• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері.

Завершена

19 319 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 597.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2024 18:02 - 26.11.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна умова

Номер: 8e868c52dca041609f1ec2b1e220ff14
Дата опублікування: 12.11.2024 13:18
Опис: повідомляємо щодо наявності у документації дискримінаційної умови щодо посади " Спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду.; " "Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах.". Повідомляємо , що посада "Спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці " – не підлягає обовязковій сертифікації, а також вимога щодо наявності досвіду щонайменше 5 років також є незаконною. Вимагаємо усунути дискримінаційні умови з ТД.
Відповідь: Дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми . Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі- ЄІБ) щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Відповідно до пп.1.7. п.1 Інструкцій ЄІБ щодо закупівель: «ЄІБ прагне створити додаткову вартість шляхом підвищення екологічної та соціальної стійкості всіх проектів, які він фінансує, і тому всі проекти повинні відповідати екологічним і соціальним вимогам Банку. Організатори несуть відповідальність за підготовку, реалізацію та експлуатацію проектів, що фінансуються Банком, а також за виконання екологічних і соціальних вимог Банку.» Таким чином вимога щодо наявності посади «спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду» є однією з таких додаткових вимог, встановлених у рамках реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» згідно Фінансової угоди між Україною та ЄІБ, Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, а також Операційним посібником та Посібником з питань закупівель Програми. Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді: 12.11.2024 14:45
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 553b7c7721e44306b081867a3f669bfe
Дата опублікування: 12.11.2024 13:16
Опис: повідомляємо щодо наявності у документації дискримінаційної умови щодо посади " головний інженер на обʼєкті - щонайменше 5 років загального досвіду, ; " "Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах.". Повідомляємо , що посада "головний інженер на обʼєкті " – не підлягає обовязковій сертифікації, а також вимога щодо наявності досвіду щонайменше 5 років також є незаконною. Вимагаємо усунути дискримінаційні умови з ТД.
Відповідь: Дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми . Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо відповідних працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми. Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації відповідних працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді: 12.11.2024 14:57
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 9dd734fb83ee4af6a81c87e628a8bd0d
Дата опублікування: 12.11.2024 13:15
Опис: повідомляємо щодо наявності у документації дискримінаційної умови щодо посади " керівник будівництва – щонайменше 5 років загального досвіду; " "Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах.". Повідомляємо , що посада "керівник будівництва " – не підлягає обовязковій сертифікації, а також вимога щодо наявності досвіду щонайменше 5 років також є незаконною. Вимагаємо усунути дискримінаційні умови з ТД.
Відповідь: Дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми . Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо відповідних працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми. Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації відповідних працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді: 12.11.2024 14:55
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: b729ddbd503b493fbb7eee0f2f2cf130
Дата опублікування: 12.11.2024 13:13
Опис: повідомляємо щодо наявності у документації дискримінаційної умови щодо посади " менеджер з постачання та логістики - щонайменше 5 років загального досвіду" "Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах.". Повідомляємо , що посада менеджера з постачання та логістики не підлягає обовязковій сертифікації, а також вимога щодо наявності досвіду щонайменше 5 років також є незаконною. Вимагаємо усунути дискримінаційні умови з ТД.
Відповідь: Дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми . Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо відповідних працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми. Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації відповідних працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді: 12.11.2024 14:54
Відповідь надана

щодо спеціаліста з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці

Номер: 76c8af68ee7c484380b6cc4f9506cfdf
Дата опублікування: 11.11.2024 12:35
Опис: Обгрунтуйте доцільність і та необхідність підтвердження учасником наявності Спеціаліста з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці або іншого спеціаліста, відповідального за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці з наданням сертифікату. Вважаємо таку умову документації незаконною та такою, що підлягає виключенню з ТД. Просимо, врахувавши наше звернення, внести зміни у ТД вилучивши непотрібну та необгрунтовану вимогу. В іншому разі ми будемо змушені звернутись зі скаргою в АМКУ для захисту наших законних прав та інтересів.
Відповідь: Дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми . Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі- ЄІБ) щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Відповідно до пп.1.7. п.1 Інструкцій ЄІБ щодо закупівель: «ЄІБ прагне створити додаткову вартість шляхом підвищення екологічної та соціальної стійкості всіх проектів, які він фінансує, і тому всі проекти повинні відповідати екологічним і соціальним вимогам Банку. Організатори несуть відповідальність за підготовку, реалізацію та експлуатацію проектів, що фінансуються Банком, а також за виконання екологічних і соціальних вимог Банку.» Таким чином вимога щодо наявності посади «спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду» є однією з таких додаткових вимог, встановлених у рамках реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» згідно Фінансової угоди між Україною та ЄІБ, Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, а також Операційним посібником та Посібником з питань закупівель Програми. Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді: 12.11.2024 13:56
Відповідь надана

щодо працівників

Номер: e69660fa7e774131bd4c332d418044f7
Дата опублікування: 11.11.2024 12:25
Опис: шановний замовник! Просимо надати обгрунтування (з підтверджуючими документами) щодо необхідності таких працівників, що вимагаються Документацією на закупівлю: - менеджер з постачання та логістики - щонайменше 5 років загального досвіду; інженер проектувальник - щонайменше 5 років загального досвіду; Спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду. Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства в разі, якщо відповідна інформація не міститься у відкритих реєстрах. Також просимо роз'яснити, про які саме сертифікати та документи, що підтверджують підвищення кваліфікації працівників згідно п. 2.2.1.йдеться у Документації, враховуючи те, що жодна з посад, перерахованих у п. 2.2.1 не підлягає сертифікації.
Відповідь: Дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми . Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми. Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата відповіді: 12.11.2024 13:55