• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби (фарба емаль, фарба фасадна)

Торги відмінено

1 389 399.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 893.99 UAH
Період уточнення: 18.11.2024 15:37 - 12.12.2024 00:00
Відповідь надана

Пасти пігментні для колорування

Номер: 3f529da826fd4743a9bc6b51912cfebe
Дата опублікування: 04.12.2024 09:48
Опис: Доброго дня. В тендерній документації передбачені такі кольори пігментних паст як пурпуровий, ультрамарин, кавовий. Але такі назви є не у всіх виробників, ще й в купі з необхідністю відповідності технічними характеристиками. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість пропозиції пігментів з альтернативними назвами кольорів: ультрамарин/або блакитний/ або синій; кавовий/ або коричневий/ або бежевий; пурпуровий/ або фіолетовий/ або рожевий. Також звертаємо увагу, що саме пасти пігментні виготовляються тільки під брендом AURA та у фасуванні 0,5 л, всі інші виробники виготовляють пігменти/ пігментні концентрати/ барвники тощо. Просимо також внести відповідні зміни щодо найменування продукції.
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо вашого питання, в тендерну документацію будуть внесені зміни в частині альтернативних назв кольорів та барвників після публікації повного рішення АМКУ по даній закупівлі.
Дата відповіді: 05.12.2024 10:45
Відповідь надана

Щодо фасування Фарби гіпоалергенної

Номер: 9a7113ccc75a4be9ad3fe90eb09c6674
Дата опублікування: 21.11.2024 17:32
Опис: Добрий день. Частиною предмету закупівлі Замовником визначена Фарба гіпоалергенна у фасуванні 14 кг (позиція 11 Додатків №1 та 4). При цьому, Замовником встановлено ряд додаткових вимог, таких як надання результатів дослідження алергенних властивостей водно-дисперсійної фарби від державної організації/закладу щодо відсутності виявлень алергенних властивостей та фото (етикетки) з підтвердженням відсутності летких органічних сполук та витратою матеріалу. Звертаємо увагу Замовника, що на українському ринку присутня обмежена кількість гіпоалергенних фарб з підтвердженням таких властивостейу спосіб, передбачений Замовником. При цьому всі вони мають різне фасування, як от до прикладу Фарба інтер’єрна PRIME AIR Kompozit у фасуванні 4,5 л, Фарба акрилова водоемульсійна Aura® Neolatex глибокий мат білий у фасуванні 10 л, Фарба акрилова водоемульсійна Element для дитячих кімнат шовковистий мат білий у фасуванні 10 л, Фарба латексна LOTOS ТМ Maxima у фасуванні 12 кг, Фарба латексна Feidal Kinderlatex мат білий фасуванні 10 л. Проте Замовник встановивши вимогу стосовно фасування фарби гіпоалергенної виключно у фасуванні 14 кг значно звужує коло учасників, що суперечить всім принципам здійснення публічних закупівель. У зв’язку з зазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації стосовно фасування позиції 11 предмету закупівлі визначивши його діапазоном 12-14 кг або не менше 10 л, що дозволить залучити до участі у закупівлі максимальну кількість учасників та досягнути максимальної економії державних коштів, що в умовах триваючої війни є як ніколи актуальним. При цьому задля збереження загального об’єму продукції, яку Замовник має на меті закупити, пропонуємо кількість по даній позиції вказати в одиницях вимірювання «кілограми» - не менше 1988 кг. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Замовник визначив гіпоалергенну фарбу у фасуванні 14 кг, виходячи з наступних міркувань: Потреба в оптимізації логістики та зручності використання: Фасування 14 кг є найбільш зручним для транспортування, зберігання та використання під час виконання оздоблювальних робіт у навчальних закладах. Воно дозволяє мінімізувати втрати матеріалу та забезпечити точність у плануванні обсягів фарби для кожного об’єкта. Єдність стандартів: Встановлення однакового фасування для всієї партії закупівлі сприяє дотриманню єдиних стандартів у процесі виконання робіт. Це дозволяє уникнути додаткових розрахунків і можливих невідповідностей при замовленні або постачанні продукції. Щодо пропозиції змінити одиницю вимірювання: Ваше зауваження щодо можливості закупівлі у кілограмах із загальним обсягом не менше 1988 кг є слушним. Замовник може взяти це до уваги та розглянути можливість уточнення тендерної документації. Однак при цьому буде необхідно оцінити, чи вплине така зміна на цілісність і зручність використання фарби у процесі робіт. Щодо принципів публічних закупівель: Замовник встановлює вимоги до товару з урахуванням специфіки виконання робіт, забезпечення якості матеріалів та оптимального співвідношення ціни і якості. При цьому такі вимоги формуються з дотриманням принципів добросовісної конкуренції.
Дата відповіді: 22.11.2024 16:01
Відповідь надана

