-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Завершена
504 843 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 009 687.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 009 687.50 UAH
Номер:
a584d2ea882741fe85e485e57a35e267
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-08-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2025 00:00
Період моніторингу:
08.01.2025 17:44 - 30.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-11-08-013067-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.11.2024 № 120 зі змінами, реєстри отриманих тендерних пропозицій (лот 1 та 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій (лот 1 та 2), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Київський Республіканський Автоцентр» (далі – ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр») (лот 1 та 2), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.11..2024 № 133 (лот 1) та № 134 (лот 2), та від 14.12.2024 № 161 (лот 1) та № 162 (лот 2), рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 10.12.2024 № 19641-р/пк-пз та 27.12.2024 № 20731-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2024 (лот 1 та 2), договори від 27.12.2024 № 433 на суму 235 000 000,00 грн з ПДВ (лот 1) та від 27.12.2024 № 432 на суму 162 000 000,00грн з ПДВ (лот 2), пояснення та документи Замовника надані 15.01.2025 та 24.01.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.01.2025 15:59 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2025 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
be7618ce828f4a4ab0695e49260d0f40
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2025 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн», код за ДК 021:2015 : 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-013067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати Інформацію та її документальне підтвердження стосовно виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Київський Республіканський Автоцентр» за Лотом 1 та 2 вимог пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4431ac9d8dcf4c3b8bc641aaf9837fdb
Назва:
Пояснення, щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Дата опублікування:
15.01.2025 12:46
Опис:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 13.01.2025 року щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн (UA-2024-11-08-013067-a) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 12.02.2024 № 145) Управлінню забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі - Управління) доручено здійснювати закупівлю транспортних засобів, а саме: “Пожежні автоцистерни, пожежні автодрабини, пожежні автопідіймачі, спеціальна інженерна техніка, спеціальна аварійно-рятувальна техніка, спеціальна техніка РХБ захисту, піротехнічні машини, автомобільна техніка (вантажні, легкові спеціалізовані, автобуси, спеціалізовані автобуси), паливозаправники” (додається).
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 12.02.2024 № 145) (додається) визначено: “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група). Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.”
Наказ ДСНС від 22.02.2024 № НГ-84 “Про створення робочих груп” (додається).
Технічні вимоги до автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн були розроблені робочою групою, затверджені наказом ДСНС від 16.04.2024 № НС-431 "Про затвердження технічних вимог до автоцистерни пожежної з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн" (далі – Наказ 431) та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/ (додається).
Доповідною запискою від 29.10.2024 № 211-697/213-2 Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України було визначено додаткову потребу у закупівлі транспортних засобів та доручено Управлінню здійснити закупівлю автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн - у кількості не менше 25 од. (додається).
На виконання вимог доповідної записки від 29.10.2024 № 211-697/213-2 та з метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління було підготовлено та направлено запити на отримання цінових пропозицій до постачальників (додаються), а саме:
- ТОВ “ПК Пожмашина”;
- ТОВ “Компанія ТІТАЛ”;
- ТОВ “Валідус Спецавто”;
- ТОВ “НВК Патрон Демайнінг”;
- ТОВ “ЮРОМАШ”;
- ТОВ “Київський республіканський Автоцентр”;
- ТОВ “Спецвен”;
- ТОВ “ТД “ЕГРІТЕК”;
- ТОВ “Елів Сервіс”;
- ТОВ “ВКК “Спецмаш”.
Відповідно до примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 очікувана вартість визначена на підставі отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників.
Відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління підготовлено висновок маркетингового дослідження щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 07.11.2024 № 1677-ДЗ/76 (далі — Висновок) (додається).
Визначена очікувана вартість розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих цінових пропозицій від потенційних учасників (додаються), а саме:
- ТОВ “ПК “ПОЖМАШИНА” — від 06.11.2024 № 76/4198;
- ТОВ “Компанія ТІТАЛ” — від 05.11.2024 № 76/4176;
- ТОВ “Валідус Спецавто” — від 05.11.2024 № 76/4189;
- ТОВ “ТД “Егрітек” — від 06.11.2024 № 76/4199;
- ТОВ “Київський республіканський АВТОЦЕНТР” — від 05.11.2024 № 76/4184.
