-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобіля
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2024 10:46 - 05.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
7cee94d402964dc7a35e786ae5ad7cc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-14-003751-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
14 листопада 2024 року замовником, Центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі - ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-003751-a (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Відповідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо тендерну документацію такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, з урахуванням наступного:
І.
Відповідно додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу СТО Учасника повинно бути розташоване на Лівому березі м. Києва.»
Вважаємо, що обмеження кола потенційних учасників «лівим берегом м.Києва», невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції.
Повідомляємо комісію, що СТО Скаржника знаходиться на правому березі міста Києва, а відстань від Замовника до СТО скаржника становить 19,4 км., тому скаржник просить встановити відстань від СТО Виконавця до Замовника, що не перевищує 25 км..
Оскільки, обране Замовником розташування СТО Виконавця, зменшує конкуренцію та може мати наслідком участі обмеженого кола учасників сертифікованих СТО.
Вважаючи вимогу, щодо бажаного Замовником розташування СТО, дискримінаційною Скаржником було запропоновано Замовнику встановити відстань до Виконавця, обмежену 25 км., дана пропозиція міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-14-003751-a , проте Замовником відмовлено у внесенні змін до умов тендерної документації.
Звертаємо також увагу, що Замовником не зазначено місцезнаходження автопарку Замовника, що пропонується до обслуговування в рамках закупівлі (адреса замовника не завжди збігається з місцезнаходженням автопарку), тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо обмежитися містом Київ або ж радіусом відстані (не менше 25 км), як це роблять інші Замовники, зацікавлені у прозорості закупівлі та відсутності скарг до відповідних уповноважених органів.
На думку скаржника, встановлення обмеження, щодо місця обслуговування транспортних засобів - є безпідставним та необґрунтованим.
ІІ.
Відповідно додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників за фахом: автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер.
На підтвердження наявності таких працівників учасник процедури закупівлі має надати копії трудових книжок співробітників або копії документів про цивільно-правові відносини між учасником і працівником, залученим до надання зазначених послуг, дипломи про освіту, сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом.»
Вважаємо, що Замовником безпідставно та не обґрунтовано внесено вимоги щодо наявності сертифікатів (довідки) які підтверджують рівень кваліфікації за фахом (автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер), оскільки:
щодо автослюсаря, то законодавством не передбачене зобов’язання підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, єдиний державний нормативний акт, який встановлює загальні вимоги до даної спеціальності – це Класифікатор професій, при цьому єдиним підтвердженням кваліфікації за фахом є Диплом кваліфікованого робітника, або бакалавра, або спеціаліста;
щодо автомеханіка, то законодавством не передбачене зобов’язання підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, єдиний державний нормативний акт, який встановлює загальні вимоги до даної спеціальності – це Класифікатор професій, при цьому єдиним підтвердженням кваліфікації за фахом є Диплом кваліфікованого робітника, або бакалавра, або спеціаліста;
щодо бухгалтерів, то в Україні сертифікація бухгалтерів поки що не є обов’язковою вимогою для провадження практики. Такого ж висновку доходили і Мінфін у листі від 13.02.2012 р. № 31-08410-07-29/3418, і Мінсоцполітики в листі від 13.01.2012 р. № 12/13/116-12. Навіть у компаніях, які звітують за МСФЗ, працюють бухгалтери без підтвердженого міжнародним документом рівня знань. Тому на сьогодні можна підтримувати свій рівень кваліфікації, тільки стежачи за професійними новинами, відвідуючи семінари, переглядаючи вебінари й самостійно освоюючи МСФЗ (тобто особисте волевиявлення бухгалтера);
щодо менеджера, то Замовник взагалі не зазначає, який саме менеджер мається на увазі, при цьому, менеджери будь якого напрямку не зобов’язані законодавством підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, тобто кожен менеджер не залежно від господарської діяльності компанії, займає посаду та здійснює свою практичну роботу на підставі Диплому про освіту.
Відтак, вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою та просимо виключити з умов тендерної документації.