Щодо вимог до фарби гіпоалергенної

Номер: 2e15f1e1c8f741969bff4ea38abf8f66
Дата опублікування: 21.11.2024 16:33
Опис: Добрий день. Додатками №1 та 4 тендерної документації до позиції 11 встановлені вимоги у чіткому безваріативному значенні, що суперечить специфіці виду предмету закупівлі лакофарбовим матеріалам, а саме: - Масова частка нелетких речовин, % - 58,1 - рН матеріалу – 9,1 - Густина матеріалу за температура (20+-0,5)°C, g/cm3 – 1,52 Виробники у нормативно-технічній документації на виготовлення продукції визначають значення показників або діапазоном, або із застосуванням виразів «не більше»/ «не менше». Це обумовлене неможливістю витримати від партії до партії чітке значення показників аж до десятих, як то передбачено Замовником. Отже вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до позиції 11 предмету закупівлі виклавши їх в редакції, яка дозволить пропонувати продукцію не одного конкретного виробника, з якої ці вимоги були скопійовані, а й інших виробників, а саме: - Масова частка нелетких речовин, % - не більше 58,1; - рН матеріалу – не більше 9,1; - Густина матеріалу за температура (20+-0,5)°C, g/cm3 – не більше 1,52. У разі невнесення Замовником змін будемо змушені звертатись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Повідомляємо, що Гіпоалергенна фарба не містить шкідливих речовин, таких як леткі органічні сполуки (ЛОС), формальдегіди та інші токсичні компоненти. Це знижує ризик виникнення алергічних реакцій, подразнення шкіри, дихальних шляхів або очей. Рекомендована для використання у дитячих кімнатах, лікарнях, дитсадках, а також для людей із підвищеною чутливістю до хімічних речовин. Завдяки низькому вмісту або відсутності розчинників, гіпоалергенна фарба практично не має запаху, що забезпечує комфортне нанесення та експлуатацію. Багато гіпоалергенних фарб мають водостійке покриття, що дозволяє легко очищати поверхню від пилу, бруду чи плям, не шкодячи покриттю. Використання такої фарби сприяє покращенню якості повітря в приміщенні, що важливо для тривалого перебування в ньому. Відповідно, вказані параметри є необхідними для відповідності технічним вимогам, заснованим на специфіці використання матеріалу. Характеристики були визначені як ключові для забезпечення якості робіт. Фарби гіпоалергенні – це оптимальний вибір, так як ми турбуємось про здоров’я та комфорт працівників закладів та їх відвідувачів Повідомляємо, що окрім зазначеного Вами виробника існують також і інші торгівельні марки, які відповідають зазначеним показникам, а саме наприклад Kolorit, Caparol, TIKKURILA/
Дата відповіді: 22.11.2024 15:59
Відповідь надана

Щодо вимог стосовно наявності на етикетці емалей алкідних (позиції 1-5 Додатку №1) інформації щодо часу висихання «на відлип»

