-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:201545450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1». Коригування 2)
Завершена
11 784 166.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 920.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 920.83 UAH
Номер:
bbba1f2034fc4194b233f5d7a1c2fd74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
13.01.2025 14:49 - 04.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-11-12-003355-a 12.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, шляхом внесення змін до договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новобасанської сільської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2024 № 231 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надані відповіді Замовником, вимогу про усунення порушення та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2024 № 255 про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.12.2024, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W (далі – Договір), укладений Замовником з ПП «Ріалбуд», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.12.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.01.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Разом з тим, пунктом 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 зі змінами передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Водночас, в підпункті 14.2 розділу 14 додатку 2 до тендерної документації (проєкт договору) Замовника зазначено, що «…Гарантійний строк становить 5 років (Замовником вказується строк з урахуванням статті 884 Цивільного кодексу України та з огляду на види виконаних робіт) від дня прийняття об'єкта замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акту про приймання виконаних робіт. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об'єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає Підрядник», тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником.
Таким чином положення підпункту 14.2 розділу 14 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ).
Отже, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, через встановлення у тендерній документації вимог, що суперечать законодавству. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ПП «Ріалбуд», був укладений з порушенням вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень:
05.02.2025 18:23 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2025 18:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
додаткова угода на збільшення гарантійного строку
Дата публікації звіту:
10.02.2025 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
773327a2ffb74794a54ba4549ecc41c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:201545450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1». Коригування 2)», очікуваною вартістю 11 784 166,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-12-003355-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W (далі – Договір), укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд» з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано переможцем – ПП «Ріалбуд» вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
30e2fb31faad4df4b9b176c96337ed53
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
31.01.2025 21:16
Опис:
1.Вартість виконаних робіт була розрахована на підставі проведених робіт з розробки проектної документації (публічно доступна інформація про укладений договір на виконання проектних робіт доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-04-24-005590-a.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Розмір бюджетного призначення: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1. Коригування 2.), сформовано згідно Фінансової угоди (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Проєкт мав підтримку та був відібраний для реалізації відповідно до Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України, (НКПВУ).
Також, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті за посиланням: https://novobasanska-gromada.gov.ua/news/1732626958/
2.Що стосується фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W (далі – Договір), укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд» та вимоги надання підтверджуючих документів, далі повідомляємо наступне.
Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, 30 грудня 2024року, Новобасанською сільською радою було опубліковано договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W укладений з підрядником ПП «РІАЛБУД». Договір підписано сторонами 27 грудня 2024 року. Відповідно до положень пункту 2.1., розділу 2 укладеного договору, Підрядних розпочне виконання робіт (2.1.1.) після набрання чинності цього договору.
Відповідно до положень пункту 18.1. цей договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами відповідно до п.1.4 цього Договору і діє до 31.07.2025 року.
Тобто, станом на дату надання відповіді на ваш запит, договір є укладеним, а його виконання розпочато (договір виконується). Копію укладеного договору – додаємо.
3. Що стосується дотримання переможцем – ПП «Ріалбуд» вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю»
Інформуємо Вас, що запитувані вами документи - інформація про право підписання договору про закупівлю, були надані директором ПП «РІАЛБУД» - Горбачем Олексієм Анатолійовичем, особа якого була встановлена при підписанні договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W.
Отримання інформації про право підписання договору – підтверджуємо.
Інформація про право підписання договору про закупівлю та паспорт директора ПП «РІАЛБУД» - Горбача Олексія Анатолійовича, додаються.