-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Завершена
504 843 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 009 687.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 009 687.50 UAH
Період уточнення:
08.11.2024 16:22 - 16.11.2024 00:00
Відповідь надана
Порушення законодавства
Номер:
b84c6b1d049e4f31a000c6da4824e992
Дата опублікування:
14.11.2024 20:35
Опис:
Відповідно до нашего попереднього звернення були внесені правки до Технічних вимог, але з якихось незрозумілих, можливо, суб'єктивних причин вимоги, яким відповідає лише одна торгівельна марка ліхтарів, залишились без змін, що дискримінує інші бренди і унеможливлює розгляд їх пропозиції! Просимо корректно внести зміни, не звужуючи можливість проходження по цих вимогах тільки ліхтарів торгівельної марки Streamlight, а саме просимо викласти вимоги до ліхтарів у наступній редакції: 1. Ліхтар пожежний груповий типу Streamlight Fire Vulcan LED або еквівалент – 3 шт. Виготовлений із високоміцного ABS пластику, водонепроникний, стійкий до механічних пошкоджень, Тип основної лампи з характеристиками не гірше як LED Клас захисту не нижче IPХ7 Задні LED лампи, шт. / колір не менше 2 / сині Тип акумулятора літій-іонний або Ni-MH Комплектація: ліхтар електричний, шт. 1 тримач ліхтаря з зарядним пристроєм 12 В, шт. 2 (1 стаціонарно установлений) зарядний пристрій 230 В, шт. 1 ремінь плечовий, шт. 1 2.Ліхтар пожежний індивідуальний типу Streamlight Survivor або еквівалент – 5 шт. Виготовлений із високоміцного ABS пластику, водонепроникний, стійкий до механічних пошкоджень. Тип основної лампи з характеристиками не гірше як LED Клас захисту не нижче IPХ4 Тип акумулятора літій-іонний або Ni-MH Комплектація: ліхтар електричний, шт. 1 тримач ліхтаря з зарядним пристроєм 12 В, шт. 2 (1 стаціонарно установлений) зарядний пристрій 230 В, шт. 1 При ігноруванні нашого звернення і продовженні захисту "виграшної" позиції ліхтарів Streamlight з боку замовника, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства України в свері публічних закупівель.
Дата відповіді:
16.11.2024 17:34
Відповідь надана
Не коректні вимоги стосовно шин у Додаток № 4.
Номер:
3c781fda5232402f8eb811899a4a33a4
Дата опублікування:
14.11.2024 18:58
Опис:
Шановний Замовник.
Наша компанія має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Вивчивши документацію ми виявили деякі суперечливі вимоги які містяться у Додаток № 4 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмету закупівлі), "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі « Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні транспортні засоби.»
А саме, Основні технічні характеристики: розділ "шасі:" містить вимогу " запасне колесо:
для повнопривідних – одноколісного позашляхового (універсального) ошинування;"
Згідно технічних вимог в документації зазначено що «колеса/шини:
для колісної формули 4х4.1 – одноколісного позашляхового ошинування, для 4х4.2 – універсального;»
Просимо виправити невідповідність та викласти вимогу в наступній редакції:
«запасне колесо:
для повнопривідних – одноколісного позашляхового (універсального) або універсального ошинування»
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства України в свері публічних закупівель.
Дата відповіді:
16.11.2024 17:35
Відповідь надана
Не коректні вимоги стосовно повного привода у Додаток № 4.
Номер:
697d89c263474f12b036ae106cbff868
Дата опублікування:
14.11.2024 18:57
Опис:
Шановний Замовник.
Наша компанія має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Вивчивши документацію ми виявили деякі суперечливі вимоги які містяться у Додаток № 4 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмету закупівлі), "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі « Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні транспортні засоби.»
А саме, Основні технічні характеристики:, розділ "шасі:" містить вимогу " ввімкнення механізму блокування диференціалу(-ів) (для 4х4);"
Згідно технічних вимог в документації зазначено що «колісна формула – 4х4.1, 4х4.2, 4х2 або 4х2.2 з можливістю міжколісного та міжосьового блокування (для повнопривідних), системою підвищення прохідності типу ROTO GRIP – для не повнопривідних;»
Просимо виправити невідповідність та викласти вимогу в наступній редакції:
«ввімкнення механізму блокування диференціалу(-ів) (для повнопривідних);»
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства України в свері публічних закупівель.
