-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
С_24П-395_50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з поточного ремонту об’єктів системи протипожежного захисту)
Торги не відбулися
4 182 329.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 62 735.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 62 735.00 UAH
Період уточнення:
08.11.2024 23:08 - 29.12.2024 00:00
Відповідь надана
ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАНННЯ та МАТЕРІАЛІВ !!!!!!!!
Номер:
6756811710fc4cf6b56feec0a48657dd
Дата опублікування:
13.11.2024 17:01
Опис:
Ви надали відповідь: Доброго дня! Вдячні за Ваше питання та цікавість до даної закупівлі. Наступним повідомляємо, обладнання зазначено в стовпчику 2 Таблиці до п.4 (Перелік послуг, які має надати Виконавець) Додаток №3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) І ЧАСТИНА ( відповідно с.48-62). Звертаємо увагу, що в п.5 та 7 тої ж частини того ж додатку вказується: «Всі матеріали, необхідні для надання послуг з поточного ремонту, поставляються Виконавцем та входять до вартості надання послуг» (с.63) і також «Ціну пропозиції по наданню послуг слід визначати відповідно до технології надання послуг з поточного ремонту, використання конкретних матеріалів і конструкцій…». Таким чином, перелік обладнання визначається виконавцем послуг виходячи з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Шановний Замовнику, дана відповідль ніяк не допомагає учасникам в розрахунку своїх цінових пропозицій та розуміння необхідного обладнання та матеріалів. У вашій відповіді Ви посилаєтесь на Відомість обсягів робіт, тобто та інформація містить ЛИШЕ перелік необхідних робіт до виконання. А для учасників потрібен ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛІВ ( з конкретними назвами такого обладнання та матеріалів). Наводимо приклад, у вас зазначено "Монтажні роботи: п.1 Блок базовий на 10 променiв приймально-контрольного пускового концентратора ПС". З даної інформації зрозуміло лише те, що потрібно монтувати блок базовий на 10 променів. А який саме блок базовий а 10 променів??? Тірас? Чи може Вектор? Чи може Омега? і тд.
Таким чином, в стовпчику 2 Таблиці до п.4 (Перелік послуг, які має надати Виконавець) Додаток №3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) І ЧАСТИНА ( відповідно с.48-62), зазначено інформацію не про перелік обладнання та матеріалів, а вказаний просто перелік робіт!
Кошторисний розрахунок виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Разом з тим, Ви вже порушуєте вимоги Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме: п. 5.1, яким передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, не оприлюднивши відомість ресурсів без цін або затверджену проектну документацію. Відповідно, адекватно скласти кошторис пропозиції практично неможливо. Яким чином, наприклад, обирати блок базовий, чи сповіщувач тощо, що може не відповідати проекту. Учасники не повинні здогадуватись які саме обладнання та матеріали, необхідно використовувати для виконання робіт на об’єкті. За наданих Вами технічним завданням практично неможливо скласти кошторисну документацію, щоб повністю відповідати вимогам технічного завдання. Просимо Вас оприлюднити відомість ресурсів або дефектні акти, або затверджену проектну документацію для дотримання вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Відповідь:
Доброго дня! Вдячні за Ваше питання та цікавість до даної закупівлі. Наступним повідомляємо, що в переліку в Додаток №3 до тендерної документації
(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) І ЧАСТИНА ( відповідно с.48-62), вказаний перелік послуг які повинен надати контрагент. В цьому переліку вказано лише функцію або тип робіт (наприклад, «п.1 Блок базовий на 10 променiв приймально-контрольного пускового концентратора ПС»), претендент має можливість запропонувати різні варіанти обладнання відповідно до власних можливостей та цінових пропозицій. Це дозволяє забезпечити конкурентність і зниження витрат. Також деякі види робіт допускають використання різного обладнання або матеріалів, що не впливає на кінцевий результат (наприклад, сповіщувач). Чіткий перелік матеріалів не є критичним для розрахунку вартості, оскільки важливим є результат роботи, а не конкретна марка обладнання. Претендент , може обирати оптимальні моделі з урахуванням власного досвіду. Це дозволить знайти баланс між якістю та ціною без жорсткого обмеження на конкретні матеріали. Замовник зацікавлений у забезпеченні підключення, а не в конкретному маршрутизаторі чи його характеристиках. Перелік робіт у цьому випадку забезпечує достатній рівень обґрунтованості розрахунку вартості, претенденти на участь у закупівлі можуть запропонувати свої варіанти обладнання з відповідною вартістю, що задовольняє вимоги. Таким чином, замість того, щоб створювати детальні специфікації, замовник залишає визначення деталей контрагенту, зосереджуючи увагу на якості послуги. Звертаємо увагу, що згідно з п.6.2 Додатку №3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) І ЧАСТИНА (с.62) зазначається обов’язок виконавця надати виконавчу документацію (у тому числі плани приміщень зі схемами розташування приладів, плану території зі схемою зовнішніх міжцехових мереж, структурні схеми, специфікації, регламенти обслуговування та інше)». Аналогічна вимога міститься в п.4 Приміток Додатку №7 до проекту договору.»
