-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ШАФА МЕТАЛЕВА
Завершена
514 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 570.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 570.50 UAH
Період уточнення:
12.11.2024 16:38 - 17.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
14a14b05310649009edaa1e5a2cda6a4
Дата опублікування:
15.11.2024 20:24
Опис:
Шановний Замовнику!
В ціновій пропозиції (додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що строк постачання товару: не пізніше ніж до 31.12.2024 року включно відповідно до умов постачання товару Додатку 3 до тендерної документації (проект договору).
Однак, в тендерній документації зазначено, що строк постачання товару - до 28.02.2025.
Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник! Питання на розгляді. Будуть внесені зміни.
Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
18.11.2024 16:20
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
035c57b6bfad4852813902f56c4ffa40
Дата опублікування:
15.11.2024 14:35
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо внести в проєкт Договору порядок і строки повідомлення Покупця про дату поставки товару, тому що штраф за порушення є, а умов і строків у договорі НЕМАЄ.
Відповідь:
Шановний Учасник. Проєкт договору, а вподальшому договір, є типовим та затверджений нашим підприємством. Умови поставки та приймання товару зазначені у розділі 5 Додатку 3 "Проєкт договору", а саме Поставка товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Покупця у впродовж 30 (тридцяти) календарних днів після отримання попередньої оплати. 30 календарних днів включають в себе: письмова заявка від замовника, отримання рахунку від постачальника для проведення попередньої оплати та поставка товару
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
15.11.2024 16:03
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
a1c0b08606b34babb047c7d7cfdac3d7
Дата опублікування:
15.11.2024 14:30
Опис:
Шановний Замовнику!
В проєкті Договору у розділі 8 «Відповідальність сторін» встановлені неспівмірно високі штрафні санкції, що порушують положення Конституції України, Господарського кодексу та загальні засади справедливості, добросовісності, розумності. Умов, зазначені в проєкті Договору в редакції Замоника є не справедливими, адже наслідки невиконання зобов'язання вочевидь більш вигідні для Замовника, ніж його належне виконання.
Звертаємо увагу, що сторони договору не можуть врегулювати свої відносини (визначити взаємні права та обов’язки) в договорі у спосіб, який суперечить публічному порядку, порушує положення Конституції України, не відповідає загальним засадам цивільного законодавства, передбаченим ст. 3 ЦК України, які обмежують свободу договору.
Так, в проєкті Договору зазначений перелік штрафних санкцій (про які ідеться мова у попередніх зверненнях до Замовника), що порушують положення статті 61 Конституції, відповідно до якої ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Окрім того, з огляду на практику господарських судів, зазначаємо , що суди вважають неспівмірно високими штрафні санкції, які складають половину ціни договору чи, тим паче, коли нараховані штрафні санкції удвічі перевищують суму заборгованості.
Встановлення відповідальності за порушення умов господарських договорів мають відповідати принципу можливості обмеження свободи договору в силу загальних засад справедливості, добросовісності, розумності.
Господарські санкції, що встановлюються відповідно до договору чи закону за несвоєчасне виконання зобов'язання, спрямовані передусім на компенсацію кредитору майнових втрат, яких він зазнає внаслідок несвоєчасного здійснення з ним розрахунку з боку боржника. Такі санкції не можуть розглядатися кредитором як спосіб отримання доходів, що є більш вигідним порівняно з надходженнями від належно виконаних господарських зобов'язань.
Якщо відповідальність боржника перед кредитором за неналежне виконання обов'язку щодо своєчасного розрахунку не обмежена жодними межами, а залежить виключно від встановлених договором процентів (штрафу, пені, річних відсотків), то за певних обставин обсяг відповідальності може бути нерозумним з огляду на його непропорційність наслідкам правопорушення.
Він може бути несправедливим щодо боржника, а також щодо третіх осіб, оскільки майновий тягар відповідних виплат може унеможливити виконання боржником певних зобов'язань, зокрема з виплати заробітної плати своїм працівникам та іншим кредиторам, тобто цей тягар може бути невиправдано обтяжливим чи навіть непосильним.
Таким чином, має бути дотриманий розумний баланс між інтересами боржника та кредитора враховуючи співмірність штрафних санкцій, за порушення виконання договору, а також дотримання принципу неможливості притягнення двічі до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Просимо прийняти дані зауваження до уваги та внести зміни до проєкту договору у відповідності до законодавства заради зменшення ризиків оскарження дій Замовника.
Відповідь:
Шановний учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що умови договору, які є частиною тендерної документації, розроблені відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", і не підлягають зміні на стадії прийому пропозицій.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону, умови договору є обов’язковими для всіх учасників, а зміни до них можуть вноситися лише у виняткових випадках, передбачених частиною 5 статті 41 Закону, після укладення договору.
