-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобіля
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період уточнення:
14.11.2024 10:46 - 05.12.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги відносно сертифікатів працівників
Номер:
a46d45e6ce6d4fd7bc2266b68eb03080
Дата опублікування:
15.11.2024 11:20
Опис:
Шановний Замовнику, просимо пояснити, що саме замовник має на увазі під "...сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом...". Адже жодна з перелічених професій не має обов'язково, регулярно проходити якісь курси чи щось таке для підтвердження кваліфікації. Про які сертифікати чи довідки мова? Хто їх має видавати? Кваліфікація підтверджується дипломом, посадою, досвідом роботи. Якщо дипломований бухгалтер 10 років працює за спеціальністю, виходить його кваліфікація не підтверджена? Якщо бухгалтер, що місяць після випуску з університету відвідує якісь курси чи прослухав тренінг (прослухав не значить почув і зрозумів), отримавши натомість сертифікат про «присутність» вважається підтверджено кваліфікованим? Те саме стосується і менеджера і інших. Ці професії за законом не потребують підтвердження в певний проміжок часу. Ця вимога дискримінаційна і прописана скоріш для учасника, що на кожного з перелічених співробітників отримав якийсь сертифікат про проходження онлайн тренінгу, чим і збирається підтвердити кваліфікацію, у змові з замовником відсіявши таким чином конкурентів. То ж вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, що обмежує коло учасників або надати посилання на документ з чинного законодавства, що зобов’язує дані професії підтверджувати свою кваліфікацію, шляхом отримання якихось сертифікатів чи незрозуміло ким виданих довідок. В протилежному випадку (за відмови чи відсутності реакції від замовника), будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного уповноваженого органу, спершу до АМКУ.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до умов тендерної документації, учасник має підтвердити документально фах своїх працівників, залучених до надання послуг.
Дата відповіді:
15.11.2024 16:07
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги в технічному завданні
Номер:
c290c149004b4d95aabd670fe3bf95d7
Дата опублікування:
15.11.2024 10:11
Опис:
Шановний Замовнику,
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу, а саме «…Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу СТО Учасника повинно бути розташоване на Лівому березі м. Києва.» - Замовника не цікавить відстань від місцезнаходження автопарку, як і маршрут (з заторами чи без, що впливає на час), цікавить лише берег, де досить обмежене коло учасників. Лівий берег – не один район, це досить велика територія, Виконавець може знаходитися на іншому кінці лівого берега від замовника, що в км та через затори буде довше та далі, ніж учасник, що знаходиться на Правому березі, що межує з лівим (тобто одразу за мостом, що розділяє береги) і по км та дорогам буде ближче та набагато швидше, наприклад. Вимога дискримінаційна, замовника турбує лише берег. Тим паче замовник не вказує де знаходиться автопарк, що пропонується до обслуговування в рамках закупівлі (адреса замовника не завжди збігається з місцезнаходженням автопарку). То ж вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу та обмежитися містом Київ або ж адекватним діапазоном відстані (не менше 25 км), як це роблять інші Замовники, зацікавлені у прозорості закупівлі та відсутності скарг до відповідних уповноважених органів, а не в конкретному учаснику.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник, керуючись вимогами Закона України «Про публічні закупівлі», встановив найбільш сприятливі умови отримання послуг, у тому числі розташування СТО.
Дата відповіді:
15.11.2024 15:35