• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26165 об’їзд м. Сторожинець на ділянці км 0+000 – км 2+600»

Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

142 098 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 710 492.50 UAH
Період уточнення: 19.11.2024 15:42 - 01.12.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0a8f20e9b51441ffb030c13f5feb3cd2
Дата опублікування: 30.11.2024 23:32
Опис: Згідно із п.п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» п. 1. Додатку 1 до тендерної документації: «Довідка має містити інформацію про один виконаний в повному обсязі аналогічний договір із капітального ремонту, будівництва або реконструкції автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці вище. Вартість робіт за аналогічним договором повинна бути не менше 80% від вартості закупівлі. Договір повинен бути укладений із замовниками протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі.» Вищезазначені вимоги є дискримінаційними до потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема і до нашого підприємства. А саме: 1) Дискримінаційна вимога, що довідка повинна містити інформацію «про один виконаний в повному обсязі аналогічний договір» - таким чином, наявна ситуація, за якої у потенційного учасника може бути достатньо досвіду виконання аналогічних робіт і по видам, і по об’ємам робіт, але для підтвердження чого є потреба у подачі кількох аналогічних договорів (така можливість не передбачена умовами тендерної документації), що свідчить про його спроможність виконати належним чином договір по даній закупівлі та належним чином якісно виконати роботи по ньому, однак подати такі договори у складі Пропозиції не є можливим через встановлення цієї дискримінаційної вимоги. Зазначаємо, що зазначена вище умова тендерної документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід із капітального ремонту, будівництва або реконструкції автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення за певними видами робіт та обсягами, але в кількості 2-х і більше договорів. При цьому, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) не передбачає вимоги чи обмежень надання певної кількості договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) Дискримінаційна вимога, що «Договір повинен бути укладений із замовниками протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі.» - слід зазначити, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору потягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж протягом 3-ти років від дати оголошення закупівлі. За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 3 роки до дати оголошення закупівлі. Також звертаємо увагу на наступне: Збройна військова агресія рф проти України, введення військового стану на всій території України на початку 2022 року тимчасово унеможливило проведення будівельних робіт на об’єктах автодорожнього господарства. Фактично проведення робіт (в тому числі і з капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг) було призупинено з міркувань безпеки працівників багатьох підприємств та з метою збереження матеріально-технічної бази. Після введення на території України воєнного стану 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», котрий триває і по цей час, урядом України було запроваджено перерозподіл видатків бюджету (в тому числі і з автодорожнього фонду) на потреби оборони та безпеки. Фінансування робіт з капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів відповідно. Відсутність фінансування прямо вплинула на стан виконання потенційними учасниками укладених договорів з капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування місцевого та державного значення. Тобто велика кількість потенційних учасників не має можливості завершити виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, що дало б можливість додатково набути досвід виконання аналогічного договору котрий вимагає Замовник. Згідно статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. У відповідності до статті 42 Конституції України держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається неправомірне обмеження конкуренції і недобросовісна конкуренція. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, в частині четвертій цієї статті зазначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, «тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей». Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, вважаємо, що положення документації торгів (в частині, що стосується кількості аналогічних договорів та періоду, протягом якого аналогічні договори мають бути укладені) є такими, що порушує права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так і нашого підприємства. Такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та звужують економічну конкуренція. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо замовника ще раз переглянути умови тендерної документації в частині вищезазначених дискримінаційних вимог та внести до неї відповідні зміни, а саме, викласти п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Довідка має містити інформацію не менше ніж про один виконаний в повному обсязі аналогічний договір із капітального ремонту, будівництва або реконструкції автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці вище. Вартість робіт за аналогічним (-и) договором (-ми) повинна бути не менше 80% від вартості закупівлі. Договір повинен бути укладений із замовниками протягом останніх 5-и років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі. Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: – копію аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. У разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) договір (-и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копію договору (-ів) генерального підряду; – акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довідка(-ки) про вартість виконаних робіт (форми КБ-3); – лист-відгук (-и) від контрагента (-ів) згідно з аналогічним(-и) договором (-ми), який (-і) зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього (-их) договору (-ів).»
Відповідь: Не будуть вноситись зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.12.2024 14:45
Відповідь надана

