-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Штормовий одяг» (код 18220000-7 за ДК 021:2015) (Захисні костюми Л-1)
Завершена
574 725.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 11 494.52 UAH
мін. крок: 2% або 11 494.52 UAH
Період уточнення:
15.11.2024 14:39 - 22.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо відповідності державним стандартам ДСТУ EN ISO 13688:2016, ДСТУ EN 467:2003, ДСТУ EN 1149-5:2019, ДСТУ EN 13034:2017, ДСТУ EN ISO 13982-1:2009, ДСТУ EN 14605:2017, ДСТУ EN 1073-2:2013, ДСТУ EN 14126:2008
Номер:
c536b5737d254085984dd92b46f8b2a4
Дата опублікування:
15.11.2024 17:21
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 6307, код ДК 021:2015: 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту шкіри проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Костюми захисні. Відповідно до цього Переліку Захисний хімічний костюм ізолюючого типу, що належить до категорія ризику ІІІ (третя) та типу 3-B, 4-B, 5-B, 6-B має відповідати ДСТУ EN ISO 13688:2016, ДСТУ EN 1149-5:2019, ДСТУ EN 13034:2017, ДСТУ EN ISO 13982-1:2009, ДСТУ EN 14605:2017, ДСТУ EN 1073-2:2013, ДСТУ EN 14126:2008. У ваших технічних вимогах до предмету закупівлі (в додатку №1 до тендерної документації "Технічна специфікація") зазначені лише деякі європейські стандарти, а саме ДСТУ EN ISO 13688:2016; ДСТУ EN 467:2003; ДСТУ EN 14605: 2017; ДСТУ EN 13034:2017.
Прийнявши до уваги, що оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту шкіри (в т.ч. Захисний хімічний костюм ізолюючого типу) має проводитись у відповідності до вимог вітчизняного законодавства, а саме Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, просимо Замовника внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації "Технічна специфікація" зазначивши у вимогах відповідність Костюму захисного ще державним стандартам ДСТУ EN 1149-5:2019, ДСТУ EN ISO 13982-1:2009, ДСТУ EN 1073-2:2013, ДСТУ EN 14126:2008.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Встановлений у Додатку 1 до тендерної документації перелік державних стандартів для засобів індивідуального захисту, яким має відповідати зазначений Товар є достатнім для оцінки його відповідності вимогам замовника.
У разі наявності у Учасника Сертифікату експертизи зразка на Захисний костюм Л-1, або еквівалент, у якому буде зазначено не лише визначені Замовником стандарти, а й інші стандарти, така пропозиція також буде розглянута, як еквівалентний товар. Звертаємо увагу, що Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару.
Дата відповіді:
18.11.2024 17:04
Відповідь надана
Костюми легкі захисні Л-1
Номер:
b35e7afef3be4916a5f4948be7ec1f49
Дата опублікування:
15.11.2024 17:09
Опис:
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. на українському ринку присутня певна кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, ФОП-ів) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в т.ч. Костюмів легких захисних Л-1. Основні способи фальсифікації: перемаркування («перебиття» клейма) дати виготовлення на старих костюмах Л-1, які були «зняті зі зберігання» зі складів цивільної оборони ІІ групи в 2000-х роках та списані на утилізацію, оскільки дані костюми пройшли встановлений термін зберігання. Прийміть до уваги, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення Костюмів Л-1, виробляло б спеціальну прогумовану тканину, яка витримує не тільки небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги) але й Бойові отруйні речовини (в першу чергу шкірно-наривної дії типу іприт, люїзит). Додатковим підтвердженням факту маніпуляції зі сторони псевдо «українських виробників Костюмів Л-1» є те, що в Україні немає жодної лабораторії, яка має необхідну матеріально-технічну базу для проведення повноцінних випробувань хоча б на небезпечні промислові речовини (органічного та неорганічного походження, кислоти, луги). Проведення випробувань на Бойових отруйних речовинах в Україні взагалі не реальне завдання навіть в осяжному майбутньому, оскільки обіг і використання таких речовин чітко регламентується Організацією із заборони хімічної зброї (OPCW). Окрім цього, «вітчизняні виробники Костюмів Л-1» не можуть надати протоколи випробувань на Бойові отруйні речовини, які видані акредитованою іноземною лабораторією.
Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками Костюмів Л-1, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації – держави-агресора.
Закупівля Костюмів Л-1 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання коштів) але й випадку використання такої продукції за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації на хімічно-небезпечних об’єктах господарювання, в т.ч. на об’єктах атомної енергетики) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами! З метою недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а також мінімізації всіх ризиків, які несе за собою закупівля Костюмів Л-1 просимо Вас розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Тендерна документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимог щодо країни походження Товару не встановлено, окрім застосування обмежувальних заходів (санкцій) згідно чинного законодавства. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації «Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. Учасники можуть пропонувати товар з кращими параметрами, в такому випадку Учасник надає лист в довільній формі з роз’ясненнями, в чому саме полягає покращення якості товару». Зважаючи на наведене, Учасник може пропонувати товар, зокрема, й відомих світових товаровиробників.
Дата відповіді:
18.11.2024 17:04