Дата відповіді:
16.11.2024 17:35
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги у Додатку № 4 до тендерної документації
Номер:
3b3c24b1525849c19b68a0b66bf4947c
Дата опублікування:
14.11.2024 18:39
Опис:
Шановний Замовник.
Наша компанія має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Вивчивши документацію ми виявили деякі суперечливі вимоги які містяться у Додаток № 4 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмету закупівлі), "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі « Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні транспортні засоби.»
А саме, Основні технічні характеристики:, розділ "Додаткове електрообладнання (електричне устаткування):" містить вимогу "Якщо високовольтні електричні кола (тобто кола з напругою вище ніж 230 В) встановлюють в одній розподільній коробці з електричними колами транспортного засобу, то клеми або точки з’єднання електричних кіл з вищою напругою мають оснащуватись позначками із зазначенням величини максимальної напруги."
Тобто згідно цієї вимоги транспортний засіб (АЦ) має бути ОБОВ'ЯЗКОВО обладнаний електричними колами з напругою вище ніж 230 В.
Просимо надати роз'яснення стосовно цієї вимоги, та надати інформацію про типи обладнання транспортного засобу (АЦ) та при яких умовах мают застосовувати або використовувати напругу вище ніж 230 В.
У випадку якщо дана вимога некорректно сформульована, тоді просимо внести зміни у формулювання вимоги наступного характеру: "Якщо конструкцією транспортного засобу (АЦ) передбачається застосовувати високовольтні електричні кола (тобто кола з напругою вище ніж 230 В) то їх встановлюють в одній розподільній коробці з електричними колами транспортного засобу, а клеми або точки з’єднання електричних кіл з вищою напругою мають оснащуватись позначками із зазначенням величини максимальної напруги."
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства України в свері публічних закупівель.
Дата відповіді:
16.11.2024 17:34
Відповідь надана
terms
Номер:
300156c3dded4a70b1d6f7c86611ae8f
Дата опублікування:
14.11.2024 18:30
Опис:
1. Frankly, your specifications are surprising: 15 pages! And you provide one week. We work directly with factory. They said that you copy-pasted specs from some another fire trucks and want that everybody follow YOUR specs EXACTLY. It seems either highly unprofessional, or, in the opposite, highly PROFESSIONAL, as tailoring the terms to some your pre-agreed supplier. ("Corruption is a mother of the progress")...
If your terms would be correct, you would either list FUNCTIONS of the vehicles or state words "or equivalent", "min" or "max" in proper places of specification.
2. Factory accepts 30% advance. But balance shall be paid after readiness of the goods on the factory. Insurance of cargo loss or damage will be provided till the border of Ukraine. No-one mentally healthy manufacturer or insurance company can accept war risks. You may insure the cargo transportation from the border of Ukraine to the destination at your cost with Ukrainian insurance company. No-one western or eastern insurance company is interested in that.
So, we can help, but you must amend the terms as above. We understand your situation and condolence to Ukrainian people. But without realistic terms we cannot help.
Same is for your second tender.
========================
1. Відверто кажучи, ваші характеристики здивували: 15 сторінок! А ви надаєте один тиждень. Ми працюємо безпосередньо з заводом. Вони сказали, що ви скопіювали специфікації з інших пожежних машин і хочете, щоб усі ТОЧНО дотримувалися ВАШИХ специфікацій. Це здається або дуже непрофесійним, або, навпаки, дуже ПРОФЕСІЙНИМ, як адаптація умов до якогось вашого заздалегідь узгодженого постачальника. («Корупція – мати прогресу»)...
Якщо ваші терміни правильні, ви повинні або перерахувати ФУНКЦІЇ транспортних засобів, або вказати слова «або еквівалент», «мін» або «макс» у відповідних місцях специфікації.
2. Фабрика приймає 30% авансу. Але залишок оплачується після готовності товару на фабриці. Страхування втрати або пошкодження вантажу здійснюється до кордону України. Жоден психічно здоровий виробник чи страхова компанія не може прийняти ризик війни. Ви можете застрахувати транспортування вантажу від кордону України до пункту призначення за свій рахунок в українській страховій компанії. Жодна західна чи східна страхова компанія в цьому не зацікавлена.
Отже, ми можемо допомогти, але ви повинні змінити умови, як зазначено вище. Ми розуміємо вашу ситуацію і співчуваємо українському народу. Але без реалістичних умов ми не можемо допомогти.