Після публікації тендерної документації її зміна можлива лише у виключних випадках, наприклад, якщо замовник виявив технічну або іншу помилку. Зміна умов договору за запитом одного з учасників не є такою підставою.
Умови договору є типовими і однаковими для всіх учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що подання пропозиції свідчить про згоду учасника з усіма умовами тендерної документації, у тому числі умовами договору.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
15.11.2024 15:51
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
bd9d936fb6a54fab9e35c3db68da7fd9
Дата опублікування:
13.11.2024 19:13
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 8.8. проєкту Договору передбачено штраф за порушення умов Договору, а саме: неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про дату поставки товару, за яке передбачається санкція у вигляді штрафу у розмірі 5% від вартості товару, про дату поставки якого не було своєчасно повідомлено.
Однак, у проєкті Договору не визначено ні порядок, ні строки повідомлення Покупця про дату поставки товару. Відомим є лише строк поставки товару - у впродовж 30 (тридцяти) календарних днів після отримання попередньої оплати у розмірі 80% на підставі наданого рахунку та письмової заявки на партію товару від Покупця ( п. 5.2. проєкту Договору).
Вимагаємо або виключити з п.8.8. проєкту Договору штрафні санкції за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про дату поставки товару, або внести відповідні зміни в проєкт Договору щодо визначення строків та порядку повідомлення Покупця про дату поставки товару.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник. Проєкт договору, а вподальшому договір, є типовим та затверджений нашим підприємством. Вимоги, що викладені у Розділі 8 Додатку 3 "Проєкт договору" зазначені з метою захисту від шахраїв, недобросовісної поведінки Постачальників та дотримання Постачальниками зазначених строків поставки та поставки якісного товару.
У розділі 5 Додатку 3 "Проєкт договору" прописані умови та строки поставки товару.
Відповідно до ст. 627 ЦКУ "Свобода договору" сторони є вільними в укладанні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимого цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ст. 628 ЦКУ "Зміст договору" Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Дякуємо за взернення.
Дата відповіді:
15.11.2024 12:48
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
397e8e0810474d8e861dfe2062f9a62f
Дата опублікування:
13.11.2024 19:13
Опис:
Шановний Замовнику! Зазначені у розділі «8. Відповідальність сторін» проєкту Договору санкції (штрафи) не відповідають вимогам чинного законодавства України, а саме:
1) Відповідальність, передбачена пунктом 8.3. проєкту Договору: «8.3. За порушення умов договору щодо якості товару Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 30 відсотків від вартості товару» порушує ст. 231 ГКУ.
Частиною 1 ст. 231 ГКУ визначено, що Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
Частиною 2 ст. 231 ГКУ визначено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах, зокрема, за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Норма, вказана в ч.1 ст. 231 ГКУ, має імперативний характер, тобто містить чітко визначене правило поведінки, обов'язкове для суб'єктів господарювання, тому для дотримання вимог ст. 231 ГКУ вимагаємо внести зміни в п. 8.3. проєкту Договору, а саме привести у відповідність до Закону розмір штрафних санкцій, який повинен становити 20 % вартості неякісних (некомплектних) товарів.
2) Відповідальність, передбачена пунктом 8.7. проєкту Договору: «8.7. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 30 відсотків від суми договору» порушує ст. 231 ГКУ.
Частиною 1 ст. 231 ГКУ визначено, що Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
Частиною 2 ст. 231 ГКУ визначено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах, зокрема, за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Норма вказана в ч.1 ст. 231 ГКУ має імперативний характер, тобто містить чітко визначене правило поведінки, обов'язкове для суб'єктів господарювання, тому для дотримання вимог ст. 231 ГКУ вимагаємо внести зміни в п. 8.7. проєкту Договору, а саме привести у відповідність до Закону розмір штрафних санкцій, за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
При внесені змін в пункти 8.3 та 8.7 проєкт Договору просимо уникати узагальнень у визначенні відповідальності, тому що встановлення штрафних санкцій за чітко визначене порушення договірних зобов’язань допоможе уникнути дублювання штрафних санкцій.
Також, для врегулювання своєчасного виконання своїх зобов’язань просимо передбачити строки повернення передплати у випадках, встановлених цим проєктом Договору про закупівлю та Законом.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник. Проєкт договору, а вподальшому договір, є типовим та затверджений нашим підприємством. Вимоги, що викладені у Розділі 8 Додатку 3 "Проєкт договору" зазначені з метою захисту від шахраїв, недобросовісної поведінки Постачальників та дотримання Постачальниками зазначених строків поставки та поставки якісного товару.