Номер: 25fc40bda24644dd96717fafa2d64a50
Дата опублікування: 21.11.2024 16:16
Опис: Додатком №1 до тендерної документації Замовником передбачено надання по позиціям 1-5 предмету закупівлі зразку (фото) етикетки з обов'язковим підтвердженням інформації щодо часу висихання «на відлип». Звертаємо увагу Замовника, що переважна більшість виробників не зазначає на етикетках продукції час висихання саме «на відлип». Виробники зазначають загальний час висихання, який здебільшого становить 24 години. Звісно ми розуміємо, що є виробник ТОВ «ПОЛІКОЛОР» який на етикетках емалей алкідних ТМ «Корабельна», з яких і була взята ця вимога, зазначає інформацію щодо часу висихання саме «на відлип». Але це не робити встановлення таких вимог обґрунтованим. Адже зазначення такої інформації (час висихання «на відлип») не є ні загальноприйнятим, ні обов’язковим. Враховуючи зазначене, вимагаємо привести вимоги тендерної документації у відповідності до обґрунтованих та таких, що притаманні продукції, яка присутня на ринку України, виклавши їх по позиціям 1-5 Додатку №1 у наступній редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів Учасник надає зразок (фото) етикетки з обов'язковим підтвердженням інформації щодо фактичного змісту ЛОС, часу висихання та гарантійного терміну зберігання або строку придатності, допускається надання етикеток без зазначення кольору.
Відповідь: Щодо вимог стосовно наявності на етикетці емалей алкідних (позиції 1-5 Додатку №1) інформації щодо часу висихання «на відлип» Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та увагу до деталей тендерної документації. Час висихання фарби, зокрема параметр «на відлип», є одним із ключових показників її технічних характеристик, особливо враховуючи сферу її застосування – оздоблення приміщень освітніх закладів. Замовник встановив вимогу, що час висихання «на відлип» при температурі (23 ± 2)°С не має перевищувати 5 годин. Ця вимога обґрунтована наступними аспектами: Практичність та безпека в умовах експлуатації: У навчальних закладах (дитячих садках, школах) обмеження часу висихання забезпечує мінімізацію ризику контакту дітей із поверхнею, яка ще не висохла. Швидше висихання сприяє швидкому завершенню оздоблювальних робіт і безпечному введенню приміщення в експлуатацію. Технологічний процес виконання робіт: Час висихання фарби «на відлип» безпосередньо впливає на ефективність виконання ремонтних чи будівельних робіт. Швидке висихання дозволяє робітникам оперативно переходити до наступних етапів роботи, що особливо важливо при стиснутих термінах виконання проєкту. Підвищення вимог до якості продукції: Вимога часу висихання не більше 5 годин стимулює використання якісних матеріалів, виготовлених із сучасних компонентів, що відповідають високим стандартам безпеки та екологічності. Можливість використання аналогів із покращеними характеристиками: Ми відкриті до пропозицій, що відповідають зазначеним характеристикам або перевищують їх. Якщо ваша продукція має кращі показники, зокрема, швидший час висихання або інші переваги (наприклад, підвищену стійкість до стирання, менший вміст летких органічних сполук тощо), ми заохочуємо вас запропонувати її. Універсальність у виборі постачальників: Встановлена характеристика (до 5 годин) дозволяє залучити широкий спектр постачальників, оскільки такі параметри є доступними для більшості виробників сучасних лакофарбових матеріалів, які відповідають стандартам якості. Це забезпечує прозорість і конкурентність закупівлі. Висновок З огляду на вищевикладене, Замовник встановив вимогу щодо часу висихання фарби, виходячи з потреби забезпечення практичності, безпеки, ефективності та якості оздоблювальних робіт в освітніх закладах. Ми наголошуємо, що ви маєте повну можливість запропонувати фарбу з аналогічними або покращеними характеристиками, які забезпечать виконання поставлених технічних та функціональних вимог. За потреби ви можете надати розширений опис або технічну документацію на продукцію для підтвердження її відповідності тендерним вимогам.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:59
Відповідь надана

