Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону та Особливостей, однак є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
Завершена
19 319 400.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 597.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:10.02.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:11.02.2025 12:45 - 05.03.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-11-08-014015-a 08.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СМ-РЕМБУД», ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.11.2024 зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-РЕМБУД» (далі – ТОВ «СМ-РЕМБУД»), та товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.12.2024 № 138, та від 10.01.2025 № 4, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2025, договір про закупівлю від 23.01.2025 № 2-KOV/27 на суму 17 479 130,26 грн. з ПДВ, пояснення Замовника, надані 17.02.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:28.02.2025 14:17 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:28.02.2025 14:17
Запити/Пояснення
123000
Номер:1408e55247674c619be2cb718a34b2d7
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:13.02.2025 08:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:19.02.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-014015-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
123280
Номер:45633c524f66456592f49806b9d25fcc
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:17.02.2025 10:02
Автор:УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-014015-a інформуємо, що розмір бюджетного призначення по закупівлі 1 068 124,00 грн., згідно рішення міської ради від 21.08.2024р. № 53/9 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2023р. № 44/30 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2024 рік». В послідуючому згідно рішення міської ради від 19.12.2024р. № 58/34 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2025 рік» обсяги капітальних вкладень бюджету по зазначеному об’єкту – 20 380 300,00 грн. З відповідними рішеннями можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по відповідній закупівлі. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: площа утеплення фасадів – 1577,7 м2, площа утеплення цоколя – 321,5 м2, площа забудови – 1770,0 м2. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 5 до тендерної документації.
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано з врахуванням кошторисної вартості будівництва в розмірі 19 990 602,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 19 319 400,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду та утримання служби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2024 рік.
В доповнення до вищезазначеного, на засіданні Групи управління і підтримки програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» Міністерства розвитку громад та територій України розглянуто та погоджено тендерну документацію по зазначеній закупівлі з очікуваною вартістю 19 319 400,00 грн., що відповідає розробленій та затвердженій проектній документації. Варто зауважити, що відповідно до рішення Ковельської міської ради від 25.07.2024р. № 52/71 «Про реалізацію субпроєкту «Енергоефективність громадських будівель у Ковелі» та передачу функцій замовника», функції замовника будівництва по капітальному ремонту будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74 передано управлінню капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Додаток:
1. Копія рішення Ковельської міської ради від 21.08.2024р. № 53/9 з Додатком 5 – 7 арк.
2. Копія рішення Ковельської міської ради від 19.12.2024р. № 58/34 з Додатком 6 – 10 арк.
3. Копія рішення Ковельської міської ради від 25.07.2024р. № 52/71 – 3 арк.
4. Експертний звіт (позитивний) – 11 арк.
5. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – 2 арк.
6. Лист Міністерства розвитку громад та територій України від 07.11.2024 № 20727/39/10-24 – 2 арк.
7. Витяг з Протоколу від 31.10.2024 № 8 засідання ГУПП програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» – 15 арк.
8. Проектно-кошторисна документація.
9. Технічне завдання – 29 арк.
10. Додаток до технічного завдання.