МТБ

Номер: 07f1e28588534f548391e410ba8419df
Дата опублікування: 28.11.2024 09:29
Опис: Державна установа «Служба розвитку Буковини» UA-2024-11-19-013899-a UA-2024-11-19-011597-a UA-2024-11-19-013232-a UA-2024-11-19-012275-a UA-2024-11-19-014454-a Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації, викладеної в довідці «Інформація про перелік матеріально-технічної бази», учасники повинні надати, зокрема, «завірені копії ДІЙСНИХ ТА ЧИННИХ, ПРОТЯГОМ ВСЬОГО СТРОКУ* ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ДОГОВОРІВ: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*ДОГОВОРИ, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, МАЮТЬ БУТИ УКЛАДЕНІ НА СТРОК, ЩО ДОРІВНЮЄ АБО ПЕРЕВИЩУЄ СТРОК ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, АБО МІСТИТИ УМОВИ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ЙОГО ПРОЛОНГАЦІЇ, У РАЗІ ЯКЩО ЙОГО СТРОК МЕНШЕ СТРОКУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, НА СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ (ПОСЛУГ); акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Згідно з абз. першим пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. №634, «Договори оренди державного та комунального майна, строк дії яких завершується у період воєнного стану, ВВАЖАЮТЬСЯ ПРОДОВЖЕНИМИ НА ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПРОТЯГОМ ЧОТИРЬОХ МІСЯЦІВ З ДАТИ ПРИПИНЕННЯ ЧИ СКАСУВАННЯ ВОЄННОГО СТАНУ, крім випадку, коли балансоутримувач з урахуванням законодавства, статуту або положення балансоутримувача про погодження уповноваженим органом управління, до сфери управління якого належить балансоутримувач, за 30 календарних днів до дати закінчення договору оренди повідомив орендодавцю та орендарю про непродовження договору оренди з підстав, визначених статтею 19 Закону. Норма щодо продовження договору, встановлена цим пунктом, не застосовується до договорів, щодо яких рішення про їх продовження прийнято на аукціоні і аукціон оголошено до дати набрання чинності цією постановою. ДЛЯ ПРОДОВЖЕННЯ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ НА СТРОК, ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ЦИМ ПУНКТОМ, ЗАЯВА ОРЕНДАРЯ ТА ОКРЕМЕ РІШЕННЯ ОРЕНДОДАВЦЯ НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ». Крім того, в договорах оренди державного та/або комунального майна, які укладені у період дії воєнного стану на території України, термін їх дії зазначено наступним чином: «Діє з дати укладення договору оренди і протягом 12 місяців після припинення чи скасування воєнного стану». Тобто, такі договори є діючими на момент проведення даної закупівлі, а термін їх дії прив’язаний до терміну дії воєнного стану і не має чітких меж прив’язаних до конкретних дат. Враховуючи вищевикладене та з метою забезпечення належної конкуренції, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимоги, що договори на підтвердження наявності матеріально-технічної бази повинні бути ДІЙСНІ ТА ЧИННІ, ПРОТЯГОМ ВСЬОГО СТРОКУ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (МАЮТЬ БУТИ УКЛАДЕНІ НА СТРОК, ЩО ДОРІВНЮЄ АБО ПЕРЕВИЩУЄ СТРОК ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, АБО МІСТИТИ УМОВИ ПРО МОЖЛИВІСТЬ ЙОГО ПРОЛОНГАЦІЇ, У РАЗІ ЯКЩО ЙОГО СТРОК МЕНШЕ СТРОКУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, НА СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ (ПОСЛУГ)).
Відповідь: Замовник перегляне питання щодо вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 01.12.2024 16:53
Відповідь надана

