• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги прибирання приміщень та прибудинкових територій

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 12.11.2024 17:28 - 17.11.2024 00:00
Відповідь надана

Інформація про об'єм робіт

Номер: 2add1333da394ccaac25e72930940042
Дата опублікування: 15.11.2024 12:28
Опис: Шановний Замовник , тендерною документацією, а саме стор 24 передбачено вимогу " Виконавець зобов’язується: 1. Розрахувати чисельність штату для належного виконання умов Договору." Для розрахунку чисельності штату , необхідного для надання послуг, прошу надати інформацію про коефіціент заставленності приміщень та площу приміщень, які потребують щоденного прибирання. Дякую
Відповідь: Протягом двох останніх років вимоги до учасників відкритих торгів Послуги прибирання приміщень та прибудинкових територій (ДК 021:2015:90910000-9 – «Послуги з прибирання») не змінювались. За результатами проведених відкритих торгів укладались договори на послуги з прибирання.
Дата відповіді: 15.11.2024 16:02
Відповідь надана

предмет закупівлі.

Номер: b7c61f0165644d769b3cf0a0840a39e8
Дата опублікування: 14.11.2024 14:15
Опис: Шановний Замовник. За Довідником ДК у розділі 90910000-9 Послуги з прибирання відсутні будь-які посилання на вивіз сміття чи опалого листя. На якій підставі вивіз опалого листя відноситься до складу Послуг прибирання ? Це або транспортні послуги або послуги на вивіз та утилізацію сміття. Дякую.
Відповідь: Вимога про вивіз опалого листя передбачена договором про закупівлю послуг з прибирання офісних приміщень та прибудинкових територій та Тендерною документацією. Ця вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 14.11.2024 17:49
Відповідь надана

уточнення інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 284a97001d924130b8a7378f42d93ff8
Дата опублікування: 14.11.2024 14:09
Опис: Тендерною документацією встановлено вимогу для надання розрахункової кількості прибиральників. Замовником не зазначено нормативи для розрахунку кількості,тому Учасник має використовувати нормативні вимоги згідно законодавства. Для відповідного розрахунку не вистачає даних, а саме - площі приміщень для щоденного прибирання за кожною адресою та площіприміщень - для періодичного прибирання. Крім того відсутня інформація щодо коефіціенту заставленності. Інформацією про технічні та якісні характеристики зазначено вцілому площу об'єкту,яка потребує прибирання та відокремлено архіви. Прошу надати (уточнити відповідні відомості). Дякую
Відповідь: Шановний учасник Твердження, що «Тендерною документацією встановлено вимогу для надання розрахункової кількості прибиральників» не відповідає дійсності, оскільки в додатку 7 Тендерної документації зазначено наступне: «3. Довідки, складеної в довільній формі, про НАЯВНІСТЬ в Учасника процедури закупівлі ВІДПОВІДНОЇ КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ для здійснення надання послуг, що є предметом закупівлі.»
Дата відповіді: 14.11.2024 17:48
Відповідь надана

Невідповідність документації законодавству

Номер: 3784fec9a6594d7a978426aa4fc8343a
Дата опублікування: 13.11.2024 12:41
Опис: Шановний Замовник . З огляду на ч 22 частини першої статті 1 Закону Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно оголошення визначено наступний предмет закупвлі за кодом ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання. За змістом документації складовою предмета закупівлі є Послуги зі збирання, вивезення сміття та опалого листя, які кодом ДК визначені за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Зазначене не відповідає законодавству у сфері закупівлі та оголошенню. Прошу привести документацію у відповідність та внести відповідні зміни. Дякую
Відповідь: Шановний учасник Ретельно вивчивши ваше зауваження повідомляємо наступне: Як ви зазначаєте: «За змістом документації складовою предмета закупівлі є Послуги зі збирання, вивезення сміття та опалого листя, які кодом ДК визначені за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.» Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки кодом ДК 021:2015: 90500000-2 – « Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами», в якому міститься код ДК 021:2015:90510000-5 вказаний вами, взагалі нічого не сказано про опале листя. Ми наголошуємо на тому, що не зобов’язуємо учасника вивозити сміття. Тільки опале листя з наших майданчиків.
Дата відповіді: 13.11.2024 17:49
Відповідь надана

Дискримінаційна умова

Номер: 36f531632cb847c6889bd08fb224da5e
Дата опублікування: 13.11.2024 12:34
Опис: Швновний Замовнику! Вимога щодо того, що учасник повинен надати на підтвердження оригінал чи копію документу, який підтверджує, що учасник має право на вивіз опалого листя (договір на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг чи інший документ, акти наданих послуг) є дискримінаційною з наступних підстав: - маючи дійсний договір на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг ми не можемо прийняти участь на рівних умовах оскільки в рамках такого договору послуги ще не надавались, а тому актів ще немає. Просимо привести документацію у відповідність та видалити таку дискриміанційну вимогу, в іншому випадку ми змушені будемо звертатись до АМКУ.
Відповідь: Шановний учасник Відповідь на дану вимогу надана в попередньому запитанні
Дата відповіді: 13.11.2024 17:49
Відповідь надана