Щодо вимог надання сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Номер: 943ade5e6f8842289f3b01ea91850470
Дата опублікування: 21.11.2024 15:54
Опис: Добрий день. Додатком №1 до тендерної документації передбачено, що по позиціям 1-5 предмету закупівлі Учасник має надати Сертифікат від виробника ISO 9001-2015. Також пунктом 7.2 Додатку №1 передбачено наступне: «* Додатково надається сертифікат виданий на ім’я Учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно оптової торгівлі дійсний на момент подачі тендерної пропозиції». Отже у разі, якщо Учасник одночасно є й виробником продукції, то задля участі у даній закупівлі йому необхідно отримати за власні кошти два сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що є надмірним фінансовим навантаженням у порівнянні з Учасниками, які займаються виключно перепродажем. У зв’язку з зазначеним, задля приведення вимог для різних категорій учасників у рівні умови просимо внести зміни до тендерної документації виклавши вимоги Додатку №1 в наступній редакції: «* Додатково надається сертифікат виданий на ім’я Учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно оптової торгівлі АБО ВИГОТОВЛЕННЯ ЛАКОФАРБОВОЇ ПРОДУКЦІЇ дійсний на момент подачі тендерної пропозиції». До того ж по позиціям 6-11 предмету закупівлі Замовник не висуває вимог щодо надання Сертифікату від виробника ISO 9001-2015. Отже в цілому наявність таких сертифікатів для Замовника не є таким вже й принциповим, тому внесення вказаних у даному запиті змін в цілому відповідає вимогам тендерної документації. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо , що Ми поважаємо принципи відкритості та рівного доступу всіх учасників до участі у публічних закупівлях. Однак зазначаємо, що вимога щодо додаткового сертифікату, виданого на ім’я Учасника на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно оптової торгівлі або виготовлення лакофарбової продукції, була запропонована з метою забезпечення високої якості матеріалів та уникнення ризиків постачання неякісної продукції. Наша позиція ґрунтується на таких аспектах: Забезпечення відповідності тендерної пропозиції Додавання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 для учасників, які займаються оптовою торгівлею або виготовленням лакофарбової продукції, є важливим для забезпечення надійності постачальника та відповідності його процесів управління якості сучасним стандартам. Відсутність такої вимоги може призвести до участі суб’єктів, які не мають належного досвіду у специфічній сфері, а отже, можуть не гарантувати необхідного рівня якості.зазначаємо, що сертифікація за стандартом ISO 9001:2015 є загальноприйнятою міжнародною практикою, яка не накладає надмірного фінансового чи організаційного навантаження на суб’єктів господарювання. Натомість вона демонструє відповідальний підхід до управління якістю та забезпечує високий рівень довіри до продукції чи послуг постачальника. Зважаючи на вищевикладене, ми вважаємо за доцільне залишити вимогу щодо надання сертифікату ISO 9001:2015 у чинній редакції тендерної документації. Водночас підкреслюємо, що це сприятиме забезпеченню якісного результату закупівлі та ефективному використанню бюджетних коштів. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 22.11.2024 15:53
Відповідь надана

