• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області

Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області

Завершена

6 803 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 037.72 UAH
Період уточнення: 19.07.2018 12:11 - 29.07.2018 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні сертифікати працівників

Номер: 77042442c712499faf435971e6216502
Дата опублікування: 21.07.2018 19:18
Опис: Шановий замовнику! Пунктом 5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасники повинні подати у складі пропозції, крім іншого: копії кваліфікаційних сертифікатів (дозвільних документів), завірених печаткою (у разі наявності) та підписом власника сертифікату. Разом з тим, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, професійна атестація відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката стосується виключно таких видів робіт (послуг як) 1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва (див. ПЕРЕЛІК видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію , затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 ). у той же час, предметом закупівлі є капітальний ремонт, а не роботи (послуги), які передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 Таким чином, з дня набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, працівники будівельних організацій, в тому числі відповідальні виконавці робіт з нового будівництва, ремонструкції та капремонту, не підлягають державній атестації і не зобов'язані отримувати кваліфікаційні сертифікати. Виходячи з викладеного вище, просимо привести тендерну документації (п. 5 розділу 3) у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554, а саме: виключити з тексту пункту речення "Надати копії кваліфікаційних сертифікатів (дозвільних документів), завірених печаткою (у разі наявності) та підписом власника сертифікату"
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження взяті до уваги.
Дата відповіді: 24.07.2018 08:05
Відповідь надана

Завернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації (щодо порядку фінансування робіт)

Номер: 9032dd1e2b8141ef92e9e7e0ed5c9c2b
Дата опублікування: 19.07.2018 18:30
Опис: Згідно Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМ України від 27.12.2001 № 1764, (п. 19, абз. 2), Постановою КМ України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (п. 1, пп 3,абз.2) передбачено попередню оплату (авансування) робіт з капітального ремонту. При цьому розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Водночас договором не передбачено оплату авансу на придбання матеріалів, що в умовах нестабільної цінової ситуації може в майбутньому призвести до невиправданого здорожчання робіт. У той же час сплата анонсу дозволяє підряднику придбати за оптованими цінами необхідні матеріали та конструкції для належного виконання робіт до кінця бюджетного року і не залежати від інфляційних процесів в економіці. У зв’язку з цим просимо доповнити проект договору новим пунктом такого змісту. "4.9. За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник відповідно до п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого Постановою КМ України від 27.12.2001 № 1764, може перерахувати підряднику аванс у розмірі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику."
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження взяті до розгляду та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.07.2018 09:15
Відповідь надана

Завернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації (проект договору)

Номер: 1b5e07d0cc1249658c39a81e0a674463
Дата опублікування: 19.07.2018 18:06
Опис: Доброго дня, щановний замовнику. Просимо роз'яснити зміст п. 3.1 Проекту договору (додаток 2 до тендерної документації). Даним пунктом встановлено: "3.1. Вартість виконання робіт по даному договорі на 2018 рік складає 2 800 000 грн. 00 коп.(два мільйони вісімсот тисяч) грн. з ПДВ, на 2019 рік складає 4 003 772 грн. 00 коп. (чотири мільйони три тисячі сімсот сімдесят дві ) грн з ПДВ, загальна вартість виконання робіт по даному договорі складає 6 803 772 грн. 00 коп. (шість мільйонів вісімсот три тисячі сімсот сімдесят дві )грн. з ПДВ." Водночас, згідно з вимогами пункту 4 розділу 6 тендерної документації "Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах." Враховуючи, що ціна і сума зазначена у договорі є його істостною умовою, і вона наперед задана у проекті договору (дорівнє очікувані вартості закупівлі) учасник не може належно виконати зазначені вище умови тендерної документації, оскільки у разі подання Листа щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору, учарносник погоджується із вказаною ціною і не може визначати іншу ціну тенденої пропозиції, ніж сума , яка вказана як істостна умова договору. Просимо роз'яснити яким чином учаснику виконати зазначені вище умови, або просимо внести зміни в частині виключення кокретних сум з проекту договору. У разі, якщо Вам необхідно показати співідношення фінансування робіт у 2018 та 2019 рр, рекомендуємо зробити це у відсотках і зазначити відповідну інформацію у плані фінансування (докремому додатку до тенудерної документації). Інакше, складається враження, що замвоник наперед знає підрядника - переможця торгів та вказує у проекті гдоговору заздалегідь погоджену ціну
Відповідь: Добрий день. Ваші зауваження взяті до розгляду та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.07.2018 09:16