-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області
Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області
Завершена
6 803 772.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 037.72 UAH
мін. крок: 1% або 68 037.72 UAH
Період оскарження:
19.07.2018 12:11 - 04.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо неправомірних дій Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Номер:
fc4dcb047c2741f58c33380764ebb1f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-19-000558-c.c5
Назва:
ВИМОГА щодо неправомірних дій Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Вимога щодо неправомірності визнання Замовником переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Територіального центру.pdf 21.08.2018 09:19
Дата подачі:
21.08.2018 09:19
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Номер:
8e4b26671320414192933da2f2600265
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-19-000558-c.b4
Назва:
Неправомірні дії Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Змовник незаконно визнав переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, тендерна пропозиція переможця містить аналогічні за містом порушення та невідповідності, що й пропозиція попереднього учасника, яка була відхилена замовником, допустивши тим самим неоднаковий, дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій.
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця та намір укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню, прийняте з порушенням пункту 15 частини першої статті 1, статті 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Детальний опис допущених порушень процедури закупівлі та обґрунтування вимог наведено у приєднаному файлі.
На підставі викладеного:
1. Усунути допущені порушення процедури закупівлі;
2. Скасувати незаконне рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 13.08.2018 № 11;
3. Провести розгляд тендерних пропозицій учасників провести у точній відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Учасник
- _Скарга_15-08-2018№03С-15--08.pdf 16.08.2018 10:26
- Рішення від 05 05 2018 № 4268.pdf 16.08.2018 10:26
- Рішення від 19 01 2018 № 476.pdf 16.08.2018 10:26
- Скарга_15-08-2018№03С-15--08(Е-КОПІЯ).docx 16.08.2018 10:27
Дата подачі:
16.08.2018 10:27
Вирішення:
Добрий день. Ваша вимога розглянута тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1e1f91c8e1204925969f3919884e7ad9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-19-000558-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога розглянути пропозицію ТОВ "Український будівельний проект" не упереджено та згідно Закону «Про публічні закупівлі», та прийняти її.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.08.2018 15:51
Дата подачі:
13.08.2018 15:51
Вирішення:
Добрий день. Ваша вимога розглядається тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9,
Номер:
b90a5c0eb29a4efba9b31b958631b055
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-19-000558-c.c2
Назва:
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9,
Вимога:
Приватне підприємство “ДІМ ФАСАДІВ”
ЄДРПОУ 40640521, ІПН 406405203183,
р/р 26005055518900 у банк ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»,МФО 303440
тел. 0660070550
«10» серпня 2018 р.
Замовнику:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Любомльського району
(код ЄДРПОУ 26120606)
місцезнаходження: вул. Євгена Коновальця, буд. 6,
м. Любомль, Любомльський район, Волинська обл., 45607
адреса електронної пошти: lbtercentr@gmail.com
телефон: (068) 5630765
Особа, що звертається з вимогою: Приватне підприємство «Дім Фасадів»
43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Ківерцівська,32/5
Код ЄДРПОУ 40640521
ВИМОГА
в порядку України «Про публічні закупівлі»
ПП «Дім Фасадів» являється учасником публічної закупівлі UA-2018-07-19-000558-c, «Капітальний ремонт стаціонарно-лікувального відділення для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян та інвалідів району по вул.Прикордонників,68 в селі Гуща Любомльського району Волинської області», оголошеної Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Любомльського району.
Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
08.08.2018 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно реєстру пропозицій учасників, який був оприлюднений 09.08.2018 р., учасниками було запропоновано наступні ціни:
Participant Starting proposal Final proposal
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОЕКТ" 5 974 801,20
UAH with VAT 5 699 990,00
UAH with VAT
Приватне підприємство " Дім Фасадів " 5 989 525,86
UAH with VAT 5 700 000,00
UAH with VAT
ПП "ПМК-НОВА" 6 723 735,79
UAH with VAT 5 974 800,00
UAH with VAT
ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 489 621,22
UAH with VAT 6 489 621,22
UAH with VAT
У відповідності до Протоколу Тендерного комітету № 9 від 09.08.2018 р., ТОВ «Український Будівельний Проект» визнано переможцем закупівлі.
З даним рішенням Замовника, яке оформлене Протоколом № 9 від 09.08.2018 р. ПП «Дім Фасадів» категорично не згідне, вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, враховуючи наступне:
По-перше, у відповідності до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, зокрема «Довідка, складена Учасником у довільній формі або інформацію відповідно до Додатку № 12 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт (згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт: будівельних техніка, транспортні засоби, інструменти тощо) із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально – технічної бази, кількості, технічного стану, відомостей про підстави користування обладнанням (власність або оренда (суборенда) – із зазначенням найменування орендодавця (суборендодавця) та засобів зв’язку із копіями підтверджуючих документів».
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Український будівельний проект» міститься довідка № 0108-3/2018 від 01.08.2018 р., в яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки не містить відомостей із зазначенням найменування орендодавця (суборендодавця) та засобів зв’язку.