дтскримінація

Номер: f692025108594e1a9b441a5244d99bfe
Дата опублікування: 13.11.2024 12:20
Опис: Щановний Замовнику ! Ви пишете : "Підтвердженням дійсності виконання договору є Акт виконаних робіт/ надання послуг." Доносимо до Вашого відома , що по-перше , Договір набирає чинності й стає обов'язковим для сторін із моменту його укладення у належній формі (наприклад, з моменту підписання письмового договору). Відповідно до ст. 640 ЦК України договір є укладеним із моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції. Якщо договір підписаний з двох сторін та закріплен печатками , він вже є діючим. А якщо Товариство тільки підписала договір в поточному місяці та акт виконаних робіт за місяць ще не був наданий , ви вважаєте , що договір - не є дійсним !!!!??? Це дискрімінаційні умови Ваши !!! По-друге в тендерній документації , а саме в Додатку 7 до Тендерної документації ( ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ) прописано : "4. Документ, який підтверджує, що учасник має право на вивіз опалого листя (договір на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг чи інший документ, що підтверджує таке право)" Зі слов розуміється або Договір , або Акт надання послуг. Шановний Замовнику ,звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників,в протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Ще раз наголошуємо: В Додатку 7 до Тендерної документації зазначено: «4. Документ, який підтверджує, що учасник має право на вивіз опалого листя…» Таким підтвердженням є - ДОГОВІР на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг; - інший документ, що підтверджує таке право учасника (ліцензія, дозвіл тощо). Де тут зазначене ваше твердження «Зі слов розуміється або Договір , або Акт надання послуг.»??? Акт не надає право та не підтверджує можливість на здійснення дій в майбутньому. Він є підтвердженням виконання дій по існуючому договору. Якщо учасник тільки підписав договір в поточному місяці – то який Акт може бути на вивезення опалого листя в майбутньому з наших майданчиків????? Акт може надати учасник який раніше уклав відповідний договір та по ньому були надані послуги. Нам важливо наявність підтвердження того, що учасник здатний вивезти опале листя з наших майданчиків в майбутньому.
Дата відповіді: 13.11.2024 17:49
Відповідь надана

Щодо специфікації

Номер: c2ed8fd09dda48ff91110a69eb2fcd20
Дата опублікування: 13.11.2024 12:16
Опис: Шановний Замовник, прошу надати інформацію (внести зміни до Специфікації), згдіно якої у специфікації будуть зазначені адреси прибирання, які мають приміщення з потребою у щоденному прибиранні (відділ обслуговування громадян, хол тощо), відповідні дані із зазначенням площі внести у Додаток 3 Перелік об’єктів Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, які необхідно утримувати в належному санітарному стані. Вказана інформація безпосередньо стосується предмета закупівлі та впливає на розрахунок цінової пропозиції.
Відповідь: Шановний учасник. Звертаємо вашу увагу на таблицю першу Додатку 3 ТД «Перелік об’єктів Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, які необхідно утримувати в належному санітарному стані:» в якій визначено перелік об’єктів які необхідно утримувати в належному санітарному стані.
Дата відповіді: 13.11.2024 17:48
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 315e17f5e5aa463e9adddf63dab4abd8
Дата опублікування: 12.11.2024 21:04
Опис: Шановний Замовнику ! Згідно Додатку 3 до Тендерної документації прописано : "Учасник повинен надати на підтвердження оригінал чи копію документу, який підтверджує, що учасник має право на вивіз опалого листя (договір на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг чи інший документ, акти наданих послуг)." А в Додатку 7 до Тендерної документації ( ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ) прописано : "4. Документ, який підтверджує, що учасник має право на вивіз опалого листя (договір на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг чи інший документ, що підтверджує таке право)" Уточніть будь ласка завантажувати разом з тендерною пропозицією Договір та акт ? Чи можно Договір або акт надання послуг ?
Відповідь: Шановний учасник, в Додатку 7 до Тендерної документації зазначено: «4. Документ, який підтверджує, що учасник має право на вивіз опалого листя…» Таким підтвердженням є - договір на вивіз опалого листя, укладений з надавачем таких послуг; - інший документ, що підтверджує таке право учасника (ліцензія, дозвіл тощо). Підтвердженням дійсності виконання договору є Акт виконаних робіт/ надання послуг.
Дата відповіді: 13.11.2024 10:52