Окрім зазначеного повідомляємо комісію, що Замовник є сертифікованою СТО, а якісь послуг Скаржника відповідає наявним в Україні стандартам до такого виду послуг, що підтверджується наступними копіями сертифікатів:
1. Сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.240103.04-24 від 06 лютого 2024 року;
2. Сертифікату про відповідність №РТ-008/2024 від 06 лютого 2024 року;
3. Сертифікату про акредитацію №VAAID. QMS.06-11-1/24;
4. Сертифікату відповідності № UA.1О190.00036-24 від 12.02.2024;
5. Сертифікату на систему управління якістю №VAAID. QMS.437-04/24.
З урахуванням викладеного, вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою та просимо виключити з умов тендерної документації.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Обмеження місця надання послуг лівим берегом м. Києва унеможливлює прийняття участі у тендерній закупівлі як Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ», яке є офіційною СТО, так і інших офіційних сертифікованих СТО транспортних засобів.
Звертаємо Вашу увагу, що скаржник неодноразово ставав переможцем тендерних закупівель, є сертифікованою СТО та ніколи не мав на меті отримання надприбутків від обслуговування держаних підприємств, установ та організацій, особливо під час воєнного стану в Україні.
Вважаємо, що бездіяльність замовника щодо невнесення змін до тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших потенційних учасників, а викладення додатку №3 до тендерної документації в запропонованій редакції, а саме:
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 25 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування.»
ТА
«Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників за фахом: автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер.
На підтвердження наявності таких працівників учасник процедури закупівлі має надати копії трудових книжок співробітників або копії документів про цивільно-правові відносини між учасником і працівником, залученим до надання зазначених послуг, або дипломи про освіту, або сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом.»
- збільшило б конкуренцію по тендерній закупівлі та ймовірно в подальшому б зекономило державні кошти України по зазначеному тендеру.
Враховуючи викладене вважаємо, що тендерна документація порушує принципи здійснення закупівель, обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників та матиме наслідком надмірне витрачання коштів державного бюджету. Відповідно, наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Одним з видів діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» є – 45.20 – технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, тому ТОВ «АВТОСОЮЗ» мало на меті взяти участь в процедурі закупівлі та запропонувати економічно вигідну пропозицію для державної установи, адже в період дії воєнного стану в Україні, метою діяльності всіх «патріотично налаштованих» підприємств є не отримання надприбутків з держаних установ а підтримка України. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежили можливість участі, як Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ», так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Принагідно повідомляємо, що Скаржник неодноразово ставав Переможцем за результатами тендерних закупівель, а успішний досвід співпраці з Скаржником підтверджується листами ДО «Автобаза Державного управління справами» №32/33 від 24.01.2023, Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України №76 01-730/76 0250 від 06.03.2024 та іншими.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, ЄДРПОУ: 44082145, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-003751-a шляхом:
3.1. внесення змін до Тендерної документації та викладення додатку №3 до тендерної документації, в наступній редакції:
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 25 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування.»
3.2. внесення змін до Тендерної документації та викладення додатку №3 до тендерної документації, в наступній редакції::
«Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників за фахом: автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер.
На підтвердження наявності таких працівників учасник процедури закупівлі має надати копії трудових книжок співробітників або копії документів про цивільно-правові відносини між учасником і працівником, залученим до надання зазначених послуг, або дипломи про освіту, або сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом»
Додатки:
1. Витяг ТОВ «АВТОСОЮЗ»;
2. Копія Сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.240103.04-24 від 06 лютого 2024 року;
3. Копія Сертифікату про відповідність №РТ-008/2024 від 06 лютого 2024 року;
4. Копія Сертифікату про акредитацію №VAAID. QMS.06-11-1/24;
5. Копія Сертифікату відповідності № UA.1О190.00036-24 від 12.02.2024;
6. Копія Сертифікату на систему управління якістю №VAAID. QMS.437-04/24;