Щодо вимог до фарби фасадної модифікованої силіконом

Номер: d8aa92342f454869827b6465e0cf7093
Дата опублікування: 21.11.2024 15:27
Опис: Добрий день. Додатками №1 та 4 тендерної документації до позиції 10 встановлені вимоги у чіткому безваріативному значенні, що суперечить специфіці виду предмету закупівлі лакофарбовим матеріалам, а саме: Масова частка нелетких речовин, % - 64,2; рН матеріалу – 8,9; Густина матеріалу за температура (20+-0,5)°C, g/cm3 – 1,57. Виробники у нормативно-технічній документації на виготовлення продукції визначають значення показників або діапазоном, або із застосуванням виразів «не більше»/ «не менше». Це обумовлене неможливістю витримати від партії до партії чітке значення показників аж до десятих, як то передбачено Замовником. Отже вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до позиції 10 предмету закупівлі виклавши їх в редакції, яка дозволить пропонувати продукцію не одного конкретного виробника, з якої ці вимоги були скопійовані, а й інших виробників, а саме: Масова частка нелетких речовин, % - не більше 64,2; рН матеріалу – не більше 8,9; Густина матеріалу за температура (20+-0,5)°C, g/cm3 – не більше 1,57. У разі невнесення Замовником змін будемо змушені звертатись до АМКУ.
Відповідь: Основною метою цих вимог є забезпечення високої якості робіт, дотримання стандартів безпеки та ефективності, що є надзвичайно важливим для реалізації проєктів у визначених сферах, зокрема для установ соціального значення, таких як освітні заклади: 1. Специфіка використання. Всі технічні показники, зазначені в документації, обумовлені потребами конкретних об'єктів і їхніх умов експлуатації. Технічні вимоги мають на меті гарантувати тривале та ефективне використання продукції в реальних умовах. 2. Досвід Замовника. Встановлені параметри ґрунтуються на попередньому досвіді використання подібних матеріалів на об’єктах Замовника, що підтвердив свою ефективність. Такий підхід дозволяє зменшити ризики невідповідності або погіршення якості робіт. Щодо еквівалентної продукції. Замовник надає можливість подачі еквівалентних товарів, які повинні відповідати встановленим технічним вимогам. У разі, якщо еквівалентна продукція не відповідає всім зазначеним показникам, Учасник має право надати додаткове підтвердження відповідності технічним вимогам, включаючи сертифікати якості, лабораторні дослідження, або інші документи, які можуть підтвердити, що запропонований товар володіє необхідними характеристиками для забезпечення належного результату.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:51
Відповідь надана

Щодо вимог до часу висихання

Номер: af6fe2ea973f4e08a2c69b3dfdee1a31
Дата опублікування: 21.11.2024 15:13
Опис: Добрий день. Додатками №1 та 4 тендерної документації до позицій 1-5 «Емалі ПФ 115» встановлені вимоги щодо часу висихання до ступеня 3 («на відлип») при температурі (23+-2) С - не більше 5 годин. Звертаємо увагу Замовника, що стандартним часом висихання для такого виду лакофарбової продукції як «Емалі ПФ 115» є 24 години, та аж ніяк не 5. Більшість виробників виготовляються емалі алкідні саме з таким часом висихання. Встановлення вимог щодо часу висихання 5 годин значно обмежує кількість потенційних учасників, що суперечить положенням чинного законодавства. Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації виклавши вимоги до позицій 1-5 «Емалі ПФ 115» Додатків №1 та 4 в наступній редакції: «Час висихання до ступеня 3 («на відлип») при температурі (23+-2) С, год. - не більше 24». Дякуємо.
Відповідь: Час висихання фарби «на відлип» є критичним параметром, визначеним Замовником з урахуванням специфіки її застосування. Даний показник обумовлений необхідністю забезпечення швидкого виконання робіт та мінімізації затримок під час їх проведення, особливо в умовах обмеженого часу на реалізацію проєкту. Чому важливий саме цей показник? 1. Ефективність виконання робіт. Швидке висихання фарби зменшує час між нанесенням шарів, що дозволяє скоротити загальну тривалість фарбування. 2. Комфорт та безпека. Уникнення тривалого липкого стану знижує ризик пошкодження покриття та утворення дефектів у процесі роботи. 3. Відповідність умовам експлуатації. Для об’єктів із високими вимогами до часу введення в експлуатацію, включаючи навчальні заклади, швидке висихання фарби є обов’язковою умовою. 4. Щодо еквівалентів. У тендерній документації передбачена можливість подання продукції-еквівалентів, за умови, що вона відповідатиме або перевищуватиме встановлені технічні характеристики. Учасники можуть пропонувати фарби, які мають час висихання «на відлип» не більше 5 годин або менше, що дозволяє забезпечити виконання робіт у найкращий спосіб. 5. Додаткові вимоги до фарби. Звертаємо увагу, що всі інші технічні характеристики, зокрема покривність, стійкість до миття, екологічність (гіпоалергенність, відсутність летких органічних сполук), також мають бути дотримані. Це дозволяє забезпечити якість робіт і безпечність для кінцевих користувачів, особливо у приміщеннях для дітей.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:50
Відповідь надана

Стосовно вимог щодо конкретного значення покривності у перерахунку на суху плівку

