• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:201545450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1». Коригування 2)

Завершена

11 784 166.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 920.83 UAH
Період уточнення: 12.11.2024 10:42 - 29.11.2024 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії (дискримінаційні вимоги)

Номер: 0c5e563283934f579317cb1c95d30f17
Дата опублікування: 28.11.2024 14:46
Опис: Відповідно до положень тендерної документації (пункт 5.1.3 додатку 8) досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі підтверджується зокрема скан-копіями листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Вимога про те, що відгук має бути адресований саме замовнику даної закупівлі є необгрунтованою та дискримінаційною, адже взяти участь у процедурі зможуть лише ті учасники, яким відгук про виконання договору виданий адресно замовнику. Видача відгуку про належне виконання договору без вказівки адресата чи іншому адресату жодним чином не впливає на факт підтвердження досвіду виконання договору. Така позиція підтверджується практикою органу оскарження. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання листа-відгуку, виданого на ім'я замовника, як таку, що є дискримінаційною. У разі не внесення змін до тендерної документації ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за направлене звернення. Інформуємо Вас, що тендерна документація оголошеної процедури закупівлі, розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Таким чином, Замовник обмежений в можливості внесення змін до вказаних додаткових обов’язкових умов. В свою чергу, пунктом 1.1. розіду ІІІ тендерної документації, приведено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення учасниками процедури закупівлі яких, не призводить до відхилення їх пропозиції. Так, Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. У випадку, якщо зміст поданих вами листів-відгуків від контрагентів зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, підтверджуватиме належне виконання договору, однак, буде адресований іншому Замовнику, є підстави вважати таку допущену невідповідність формальною (несуттєвою), адже зміст листа- відгука повістю підтверджуватиме необхідну для кваліфікації учасника інформацію. Якщо це єдине обмеження в участі у закупівлі, переконуємо вас, що воно не стане підставою для відхилення вашої тендерної пропозиції. Просимо врахувати дану інформацію при підготовці Вашої тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 29.11.2024 14:05
Відповідь надана

Щодо підсумкової відомості ресурсів

Номер: 289c43d0b2394c54b2f22b9efc39026d
Дата опублікування: 22.11.2024 00:18
Опис: Доброго дня! Інформуємо Вас, в жовтні ціього року, було внесно змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво). Звертаємо увагу, що нові зміни в Закон зобовязують замовників пубілкувати інформацію , зокрема, про матеріальні ресурси які викоритвуватимуться при виконанні робіт. Маємо попередній негативний досвід перевірок ДАСУ, за результатом яких, через відсутність у тендерній документації відомості ресурсів (без цінових показників) замовника зобовязували розривати чи припиняти дії уже укладених догворів. З метою уникнення подальших можливих порушень при провдені закупівілі, просимо Вас, додати відомість ресурсів.
Відповідь: Дякуємо за звернення! найближчим часом будуть внесені зміни!
Дата відповіді: 22.11.2024 10:36
Відповідь надана

щодо підтвердження наявності аналогічного договору

Номер: 3eab01930660439bbd17b533f099d250
Дата опублікування: 19.11.2024 23:35
Опис: шановний замовник! умовами документації визначено, що учасник має підтвердити відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років. Надайте роз'яснення, чи будуть відповідати вказаній умові аналогічні договори, що укладені учасником у 2018-2019 роках та які виконувались у тому числі протягом 2020 року.
Відповідь: Відповідно до положень тендерної документації, учасники процедури закупілві мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідно до інформації опублікованій на веб -порталі Уповноваженого органу, закупівля оголошена 12 листопада 2024року. За таких умов, аналогічними є договорам, що були виконані протягом останніх 5 років до вказаної дати. При цьому, виходячи з умови тендерної документації, що договори мають бути саме виконаними (не підписаними) в встановлений проміжок часу, допускається можливість підтвердження відповідності, у спосіб надання аналогічних договорів, які були укладені раніше вказаного строку, проте були виконані в встановлений проміжок часу. Єдиною умовою є те, що вказані договори мають бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Дата відповіді: 20.11.2024 14:47
Відповідь надана

щодо аналогічних договорів не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі

Номер: fa1ce8c83a5d46a3a74b5d80dd4aae29
Дата опублікування: 19.11.2024 23:29
Опис: Шановний Замовник ! Умовами документації визначено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Разом з тим Документація не містить інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкта за предметом закупівлі. Просимо внести зміни та вказати клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Клас наслідків можна переглянути в файлі "Витяг 221_24" який завантажений з ТД
Дата відповіді: 20.11.2024 10:43