7. Копії листів-відгуків ДО «Автобаза Державного управління справами» №32/33 від 24.01.2023, Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України №76 01-730/76 0250 від 06.03.2024;
8. Копії протоколу та наказу про призначення підписанта.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 до ТД 18.11.2024 16:40
- Скарга АМКУ ДПС 18.11. 18.11.2024 16:40
- 1. Витяг з ЄДР 23.10.24 (АВТОСОЮЗ) 18.11.2024 16:40
- 2. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27) 18.11.2024 16:40
- 3. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027 18.11.2024 16:40
- 4. Сертифікат Акредитації ВААІД (06.11.25) 18.11.2024 16:40
- 5. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24 18.11.2024 16:40
- 6. СЕРТИФІКАТ ВААІД Управління якістю 2015 до 24.04.25 18.11.2024 16:40
- 7. Відгук до договору ДУС (2022р) 18.11.2024 16:40
- 7.1. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023) 18.11.2024 16:40
- 8. Документи на підтвердження повноважень директора 18.11.2024 16:40
- sign.p7s 18.11.2024 16:43
- Інформація по поясненнях ДПС 25.11.2024 11:13
- 1. Договір оренди приміщень 01.11.24 АВТОСОЮЗ 25.11.2024 11:14
- 2. Довідка про місцезнаходження ДПС 25.11.2024 11:14
- 3. Дод.2 Класифікатор професій 25.11.2024 11:14
- Інформація по поясненнях ДПС.pdf.asice 25.11.2024 11:16
- 3. Дод.2 Класифікатор професій.doc.asice 25.11.2024 11:16
- 1. Договір оренди приміщень 01.11.24 АВТОСОЮЗ.pdf.asice 25.11.2024 11:16
- 2. Довідка про місцезнаходження ДПС.pdf.asice 25.11.2024 11:16
- Рішення від 20.11.2024 № 18619.pdf 20.11.2024 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2024 № 18973.pdf 28.11.2024 12:52
- Рішення від 27.11.2024 № 18973.pdf 02.12.2024 13:42
- Відповідь Замовника 22.11.2024 11:28
- Відповідь Замовника 22.11.2024 11:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2024 17:38
Дата розгляду скарги:
27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.11.2024 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2024 13:42
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2024 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18973-р/пк-пз від 27.11.2024, Замовником (Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків) внесено відповідні зміни до тендерної документації, затверджені протоколом прийняття уповноваженою особою рішення від 02 грудня 2024 №87
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ef14a2f47a2e461d80a3365d9837bd6d
Заголовок пункту скарги:
Щодо місцезнаходження СТО Виконавця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу СТО Учасника повинно бути розташоване на Лівому березі м. Києва.»
Вважаємо, що обмеження кола потенційних учасників «лівим берегом м.Києва», невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції.
Повідомляємо комісію, що СТО Скаржника знаходиться на правому березі міста Києва, а відстань від Замовника до СТО скаржника становить 19,4 км., тому скаржник просить встановити відстань від СТО Виконавця до Замовника, що не перевищує 25 км..
Оскільки, обране Замовником розташування СТО Виконавця, зменшує конкуренцію та може мати наслідком участі обмеженого кола учасників сертифікованих СТО.
Вважаючи вимогу, щодо бажаного Замовником розташування СТО, дискримінаційною Скаржником було запропоновано Замовнику встановити відстань до Виконавця, обмежену 25 км., дана пропозиція міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-14-003751-a , проте Замовником відмовлено у внесенні змін до умов тендерної документації.
Звертаємо також увагу, що Замовником не зазначено місцезнаходження автопарку Замовника, що пропонується до обслуговування в рамках закупівлі (адреса замовника не завжди збігається з місцезнаходженням автопарку), тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо обмежитися містом Київ або ж радіусом відстані (не менше 25 км), як це роблять інші Замовники, зацікавлені у прозорості закупівлі та відсутності скарг до відповідних уповноважених органів.
На думку скаржника, встановлення обмеження, щодо місця обслуговування транспортних засобів - є безпідставним та необґрунтованим.
«Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу СТО Учасника повинно бути розташоване на Лівому березі м. Києва.»
Вважаємо, що обмеження кола потенційних учасників «лівим берегом м.Києва», невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції.
Повідомляємо комісію, що СТО Скаржника знаходиться на правому березі міста Києва, а відстань від Замовника до СТО скаржника становить 19,4 км., тому скаржник просить встановити відстань від СТО Виконавця до Замовника, що не перевищує 25 км..
Оскільки, обране Замовником розташування СТО Виконавця, зменшує конкуренцію та може мати наслідком участі обмеженого кола учасників сертифікованих СТО.
Вважаючи вимогу, щодо бажаного Замовником розташування СТО, дискримінаційною Скаржником було запропоновано Замовнику встановити відстань до Виконавця, обмежену 25 км., дана пропозиція міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-14-003751-a , проте Замовником відмовлено у внесенні змін до умов тендерної документації.