Номер: b5475659fb5e43948a23ecbeeda858f4
Дата опублікування: 21.11.2024 14:35
Опис: Добрий день. Додатками №1 та 4 тендерної документації до позицій 1-5 встановлені вимоги щодо покривності у перерахунку на суху плівку у чіткому безваріативному значенні, що суперечить специфіці виду предмету закупівлі, а саме лакофарбовим матеріалам. Позиція 1 «Емаль ПФ 115 червона 2,8 кг» - 200+-3 г/м2; Позиція 2 «Емаль ПФ 115 зелена 2,8 кг» - 153+-3 г/м2; Позиція 3 «Емаль ПФ 115 синя 2,8 кг» - 138+-3 г/м2; Позиція 4 «Емаль ПФ 115 жовта 2,8 кг» - 200+-3 г/м2; Позиція 5 «Емаль ПФ 115 біла 2,8 кг» - 150+-3 г/м2; Звертаємо увагу Замовника, що покривною здатністю називають здатність фарби перекривати поверхню об'єкта певною кількістю фарби. Отже, чим менше фарби потрібно витратити щоб перекрити поверхню тим економніше це фарба та є більш вигідна для Замовника. Встановлення конкретного значення цього показника, що Замовник скопіював з конкретного виробника є дискримінаційним по відношенню до інших Учасників. У зв’язку з зазначеними вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо покривності у перерахунку на суху плівку по позиціям 1-5 предмету закупівлі вказавши «не більше», тобто: Позиція 1 «Емаль ПФ 115 червона 2,8 кг» - не більше 200+-3 г/м2; Позиція 2 «Емаль ПФ 115 зелена 2,8 кг» - не більше 153+-3 г/м2; Позиція 3 «Емаль ПФ 115 синя 2,8 кг» - не більше 138+-3 г/м2; Позиція 4 «Емаль ПФ 115 жовта 2,8 кг» - не більше 200+-3 г/м2; Позиція 5 «Емаль ПФ 115 біла 2,8 кг» - не більше 150+-3 г/м2. Це дозволить Замовнику отримати навіть більш якісну та економнішу у використанні продукцію, ніж наразі передбачено вимогами тендерної документації, що дозволить дотриматись принципу максимальної економії та ефективності при використанні бюджетних коштів. Тим паче, що по позиціям 10 «Фарба фасадна модифікована силіконом 14 кг» та 11 «Фарба гіпоалергенна 14 кг» Замовником передбачена покривність висохлої плівки - має відповідати показнику НЕ БІЛЬШЕ 155 та 160 г/м2 відповідно. Отже таке формування вимог Замовник вважає прийнятним.
Відповідь: Параметри покривності та щільності матеріалів, визначені у технічній специфікації, були встановлені з урахуванням потреб у забезпеченні якості робіт. Ці характеристики є важливими для досягнення належного рівня покриття, довговічності матеріалів і відповідності продукції експлуатаційним умовам. Щодо подання еквівалентів. У тендерній документації передбачена можливість надання продукції-еквівалента, за умови дотримання вимог технічної специфікації. Це дозволяє Учасникам пропонувати продукцію різних виробників, що відповідає заявленим параметрам. Замовник не обмежує конкуренцію, а, навпаки, забезпечує ширший вибір матеріалів. Щодо допустимих меж параметрів. Замовник спеціально зазначив показники у вигляді діапазону, що дозволяє враховувати різні особливості продукції, представленої на ринку, та отримати матеріали, які будуть водночас якісними та економічно вигідними у використанні. Щодо позицій 10-11. Ці параметри забезпечують відповідність продукції ключовим потребам Замовника, включаючи оптимальне нанесення, рівномірність покриття та довговічність результату. Їх зміна може призвести до ризику отримання продукції, яка не відповідатиме експлуатаційним умовам, що є критично важливим для реалізації завдань Замовника.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:49
Відповідь надана