Те саме стосується вашого другого тендеру.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства України в свері публічних закупівель.
Дата відповіді:
16.11.2024 17:29
Відповідь надана
Щодо сертифікату відповідності
Номер:
dab0fb5e4c8e47e28d1c8dec6534c415
Дата опублікування:
14.11.2024 14:24
Опис:
У додатку № 4 до тендерної документації зазначено:
«…- всю необхідну документацію для реєстрації транспортного засобу в СБДР ДСНС України, яка передбачена вимогами постанови КМУ від 20 березня 2013 р. № 164 «Про затвердження порядку відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту...»
У додатку № 7 до тендерної документації зазначено:
«…3.5. Постачальник по факту поставки Товару надає на транспортний засіб всю необхідну документацію для здійснення першої відомчої реєстрації в службі безпеки дорожнього руху ДСНС України відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 № 164 “Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів Національної Гвардії, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту”»
Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 р. № 164 передбачено надання сертифікату відповідності на базове шасі при першій державній реєстрації в Україні транспортних засобів.
Також згідно Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» від 06.07.2005 року № 2739-IV (зі змінами) митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів з 1 січня 2025 року не нижче рівня «ЄВРО-6».
Фактично виконання договору буде відбуватись у 2024-2025 роках. Що створює штучне обмеження конкуренції, оскільки майбутній учасник може отримати базове шасі рівня «ЄВРО-6» не раніше ніж через 4-5 місяців у зв’язку з порушеною логістикою під час війни, також потрібно 2-3 місяці на виробництво пожежних автоцистерн.
Відповідно до документації Замовник вимагає екологічний стандарт двигуна – не нижче Євро-5, але фактично з 01.01.2025 року можливо буде сертифікувати та поставити лише рівня Євро-6.
Наразі в Україні також діє постанова Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 р. № 865 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відомчої реєстрації транспортних засобів для задоволення потреб сил безпеки та оборони» яка не вимагає від постачальника надання сертифікату відповідності на базове шасі при відомчій реєстрації. Відповідно до пункту 4 цієї постанови: «Учасниками експериментального проекту є … ДСНС (далі - учасники експериментального проекту).». І замовник може скористатись цією постановою, щоб на законних підставах зробити відомчу реєстрацію планованих до постачання пожежних автоцистерн та не створювати обмеження конкуренції.
Для збільшення конкуренції та можливості участі в тендері більшої кількості учасників пропонуємо Вам доповнити тендерну документацію постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 р. № 865 в зазначених пунктах тендерної документації, та викласти в наступній редакції:
«Додаток № 4 до тендерної документації:
«…- всю необхідну документацію для реєстрації транспортного засобу в СБДР ДСНС України, яка передбачена вимогами постанови КМУ від 20 березня 2013 р. № 164 «Про затвердження порядку відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 р. № 865 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відомчої реєстрації транспортних засобів для задоволення потреб сил безпеки та оборони»...»
Додаток № 7 до тендерної документації:
«…3.5. Постачальник по факту поставки Товару надає на транспортний засіб всю необхідну документацію для здійснення першої відомчої реєстрації в службі безпеки дорожнього руху ДСНС України відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 № 164 “Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів Національної Гвардії, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту” з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2023 р. № 865 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відомчої реєстрації транспортних засобів для задоволення потреб сил безпеки та оборони»…»
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Дата відповіді:
16.11.2024 17:30
Відповідь надана
Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Номер:
690f7b62f9eb46c6b813bd10e609acfe
Дата опублікування:
13.11.2024 12:34
Опис:
Шановний замовнику, в тендерній документації - Додаток № 4 до Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тон згідно з ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні транспортні засоби Вами вказано, що учасник повинен надати :
- довідку в довільній формі, що запропонований Учасником Товар, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, повинен бути новим. Рік виготовлення Товару, в тому чисті базового шасі не раніше 2024 року.
Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі, має можливість запропонувати автомобіль виробництва 2024-2025 року, але рік виготовлення базового шасі не раніше 2023 року. Через складну логістику під час війни ми та інші потенційні учасники не зможемо вкластись у досить маленькі терміни (перша партія до 30.04.2025, друга партія 30.06.2025) виготовлення необхідної Вам техніки. І можем розраховувати тільки на наявні у нас на складі автомобільні шасі в необхідній Вам кількості, але 2023 року випуску.