Звертаємо також увагу, що Замовником не зазначено місцезнаходження автопарку Замовника, що пропонується до обслуговування в рамках закупівлі (адреса замовника не завжди збігається з місцезнаходженням автопарку), тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо обмежитися містом Київ або ж радіусом відстані (не менше 25 км), як це роблять інші Замовники, зацікавлені у прозорості закупівлі та відсутності скарг до відповідних уповноважених органів.
На думку скаржника, встановлення обмеження, щодо місця обслуговування транспортних засобів - є безпідставним та необґрунтованим.
×
-
Назва доказу:
8. Документи на підтвердження повноважень директора
-
Повʼязаний документ:
8. Документи на підтвердження повноважень директора
-
-
Назва доказу:
7.1. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023)
-
Повʼязаний документ:
7.1. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023)
-
-
Назва доказу:
7. Відгук до договору ДУС (2022р)
-
Повʼязаний документ:
7. Відгук до договору ДУС (2022р)
-
-
Назва доказу:
6. СЕРТИФІКАТ ВААІД Управління якістю 2015 до 24.04.25
-
Повʼязаний документ:
6. СЕРТИФІКАТ ВААІД Управління якістю 2015 до 24.04.25
-
-
Назва доказу:
5. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24
-
Повʼязаний документ:
5. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24
-
-
Назва доказу:
4. Сертифікат Акредитації ВААІД (06.11.25)
-
Повʼязаний документ:
4. Сертифікат Акредитації ВААІД (06.11.25)
-
-
Назва доказу:
3. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікату визнання вимірювальних можливостей СТО до 05.02.2027
-
-
Назва доказу:
2. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27)
-
Повʼязаний документ:
2. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27)
-
-
Назва доказу:
1. Витяг ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Повʼязаний документ:
1. Витяг з ЄДР 23.10.24 (АВТОСОЮЗ)
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, ЄДРПОУ: 44082145, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-003751-a шляхом внесення змін до Тендерної документації та викладення додатку №3 до тендерної документації, в наступній редакції: «Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 25 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування.»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c1860051e2344c0383c532325cb88daa
Заголовок пункту скарги:
Щодо підтвердження кваліфікації працівників сертифікатами
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників за фахом: автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер.
На підтвердження наявності таких працівників учасник процедури закупівлі має надати копії трудових книжок співробітників або копії документів про цивільно-правові відносини між учасником і працівником, залученим до надання зазначених послуг, дипломи про освіту, сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом.»
Вважаємо, що Замовником безпідставно та не обґрунтовано внесено вимоги щодо наявності сертифікатів (довідки) які підтверджують рівень кваліфікації за фахом (автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер), оскільки:
щодо автослюсаря, то законодавством не передбачене зобов’язання підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, єдиний державний нормативний акт, який встановлює загальні вимоги до даної спеціальності – це Класифікатор професій, при цьому єдиним підтвердженням кваліфікації за фахом є Диплом кваліфікованого робітника, або бакалавра, або спеціаліста;
щодо автомеханіка, то законодавством не передбачене зобов’язання підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, єдиний державний нормативний акт, який встановлює загальні вимоги до даної спеціальності – це Класифікатор професій, при цьому єдиним підтвердженням кваліфікації за фахом є Диплом кваліфікованого робітника, або бакалавра, або спеціаліста;
щодо бухгалтерів, то в Україні сертифікація бухгалтерів поки що не є обов’язковою вимогою для провадження практики. Такого ж висновку доходили і Мінфін у листі від 13.02.2012 р. № 31-08410-07-29/3418, і Мінсоцполітики в листі від 13.01.2012 р. № 12/13/116-12. Навіть у компаніях, які звітують за МСФЗ, працюють бухгалтери без підтвердженого міжнародним документом рівня знань. Тому на сьогодні можна підтримувати свій рівень кваліфікації, тільки стежачи за професійними новинами, відвідуючи семінари, переглядаючи вебінари й самостійно освоюючи МСФЗ (тобто особисте волевиявлення бухгалтера);
щодо менеджера, то Замовник взагалі не зазначає, який саме менеджер мається на увазі, при цьому, менеджери будь якого напрямку не зобов’язані законодавством підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, тобто кожен менеджер не залежно від господарської діяльності компанії, займає посаду та здійснює свою практичну роботу на підставі Диплому про освіту.
Відтак, вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою та просимо виключити з умов тендерної документації.