Дата відповіді:
14.11.2024 16:33
Відповідь надана
Ремонт будівль
Номер:
8e4bd89b2b294bc38159820a38b6cb32
Дата опублікування:
11.11.2024 16:38
Опис:
Шановний замовнику, стосовно вимоги надати (копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує відповідність системи управління якістю учасника вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного сертифікату відповідності національному стандарту), щодо сфери сертифікації (застосування), яка може бути віднесена до предмета закупівлі (ремонт (ремонти) будівель (приміщень), що є дійсним не менше ніж на строк дії тендерної пропозиції (сфера сертифікації може бути зазначена у вигляді переліку КВЕД, які відносяться до предмета закупівлі, із їх розшифровками), придметом даної закупівлі є Послуги з поточного ремонту об’єктів системи протипожежного захисту), а не послуги з надання ремонту БУДІВЕЛЬ. Ремонт будівель надаватись не буде відповідно до предмету закупівлі і предмета договору прохання переглянути та видалити данну вимогу, яка не стосується предмету даної закупівлі.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за звернення. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
13.11.2024 14:03
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
4583a59ce1714b028684e64a75efcb17
Дата опублікування:
11.11.2024 16:21
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким замовник (Уповноважена особа) підпише акт обстеження об’єкту та надасть доступ до території закладу для попереднього огляду об’єкту.
Огляд об’єкту Учасником прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник без ідентифікації особи мають право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, при попередньому огляді об’єкту чи ознайомленні із документацією на об’єкті, зі складанням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме – на власний розсуд ставити підпис на документах одних Учасників та відмовитись поставити його на документах інших Учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику обстежити об’єкт чи ознайомитися з документацією.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише акт обстеження об’єкту, а також надасть можливість обстежити об’єкт, та які зможуть надати такий акт огляду в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
Як доказ надаємо, аналогічні рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9329-р/пк-пз від 26.06.2023 року та №3028-р/пк-пз від 19.02.2024.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за звернення. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
13.11.2024 14:03
Відповідь надана
Відсутній перечень обладнання
Номер:
bd49a126cced4b13ae74e43e30772fb7
Дата опублікування:
11.11.2024 12:04
Опис:
Доброго дня! Прохання надати перечень обладнання.
Відповідь:
Доброго дня! Вдячні за Ваше питання та цікавість до даної закупівлі. Наступним повідомляємо, обладнання зазначено в стовпчику 2 Таблиці до п.4 (Перелік послуг, які має надати Виконавець) Додаток №3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) І ЧАСТИНА ( відповідно с.48-62). Звертаємо увагу, що в п.5 та 7 тої ж частини того ж додатку вказується: «Всі матеріали, необхідні для надання послуг з поточного ремонту, поставляються Виконавцем та входять до вартості надання послуг» (с.63) і також «Ціну пропозиції по наданню послуг слід визначати відповідно до технології надання послуг з поточного ремонту, використання конкретних матеріалів і конструкцій…». Таким чином, перелік обладнання визначається виконавцем послуг виходячи з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді:
13.11.2024 13:35