Ці шасі є новими та відповідають необхідним характеристикам, гарантія на них буде розповсюджуватись від моменту передачі Вам готових виробів. Фактично рік виготовлення в такому випадку ні на що не вплине і нам не зрозуміло навіщо Ви обмежуєте та дискримінуєте виробників роком виробництва.
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме: довідку в довільній формі, що запропонований Учасником Товар, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, повинен бути новим. Рік виготовлення Товару, в тому числі базового шасі не раніше 2023 року, або прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2024 18:18
Відповідь надана
Щодо року виробництва шасі
Номер:
7b1b47e2c1f34ed3af71205400c85bac
Дата опублікування:
12.11.2024 21:31
Опис:
У додатку № 4 до тендерної документації зазначено:
«…У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
…- довідку в довільній формі, що запропонований Учасником Товар, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, повинен бути новим. Рік виготовлення Товару, в тому чисті базового шасі не раніше 2024 року;…»
У додатку № 5 до тендерної документації зазначено:
«…Довідку в довільній формі, що запропонований Учасником Товар, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, повинен бути новим. Рік виготовлення Товару, в тому чисті базового шасі не раніше 2024 року…»
У пункті 4.3 додатку № 7 до тендерної документації проект договору лот 1 та лот 2 зазначено:
«…4.3. Дата виготовлення Товару та базового шасі - не раніше 2024 року…»
Рік виготовлення базового шасі не впливає на якість пожежного автомобіля та на гарантійні умови його експлуатації. Податковим кодексом України визначені поняття нового транспортного засобу. Згідно ст. 14.1.124., новим транспортним засобом є - транспортний засіб, що не має актів державної реєстрації уповноважених органів, у тому числі іноземних, які дають право на його експлуатацію. Згідно ст.189.3, новими транспортними засобами вважаються: а) наземний транспортний засіб - той, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів.
Вважаємо, що вимога: «рік виготовлення базового шасі не раніше 2024 року» є дискримінаційною та порушує Закон України «Про публічні закупівлі», ПКУ та наказ ДСНС України:
В жовтні місяці 2024 року Замовник проводив моніторинг цінових пропозицій, надіславши запит з посиланням на Технічні вимоги та комплектацію транспортних засобів вказаних на сайті ДСНС України: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli. Але ці вимоги не регламентують рік виготовлення шасі, тому надані замовнику цінові пропозиції – не враховували виробництво шасі «не раніше 2024 року».
Вимога про рік виготовлення базового шасі – «не раніше 2024 року», логічно робить автомобіль дорожчим, оскільки шасі 2024 року мають вищу ціну у порівнянні з шасі 2023 року виготовлення. До того ж терміни поставки нових шасі складають не менше 4-5 місяців в умовах логістики під час війни, плюс час на виготовлення автомобіля, разом це перевищує термін поставки перших партій до 30.04.2025 року встановлений тендерною документацією. Це зайвий раз вказує на дискримінаційність цих вимог по відношенню до потенційних учасників. І ми як виробник, щоб виконати встановлені терміни постачання товару вимушені розраховувати тільки на наявні шасі які є у дилерів в наявності, в тому числі і 2023 року виготовлення.
Вище зазначені Технічні вимоги затверджені Наказом ДСНС від 16.04.2024 № 431. Звертаємо Вашу увагу на те, що в затверджених Вимогах рік виготовлення базового шасі, не регламентовано. Отже, Ваша вимога щодо року виготовлення шасі «не раніше 2024 року», порушує вищевказаний Наказ.
Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до Наказу ДСНС від 16.04.2024 № 431 розміщеному на сайті ДСНС
України за посиланням https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli, Закону України «Про публічні закупівлі» та ПКУ.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2024 18:18
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
4ddf4c5001ef4d75876fa5c2c7c4fa4d
Дата опублікування:
12.11.2024 14:40
Опис:
Шановний Замовнику!