Відповідно до ст. 627 ЦКУ "Свобода договору" сторони є вільними в укладанні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимого цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ст. 628 ЦКУ "Зміст договору" Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Також хочемо зауважити, що наше підприємство веде свою господарську діяльність за рахунок власних коштів та встановлює вимоги до договору відповідно до норм чинного Законодавста.
Дякуємо за взернення.
Дата відповіді:
15.11.2024 12:37
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
bb5b540fe4984921bf360a2bed4907c6
Дата опублікування:
13.11.2024 19:11
Опис:
Шановний Замовнику! Зазначені у розділі «8. Відповідальність сторін» проєкту Договору санкції (штрафи) не відповідають вимогам чинного законодавства України, а саме:
1) Відповідальність, встановлена п.8.2. проєкту Договору: «8.2. У разі затримки поставки партії товару або поставки не в повному обсязі або поставки товару у невідповідності до технічної специфікації цього договору, Продавець сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 30 відсотків від вартості партії товару», дублює відповідальність, яка передбачена в п. 8.3. проєкту Договору в частині невідповідності до технічної специфікації договору, тому що це є порушенням умов договору щодо якості товару, а також дублює відповідальність, встановлену в п. 8.7. проєкту Договору в частині затримки поставки партії товару або поставки не в повному обсязі, тому що це є невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов’язань за договором.
2) Відповідальність, встановлена п.8.5. проєкту Договору: «8.5. У разі відмови замінити неякісний товар, у той же термін (протягом 10 (десяти) робочих днів), сплатити Покупцю штраф у розмірі 100 відсотків від вартості товару, який визнано неякісним» дублює відповідальність, яка передбачена в п. 8.3. проєкту Договору в частині поставки неякісного товару та дублює відповідальність, яка передбачена п.8.7. договору в частині невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором.
Пунктами 8.3 та.8.7. проєкту Договору вже передбачені відповідні санкції (штрафи), що в даному випадку є подвійним стягненням штрафу за порушення умов договору та не узгоджується з приписами статті 61 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути двічі притягнутий до відповідальності одного виду.
Вимагаємо виключити з проєкту Договору пункти 8.2. та 8.5., як такі, що не відповідають вимогам чинного законодавства, та привести у відповідність нумерацію розділу 8 проєкту Договору.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник. Проєкт договору, а вподальшому договір, є типовим та затверджений нашим підприємством. Вимоги, що викладені у Розділі 8 Додатку 3 "Проєкт договору" зазначені з метою захисту від шахраїв, недобросовісної поведінки Постачальників та дотримання Постачальниками зазначених строків поставки та поставки якісного товару.
Відповідно до ст. 627 ЦКУ "Свобода договору" сторони є вільними в укладанні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимого цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ст. 628 ЦКУ "Зміст договору" Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Дякуємо за взернення.
Дата відповіді:
15.11.2024 12:33
Відповідь надана
конструктив шаф
Номер:
6746a5dcfb8d405e981efb80eb618fb2
Дата опублікування:
13.11.2024 17:08
Опис:
Добрий день!
Чи будуть розглядатись шафи збірно-розбірного конструктиву, не зварного?
Попередньо дякую за відповідь!
Відповідь:
Добрий день. До розгляду будуть прийматись тільки пропозиції зі зварним типом корпусу. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
15.11.2024 09:59
Відповідь надана
Щодо термінів приймання товару
Номер:
967c8881681d4195b991240ee5561c75
Дата опублікування:
13.11.2024 17:01
Опис:
Шановний Замовнику! У зв’язку з тим, що товар буде прийматися на складі Покупця відповідно до вимог Інструкції №П-6 та Інструкції №П-7, просимо внести в п. 5.7. проєкту договору уточнення стосовно строків приймання товару, а саме:
«5.7. Приймання товару за кількістю, а також за якістю (візуальний контроль на наявність видимих недоліків) та комплектністю здійснюється на складі Покупця разом з представником або представника Продавця в день розвантаження товару відповідно до вимог Інструкції №П-6 та Інструкції №П-7. Акт про приховані недоліки продукції повинен бути складений протягом 5 днів після виявлення недоліків, однак не пізніше чотирьох місяців з дня надходження товару на склад Покупця, у всіх випадках, які не врегульовані положеннями цього договору».
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник. Проєкт договору, а вподальшому договір, є типовим та затверджений нашим підприємством. Умови поставки та приймання товару зазначені у розділі 5 Додатку 3 "Проєкт договору". Відповідно до ст. 627 ЦКУ "Свобода договору" сторони є вільними в укладанні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимого цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до ст. 628 ЦКУ "Зміст договору" Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
15.11.2024 12:57