Стосовно вимог щодо конкретного значення масової частки нелетких речовин

Номер: bd133d825caa4075bd69492a31c6e668
Дата опублікування: 21.11.2024 14:01
Опис: Добрий день. Додатками №1 та 4 тендерної документації до позицій 1-5 та 10-11 встановлені вимоги щодо масової частки нелетких речовин у чіткому безваріативному значенні, що суперечить специфіці виду предмету закупівлі, а саме лакофарбовим матеріалам. До того ж вимоги Додатків №1 та 4 в цій частині суперечать одна одній. Так по позиції 1 «Емаль ПФ 115 червона 2,8 кг» Додатком 1 передбачено «Масова частка нелетких речовин, % - не менше 80», а Додатком 4 вже чітке значення «Масова частка нелетких речовин, % - 80,8». по позиції 2 «Емаль ПФ 115 зелена 2,8 кг» Додатком 1 передбачено «Масова частка нелетких речовин, % - не менше 80», а Додатком 4 вже чітке значення «Масова частка нелетких речовин, % - 80,6». Окрім того по іншим позиціям Додаткам №1 та 4 визначені чіткі безваріативні значення масової частки нелетких речовин, а саме: Позиція 3 «Емаль ПФ 115 синя 2,8 кг» - 81,6 %; Позиція 4 «Емаль ПФ 115 жовта 2,8 кг» - 80,5 %; Позиція 5 «Емаль ПФ 115 біла 2,8 кг» - 81,5 %; Позиція 10 «Фарба фасадна модифікована силіконом 14 кг» - 64,2 %; Позиція 11 «Фарба гіпоалергенна 14 кг» - 58,1 %. Проте визначення масової частки нелетких речовин у чіткому безваріативному значенні суперечить специфіці лакофарбових матеріалів з огляду на наступне. Виробники у нормативно-технічній документації на виготовлення продукції масову частку нелетких речовин визначають або діапазоном (наприклад 70-85%) або із застосуванням виразів «не більше»/ «не менше» (наприклад «не менше 60%» або «не більше 85%» тощо). Це обумовлене неможливістю витримати від партії до партії чітке значення цього показника аж до десятих, як то передбачено Замовником. Також значення масової частки нелетких речовин може відрізнятись в залежності від кольору емалей через специфіку сировинних компонентів (пігментів). Замовник напевно скопіював ці значення з фактичних даних певної партії виготовленої продукції конкретного виробника, що містились у сертифікатах якості. Проте встановлення вимог до предмету закупівлі, яким відповідає продукція лише одного виробника є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Отже вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо масової частки нелетких речовин виклавши їх в редакції, яка дозволить пропонувати продукцію не одного конкретного виробника, з якої ці вимоги були скопійовані, а й інших виробників, а саме: Позиція 1 «Емаль ПФ 115 червона 2,8 кг» «Масова частка нелетких речовин, % - не більше 80,8»; Позиція 2 «Емаль ПФ 115 зелена 2,8 кг» «Масова частка нелетких речовин, % - не більше 80,6»; Позиція 3 «Емаль ПФ 115 синя 2,8 кг» «Масова частка нелетких речовин, % - не більше 81,6»; Позиція 4 «Емаль ПФ 115 жовта 2,8 кг» «Масова частка нелетких речовин, % - не більше 80,5»; Позиція 5 «Емаль ПФ 115 біла 2,8 кг» «Масова частка нелетких речовин, % - не більше 81,5»; Позиція 10 «Фарба фасадна модифікована силіконом 14 кг» - «Масова частка нелетких речовин, % - не більше 64,2»; Позиція 11 «Фарба гіпоалергенна 14 кг» -«Масова частка нелетких речовин, % - не більше 58,1». Або визначити ці вимоги в іншому діапазоні, а не конкретних значеннях.
Відповідь: Вимоги до масової частки нелетких речовин у продукції були визначені на основі технічних характеристик матеріалів, які вже успішно використовувалися Замовником у попередніх проектах та відгуках на різний товар (що є предметом закупівлі) із мережі інтертет, сайтів виробників та великих мереж постачальників. Ці параметри є результатом досвіду експлуатації та відповідають потребам Замовника для забезпечення якісного виконання робіт. Зазначені межі встановлені з метою досягнення необхідних експлуатаційних властивостей матеріалів, таких як довговічність покриття, стійкість до зносу та оптимальні умови нанесення. Замовник також враховував широкий асортимент продукції, представлений на ринку, і переконаний, що встановлені характеристики не обмежують конкуренцію, оскільки їм відповідає продукція багатьох виробників. Наприклад, серед доступних торговельних марок, які відповідають цим вимогам, можна виділити Zebra, Polifarb, Fantazia, а також продукцію інших виробників, що відповідає заявленим параметрам. Зазначені технічні вимоги є оптимальними для виконання робіт за призначенням, враховуючи специфіку експлуатації матеріалів. Зміна цих параметрів може негативно вплинути на якість кінцевого результату та не відповідати меті закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовником у тендерній документації передбачено можливість подання еквівалентів, які відповідають технічним вимогам. Таким чином, Учасники мають можливість запропонувати продукцію різних виробників, за умови її відповідності визначеним характеристикам.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:47
Відповідь надана