Згідно Висновку очікувана вартість автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн у кількості 25 одиниць становить 504 843 750,00 грн. (очікувана вартість за одиницю 20 193 750,00 грн).
08.11.2024 року протокольним рішенням № 120 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн, в загальній кількості — 25 одиниць та очікуваною вартістю закупівлі — 504 843 750,00 грн. з ПДВ.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблені Замовником на підставі Наказу 431.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та технічні вимоги розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli-2025).
2. Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Протокольним рішенням від 08.11.2024 № 120 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію в пункті 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» якої передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “Київський республіканський АВТОЦЕНТР” перед підписанням договорів про закупівлю надано:
- банківська гарантія від 27.12.2024 KIEG339274511 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» («АТ «ПУМБ») на суму 11 750 000,00 грн. (лот-1);
- банківська гарантія від 27.12.2024 KIEG339274528 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» («АТ «ПУМБ») на суму 8 100 000,00 грн. (лот-2);
- платіжна інструкція від 27.12.2024 № 91345154.83248.24495 (лот-1);
- платіжна інструкція від 27.12.2024 № 91346221.83864.24495 (лот-2);
- довідка від 27.12.2024 KIEG339274511 (лот-1);
- довідка від 27.12.2024 KIEG339274528 (лот-2);
- банківська ліцензія від 06.10.2011 № 8;
- довіреність на уповноваженого представника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» («АТ «ПУМБ»);
Вищезазначені документи додаються.
Номер:
37250c6c967349b4ae76fb306e740e56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.01.2025 09:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн», код за ДК 021:2015 : 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-013067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та відповідних документів (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів), а саме: яким чином учасник ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» виконав вимоги пункту 4 додатку 2 тендерної документації за Лотом 1 та 2 в частині наявної фінансової спроможності — обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6f07a5997c974eeb90f0fbba24da3e20
Назва:
Пояснення, щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Дата опублікування:
24.01.2025 16:45
Опис:
Стосовно поставленого питання запиту Державної аудиторської служби України від 22.01.2025 року щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн (UA-2024-11-08-013067-a) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” Додатку № 2 “Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації” до тендерної документації передбачено:
“Для підтвердження інформації учасник повинен надати:
- копію Балансу підприємства та Звіту про фінансові результати за останній звітній період та/або Декларації про доходи для ФОПів у вигляді електронних документів з відмітками про прийняття фінансової звітності відповідним органом;
- копії документів, що підтверджують прийняття електронної звітності у вигляді електронних документів.
Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника.”
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) передбачено: “У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).”
Закупівля автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн (UA-2024-11-08-013067-a) поділяється на 2 лоти.
Лот 1 — має очікувану вартість 302 906 250,00 грн, відповідно обсяг річного доходу (виручки) учасника повинен складати не менше 272 615 625,00 грн.
ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції на Лот 1 надано необхідні документи (додаються) з відповідними відмітками про прийняття, а саме: “S0100114 Ф1. Баланс (5).pdf”, “S0100214 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах) (6).pdf”, “Квитанція прийняття балансу.rtf.p7s”, “Квитанція прийняття Звіту про фінансові результати.rtf.p7s”.
У звіті про фінансові результати за формою №2 зазначено, що дохід від реалізації продукції (код рядка: 2000) за 2023 рік становить 400, 177 млн гривень, що значно перевищує необхідний розмір річного доходу Учасника.
Лот 2 — має очікувану вартість 201 937 500,00 грн, відповідно обсяг річного доходу (виручки) учасника повинен складати не менше 181 743 750,00 грн.
Учасником у складі тендерної пропозиції за Лотом 2 надано необхідні документи (додаються) з відповідними відмітками про прийняття, а саме: “S0100114 Ф1. Баланс (5).pdf”, “S0100214 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах) (6).pdf”, “Квитанція прийняття балансу.rtf.p7s”, “Квитанція прийняття Звіту про фінансові результати.rtf.p7s”.
У звіті про фінансові результати за формою №2 зазначено, що дохід від реалізації продукції (код рядка: 2000) за 2023 рік становить 400, 177 млн гривень, що значно перевищує необхідний розмір річного доходу Учасника.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» вимогу тендерної документації, щодо фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю виконано в повному обсязі за кожним лотом окремо, що становить більше 90% необхідного річного доходу Учасника, який було встановлено тендерною документацією Замовника.