• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона території та об’єктів)

Завершена

1 036 965.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 184.83 UAH
Період уточнення: 15.11.2024 14:56 - 20.11.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру

Номер: 4006f46406b14410af51b5b66df0da70
Дата опублікування: 19.11.2024 16:49
Опис: Тендерна документація замовника щодо закупівлі UA-2024-11-15-012165-a містить положення, що не узгоджуються з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), зокрема:  п.1, п.2 розділу 2 тендерної документації не відповідають п.54 Особливостей.  п.4 розділу 3 тендерної документації не відповідає п. 11 частини 2 статті 22 Закону: 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Визначення «не менше» певного періоду та «протягом» певного періоду не є тотожними.  У розділі 6 тендерної документації (пп. 2-6) зазначається «проект договору про закупівлю». Разом з тим, у Додатку 3 до тендерної документації проект договору має іншу назву «Договір № про надання послуг з фізичної охорони території та об’єктів» (порушення п.6 частини 1 розділу 1 Закону).  У Додатку 3 пункт 11.3 не відповідає чинній редакції п.19 Особливостей.  Крім того, проект договору в порушення п.8 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким тендерна документація повинна містити: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; не містить порядку змін його умов, а лише підстави.  У Додатку 1 до тендерної документації (п.1 частини 1) зазначений кваліфікаційний критерій не відповідає назві законодавчо визначеному критерію (ч.2 статті 16 Закону).  У п. 1.1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: Наявність у працівників форменого одягу (відповідно до сезону), посвідчення, засоби активної оборони, засоби зв’язку, ліхтарі та інше обладнання, Разом з тим, відсутні вимоги щодо документального підтвердження такої інформації.  В порушення п.47 Особливостей замовник у Додатку 1 до тендерної документації (п.5.2) вимагає надати інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Підсумовуючи вище зазначене: З метою унеможливлення ризиків для укладеного договору щодо визнання його недійсним за результатами такої закупівлі, вимагаємо привести тендерну документацію з відповідними додатками закупівлі UA-2024-11-15-012165-a до норм чинного законодавствау сфері публічних закупівель.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація щодо закупівлі послуги ззідно ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона території та об’єктів) складенна відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Дата відповіді: 22.11.2024 08:13
Відповідь надана

Підписання тендерної пропозиції

Номер: 48786580fe0e4cf9a8b22d3689159d00
Дата опублікування: 18.11.2024 16:42
Опис: Доброго дня шановний Замовнику. Інформуємо Вас, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі — Постанова № 300) на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, на даний момент законодавством передбачена можливість накладення як кваліфікованих електронних ключів, так і удосконалених електронних ключів. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частини можливості підписання тендерної пропозиції КЕП та УЕП. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що постанова Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» втатила чинність 01.02.2024р. Вимога до учасників щодо накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідає вимогам Закону про електронну ідентифікацію, на документи (матеріали та інформацію), що надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель та подаються у складі тендерної пропозиції, і установлюється замовником у тендерній документації відповідно до вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 5 статті 22 цього Закону, а також пункту 3 наказу Мінекономіки від 11.06.2020р. № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Замовник самостійно встановлює вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження, у тому числі щодо засвідчення документів тендерної пропозиції електронним підписом з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 21.11.2024 08:31
Відповідь надана

Підрозділ, чергова частина в м. Чернігів з документальним підтвердженням

Номер: 6fa83daca9974e6ca22053d6e3e4182c
Дата опублікування: 18.11.2024 11:44
Опис: Доброго ранку! Шановний замовнику, аналізуючу вимоги тендерної документації в частині кваліфікації, ми встановили дискримінаційну вимогу щодо надання копії документа на майно (власне або орендоване), а саме: приміщення цілодобової чергової частини діючого підрозділу в м. Чернігові з інформацією його місця знаходження (вказати адресу) та номерами телефонів. Колегія АМУ неодноразово зазначала про дискримінаційний підхід: - UA-2024-02-21-013180-a (Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають головний офіс саме в м. Полтава або у разі наявності зареєстрованого у встановленому законом порядку відокремленого підрозділу (представництва або філії) у м. Полтава чи Полтавській області в якості підтвердження нададуть копії відповідних договорів оренди та свідоцтво саме на право власності, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника); - UA-2024-05-29-004826-a (Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які на день подання пропозицій мають саме в межах Тернопільської області діючий підрозділ охорони учасника із зазначенням: його адреси, номерів телефонів; чисельності працівників, достатньої для здійснення охорони, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника); - UA-2023-11-17-004259-a (Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із інформацією про наявність цілодобової чергової частини саме в м. Кропивницькому та копію техпаспорта саме власного транспортного засобу / засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника) тощо. І таких рішень ще безліч. Ми маємо центральний офіс в м. Київ (офісне приміщення та диспетчерська частина з пультом централізованого спостереження), представлені в обласних центрах України (і не тільки) через власних представників, а тому відсутній офіс в м. Чернігів та документально ми його не зможемо підтвердити. Вимагаємо прийняти відповідне рішення по даній вимозі та внести зміни д документації і повністю виключити цю вимогу. Учасники залишають за собою право подати скаргу на дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.11.2024 15:41