Ми, ТОВ «ПК»ПОЖМАШИНА», як потенційний учасник процедури закупівлі детально ознайомилися з умовами процедури закупівлі та встановили, що технічні вимоги до предмету закупівлі містять дискримінаційні та такі, що обмежують потенційне коло учасників вимоги. Зокрема в Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в пункті « У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати» зазначено, що Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі, що запропонований Учасником Товар, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, повинен бути новим. Рік виготовлення Товару, в тому числі базового шасі не раніше 2024 року.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
1. В Запиті № 76 01-3491/76 0475 від 31.10.2024, надісланому нам Замовником щодо можливості поставки, зокрема Автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн зазначалося, що технічні вимоги та комплектація, транспортних засобів вказані на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням: https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli
В технічних вимогах, затверджених наказом ДСНС України від 16.04.2024 № 431 та розміщених на сайті ДСНС України відсутні вимоги, щодо 2024 року виготовлення базового шасі.
Разом з тим, Замовник у відповідях на питання потенційних учасників процедур закупівель, посилається на те, що технічні вимоги до предметів закупівлі ( в даному випадку автоцистерн пожежних) затверджені наказом ДСНС України і Замовник ініціює звернення до ДСНС з метою внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідно, вимога щодо року виготовлення базового шасі суперечить наказу ДСНС України від 16.04.2024 № 431.
2. Відповідно до пункту 189.3. статті 189 Податкового кодексу України Новим транспортним засобом вважається наземний транспортний засіб - той, що вперше реєструється в Україні відповідно до законодавства, не був зареєстрований в інших державах та при цьому має загальний наземний пробіг до 6000 кілометрів, тож в розумінні Податкового кодексу України базові шасі, виготовлені раніше 2024 року також є новими, за вказаних умов.
3. Окрім того, абзацом 31 п.1.10 Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 17.08.2012 № 521( зі змінами) також визначено, що КТЗ новий - КТЗ, на який уповноваженими державними органами (у тому числі іноземними) не видавалися реєстраційні документи, що дають право на його експлуатацію.
Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом даної закупівлі є автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн, а не базове шасі, яке є комплектуючим виробом, що використовується при виготовленні та входить до складу предмету закупівлі – автоцистерн пожежних.
Ми маємо можливість запропонувати в даній закупівлі нові автоцистерни пожежні, 2024 року виготовлення, однак, згідно вимог тендерної документації, обмежені у році виготовлення базового шасі, що не дає нам можливості взяти участь у даній закупівлі.
Отже, Замовником в тендерній документації встановлено вимоги, що суттєво звужують коло потенційних учасників та знижують конкуренцію, а також не мають законодавчого підґрунтя.
У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути зазначені дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2024 18:18
Відповідь надана
Порушення законодавства
Номер:
b54556c5242a4bf6916b788bbb1a1a7e
Дата опублікування:
08.11.2024 18:37
Опис:
Доброго дня!
Ознайомившись з технічними характеристиками ліхтарів, вказаних в тендерній документації, побачили порушення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вказані конкретні характеристики конкретного виробника, без зазначень фраз "не більше", "не менше", "або" тощо, що робить неможливим розгляд пропозицій ліхтарів інших торгівельних марок. Просимо розширити технічні характеристики та внести зміни наступним чином:
1). Ліхтар пожежний груповий типу Streamlight Fire Vulcan LED або еквівалент – 3 шт.
Виготовлений із високоміцного термопластику, водонепроникний, стійкий до механічних пошкоджень, рукоятка частково прогумована.
Тип основної лампи LED С4 або LED
Клас захисту IPХ7 або IP67
Задні LED лампи, шт. / колір 2 / сині або сині/зелені/червоні
Тип акумулятора літій-іонний
Комплектація:
ліхтар електричний, шт. 1
тримач ліхтаря з зарядним пристроєм 12 В шт. 2 (1стаціонарно установлений) зарядний пристрій 230 В, шт. 1
ремінь плечовий, шт. 1
2). Ліхтар пожежний індивідуальний типу Streamlight Survivor або еквівалент – 5 шт.
Виготовлений із високоміцного термопластику, водонепроникний, стійкий до механічних пошкоджень.
Тип основної лампи LED С4 або LED
Клас захисту IPХ4 або IP67
Тип акумулятора Ni-MH або Lithium-Ion
Комплектація:
ліхтар електричний, шт. 1
тримач ліхтаря з зарядним пристроєм 12 В, шт. 2 (1стаціонарно установлений) зарядний пристрій 230 В, шт. 1
Відповідь:
Доброго дня! Технічні вимоги до автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн затверджені наказом ДСНС України. Замовником ініційовано звернення до ДСНС щодо розгляду Вашого питання. У разі позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.11.2024 17:03