Окрім того, в довідці про матеріально-технічну базу учасник ТзОВ «Український будівельний проект» стверджує, що переліченого ним обладнання та матеріально-технічна база є цілком достатньою для виконання вимог, наведених у «технічних вимогах» документації конкурсних торгів. Це не відповідає дійсності, адже технологічно не можливо влаштування основи під благоустрій та покриття з асфальту та ФЕМ без застосування котків, бульдозерів, а за допомогою лише екскаватора.
По-друге, у відповідності до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, також учасником надається:
- Копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
- Копія дозволу на роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачене чинним законодавством) та/або копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
- Копія дозволу для виконання робіт на висоті 5 метрів і більше.
- Інформаційну довідку про вироби, що будуть поставлятися, відповідно до характеристик, що наведено у додатку 3
- Копія сертифікату відповідності на вікна та двері.
Однак, при розгляді та оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Український будівельний проект», Замовником не було враховано, що даним учасником не було надано ні копію дозволу на роботи підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачене чинним законодавством) та/або копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, ні Копія дозволу для виконання робіт на висоті 5 метрів і більше.
Більше того, тендерною документацією (п.5 розділ ІІІ) передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Враховуючи той факт, що ТОВ «Український будівельний проект» до складу тендерної пропозиції не було надано вищевказаних дозволів або довідок про причини їх неподання, вважаємо, що такі дозвола у зазначеного учасника відсутні, що унеможливлює виконання ним робіт, які є предметом закупівлі.
Окрім того, як вже зазначалося іншим учасником (ПП «ПМК-НОВА») у складі тендерної пропозиції ТОВ «Український будівельний проект» відсутні копії сертифікатів відповідності на блоки дверні металеві тип ДН21-9 (клас вогнестійкості ІЕ 30) та блоки дверні протипожежні тип ДГ21-8 (клас вогнестійкості ІЕ 60), чим порушено вимоги пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації щодо надання копії сертифікату відповідності на металеві двері та металеві двері протипожежні.
По-третє, технологія виконання основи під благоустрій і верхнього покриття передбачає обов’язкове ущільнення основи, а в розцінках наданого учасником ТОВ «Український будівельний проект» розрахунку договірної ціни ці механізми відсутні взагалі. 14,87 год. роботи віброплити враховано лише для влаштування піщаної основи під підлоги. Постає питання про гарантійні терміни, які надає учасник в своєму гарантійному листі.
Також питання викликає готовність учасника виконувати роботи із зовнішнього опорядження в листопаді та грудні 2019 р., тобто в час, коли якісне виконання зовнішніх робіт не може проводитися в таких погодних умовах.
Окрім того, звертаємо увагу Замовника, що ТОВ «Український будівельний проект» як юридична особа зареєстроване 10.07.2017 р. при цьому, вже 26.07.2017 р. даний учасник отримав будівельну ліцензію. Однак, на нашу думку, за такий короткий термін новоствореному підприємству практично неможливо отримати будівельну ліцензію, що викликає відповідні запитання.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Український будівельний проект» не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині та має бути відхилена згідно з п 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи вищенаведене, керуючись відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Український будівельний проект» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Розглянути тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» та вирішити питання про визначення переможця закупівлі.
Директор ПП «Дім Фасадів» _____________ Ковальчук А.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Дім Фасадів Гуща.pdf 10.08.2018 17:23
- ПРОТОКОЛ 10.pdf 13.08.2018 09:19
Дата подачі:
10.08.2018 17:25
Вирішення:
Добрий день. Ваша вимога взята до уваги. Надаємо копію рішення яке було прийнято Протоколом № 10 від 10.08.2018 року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Номер:
cadd5d67cb7c4f919042ff53dbf81aa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-19-000558-c.b1
Назва:
Неправомірні дії Замовника у вигляді визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога:
Змовник незаконно визнав переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, учасник, визначений переможцем торгів, не відповідає вимогам п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника.
Таким чином, рішення замовника про визначення переможця та намір укласти договір з учасником, тендерна пропозиція якого підлягає відхиленню, прийняте з порушенням пункту 15 частини першої статті 1, пункту 9 частини першої статті 17 та пунктів 3 і 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Детальний опис допущених порушень процедури закупівлі та обґрунтування вимог наведено у приєднаному файлі.
На підставі викладеного:
1. Усунути допущені порушення процедури закупівлі;
2. Скасувати незаконне рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір, оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 09.08.2018 № 9,
3. Провести розгляд тендерних пропозицій учасників провести у точній відповідності до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_10-08-2018№03С-10--08.pdf 10.08.2018 07:53
- Скарга_10-08-2018№03С-10--08 - Копія.docx 10.08.2018 07:53
- ПРОТОКОЛ 10.pdf 10.08.2018 16:10
Дата подачі:
10.08.2018 07:53
Вирішення:
Добрий день ! Тендерний комітет розглянув Вашу скаргу та прийняв рішення, яке оформив Протоколом № 10 від 10.08.2018 року.
Статус вимоги:
Задоволено