Щодо технічної специфікації

Номер: f2d0ffd15b7c4cb3acf76325aa56cd85
Дата опублікування: 27.11.2024 13:00
Опис: Шифр КБ29-153-4( Покриття водовідвідних канав залізобетонними плитами) - 0,54м3, просимо вказати марку плити.яка марка плити? КБ30-6-1(Установлення арматурних сіток) - вкажіть товщину дроту і розмір вічка? Укріплення узбіччя - яка марка щебенево-піщаної суміші? ДБ4-38-1(Укладання водопропускних пластикових труб діаметром від 0,3 м до 0,5 м - 59м)- конкретизуйте скільки труб якого діаметру? В’їзди у подвір’я - Улаштування кришок залізобетонних лотків Л-2, уточніть марку кришки. Розмітка пластиком - просимо надати товщину розмітки.
Відповідь: 1. Щебенево-піщана суміш С-7 2. Лоток Л-2 розміром 2,97 х 0,76 х 0,53, Кришка для лотків Л-2 3. Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 8 мм (чарунка 150х150) 4. Труби пластикові діаметром 500/427мм - 61,36м 5. Пластик для дорожньої розмітки (білий) - 6,8493213т
Дата відповіді: 30.11.2024 21:41
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 5c29077a55034b31a245b5ff9efc5a8c
Дата опублікування: 27.11.2024 10:37
Опис: Відповідно до технічної специфікації, завантаженої в систему публічних закупівель «Технічна специфікація» - Учасник визначає ціну пропозиції (договірну ціну) згідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 (далі – Методика). Відповідно до п.6.2. Методики для визначення ціни тендерних пропозицій закупівель Замовник повинен надати: - Відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; - Креслення (за наявності); - Технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; - Перелік основних матеріальних ресурсів. Зважаючи на те, що креслення (проектну документацію) Замовником завантажено не було, у файлі «Технічна специфікація» відсутня будь-яка інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів, наполегливо просимо Вас надати детальну інформацію щодо робіт з відомості обсягів робіт, які пропонуються до закупівлі, а саме: - шифр КБ22-11-7 (Укладання трубопроводів із поліетиленових труб діаметром 250мм, обсяг – 1470м). Просимо надати інформацію щодо технічних характеристик труб. - шифр КБ22-34-4 (установлення поліетиленових фасонних частин, обсяг 752 шт). Просимо надати інформацію щодо фасонних частин в розрізі конкретних елементів: відводи, коліна, патрубки, переходи. - шифр кб22-47-10 та кб22-47-2 (протягування у футляр сталевих труб, обсяг 32 та 16м відповідно). Просимо надати інформацію щодо матеріалу, з якого планується виконуватись футляр. - шифр КБ2223-13-5 (улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів, обсяг 2,24м3). Просимо надати інформацію, щодо елементів (кільця, кришки, днища та ін.) які враховані в обсязі 2,24м3. - шифр КБ37-74-4 (улаштування оголовків з монолітного бетону, обсяг 16,16м3). Просимо надати інформацію щодо конкретних маркувань залізобетонних виробів, врахованих в даній позиції. - шифр ДБ2-11-3 та ДБ2-11-10 (улаштування основи дорожнього одягу з ЩПС укріпленої цементом марки М20, обсяг 19 274; 909,8; 685 м2). Просимо надати інформацію щодо товщини шару з ЩПС укріпленої цементом до марки М20. Дані щодо розміру зменшення товщини відсутні. - шифр ДБ3-51-1 (Встановлення вручну щитів дорожніх знаків або табличок до них, обсяг 76 щитів). Просимо надати специфікацію знаків, передбачених проектною документацією. - шифр КБ33-115-2 (установлення світильників, обсяг 42 шт). Просимо надати технічні характеристики світильників, передбачених проектною документацією.