Окрім зазначеного повідомляємо комісію, що Замовник є сертифікованою СТО, а якісь послуг Скаржника відповідає наявним в Україні стандартам до такого виду послуг, що підтверджується наступними копіями сертифікатів:
1. Сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.240103.04-24 від 06 лютого 2024 року;
2. Сертифікату про відповідність №РТ-008/2024 від 06 лютого 2024 року;
3. Сертифікату про акредитацію №VAAID. QMS.06-11-1/24;
4. Сертифікату відповідності № UA.1О190.00036-24 від 12.02.2024;
5. Сертифікату на систему управління якістю №VAAID. QMS.437-04/24.
З урахуванням викладеного, вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою та просимо виключити з умов тендерної документації.
На підтвердження наявності таких працівників учасник процедури закупівлі має надати копії трудових книжок співробітників або копії документів про цивільно-правові відносини між учасником і працівником, залученим до надання зазначених послуг, дипломи про освіту, сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом.»
Вважаємо, що Замовником безпідставно та не обґрунтовано внесено вимоги щодо наявності сертифікатів (довідки) які підтверджують рівень кваліфікації за фахом (автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер), оскільки:
щодо автослюсаря, то законодавством не передбачене зобов’язання підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, єдиний державний нормативний акт, який встановлює загальні вимоги до даної спеціальності – це Класифікатор професій, при цьому єдиним підтвердженням кваліфікації за фахом є Диплом кваліфікованого робітника, або бакалавра, або спеціаліста;
щодо автомеханіка, то законодавством не передбачене зобов’язання підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, єдиний державний нормативний акт, який встановлює загальні вимоги до даної спеціальності – це Класифікатор професій, при цьому єдиним підтвердженням кваліфікації за фахом є Диплом кваліфікованого робітника, або бакалавра, або спеціаліста;
щодо бухгалтерів, то в Україні сертифікація бухгалтерів поки що не є обов’язковою вимогою для провадження практики. Такого ж висновку доходили і Мінфін у листі від 13.02.2012 р. № 31-08410-07-29/3418, і Мінсоцполітики в листі від 13.01.2012 р. № 12/13/116-12. Навіть у компаніях, які звітують за МСФЗ, працюють бухгалтери без підтвердженого міжнародним документом рівня знань. Тому на сьогодні можна підтримувати свій рівень кваліфікації, тільки стежачи за професійними новинами, відвідуючи семінари, переглядаючи вебінари й самостійно освоюючи МСФЗ (тобто особисте волевиявлення бухгалтера);
щодо менеджера, то Замовник взагалі не зазначає, який саме менеджер мається на увазі, при цьому, менеджери будь якого напрямку не зобов’язані законодавством підтверджувати рівень кваліфікації за фахом, тобто кожен менеджер не залежно від господарської діяльності компанії, займає посаду та здійснює свою практичну роботу на підставі Диплому про освіту.
Відтак, вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою та просимо виключити з умов тендерної документації.
Окрім зазначеного повідомляємо комісію, що Замовник є сертифікованою СТО, а якісь послуг Скаржника відповідає наявним в Україні стандартам до такого виду послуг, що підтверджується наступними копіями сертифікатів:
1. Сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.240103.04-24 від 06 лютого 2024 року;
2. Сертифікату про відповідність №РТ-008/2024 від 06 лютого 2024 року;
3. Сертифікату про акредитацію №VAAID. QMS.06-11-1/24;
4. Сертифікату відповідності № UA.1О190.00036-24 від 12.02.2024;
5. Сертифікату на систему управління якістю №VAAID. QMS.437-04/24.
З урахуванням викладеного, вважаємо дану вимогу безпідставною та необґрунтованою та просимо виключити з умов тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Додаток №3 до тендерної документації замовника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків, ЄДРПОУ: 44082145, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-14-003751-a шляхом внесення змін до Тендерної документації та викладення додатку №3 до тендерної документації, в наступній редакції:: «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників за фахом: автослюсар, автомеханік, бухгалтер, менеджер. На підтвердження наявності таких працівників учасник процедури закупівлі має надати копії трудових книжок співробітників або копії документів про цивільно-правові відносини між учасником і працівником, залученим до надання зазначених послуг, або дипломи про освіту, або сертифікати (довідки) які підтверджують рівень їх кваліфікації за фахом».