Щодо гарантійного терміну зберігання

Номер: 79c0f6a07a7842fa92271dfd88016fc8
Дата опублікування: 21.11.2024 11:07
Опис: Добрий день. Додатками №1 та 4 тендерної документації до позицій 1-5 та 10-11 встановлені вимоги щодо гарантійного терміну ЗБЕРІГАННЯ. Додатково Додатком №1 передбачено, що метою запобігання закупівлі фальсифікатів Учасник надає зразок (фото) етикетки з обов'язковим підтвердженням інформації щодо гарантійного терміну ЗБЕРІГАННЯ. Проте вимоги тендерної документації в цій частині не відповідають вимогам законодавства адже: 1) поняття гарантійний строк зберігання щодо фарби є застрілим (існувало раніше, проте вже декілька років як не існує); 2) єдиним актуальним визначенням гарантійних строків для фарби є строк придатності. Відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк ПРИДАТНОСТІ - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, в свою чергу, узгоджується із ч. 1,2 ст. 677 ЦК України, де визначено, що нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності. Строк придатності обчислюється з моменту виготовлення та встановлюється нормативними документами виробника. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог діючого законодавства, що дозволить прийняти участь у закупівлі Учасникам, які пропонуватимуть продукцію виробників, які також його дотримуються, а саме: 1. Викласти вимоги Додатків №1 та 4 по позиціям 1-5 та 10-11 предмету закупівлі у наступній редакції: «Гарантійний термін зберігання або строк придатності - не менше 24 місяці з дати виготовлення». 2. Викласти вимоги Додатків №1 по позиціям 1-5 предмету закупівлі у наступній редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів Учасник надає зразок (фото) етикетки з обов'язковим підтвердженням інформації щодо фактичного змісту ЛОС, часу висихання «на відлип» та гарантійного терміну зберігання або строку придатності, допускається надання етикеток без зазначення кольору.»
Відповідь: Повідомляємо, що у тендерній документації передбачена можливість подання товарів-еквівалентів, які повністю відповідають зазначеним технічним характеристикам та вимогам Замовника. Таким чином, ми не обмежуємо Учасників у виборі конкретного виробника чи торговельної марки, за умови, що запропонований товар відповідає всім вимогам тендерної документації. Встановлена вимога до гарантійного терміну зберігання обґрунтована специфікою використання матеріалів та умовами їх подальшої експлуатації. Гарантійний термін забезпечує належну якість матеріалів протягом зберігання та використання, що є важливим для безперервності робіт та уникнення ризиків, пов’язаних із втратами властивостей продукції. Крім того, відповідно до положень ДСТУ ISO 4618:2014 “Фарби та лаки. Терміни та визначення понять”, учасники мають можливість додатково зазначати показник строку придатності продукції, який є одним із видів гарантійного строку. Якщо Учасник вважає за доцільне використовувати саме цей показник для підтвердження відповідності продукції вимогам, він може зазначити його у тендерній пропозиції, надавши відповідне пояснення.
Дата відповіді: 22.11.2024 15:43