Відповідь: 1. Труби поліетиленові для подачі холодної води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнішній діаметр 250х14,8 мм 2. фасонні частини ПЕ Ф250х14.8 мм 3. Труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 108 мм, товщина стінки 4 мм 4. Кільця КЦ 15-9 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, Плити покриття КЦП 15-1 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, Плити днищ КЦД-15 залізобетонні серія 3. 900.1-14 випуск 1 5. Кільця КЦ 15-9 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1 6. Стійки з для дорожніх знаків СКМ 2.35, Щити дорожніх знаків (прямокутні) II типорозмір (Знак 7.1.1 -2шт; 5.60 - 1 шт), Щити дорожніх знаків (круглі) II типорозмір (Знак 3.25 - 6шт; 3.26 - 4шт; 3.29 - 2шт; Щити дорожніх знаків(трикутні) II типорозмір (Знак 1.1 -1шт; 1.2 -1шт; 1.22 - 6шт; 1.23.1-1шт; 1.23.2-1шт; 1.28 - 2шт; 2.1 - 20 шт; 2.4 - 2шт Товщина шару ЩПС складає 20см (18 та 2 см відповідно, згідно розцінок)
Дата відповіді: 30.11.2024 21:39
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 56f8afe63dfc4ffeb5c3e53d1314274f
Дата опублікування: 26.11.2024 10:56
Опис: Шановний замовнику, у відповідності до п. 1.1.6 «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», що є додатком 1 до Тендерної документації серед іншого вимагається, що у разі відсутності власних (орендованих, лізинг) виробництв Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(ди), щодо його(їх) місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону, щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, щодо придбання асфальтобетонних сумішей у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору поставки асфальтобетону чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням щомісячних обсягів поставки протягом виконання робіт, копію паспорта (технічного) АБЗ. При цьому, виставляючи таку вимогу в Тендерній документації, Вами не враховано, що у АБЗ іноземного виробництва виробником не передбачено технічних паспортів, а їх реєстрацію в Україні з обов’язковим отриманням технічного паспорта не передбачено. Наявність чи відсутність технічного паспорту АБЗ жодним чином не впливає на якість закупівлі. Натомість законодавчо визначено, що виробництво, що проводиться на АБЗ, підлягає атестації, про що видається відповідний атестат виробництва. Такий атестат чітко вказує на продукцію, яку може виготовляти АБЗ, модель АБЗ, чи даний АБЗ забезпечує відповідність продукції, що на ньому виготовляється, вимогам ДСТУ, СОУ, т.п.. З огляду на це вважаємо за необхідне вимагати внесення змін до п. 1.1.6 «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», що є додатком 1 до Тендерної документації, змінивши у згаданому вище абзаці фразу «КОПІЮ ПАСПОРТА (ТЕХНІЧНОГО) АБЗ» на «КОПІЮ АТЕСТАТУ ВИРОБНИЦТВА», що підтверджує відповідність АБЗ вимогам тендерної документації.
Відповідь: Замовник перегляне питання щодо вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:12
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 25b8111dd352439b877875ff96fa0a8a
Дата опублікування: 25.11.2024 17:57
Опис: Шановний замовнику, у відповідності до п. 12 «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», що є додатком 1 до Тендерної документації вимагається подати скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). При цьому на даний момент паралельно з ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що почав діяти 01.07.2016 року діє і прийнятий на його заміну ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), дія якого розпочалася 05.12.2018 року. Відповідно – учасники, які отримували сертифікат на систему якості ISO на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) після 05 грудня 2018 року можуть мати також і сертифікат на систему якості ISO 9001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). У зв’язку з цим просимо внести зміни до п. 12 «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», що є додатком 1 до Тендерної документації, виклавши його в наступній редакції: «Вимагається подати скан-копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 чи ДСТУ EN ISO 9001:2018 на будівництво (будування) та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).»
Відповідь: Замовник перегляне питання щодо вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:12
Відповідь надана

