• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:201545450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1». Коригування 2)

Завершена

11 784 166.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 920.83 UAH
Номер: bbba1f2034fc4194b233f5d7a1c2fd74
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 13.01.2025 14:49 - 04.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 4-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-11-12-003355-a 12.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 645-87-21, i.m.boiko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, шляхом внесення змін до договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання принципів здійснення публічних закупівель відповідно до вимог законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новобасанської сільської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2024 № 231 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надані відповіді Замовником, вимогу про усунення порушення та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2024 № 255 про визначення ПП «Ріалбуд» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.12.2024, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W (далі – Договір), укладений Замовником з ПП «Ріалбуд», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 30.12.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 31.01.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до частини 1 статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Разом з тим, пунктом 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 зі змінами передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Водночас, в підпункті 14.2 розділу 14 додатку 2 до тендерної документації (проєкт договору) Замовника зазначено, що «…Гарантійний строк становить 5 років (Замовником вказується строк з урахуванням статті 884 Цивільного кодексу України та з огляду на види виконаних робіт) від дня прийняття об'єкта замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акту про приймання виконаних робіт. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об'єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає Підрядник», тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником. Таким чином положення підпункту 14.2 розділу 14 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ). Отже, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, через встановлення у тендерній документації вимог, що суперечать законодавству. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ПП «Ріалбуд», був укладений з порушенням вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень: 05.02.2025 18:23 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2025 18:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: додаткова угода на збільшення гарантійного строку
Дата публікації звіту: 10.02.2025 12:11

Запити/Пояснення