• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сіль технічна (код ДК 021:2015: 14410000-8 – Кам’яна сіль)

Завершена

2 943 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 718.63 UAH
Період уточнення: 14.11.2024 15:05 - 23.11.2024 00:00
Відповідь надана

Невідповідність вимог та дискримінаційні вимоги

Номер: dc663580a9e34949b44eec42f6f3fb3b
Дата опублікування: 16.11.2024 11:02
Опис: Шановний Замовнику! Вважаємо вимогу надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" та ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги" (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, сертифікат повинен обов'язково мати Національний знак акредитації, затверджений Національним агентством з акредитації України та реєстраційний номер, дискримінаційною. Дану вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які зможуть надати наведений вище сертифікат на управління якістю, який, по-перше, не є обов’язковим на території України відповідно до розділу Х Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», по-друге, не є документом, який підтверджує якість виробленої продукції, яка пропонується учасником, а більше орієнтований на характеристику учасника з підтвердженою системою управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018, який є таким, що, умовно кажучи, дбає про свою репутацію і зорієнтований на потреби замовника, а не пропонує безумовно якісний товар. Також ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає у разі здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, процедура закупівлі такого товару здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 3 Особливостей. Якщо предметом закупівлі, внесеним до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднено на офіційному веб-сайті/веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – Перелік), є товари, визначені підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та/або роботи чи послуги, виконання/надання яких передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Учасник повинен мати сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Так як предмет даної закупівлі не відноситься до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, вважаємо вимогу надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 є дискримінаційною, що порушує принципи, які встановлені ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також в тендерній документації наявна вимога надати копії документів, які підтверджують наявність не менше 5 одиниць автомобільного транспорту вантажопідйомністю не менше 20 тон та правовий статус (володіння, користування тощо), яка є дискримінаційною та суперечить принципам рівності та прозорості публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Адже встановлення високих вимог до матеріально-технічної бази учасника обмежує коло потенційних учасників, що призводить до зниження конкуренції та може призвести до завищення ціни на закупівлю. Крім того, проєктом договору передбачено зобов’язання Постачальника забезпечити постачання Товару у строки, встановлені цим Договором та забезпечити постачання Товару у належній якості та кількості, а також здійснити завантаження - розвантаження Товару власними силами (відповідно до умов тендерної документації) та за свій рахунок. Проводячи аналіз вимог Договору, наявність чи відсутність у Постачальника у володінні чи користуванні не менше 5 одиниць автомобільного транспорту не впливає на якісне та своєчасне виконання договору, адже при відсутності вказаної кількості автотранспорту Постачальником може бути залучений додатковий автотранспорт логістичних компанії чи безпосередньо за допомогою оренди автотранспорту. Оскільки головною метою є вчасне та якісне виконання умов договору постачання, вимога тендерної документації щодо наявності не менше 5 одиниць автомобільного транспорту не є правомірною, адже безумовно не забезпечує якісне виконання Постачальником своїх зобов’язань та є дискримінаційною вимогою, яка звужує коло можливих постачальників якісного товару, і порушує принципи, які встановлені ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому просимо прибрати дані дискримінаційні вимоги для проведення закупівлі, не порушуючи чинне законодавство України щодо проведення публічних закупівель.
Відповідь: Шановний учаснику! Внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 18.11.2024 11:12