Вимога

Номер: 103de1c32efb496784297f451c578762
Дата опублікування: 25.11.2024 15:54
Опис: Оскільки у своїх відповідях на аналогічні запитання замовник не надав законодавчо обґрунтованої відповіді, ще раз вимагаємо від замовника переглянути питання щодо вимог тендерної документації стосовно підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що «Довідка має містити інформацію про один виконаний в повному обсязі аналогічний договір із КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці вище. Вартість робіт за аналогічним договором повинна бути не менше 80% від вартості закупівлі. ДОГОВІР ПОВИНЕН БУТИ УКЛАДЕНИЙ ІЗ ЗАМОВНИКАМИ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 3-Х РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.» Вищезазначені вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію. А саме: 1) Вимога щодо надання лише виконаного договору із КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення – роботи, які виконуються під час будівництва та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ НІЧИМ НЕ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ВІД РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, а обсяги та види робіт є більшими та складнішими. Отже, договори на виконання робіт з будівництва та реконструкції автомобільних доріг теж МОЖУТЬ БУТИ НАЛЕЖНИМ ПІДТВЕРДЖЕННЯ щодо виконання аналогічних предмету закупівлі договорів. Встановивши вищезазначену вимогу замовник значно ОБМЕЖИВ КОНКУРЕНЦІЮ таким чином, що взяти участь у процедурі закупівлі ЗМОЖУТЬ ТІЛЬКИ СУБ’ЄКТИ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЯКІ МАЮТЬ ПОВНІСТЮ ВИКОНАНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР НА ВИКОНАННЯ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання (в тому числі і до нашого підприємства). 2) Вимога, що аналогічний договір ПОВИНЕН БУТИ УКЛАДЕНИЙ ІЗ ЗАМОВНИКАМИ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 3-Х РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (тобто в період після 19.11.2021) – З врахуванням того, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами) на території України з 24.02.2022 та на момент проведення закупівлі діє воєнний стан, багато договорів після 24.02.2022 було або призупинено, або розірвано. Зазначений замовником період захоплює ЛИШЕ 3 МІСЯЦІ ДОВОЄННОГО ПЕРІОДУ! Крім того, в період з 24.02.2022 і до сьогоднішнього дня по переважній більшості договорів, які все ж таки продовжують діяти, замовники не мали або не мають змоги розрахуватися за виконані роботи, а дія таких договорів подовжується. У зв’язку з цим, учасники (в тому числі і наше підприємство), по незалежним від них причинам, не мають змоги надати повністю виконані аналогічні договори ЩОДО ВИКОНАННЯ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення. Зазначений факт значно обмежує коло учасників, які зможуть прийняти участь у даній закупівлю, а отже і ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з вищезазначеним та з метою забезпечення належної конкуренції, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА: 1) РОЗШИРИТИ перелік договорів, якими учасники можуть підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів), а саме додати можливість підтвердження досвіду договорами на виконання робіт з будівництва та реконструкції автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення; 2) РОЗШИРИТИ ПЕРІОД, протягом якого ПОВИНЕН БУТИ УКЛАДЕНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР, а саме: ДОГОВІР ПОВИНЕН БУТИ УКЛАДЕНИЙ ІЗ ЗАМОВНИКАМИ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 5-ТИ РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. У випадку відмови, просимо надати належне законодавче обґрунтування.
Відповідь: Замовник перегляне питання щодо вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:13
Відповідь надана

МТБ

Номер: b94b6fcc337f493cb26a9030a4775a4c
Дата опублікування: 25.11.2024 15:43
Опис: Додатком 1 до тендерної документації передбачений Обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції. Зокрема, в даному переліку міститься вимога наявності «молотків відбійних ПНЕВМАТИЧНИХ, при роботі від пересувних компресорних станцій (не менше - 1 шт.)». Наше підприємство використовує в роботі сучасні потужні електричні відбійні молотки, які характеристиками нічим не поступаються пневматичним відбійним молоткам. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Прийняти участь в даній закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають пневматичні відбійні молотки, а учасники, які в своїй діяльності використовують електричні відбійні молотки не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, та викласти зазначений пункт в наступній редакції: «молотки відбійні (не менше - 1 шт.)». У випадку відмови, просимо надати належне законодавче обґрунтування.
Відповідь: Замовник перегляне питання щодо вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2024 13:13
Відповідь надана

досвід

Номер: fc62c2aa746f4016bf40526576b5a855
Дата опублікування: 24.11.2024 20:03
Опис: Шановний замовник! У додатку 1 до тендерної документації Вами встановлена вимога «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», яка містить дискримінаційний характер. Зокрема, Учасник має надати лише ОДИН договір, який в повному обсязі підтвердить ряд вимог: виконаний в повному обсязі аналогічний договір із капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного або місцевого значення; вартість робіт повинна бути не менше 80% від вартості закупівлі; укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі. Але, метою кваліфікаційного критерія «Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» є встановлення того, що учасник закупівлі має досвід виконання аналогічних видів робіт, щоб задовольнити потреби закупівлі, а не штучно звузити коло потенційних учасників. Враховуючи наведене та стало позитивну практику АМКУ з цього питання, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та надати можливість учасникам закупівлі підтверджувати досвід виконання аналогічного договору шляхом підтвердження такого досвіду декількома договорами СУМАРНО або зменшити відсоток вартості робіт до 50%.
Відповідь: Не будуть вноситись зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.11.2024 12:53
Відповідь надана

цілком підтримуємо попереднє зауваження

Номер: 589f576ce380475eb7d40d3579a09155
Дата опублікування: 23.11.2024 16:29
Опис: В зв'язку із затриманням фінансування багато об'єктів фактично виконані, проте документальне підтвердження не всякий учасник зможе надати. або ж розширити кваліфікаційний критерій, надавши можливість підтверджувати поточним ремонтом, реконструкцією, будівництвом та/або виконанням договору не менше ніж 50%.
Відповідь: Не будуть вноситись зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.11.2024 12:53