько
місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 10 днів з моменту оголошення
закупівлі.
2. Відповідно ст 12. ЗУ "Про екологічний аудит" Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом.
На підставі викладеного вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією та вимога про надання звіту з екологічного аудиту є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про
публічні закупівлі”.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести зміни до тендерної документації, якими скасувати вимогу про надання у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджуть сертифікацію за міжнародними стандартами та вимогу про надання звіту з екологічного аудиту, як такі , що не відносяться до обов'язковиих згідно чинного законодавства